Příběh hry sleduje na první pohled obyčejnou mladou dívku jménem Tsuki, která se živí lovem démonů. Během noci osvícené purpurovým měsícem objeví trhlinu v realitě a rozhodne se ji prozkoumat. Následně je však vtažena do světa svých předků, kde se to hemží démony obdobně jako v tom jejím. S výpomocí svého spirituálního společníka se vydává za novým dobrodružstvím v neznámém kraji.
Jedná se o akční side-scrolling plošinovku s prvky RPG a metroidvanie. Společně s lovkyní démonů hráči prozkoumávají polootevřený herní svět, získávají nové schopnosti, nacházejí mocné artefakty a vylepšují si svou postavu. Během hry také bojují s různorodými nepřáteli a čelí platformingovým výzvám. Tsuki umí ovládat odlišné typy zbraní, metat po protivnících kouzla a používat během bojů dashování, skoky, vykrývání úderů, smrtelné rány a vytvářet komba. Za zabité nepřátele získává karma body, jež lze na k tomu určených místech použít na přestup na vyšší úroveň a k získání některých z užitečných schopností z rozvětveného stromu dovedností.
Kombinace metroidvania a souls-like od autorů 3000th Duel. Autoři se bohužel zaměřili hodně na to, aby byly boje s bossy co nejvíce vysírací, takže hráče na Normal svěsí pravidelně na dvě rány (když se podaří, tak i bez možnosti reakce kvůli dočasnému omráčení), nemalou část je jich potřeba mlátit ve výskoku, hapruje detekce kolizí i zásahů (není problém dostat kouzlem i v případě, kdy toto směřuje dopředu a hráč stojí za bossem) a není problém, aby se boss přímo ve vzduchu otočil o 180 stupňů a trefil hráče v momentě, kdy provedl úspěšně dodge původního útoku. Méně tlačení na pilu je někdy více.