Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Steam mi ukazuje 28 hodin, což přesně odpovídá completionist na how long to beat, a skutečně, mimo jedný buglý báze jsem obsadil všechno. Jako vždycky jsem celou hru prolejzal každou popelnici a šuplík a hoardil peníze, takže jsem měl už v půlce všechny upgrady. Příběh teda nic moc, konec celkem očekávaný, ale celkem jsem si to užil, myslím že s tím přirovnáním k Far Cry jste trefili hřebíček na hlavičku.
@Garret (07.10.2016 16:29): 26 hodin, a je dost možný že to tím bude. Si pamatuju jak se mi brutálně stutteroval Witcher 3 v Novigradu na sedmách, zatímco na desítkách buttery smooth.

@kuler91 (07.10.2016 15:31): za konzole ručit nemůžu, ale podle digital foundry už maj framerate ok (..pokud někdo považuje 30 za ok :) )
Ale zkoušel jsem to hrát na gamepadu a hned jsem přešel na myš, ta neohrabanost mě vadila. Ale tohle je moje subjektivní věc.
@Paul (komentář): kolix měl nakonec čas na Steamu?

btw, co se týče toho stutteringu, podle mě to bude s největší pravděpodobností způsobeno Win7 vs. Win10.
Normálně jsem na tom po těch vašich 2 komentech dostal chuť ... já po TR pokukoval hned od začátku celkem v naději, ale nakonec jsem nečetl pořádně ani recenze, protože to byl evidentní "průser" pravděpodobně hlavně po technické stránce. Ale hned jak jsem přečetl Pauluv koment, tak koukám, že už i konzol verze jsou v cajku. :) Takže jdu asi do toho ...
@Neelixx (03.10.2016 20:18): U mě je Homefront cca na úrovni FC3 (v něčem lepší - atmosféra - v něčem horší - nemluvící protagonista), ale lepší než FC4 i Crysis 2. Docela by mě zajímalo jak by tu hru přijmul trh kdyby vyšla až v dnešním opatchovaném stavu.
Díky za reakce, mimochodem "Homefront je Far Cry 3 - 4 říznutý Crysis 2" zní dobře, FC (dokonce i zde proklínaná dvojka mě dost bavila) je společně se Stalkerem moje nejoblíbenější FPS série. Myslím, že to dnes koupím, i když to hodnocení na steamu a metacriticu je nic moc.
Ale houby vypadá blbě :-) Předpokládám, že chceš znát názor více lidí, kteří to hráli a to je důvod, proč se ptáš tady v diskuzi.

Já mám herní dobu na steamu 19 hodin. Hrál jsem stylem, že vedlejší mise jsem moc neplnil (nějakou jsem udělal), ale docela dost jsem zabíral a obsazoval území. Neobsadil jsem vše, ale větší část ano. Kdybys chtěl jet čistě kamapaň, tak ti hra asi vydrží těch 10 hodin. Tím ovšem nemyslím speedrun a i tak bys musel prostě nějaké to území vymlátit, aby sis to trochu ulehčil.

Kdybych to měl shrnout, tak v oblastní fps je Homefront: Revolution herní dobou nadprůměrná hra a vydrží ti poměrně delší dobu oproti jiným titulům. Srovnal bych to se sérií Far Cry.
@Neelixx (02.10.2016 13:33): mně Steam ukazuje 31 hodin, čistého to bude méně. záleží, kolik času strávíš plněním vedlejších úkolů. každopádně si určitě přečti nejen poslední odstavec nejlépe hodnoceného (a tedy i nejlepšího) komentáře k H:R tady na DH...

