Kill switch je akce z pohledu třetí osoby, která vsází na efektivitu boje a zpracování přestřelek. Můžete se krýt za různými překážkami, střílet neslepo, avšak kvůli slabší přesnosti je lepší mířit normálně. Nepotěší systém ukládání pozic až po skončení každé mise.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte kdo vlastně jste.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte kdo vlastně jste.
Kill switch je akce z pohledu třetí osoby, která vsází na efektivitu boje a zpracování přestřelek. Můžete se krýt za různými překážkami, střílet neslepo, avšak kvůli slabší přesnosti je lepší mířit normálně. Nepotěší systém ukládání pozic až po skončení každé mise.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte kdo vlastně jste.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte kdo vlastně jste.
Kill switch je akce z pohledu třetí osoby, která vsází na efektivitu boje a zpracování přestřelek. Můžete se krýt za různými překážkami, střílet naslepo, avšak kvůli slabší přesnosti je lepší mířit normálně. Nepotěší systém ukládání pozic až po skončení každé mise.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte, kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte, kdo vlastně jste.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte, kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte, kdo vlastně jste.
kill.switch je akce z pohledu třetí osoby, která vsází na efektivitu boje a zpracování přestřelek. Můžete se krýt za různými překážkami, střílet naslepo, avšak kvůli slabší přesnosti je lepší mířit normálně. Nepotěší systém ukládání pozic až po skončení každé mise.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte, kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte, kdo vlastně jste.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte, kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte, kdo vlastně jste.
kill.switch je akce z pohledu třetí osoby, která vsází na efektivitu boje a zpracování přestřelek. Můžete se krýt za různými překážkami, střílet naslepo, avšak kvůli slabší přesnosti je lepší mířit normálně. Nepotěší systém ukládání pozic až po skončení každé mise.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte, kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte, kdo vlastně jste.
Na počátku hry se ocitáte uprostřed boje. Nevíte, kdo jste a co po vás přesně vaši nadřízení chtějí, znáte jen cíl mise a to je vše. Časem se dozvídáte, kdo vlastně jste.
kill.switch je lineární střílečka z pohledu třetí osoby poháněná enginem RenderWare, pod jejímž vývojem i vydáním je podepsáno studio Namco.
Hlavní postavou hry je supervoják jménem Nick Bishop. Hráč je v jeho kůži na začátku hry bez jakéhokoliv bližšího nástinu příběhu vržen do akce a teprve postupem hrou se z krátkých útržků vzpomínek mezi na sebe nenavazujícími misemi a z poznámek operátora dozvídá bližší informace. Ty brzy ukážou, že Bishop není tak úplně svobodný a že je ovládán na dálku pomocí neurálního spojení již zmíněným operátorem.
Důležitým prvkem ve hře je systém krytí, kdy se hráč může se svou postavou ukrýt před nepřátelskou palbou za mnoho různých předmětů rozmístěných po úrovních a z nich pak odstřelovat své nepřátele, a to buď naslepo bez vyklonění se zpoza krytu, ovšem s malou přesností, nebo s klasicky s výklonem a přes zaměřovač. Pro střelbu na houfně se objevující protivníky je pak hráči k dispozici pro žánr klasická paleta zbraní, zahrnující tradiční samopaly jako M4 či AK-47, ale i odstřelovací pušku, brokovnici či různé druhy granátů. K doplnění zdraví slouží lékárničky a schopnost automatického doplnění, pokud zůstane hrdina chvíli v klidu. V drtivé většině misí, které se odehrávají na různých místech jako je ropná plošina či opuštěné město, je pak hlavním úkolem pouze projít daným levelem až do konce, přičemž občas je na projití určité části stanoven časový limit.
kill.switch vyšel nejprve na herní konzole šesté generace PlayStation 2 a Xbox a o půl roku později byl portován studiem The Bitmap Brothers na PC, ovšem s určitými nedostatky především v grafice, jako například nízké maximální rozlišení. Na dabingu se podíleli herci jako Adam Baldwin či Adrienne Wilkinsonová. Rok od prvního vydání se pak počin dostal i na obrazovky handheldu Game Boy Advance, kam ho v značně odlišné verzi přenesli vývojáři ze studia Visual Impact, a to sice jen s šesti levely, zato pro platformu v nestandardní 3D grafice. Vydavatelem verze pro GBA se po zakoupení licence stala společnost Destination Software.
Hlavní postavou hry je supervoják jménem Nick Bishop. Hráč je v jeho kůži na začátku hry bez jakéhokoliv bližšího nástinu příběhu vržen do akce a teprve postupem hrou se z krátkých útržků vzpomínek mezi na sebe nenavazujícími misemi a z poznámek operátora dozvídá bližší informace. Ty brzy ukážou, že Bishop není tak úplně svobodný a že je ovládán na dálku pomocí neurálního spojení již zmíněným operátorem.
