Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jeje, to mi ujelo omylem, ale je to celkem příznačné. krása nechtěného.Opraveno.
SavageCZ: Myslím, že Caelosovi šlo o to, že jsi si spíš vyložil zaškrtnutí kolonky "dohrál jsem hru" trochu jinak, než my ostatní.
Jo, tím to pro mne skončilo, když už ovládání ti nejde přes ruce nemá cenu se trápit.
No teda! Odinstaloval jsem to už v tutorialu, to prostě nejde hrát.Teď to leží za krabičkami s hrami, tedy s Hrami. A ležet bude dokud se ta umělá hmota nerozpadne či co se s těmihle věcmi děje.Fuj, už nikdy více.
Ono je to dobré, že je to hodně na efekt. Na mě to působí více filmověji a hře to dodá takový větší nádech akce, než když si čapneš za bednu, i když i takhle šly hry hrát.

Frenetický si vykládám dobře, ale mě se to rozkouskované nezdálo. Jak nabíhaly kvanta soupeřů, tak jsem vždycky dal headshot, kryt, headshot, kryt v takové rychlosti, že jsem neměl nejmenší pocit rozkouskovanosti. Soupeři padali jeden po druhém a ještě to bylo efektní a i efektivní.
Nevím jak si vykládáš slovo freneticky, ale mě vykukování zpoza rohu, výstřel, moc frenetické nepříjde. Spíš roukouskovaně nudné. Asi takto, znáš moorhuhn? Tak to je něco podobného, máš zaměřovač a zaměřuješ jím cíle. Akorát s tím rozdílem, že až nejsou cíle v dohledu, musíš se přemístit a opět dělat to samé. Opravdu nevím, co je na tom automatickém krytí ve hrách tak super, já jsem se vždycky kryl tak, že jsem si prostě normálně čapnul za nějakou překážku a to jsem mohl dělat klidně i v prvním Doomovi.
S tímhle krytím v roce 04 hry moc nebyly. Kdo ví, jestli vůbec nějaká. Ale jestli ti jde o technické zpracování nebo dejme tomu o "lepší akční pecku", tak je spousta takových i z roku 02. O tom se přít nechci, třeba taková Mafia by tohle zadupala do země.
Akorát ty to až moc kritizuješ :-)
Konec konců jsem hře dal hodnocení 50%, což není nic světoborného, akorát mě to nějak moc neurazilo.

EDIT: Ono asi takhle: Ty pohyby jsou směšné a asi ti hodně kazí zážitek. Ale kdyby na tom zapracovali, tak by to bylo skvělá hra. Ty souboje jsou celkem frenetické a když si odmyslíš to směšné přirážení ke zdi, směšné poskakování a spoustu jiných zhovadilých animací pohybů, tak jsou dost akční a v té době i originální díky toho krytí.
Alespoň v té době.
Mě krytí u hry nějak nezajímá, ale ta hra je zroku 2004 a v tom období už bylo spousta akčních pecek. Hledat ti je nebudu. Přišlo mi to zastaralé.
Caelos:
Věc2: Tady musím souhlasit a máš pravdu. Ale až na to, že krytí stojí úplně za hovno. Ono je dobré a sejmou tě vesměs jen, když se vykrčíš nebo když jsou na vyšší úrovni a vidí tě zvrchu, či granátometem nebo jak si tě obejdou. Kane and Lynch ho měl desetkrát horší (méně praktičtější - tam ses nemusel krýt, protože to nepomáhalo). Mě opravdu nesejmuli, když jsem se kryl.

Věc3: Bez krytí ano, ale s krytím je celkem fajn.

Věc4: Máš pravdu, tohle je objektivní fakt.

Věc5: Taky objektivní, ale šlo to obejít. Myslím, že jsi nesměl hru ukončit těsně po projetí kapitoly nebo tak nějak. Prostě lepší bylo ukončit hru po druhém checkpointu v misi. Já s tím problém neměl a brokovnici jsem dostal pouze jednou ze startu a taky jsem nadával. Pak jsem přišel na fígl, jak tomu předejít. Ale i ta brokovnice dokáže sejmout člověka na dvě rány. A pochybuju, že jsem tak dobrý hráč, že se to daří jen mě a nikomu jinému :-)

Jo, nemožnost přeskakování je objektivní fakt.