... ok ok, je to jediný komentář a je můj, ale i tak...
Uvažuju o koupi, jaká je hrací doba ? Howlongtobeat.com ukazuje 11 hodin (čistě hlavní příběhová linka) a 16 hodin (hlavní + vedlejšáky).
tak prej 40 minut DLC za 6€... no nekup to. kdyby to rozdávali zadara, možná by si pár lidí koupilo ještě plnou verzi za plný knedlík, ale takhle si jenom sami podřezávají větev.
@Paul (28.09.2016 15:08): Jo jo, vím, že jsi někde v diskuzi psal o tom, že ti to critical injured nevadí, ale mně tohle u her hodně vadí, tak jsem to bral podle sebe :-) Být ten systém trochu jinak, tak bych šel asi o těch 10% výš s hodnocením. Jinak konec uvidíš sám no. Osobně mi přišel takový očekávatelný a nějak mě nepřekvapil, ale bavil mě.
@Garret (27.09.2016 20:35): vypnutí minimapy vypne i ukazatel health, ale hra nízký health zobrazuje i těmi krvavými okraji obrazu, takže to není problém. Vypnul jsem si i ten ukazatel nábojů. Hraje se to lépe.

@CrocoRay (27.09.2016 21:02): lineární konce mi nevadí, jde mi spíš to to jak je to napsaný. Jinak to "critically injured" se mi právě líbí, že to můžu brát tak že když mě sejmou, pomůžou mi členové resistance :)
Jinak v tom prvním DLC se prý hraje za Walkera. Ale taky počkám až budou venku všechny a pak to sjedu najednou.
@Paul (27.09.2016 19:41): Mě konec bavil více. Ale je už dost lineární a koridorový. Také mi přišel i více akční a nebylo tam, myslím, to otravné: "Byl jsi kriticky zraněn". Prostě load checkpoint. I když to bylo jen maximálně poslední hodinu, takže tě to snad neotráví. Jinak DLC mě nikdy nějak moc nezajímají, ale jestli má vyjít nějaký větší datadisk, tak bych si ho zahrál.
Vyšel nový patch, opravuje další bugy a přidává možnost povypínat v HUDu úplně všechno (jednotlivě). Super že to takhle podporují i navzdory slabým prodejům. Ta minimapa mě iritovala, půjde pryč :)
A koncem týdne vyjde singleplayer DLC, pak někdy později ještě jedno, a na příští rok prý chystají větší singleplayer datadisk. Jestli bude to první DLC kvalitní tak asi vemu season pass.
Je vtipný jak začátkem roku mě tahle hra prakticky nezajímala, pak po recenzích mě nezajímala už vůbec..pak jsem si na redditu přečetl tenhle článek který vzbudil zvědavost, hned na to oznámili free weekend a slevu...a teď mám chuť tomu vrazit 90 a chystám se kupovat DLC :))