Důležitým prvkem ve hře je systém krytí, kdy se hráč může se svou postavou ukrýt před nepřátelskou palbou za mnoho různých předmětů rozmístěných po úrovních a z nich pak odstřelovat své nepřátele, a to buď naslepo bez vyklonění se zpoza krytu, ovšem s malou přesností, nebo s klasicky s výklonem a přes zaměřovač. Pro střelbu na houfně se objevující protivníky je pak hráči k dispozici pro žánr klasická paleta zbraní, zahrnující tradiční samopaly jako M4 či AK-47, ale i odstřelovací pušku, brokovnici či různé druhy granátů. K doplnění zdraví slouží lékárničky a schopnost automatického doplnění, pokud zůstane hrdina chvíli v klidu. V drtivé většině misí, které se odehrávají na různých místech jako je ropná plošina či opuštěné město, je pak hlavním úkolem pouze projít daným levelem až do konce, přičemž občas je na projití určité části stanoven časový limit.
kill.switch vyšel nejprve na herní konzole šesté generace PlayStation 2 a Xbox a o půl roku později byl portován studiem The Bitmap Brothers na PC, ovšem s určitými nedostatky především v grafice, jako například nízké maximální rozlišení. Na dabingu se podíleli herci jako Adam Baldwin či Adrienne Wilkinsonová. Rok od prvního vydání se pak počin dostal i na obrazovky handheldu Game Boy Advance, kam ho v značně odlišné verzi přenesli vývojáři ze studia Visual Impact, a to sice jen s šesti levely, zato pro platformu v nestandardní 3D grafice. Vydavatelem verze pro GBA se po zakoupení licence stala společnost Destination Software.
kill.switch je lineární střílečka z pohledu třetí osoby poháněná enginem RenderWare, pod jejímž vývojem i vydáním je podepsáno studio Namco.
Hlavní postavou hry je supervoják jménem Nick Bishop. Hráč je v jeho kůži na začátku hry bez jakéhokoliv bližšího nástinu příběhu vržen do akce a teprve postupem hrou se z krátkých útržků vzpomínek mezi na sebe nenavazujícími misemi a z poznámek operátora dozvídá bližší informace. Ty brzy ukážou, že Bishop není tak úplně svobodný a že je ovládán na dálku pomocí neurálního spojení již zmíněným operátorem.
Důležitým prvkem ve hře je systém krytí, kdy se hráč může se svou postavou ukrýt před nepřátelskou palbou za mnoho různých předmětů rozmístěných po úrovních a z nich pak odstřelovat své nepřátele, a to buď naslepo bez vyklonění se zpoza krytu, ovšem s malou přesností, nebo s klasicky s výklonem a přes zaměřovač. Pro střelbu na houfně se objevující protivníky je pak hráči k dispozici pro žánr klasická paleta zbraní, zahrnující tradiční samopaly jako M4 či AK-47, ale i odstřelovací pušku, brokovnici či různé druhy granátů. K doplnění zdraví slouží lékárničky a schopnost automatického doplnění, pokud zůstane hrdina chvíli v klidu. V drtivé většině misí, které se odehrávají na různých místech jako je ropná plošina či opuštěné město, je pak hlavním úkolem pouze projít daným levelem až do konce, přičemž občas je na projití určité části stanoven časový limit.
kill.switch vyšel nejprve na herní konzole šesté generace PlayStation 2 a Xbox a o půl roku později byl portován studiem The Bitmap Brothers na PC, ovšem s určitými nedostatky především v grafice, jako například nízké maximální rozlišení. Na dabingu se podíleli herci jako Adam Baldwin či Adrienne Wilkinsonová. Rok od prvního vydání se pak počin dostal i na obrazovky handheldu Game Boy Advance, kam ho v značně odlišné verzi přenesli vývojáři ze studia Visual Impact, a to sice jen s šesti levely, zato pro platformu v nestandardní 3D grafice. Vydavatelem verze pro GBA se po zakoupení licence stala společnost Destination Software.
Hlavní postavou hry je supervoják jménem Nick Bishop. Hráč je v jeho kůži na začátku hry bez jakéhokoliv bližšího nástinu příběhu vržen do akce a teprve postupem hrou se z krátkých útržků vzpomínek mezi na sebe nenavazujícími misemi a z poznámek operátora dozvídá bližší informace. Ty brzy ukážou, že Bishop není tak úplně svobodný a že je ovládán na dálku pomocí neurálního spojení již zmíněným operátorem.
Důležitým prvkem ve hře je systém krytí, kdy se hráč může se svou postavou ukrýt před nepřátelskou palbou za mnoho různých předmětů rozmístěných po úrovních a z nich pak odstřelovat své nepřátele, a to buď naslepo bez vyklonění se zpoza krytu, ovšem s malou přesností, nebo s klasicky s výklonem a přes zaměřovač. Pro střelbu na houfně se objevující protivníky je pak hráči k dispozici pro žánr klasická paleta zbraní, zahrnující tradiční samopaly jako M4 či AK-47, ale i odstřelovací pušku, brokovnici či různé druhy granátů. K doplnění zdraví slouží lékárničky a schopnost automatického doplnění, pokud zůstane hrdina chvíli v klidu. V drtivé většině misí, které se odehrávají na různých místech jako je ropná plošina či opuštěné město, je pak hlavním úkolem pouze projít daným levelem až do konce, přičemž občas je na projití určité části stanoven časový limit.
kill.switch vyšel nejprve na herní konzole šesté generace PlayStation 2 a Xbox a o půl roku později byl portován studiem The Bitmap Brothers na PC, ovšem s určitými nedostatky především v grafice, jako například nízké maximální rozlišení. Na dabingu se podíleli herci jako Adam Baldwin či Adrienne Wilkinsonová. Rok od prvního vydání se pak počin dostal i na obrazovky handheldu Game Boy Advance, kam ho v značně odlišné verzi přenesli vývojáři ze studia Visual Impact, a to sice jen s šesti levely, zato pro platformu v nestandardní 3D grafice. Vydavatelem verze pro GBA se po zakoupení licence stala společnost Destination Software.