Věc6: No dalo by se i tak jaksik souhlasit. I když grafika není zase tak odporná, když ji porovnám s některými jiným hrami, které tě bavily :-)

btw: citát: Najdi mi jednu jedinou hru, která je z roku 98 a používá tenhle systém krytí a soubojů. Přísahám, že k tobě domů přivezu kamion plný růží a zahážu tě s nima :-D
A dal bych si plus, protože mám pravdu a vy 4 jste beztak hráli něco jiného.
Když pomineš toho idiota, tak zbyde jenom grafika a příběh. Ty se mi opravdu nelíbily, ale to bylo to jediné, co se mi na hře nelíbilo. Ten zbytek pro mě ušel a byla to taková odreagovačka frenetická. Šup za bednu, headshot, headshot a hned schovat za auto a pohybovat se skrytý za autem zleva doprava a kosit ten zbytek.

Nic extra, ale bavilo mě to celkem.
Pominu-li toho idiota, tak i to ostatní je špatné. Kdyby to bylo z roku 1998, tak prosím, ale 2004? Nic mě nepřesvědčí, hra je debilní po všech stránkách a je ostuda za ni chtít peníze.
Jo, už tě zcela chápu. Ta hra sice není tak úplně v jádru špatná, ale postava má neohrabané pohyby a působí těžce "roboticky". Mě to chuť ke hraní nějak nekazilo, ale rozumím, že někomu to vadit může a zkazí mu to celý požitek ze hry.

On jako ten systém krytí je praktický a souboje mají díky něho šmrnc (aspoň mi se to tak zdálo), ale jinak v pohybu (až na to míření) je to takové křečovité a ten skok si myslím vybavuju, že byl takový zvláštní, akorát jsem si to tolik nebral k srdci.

Ono se stačí vážně podívat na gameplay a člověk zjistí, jestli je ta hra pro něj debilní nebo ne. Komentáře netřeba :-)
Skok není absolutně jako v RT. Tam si mohl skočit do všech směrů, kdežto tady ten pitomec skéče jen dopředu. Jasně, taky skáče do čtyř stran, ale tím samým skokem. Zkoušel jsi skočit třeba ze schodů? Skákání totiž funguje jen na rovné zemi, jakmile na místě doskoku není podlaha, tak se ten debil jaksi zasekne ve vzduchu a ve stejné poloze sjede na zem.
No, mě to krytí přijde úplně naprosto stejné jako v Rogue Trooper, ale musím uznat, že s tím "nepřeskakováním" máš pravdu, takže to naštve asi někoho. To běhání je též takové divné (takové javové či neohrabaně počítačové, jestli to tak jde popsat). Jinak ten bug s brokovnicí se mi též stával, ale šlo mu úplně v pohodě předcházet (jen už nevím jak), ale já s ní problém zabíjet neměl (hrál jsem na střední obtížnost) a v pohodě jsem se prostřílel. Problém byl, že jsem měl akorát málo nábojů, takže bylo lepší útočit zblízka a vzít si samopal hned ze startu.

Jinak rybička mi přišla v Rogue Trooperovi myslím stejná jako v Kill switchovi.

No nic to nemění, že obě hry jsou proti Gears of war sračky a Gears to krytí má úplně perfektní a vymakané a stejně tak pohyb postav. Kam se na něj ostatní hry s tímhle stylem hrabou :-D

