Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Kluci naši, jakpak to na té své cestě dál zvládáte? Chvílemi zdlouhavě, občas šokujícně a za srdce dovedete také pěkně chytit. Ve druhé epizodě se bráchové Sean a Daniel potýkají se zimním obdobím. Díky deníku si proklepnete s čím vším se během Vaší nepřítomnosti museli vypořádat a jak si vedli. Občas zavzpomínají, občas se rafnou, zkrátka jako praví bráchové. A musím říct, že Seana opravdu obdivuju. Za to jak se k situaci staví, jak se o mladšího brášku stará a také za jeho trpělivost.

Na hratelnosti se nic nemění. Opět počítejte s krásnými scenériemi za doprovodu pěkné hudby, s možností interagovat téměř se vším ve Vašem okolí. Můžete se ve hře plácat hodiny a hodiny, pokusit se posbírat všechny náčrtky a promluvit si téměř se všemi nebo ji sfouknout za polovinu času. Ale co tady nejspíš zajímá většinu je pokračování příběhu jako takového. Vyvíjí se dostatečně poutavě, občas naservíruje nějaké to méně či více důležité rozhodnutí a rozhodně nenudí. I přes to co píšu však nastaly momenty, kdy jsem měla dojem, že se vlastně nic neděje, že se nikam neposouváme a dostavilo se přemýšlení nad tím, co se musí stát, aby tomu bylo jinak. O to intenzivnější pak bylo zakončení.

Je to o detailech a snad i nadále stále bude. Life is Strange je sérií, kde se vyplatí pořádně vnímat okolí a soustředit se na něj, protože různé narážky, odkazy a pomrknutí, za to jednoduše stojí. Jedna věta kolikrát stačí a postava, kterou potkáte si Vás získá nebo naopak odradí. A váha rozhodnutí? Zatím diskutabilní, ale chápu, že mají vývojáři plán, kudy cesta bratrů Diazových povede. Nakonec může záležet i na tom, jak se k mladšímu bráchovi věnujete, a kdo ví kdy toho hra využije. Na druhou epizodu jsme čekali přesně 4 měsíce, v závěrečné ukázce vykukuje jaro, tak to snad příště bude alespoň o měsíc dřív.

Pro: Detaily, emoce, hudební doprovod, příběh, vážné téma, vliv na mladšího bratra

Proti: Bugy, pocit malého vlivu hráče na dění při rozhodování

+14