Hell is Us je akční adventura s polootevřeným světem, ve které se protagonista Rémi, příslušník mírových sil OSN, vydává do civilní válkou stižené Hadey najít své rodiče, přičemž záhy zjistí, že celá země je v důsledku mysteriózní události zvané Kalamita zamořena nadpřirozenými bytostmi.
Vývojáři si zakládají na tom, že vám nic neservírují na stříbrném podnose. Prvky běžné v jiných hrách, jako jsou nejrůznější ukazatele usnadňující navigaci, mapa či kompas, tu nenajdete. Naopak je potřeba být pozorný, všímat si okolí a bedlivě poslouchat, co vám ostatní říkají, abyste se zorientovali a přišli věcem na kloub.
Vyjma průzkumu vás také čekají souboje na blízko, k dispozici budete mít zbraně jako meče, kopí, sekery. Hlídat si pak bude potřeba především hladinu výdrže, jejíž maximální hodnota je odvozena od vašeho aktuálního zdraví. Nápomocný jak v boji, tak v průzkumu vám také bude váš společník dron.
Za hrou stojí studio Rogue Factor, ke kterému se v roce 2019 připojil Jonathan Jacques-Belletête, umělecký ředitel Deus Ex: Human Revolution a Deus Ex: Mankind Divided. Hra byla inspirována trilogií Jižní Zóna (Anihilace, Autorita, Adaptace) Jeffa VanderMeera.
@BUMTARATA (28.03.2025 18:14): Také se mi to líbí. Navíc mám rád Anihilaci, tak snad se jim podaří budovat stejnou atmosféru. Tak teď už jen aby ten souboják opravdu nebyl souls, jinak jim na to hážu bobek.