Tak jsem tam včera pár hodinek bouchnul a zatím celkem dobrý.
Hrál jsem ze Necropolis a je teda strašlivě OP. To, že kosťáci můžou mít luk je strašlivě silný. Ve 4. měsíci jsem jich měl přes 5 tisíc. Není vybalancovaný systém financí. Většinu hry jsem měl strašně moc peněz. Trochu jsem přehlídnul, kde bereš alchymistický prášek, kterej je prakticky motorem hry. Nápad, že se získává z artefaktů je skvělej, protože v HOM&M3 (především v HOTA verzi) mám vždy úplně plný inventář nepotřebných artefaktů.
Dobrej nápad mi přijdou novinky jako zákony, učení se kouzel za suroviny a po vylepšení všech abilit, tak za nový level dostaneš zlepšení základního skillu.
Hrozně silná mi přijde abilita, která umožňuje použít dvě kouzla v jednom kola, ač za cenu útraty více many.
Co mě moc neoslovilo je design jednotek. Přijde moc přeplácanej na úkor přehlednosti a jednoduchosti.
Bugy jsem měl pár vizuálních, ale hrozně otravný je, že se v centru pro nákup jednotek neustále vrací k defaultní variantě jednotek a musím pořád přepínat na mnou preferovanou variantu. Navíc, u Necropole je jedna z jednotek prohozená a vždy se koupí ta druhá, než která se zobrazuje.
Na alpha verzi, ale celkem kvalitní zábava na celkem dlouho.