Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Legacy of Kain: Defiance

78
39 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > bojová *
akce > plošinovka
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
11.12.2003 PS2
17.12.2003 PC
18.12.2003 Xbox
Vývojáři:
Crystal Dynamics, Nixxes Software (Xbox verze, PC verze)
Defiance je pátý a zároveň poslední díl série Legacy of Kain. Tentokrát se příběh odehrává ve dvou časových pásmech, kdy hrajete na střídačku za Kaina a Raziela a rázně směruje ke svému vyvrcholení.

Hra je více než předchozí díly zaměřena na akci, ovšem i zde se dočkáte puzzlů specifických pro tuto sérii. Boje jsou zpracovány dobře, díky kombům. Audiovizuální stránka je na adekvátní úrovni, hlavně hudba, dabing a herecké výkony. Hra disponuje jen polostatickou kamerou, kvůli čemuž mohou být samotné boje těžší.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Poslední díl jedné z pro mě nejzajímavějších herních sérií. Raziel je mrtvý, ale chce zpět, Kain chce svůj meč a udělá pro to vše. Ano, příběh je hodně dobrý, cestování časem, procházení stejnými lokacemi, ale vždy o několikset let dřív/později je úžasné snad v každé hře, korunu tomu dodávají obě hlavní postavy a jejich dialogy. Defiance má stejně tak plno nezapomenutelných momentů, které drží hru hodně vysoko. Například velkolepá bitva mezi Razielem a Kainem v hořící katedrále s dokonale padnoucí hudbou, samotný emotivní závěr je kapitola sama pro sebe.

Bohužel Defience není dokonalý. Jako konverze z konzole si nese její hlavní problémy a to dementní ovládání, systém ukládání a hlavně KAMERA!! Tupější kameru opravdu v žádné hře nenajdete. Dělá vše proto, abyste měli postup hrou, co nejtěžší (máte skočit přes propast, ale během skoku se kamera otočí, postava se otočí s ní a vy padáte dolů). V nějakých kapitolách se taky dostaví stereotyp. Ale i přes to vše je to téměř dokonalá hra s úžasnou atmosférou a plno nezapomenutelnými zážitky.

Pro: Příběh (občas dost emotivní), postavy, atmosféra

Proti: Kamera, ovládání, občasný stereotyp

+9
  • PC 70
Mohla to být výborná hra s kvalitním bojovým systémem(plus s využitím telekineze) a zajímavým příběhem. Jenže hru sráží dolů jedna věc. Kamera. Nikdy jsem neviděl takhle zlomyslné nastavení kamery. Ta se totiž snaží otáčet přesně tak, abyste viděli co nejmíň z bojiště. Takže se klidně může stát, že se snažíte mlátit do nepřítele, který je však schovaný za sloupem. Stejně i u skákacích sekvencí( hlavně když jsou omezeny časově), vám bude vadit, protože při každém meziskoku změní pozici. Dvakrát jsem tuhle hru rozehrál a ani s vypětím všech sil nedohrál. A upřímně je to docela škoda, Kain i Raziel byli velmi zajímavé postavy a příběh mě docela napínal díky hraní na přeskáčku.

Pro: soubojový systém, příběh

Proti: kamera a všudypřítomná frustrace z ní

+6