EDIT: Jinak to krytí mi třeba přišlo i praktičtější než v takovém Kane and Lynch. Sice Kane se nepohybuje tak "kostrbatě" jako hlavní postava Kill switche, ale v Kill swichtovi je lépe provedené pro používání.
Skákání? Vždyť ten můj pajdulák běhá, jako kdyby měl nasráno v kalhotách (fakt u toho tak vypádá) skákání, neboli hodit rybičku a krytí bylo třenba výborně zpracováno v Rogue Trooper, jenže tam to mělo kolule, kdežto u tohoto se cítí, jako kdybych hrál, já nevím, nějakou blbou java hru (což zase není tak daleko od pravdy, vzhledem k odporné grafice a nabídce pouhých tří rozlišení). Střílení je špatné, například brokovnice je asi vzduchovka, jelikož se s ní nedá nikdo zabít. Dobrovolně bych s ní samozřejmě nestřílel, jenomže po nahrání savu prostě nemám zbraně které jsem měl, jen tohle plivátko. A silně mne iritují hry, kde nemůžu přeskočit ani kámen na zemi. Ono by to krytí vypadalo jinak, kdybych byl přepaden, utíkal bych, skočil za zídku a kryl se. Kdežto tady musím tím jeho srandovním během veloiu zídku oběhnout, i když v reálu bych ji překročil bez výskoku. Hrůza.
Že to není jen ubohé běhání a střílení na něco, cos se hýbe, ale to krytí a skákání od překážky k překážce má svůj účel a nevypadá to nijak špatně.

Kromě toho to můžeš ignorovat a brát to jako klasickou akci (pokud ten perfektní systém krytí nemusíš), ale budeš mít hardcore obtížnost - asi jako El matador nebo těžší.

Ale nevím co ti na tom skákání od bedny k bedně tak vadí. Je to v něčem o tolik horší než běhání a střílení třeba ve Vivisectoru?
Dunemaster: V tom komentu by bylo, že je vše na hovno. Ale ona to prostě není pravda, jen se mu nelíbí ten styl. Systém krytí je vymakaný a dosti lidem se líbí, ale Caelosovi prostě ne. Zbytek za hovno není úplně není (prostě jen takový průměr), grafika nic moc extra, ale tu si posoudíš sám a příběh tam není skoro žádný. Podle toho si můžeš obrázek sám udělat - podívej se na gameplay a uvidíš, jestli by tě to bavilo nebo ne.

To co uvidíš v gameplayi, tak to budeš hrát celé 3-4 hodiny. Hra delší není.
Od chvíle, co tomu Caelos dal 10, začíná mě ta hra zajímat. :) Sepiš koment, jsem zvědav!
Nic to nemění na tom, že to krytí není vůbec špatné :-)
Ale úplné hovno tu není, jen je všecko takové obyčejné nemastné a neslané. Za hovno stojí pouze příběh, ale ten postrádá více her.
Krytí je zhruba stejné, jako u Bad Boys II, což je z mé strany taky dost nadhodnocené. Nicméně, tam bylo aspoň něco, kdežto v Kill Switch je úplné hovno.
To krytí má svůj styl a dodává přestřelkám ten správný šmrnc. Mě zase nebaví moc už ty fps, kde jdu a jen zaměřovačem mířím na protivníky a nemám možnost žádného krytí nebo tak. A i tak, když dáš nejtěžší obtížnost, tak tě nepřátelé můžou zabít :-)

Gears měl těžší pasáže i na tu střední obtížnost, ale ten byl o hodně lepší než Kill switch. Gears měl kurevsky dobrý styl, ale systém krytí vpodst. podobný.

Jinak grafika je ubohá, pajdulák též srandovní v tom Kill switchovi, ale hratelnost není zase tak hrozná díky toho krytí.
si zarid lepsi chlazeni, jestli ti dela problem :) par kloudnejch vetraku a usporadany kabely a je to :)
Ubohá grafika, strašná hratelnost, srandovní pajdulák a na tom krtí, je vidět celá hra založena. Neznám nic lepšího než postupovat od bedny k bedně.
To krytí je dobré nebo co se ti na něm nelíbí? Určitě lepší než u ostatních her, kde není žádné :-)
Jako nic extra to není, ale zas taková sračka? Vždyť to není zase tak hrozné, je to jen taková obyčejná střílečka s dobrým systémem krytí. Všechno ostatní je obyčejné no a příběh od toho čekat nejde, ale takových her je více.
Sere mne to, jelikož jsem jednu hru dohrál a říkám si vyzkouším a ono je to na vagínu.