Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Richmond (09.12.2018 21:20): Hele mozes si do toho importovat postavu z Poolu, mozes si ju exportovat do Azure (ak si dobre pamatam), ale pravda. To hodnotenie je tu z cisto nostalgickych spomienok, asi by som si Hillsfar mal pustit dnes a zahrat :) Ale co si pamatam, back in the 90s, tak som sa s tou hrou dobre bavil. To je problem s hodnotenim hier, ktore si naposledy hral skoro pred 30 rokmi a odvtedy si sa ich nedotkol :)
@Richmond (09.12.2018 10:34):

1) Minihra s přeskakováním překážek na koni, která byla zábavná tak v roce 1986 v "televizních" hrách (a to jen proto, že neexistovalo nic lepšího, ne proto, že by měla nějakou hloubku), při přesunu mezi libovolnými lokacemi. Jako bonus se dá normálně ukládat na jediném místě ve hře (hrál jsem naštěstí se savestates) ... a k tomu je třeba dojet na koni a pak se na koni vrátit.

2) Hra v podstatě není RPG, na začátku si sice vytváříš postavu ... ale bez ohledu na výběr povolání je třeba mít vysokou STR a DEX kvůli otevírání truhel (ono to jde i jinak, ale to je zbytečně zdlouhavý opruz). Za celou hru jsem se neposunul o jediný level ... a zapomeň na to, že bys s kouzelníkem reálně sesílal nějaká kouzla (nepočítám Charm a Illusion v hodpodě, to je adventurní záležitost).

3) Herní náplň je zcela samostatný bizár. Bojuje se na jediném místě ve hře (Aréna) v podobě minihry podobné první Elviře (útok vpravo, útok vlevo, nepoužitelný overhead útok a blok). Zbytek herní náplně je velmi pochybná adventura (potřebuješ vodítka, aby ses dostal dál a v některých případech je získáš neintuitivním způsobem na desátý pokus, protože hra jejich zobrazení při užití daného postupu řeší náhodně, takže bez návodu nezjistíš, jestli děláš něco dobře nebo špatně) a druhak vybírání náhodně rozmístěných truhel v různých lokacích, ze kterých padají potions, scrolls a další vodítka. Autory ovšem nenapadlo nic lepšího než to celé vybírání udělat na čas s tím, že východ z dané lokace se objeví až po určité době ... na náhodném místě. Celé to zpříjemňují neviditelné teleportující pasti a stráže, se kterými ovšem nelze bojovat, jen jim neustále utíkat.

4) V podstatě jediný pořádný nápad je rozdělení questů podle povolání (podle povolání postavy člověk plní od začátku hry questy pro danou guildu).

Fakt nechápu, že tomu dal Chester (a Mick :-) ) tolik, za mě to v prvé řadě není dobré RPG, protože to není RPG. A ve druhé řadě to není ani průměrná akční hra, jen kolekce dost pochybných a nedomyšlených miniher.