Do I want them to love me ... or fear me?
Cole MacGrath býval poslíčkem v Empire City do okamžiku, kdy se ocitl v epicentru ohromného výbuchu, jenž zdevastoval hned několik domovních bloků. Nezraněn a obdařen nadlidskými schopnostmi si Cole zvyká na své čerstvě nabyté supersíly... Jeho tělo je nyní živým zdrojem i vodičem elektřiny, ale proč? Město zmítá chaos pod taktovkou gangů, které se ujaly vlády v jednotlivých čtvrtích. Budete místním pomáhat nebo spíše škodit? Zachová se Cole jako „famous hero“ či „infamous villain“?
Celé Empire City je jedno velké hřiště a je jen na vás, zda tu bude Cole hrát čistou, nebo špinavou hru. Městská akce v otevřeném světě vzdáleně připomíná sérii GTA, hratelností má blíže k Prototype. Mimo hlavní příběh, který nezřídka posouvají vpřed komiksové sekvence, lze plnit vedlejší úkoly typu čištění fasád budov od sledovacích zařízení, pomoci policii v boji s výtržníky či hledání nezvěstné osoby.
Po rozlehlém městě se je třeba rychle přemísťovat, do auta vám však Cola nesedne. Rozený běžec je na ulicích jako doma a parkour není horizontálně omezen. Nezastaví vás ani příkré stěny, ani sloupy elektrického vedení a ještě si sjedete po drátech a kolejích pod vysokým napětím. Dalším důležitým prvkem hry je karma. Příslušný metr ovlivňují jak důležitá rozhodnutí během misí, tak vaše chování vůči kolemjdoucím a zraněným, přičemž vzhled a schopnosti klaďase i záporáka se vizuálně značně liší.
Pribeh se mi libil, cela hra, jen ke konci uz to byl stereotyp kvuli openworldu, ale tim trpim posledni dobou u vsech openworld her. A jak pises vic her zaraz bych hrat nemohl. Asi jako číst zároveň víc knížek.
Pro: postupně čím dál tím více zábavnější řežba, poměrně originální superschopnosti a jejich mechaniky, rozmanité mise, komiksové animace
Proti: generické a nezáživné město, zastaralá grafika, fps dropy, ingame animace, budgetově působící pohyb, nezáživný příběh