Legendární Heroes jsou zpět! Heroes of Might & Magic III- HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Sedmero klasických kampaní, popisuje dění v Erathii po smrti jejího krále. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během kampaní se na celý konflikt hráč podívá ze všech úhlů pohledu, vše začíná příjezdem královny Catherine Ironfist, dcery zemřelého krále, jež se ujímá velení a získává zpět první bašty padlé do nepřátelských rukou. Příběh pokračuje příchodem spřátelených armád Elfů z AvLee a mágů z Bracady. Následuje pohled z druhé strany konfliktu v kampaních za Nigornu (podzemní lidé) a Eofolu (pekelníci). Vše končí kampaněmi za království Tatalie a Krewlodu, chtějících si pro sebe v nastalém chaosu uloupnout západní Erathii.
Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Během kampaní se na celý konflikt hráč podívá ze všech úhlů pohledu, vše začíná příjezdem královny Catherine Ironfist, dcery zemřelého krále, jež se ujímá velení a získává zpět první bašty padlé do nepřátelských rukou. Příběh pokračuje příchodem spřátelených armád Elfů z AvLee a mágů z Bracady. Následuje pohled z druhé strany konfliktu v kampaních za Nigornu (podzemní lidé) a Eofolu (pekelníci). Vše končí kampaněmi za království Tatalie a Krewlodu, chtějících si pro sebe v nastalém chaosu uloupnout západní Erathii.
Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Legendární Heroes jsou zpět! Heroes of Might & Magic III- HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Sedmero klasických kampaní, popisuje dění v Erathii po smrti jejího krále. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během kampaní se na celý konflikt hráč podívá ze všech úhlů pohledu, vše začíná příjezdem královny Catherine Ironfist, dcery zemřelého krále, jež se ujímá velení a získává zpět první bašty padlé do nepřátelských rukou. Příběh pokračuje příchodem spřátelených armád Elfů z AvLee a mágů z Bracady. Následuje pohled z druhé strany konfliktu v kampaních za Nigornu (podzemní lidé) a Eofolu (pekelníci). Vše končí kampaněmi za království Tatalie a Krewlodu, chtějících si pro sebe v nastalém chaosu uloupnout západní Erathii.
Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Během kampaní se na celý konflikt hráč podívá ze všech úhlů pohledu, vše začíná příjezdem královny Catherine Ironfist, dcery zemřelého krále, jež se ujímá velení a získává zpět první bašty padlé do nepřátelských rukou. Příběh pokračuje příchodem spřátelených armád Elfů z AvLee a mágů z Bracady. Následuje pohled z druhé strany konfliktu v kampaních za Nigornu (podzemní lidé) a Eofolu (pekelníci). Vše končí kampaněmi za království Tatalie a Krewlodu, chtějících si pro sebe v nastalém chaosu uloupnout západní Erathii.
Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Legendární Heroes se vrátili! Heroes of Might & Magic III- HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Legendární Heroes se vrátili! Heroes of Might & Magic III- HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Legendární Heroes se vrátili! Heroes of Might & Magic III- HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Legendární Heroes se vrátili! Heroes of Might & Magic III- HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Legendární Heroes se vrátili! Heroes of Might & Magic III- HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Legendární Heroes se vrátili! Heroes of Might & Magic III- HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Legendární Heroes se vrátili! Heroes of Might & Magic III: HD Edition je remake třetího dílu, všeobecně pokládaného za pomyslný vrchol série. Hlavním tahákem předělávky je grafika překreslená do vysokého rozlišení podporujícího širokoúhlé monitory, dále pak multiplayer s integrovaným Steamworks a Steam achievementy. Datadisky nejsou součástí této předělávky.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.
Během sedmi kampaní (jedna kampaň obsahuje 3 a výjimečně i 4 mise) nahlédnete na celý konflikt v Erathii z několika rozličných úhlů .Tento systém funguje pro vtahující vypravování děje, jelikož se v příběhu mísí kampaně kladných národů s těmi zápornými a během každé se hráč dozvídá další a další informace o probíhajícím dění. Mimo kampaně je dále přítomno zhruba 50 šarvátkových map a intuitivní editor, ve kterém lze vytvořit mapy vlastní.
Hraní se dělí na tahy rozdělenou strategickou a bojovou část. Hlavní dění se odehrává na strategické (zpočátku neprobádané) mapě, po níž cestujete s hrdiny. Ti reprezentují celé armády a v rámci tahu mají omezený "dojezd". Zabíráte budovy (hrady, doly, neutrální budovy pro rekrutování jednotek) a bojujete s nepřátelskými jednotkami. Podstatné je udržet si svá města a porazit hrdiny ve službách nepřítele a nepřijít přitom o hrdiny vlastní. Některé mise či šarvátky ale mohou mít i jiný cíl, například obsazení nějaké neutrální budovy na mapě, vytvoření určitého počtu bojové jednotky- například šesti černých draků.
V bitevní části se hra přepne na plochu bojiště. Hrdina se boje přímo neúčastní, pouze přispívá svými statistikami ke statistikám podřízených jednotek (7 pozic pro přidělení jednotek) a jednou za kolo (sérii tahů jednotek obou stran) může vyvolat kouzlo z knihy kouzel (za předpokladu že hrdina ovládá magii). Za každý vyhraný boj poté hrdina získává zkušenosti, ty zvyšují hrdinovu úroveň a při postupu na vyšší level je hrdinovi dovoleno naučit se další schopnost (například diplomacii, magii ohně, nekromancii...), která dále vylepšuje schopnosti hrdiny. Ke statistikám hrdiny pomáhají také na mapě se nacházející artefakty, velmi často hlídané neutrálními nepřátelskými jednotkami.
Pro samotné najímání jednotek jsou důležitá zejména držená města. Tato města se postupně musí vylepšovat za získané suroviny, abyste měli přístup k jednotkám vyšší úrovně. Tak jako mají hrdinové 7 volných pozic pro jednotky, mají i města celkem 7 typů jednotek, každá lze také ještě 1x vylepšit na vyšší úroveň.