Locked Up sleduje příběh tajemného domu, v kterém se staly děsivé a krvavé události, jejichž kořeny sahají až do hluboké minulosti. V roli neznámé postavy musíte překonat strach, odhalit tajemství a možná tak jednou provždy zastavit nadpřirozené události.
Jedná se horrovou hru ve stylu P.T. z pohledu první osoby, která je založena na měnícím se okolí, atmosféře a postupně se odhalujícím, nelineárním, příběhu. Hra obsahuje jen minimum dokumentů a spoléhá především na interakci s prostředím.
Locked Up se řadí mezi další horrorovky typu „Aby let’s playeři měli co žrát“ :)
Poměrně krátké, poměrně děsivé, s přiměřeným počtem lekaček a příběhem co neurazí. Celé to přesně působí tak, jak to je – prvotina nějakého nadšence.
Většina hry je typické P.T. Jedna chodba, měnící se prostředí, ačkoliv autor se utrhl ze řetězu a nakonec přidal pár místností navíc. Plus hra obsahuje několik části, kdy si pouštíte záznamy z videa, a to se podíváte i do lesa. Nicméně jde vesměs o pouhé chození. Jako osvětlení vám bude sloužit baterka, jednou zapalovač, a párkrát také využijete mechaniku fotoaparátu, který má schopnost měnit prostředí ve hře. Hra je nicméně tak krátká, že nečekejte plné využití těchto možností.
Nicméně je třeba uznat, že je v tom ten talent poměrně vidět. Už v první místnosti mi vlastně došlo, že autor je poměrně chytrý, co se týče budování strachu, jen prostě nemá v rukou dost pák, aby své myšlenky plně rozvinul. Hra stojí na lekačkách mnohem méně než třeba Palmyra Orphanage a všechny co tam jsou dávají smysl, a nejsou prvoplánové.
Zkrátka odpolední zábava pro nadšené hráče horrových her. Pro ostatní nestojí moc za pozornost.
Poměrně krátké, poměrně děsivé, s přiměřeným počtem lekaček a příběhem co neurazí. Celé to přesně působí tak, jak to je – prvotina nějakého nadšence.
Většina hry je typické P.T. Jedna chodba, měnící se prostředí, ačkoliv autor se utrhl ze řetězu a nakonec přidal pár místností navíc. Plus hra obsahuje několik části, kdy si pouštíte záznamy z videa, a to se podíváte i do lesa. Nicméně jde vesměs o pouhé chození. Jako osvětlení vám bude sloužit baterka, jednou zapalovač, a párkrát také využijete mechaniku fotoaparátu, který má schopnost měnit prostředí ve hře. Hra je nicméně tak krátká, že nečekejte plné využití těchto možností.
Nicméně je třeba uznat, že je v tom ten talent poměrně vidět. Už v první místnosti mi vlastně došlo, že autor je poměrně chytrý, co se týče budování strachu, jen prostě nemá v rukou dost pák, aby své myšlenky plně rozvinul. Hra stojí na lekačkách mnohem méně než třeba Palmyra Orphanage a všechny co tam jsou dávají smysl, a nejsou prvoplánové.
Zkrátka odpolední zábava pro nadšené hráče horrových her. Pro ostatní nestojí moc za pozornost.