Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Hexcells Hexcells Hexcells Hexcells
Matthew Brown (nově vytvořeno)
Matthew Brown Games
Matthew Brown Games
Matthew Brown Games
PC
31.08.2013
PC
31.08.2013
PC
31.08.2013
PC
31.08.2013
Hexcells Hexcells Hexcells Hexcells
Žánr
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Hexcells jsou minimalistickou logickou hrou pro Windows, Mac a Linux. Co do herních principů vycházejí ze známého Minesweeperu, ve kterém je třeba na základě čísel určujících počet min v okolí číslice vydedukovat jejich přesnou polohu. Hexcells se jednak liší šestiúhelníkovým rastrem, dále tím, že při chybném úsudku hra nekončí, ale počítá se celkové množství chyb, a pak také několika dalšími herními pravidly.

Čísla mohou být například i po okrajích herního pole nebo mohou indikovat, zda modré šestiúhelníky, jejichž polohu je třeba určit, na sebe v okolí navazují, či naopak nikoli. Také chybí časomíra a situace, ve kterých je nutné pozici modrého šestiúhelníku pouze tipovat. Všechna kola, která hráč musí vyřešit, jsou totiž vytvořena ručně a nikoli náhodným generátorem. Jako soundtrack je použita ambientní hudba, a protože se Hexcells mezi hráči logických her dočkal popularity, vytvořil její autor, Matthew Brown, v krátké době po sobě další dva díly Hexcells Plus a Hexcells Infinite.
Hexcells jsou minimalistickou logickou hrou pro Windows, Mac a Linux. Co do herních principů vycházejí ze známého Minesweeperu, ve kterém je třeba na základě čísel určujících počet min v okolí číslice vydedukovat jejich přesnou polohu. Hexcells se jednak liší šestiúhelníkovým rastrem, dále tím, že při chybném úsudku hra nekončí, ale počítá se celkové množství chyb, a pak také několika dalšími herními pravidly.

Čísla mohou být například i po okrajích herního pole nebo mohou indikovat, zda modré šestiúhelníky, jejichž polohu je třeba určit, na sebe v okolí navazují, či naopak nikoli. Také chybí časomíra a situace, ve kterých je nutné pozici modrého šestiúhelníku pouze tipovat. Všechna kola, která hráč musí vyřešit, jsou totiž vytvořena ručně a nikoli náhodným generátorem. Jako soundtrack je použita ambientní hudba, a protože se Hexcells mezi hráči logických her dočkal popularity, vytvořil její autor, Matthew Brown, v krátké době po sobě další dva díly Hexcells Plus a Hexcells Infinite.
Hexcells jsou minimalistickou logickou hrou pro Windows, Mac a Linux. Co do herních principů vycházejí ze známého Minesweeperu, ve kterém je třeba na základě čísel určujících počet min v okolí číslice vydedukovat jejich přesnou polohu. Hexcells se jednak liší šestiúhelníkovým rastrem, dále tím, že při chybném úsudku hra nekončí, ale počítá se celkové množství chyb, a pak také několika dalšími herními pravidly.

Čísla mohou být například i po okrajích herního pole nebo mohou indikovat, zda modré šestiúhelníky, jejichž polohu je třeba určit, na sebe v okolí navazují, či naopak nikoli. Také chybí časomíra a situace, ve kterých je nutné pozici modrého šestiúhelníku pouze tipovat. Všechna kola, která hráč musí vyřešit, jsou totiž vytvořena ručně a nikoli náhodným generátorem. Jako soundtrack je použita ambientní hudba, a protože se Hexcells mezi hráči logických her dočkal popularity, vytvořil její autor, Matthew Brown, v krátké době po sobě další dva díly Hexcells Plus a Hexcells Infinite.
Hexcells jsou minimalistickou logickou hrou pro Windows, Mac a Linux. Co do herních principů vycházejí ze známého Minesweeperu, ve kterém je třeba na základě čísel určujících počet min v okolí číslice vydedukovat jejich přesnou polohu. Hexcells se jednak liší šestiúhelníkovým rastrem, dále tím, že při chybném úsudku hra nekončí, ale počítá se celkové množství chyb, a pak také několika dalšími herními pravidly.

Čísla mohou být například i po okrajích herního pole nebo mohou indikovat, zda modré šestiúhelníky, jejichž polohu je třeba určit, na sebe v okolí navazují, či naopak nikoli. Také chybí časomíra a situace, ve kterých je nutné pozici modrého šestiúhelníku pouze tipovat. Všechna kola, která hráč musí vyřešit, jsou totiž vytvořena ručně a nikoli náhodným generátorem. Jako soundtrack je použita ambientní hudba, a protože se Hexcells mezi hráči logických her dočkal popularity, vytvořil její autor, Matthew Brown, v krátké době po sobě další dva díly Hexcells Plus a Hexcells Infinite.