Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@konvice (29.09.2012 00:40): Třeba to, že player píše jako prase... :-)
Datadisk se jmenuje Hammers of Fate, ne Hammer of fate. Co je trpasíl? Interpunkce mu taky evidentně nic neříká...

I když uznávám, že můj koment stojí za prd. Dřív jsem psal bez diakritiky (tenhle zlozvyk už jsem naštěstí překonal) a délka taky nic moc.
@Karasman (16.07.2008 21:16), @Tulareanus (16.07.2008 21:24): Ani mne tá grafika príliš nesadla, engine z Warcraftu III nemám vôbec rád. Obralo to HOMAM o unikátny grafický štýl, pretože už od úvodnej obrazovky, cez cut-scénky až po taktické mapy vyzerá celá hra ako klon W3. Stupídne animácie v cut-scénkach nekomentujem, hrdinovia počas reči máchajú mečmi alebo sypú farebné magické ohňostroje, WTF? Okrem toho je 3D spracovanie otravné aj počas hry, prihodím konkrétny príklad:

Ak sú v úzkej uličke medzi stromami alebo kameňmi ukryté viaceré predmety, ako truhlice či artefakty, musíte si najskôr celú mapku posunúť alebo natočiť, aby ste ich mohli pozbierať, cez stromy alebo iné objekty sa na ne klikať nedá. Neustále otáčanie mapy je otravné, prekáža to v orientácii.

Keď použijete namiesto otáčania zoom a mapku len poposuniete, podarí sa vám zobrať len prvý predmet a potom treba pohľad opäť vyštelovať. Pri každom pohybe hlavného hrdinu sa totiž mapa automaticky vycentruje a váš starostlivo nastavený zorný uhol vynuluje, vďaka tomu je zbieranie troch alebo viacerých predmetov spoza objektov pekne rozčuľujúce.
ta grafika je len otazkou vkusu, zmena stylu, iste, ale mne vyhovuje, na to ze je 3D je prijemne Heroesovsky malebna, hlavne lesy sa im podarili, aj ked obcas prave v nich nevidi clovek pre stromy.
Pro odpůrce trpaslíků ale tenhle datadisk tak nutný zase není. ;-) Podobný "datadiskový trik" asi časem budou zkoušet i tvůrci příbuzných Disciples III, heh.
Škoda, že se mi grafika zdá tak odporná (a to jsem nevěřil, že se to od čtvrtého dílu může ještě zhoršit). Jinak bych asi někdy vyzkoušel základní hru a druhý datadisk. Minimálně systém vývoje hrdinů i hrdinové samotní mi přišli ok.
Sám za sebe říkám, že mi příběhová neprovázanost s předchozími tituly vadí. Byť lze i souhlasit, že po příběhové stránce stály i novější M&M (VIII, IX) či HoMaM IV (až na kampaň za řád v zákl. hře) za starou bačkoru.
Tohle máte zá své Warcraft III a podobné grafické zrůdnosti. ;-)