Ale zatím nedohráno, uvidíme kde hodnocení přistane, snad nebude konec něco co by mi zážitek pokazilo.
S nějakým sniperem jsem, tuším, měl něco podobného. Po pár výstřelech jsem to vzdal a na vedlejší misi se vykašlal. Ale to byla asi jediná nebo opravdu jedna z mála technických chyb, na kterou jsem narazil.
@Garret (27.09.2016 11:58): na tom videu níže mám něco podobnýho s tím jedním sniperem, ale přitom nebylo potřeba se přiblížit, jen střílet z lepšího úhlu, přišlo mi že zahaprovaly hitboxy..ale kromě této instance jsem zatím na nic podobného nenarazil.
@Paul (26.09.2016 12:48): zkoušel jsem i tři, ale nefungovalo to :-) jinak jsem narazil na pár nesmrtelných sniperů, do kterých jsem mohl střílet jaxem chtěl, za nimi se tvořila slušná tapiserie krve, ale nechcípli a nechcípli. až když jsem se přiblížil hodně blízko, taxe jakoby aktivoval skript smrtelnosti...
@Paul (26.09.2016 20:40): Já mu od začátku moc nevěřil. Jak mě třísknul tou trubkou nebo čím, tak mě to jen utvrdilo. Ale musím se přiznat, že když začal potom vykládat, že to muselo být věrohodné a omlouval se, tak jsem na malou chvíli znejistil. Musím uznat, že mě to dokázalo trochu zmást.
@Paul (25.09.2016 15:03): Fake prisoner? :-) Tu pasáž si pamatuji a asi ses už dostal dál,t ak víš, na co narážím. Jen mě zajímá, jestli jsi měl už předtím podezření nebo jsi důvěřoval?
tak dohráno. ten Timesplitters easter egg byl jeden z nejlepších, co jsem kdy ve hrách viděl :-)
@JohnCZ (24.09.2016 12:55): trochu je (furt jsou tu úkoly typu udělej 10/10), ale výhodou je, že aspoň dávaj smysl v rámci toho světa a zasazení (a tak mě, narozdíl od mnoha jiných her, nevadí je dělat). Jako celek mi Homefront přijde designem zajímavější/atmosféričtější než FarCry/Crysis. Na jednu stranu tu jsou red zones, vybombardovaný čtvrtě jak z Terminátora, na druhou stranu yellow zones, kde zase vládne sabotáž, infilitrace a připomíná to City 17 z HL2.
@Paul (22.09.2016 20:13): Jo, atmosféru to má pěknou. Já si hlavně pamatuji tu pasáž a trable ohledně Goliathu, že to člověk cítil, jakoby tam opravdu byl mezi nimi. Pak ještě hromadu dalších momentů, ale nebudu spoilerovat.
tak ani s 1070kou ten stuttering úplně nevymizel, ale min. je hodně eliminovaný. např. ale přesuny na motorce jsou pořád docela porod...
@Paul (20.09.2016 08:08): Díval jsem se na tu virtuální paměť. Mám tam nejnižší povolenou hodnotu 16 MB, doporučenou mám 1910 MB a aktuálně přidělenou 8322 MB. Pak můžu dát vlastní nastavení, kde mám počáteční a největší velikost, ale upřímně netuším, jestli tam mám dát minimum i maximum 8322 nebo co, aby mi to nějak pomohlo. Díval jsem se na fóra a prý by to mělo s tou virtuální pamětí u toho Arkham Knighta pomoct. No, řeším to sice u jiné hry, ale konverzace na tu paměť přišla zrovna tu, tak snad to nebude ostatním tak moc vadit.

Pokud by to zabralo, tak bych to ještě dohrál a šel do upgradu až potom, protože tu RAMku chci stejně tak jako tak navýšit a disk vyměnit, bo ten můj už má určitě i chybné sektory a hrozně mě zpomaluje. Teoreticky si říkám, jestli to není možné i tím diskem, ale zatím když se mi vytíží, tak se mi hra spíše škubne a rozeběhne se po nějaké době. Tady je to hrozné trhání. Ale bývá vytížen na 100%, jenže škubání se dostaví tak alespoň po půl hodině hraní a jinak jede hra v pohodě.

EDIT: Jen fakt, že mám aktuálně přidělenou 8322 MB mě trochu znejišťuje, jestli to vlastní nastavení pomůže. Ledaže bych dal i minimum těch 8322 nebo nevím.
@Paul (20.09.2016 08:08): Dík, že jsi mi to připomněl. Já to nezkoušel, protože u Tomb Raideru nakonec pomohlo snížení textur z very high na high, tak nebyla potřeba. Pak to určitě vyzkouším. Jen jsem si trochu nejistý, zda to není už původně nastaveno na 8 GB, že si to systém sám zvětšuje podle potřeby. Ale byl bych rád, kdyby to pomohlo, protože Arkham Knight jsem si chtěl zahrát znovu a tentokrát na max.
Tak ony ty FPS spíše skáčou mezi 60 a 1 :-)) Framě běží normálně v pohodě a najednou to začne hrozně trhat. Mně to teď dělá Arkham Knight a prý je nutné mít na windows 10 alespoň 12 GB RAM (takže u mě to znamená upgrade na 16), což není případ téhle hry, protože ta mi běžela naprosto v pohodě.