Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No, ty prvni, prakticky ciste pruzkumny lokace byly dost fajn a klidne bych si v tom duchu dal celou hru. Ale jinak uz jsem taky narazil na veci typu "strileni do zombika nedela lautr vubec nic, dokud neprojdes brankou do stejne mistnosti jako on."

A bud mi neco unika, nebo tam neni vubec zadna moznost meelee(?) Ted se na me prisal headcrab, ja mam prazdnej zasobnik, manik v radiu na me rve at ho sundam, ja pred sebou mavam rukama jak debil bez vysledku. Uz driv jsem zkousel v metru rozbit dreveny planky zeleznou tyci, no nedelalo to vubec nic... To je dost mozna nejvetsi zklamani zatim - ze proste nemam cim odpalkovat headcraba v letu.

Ono vubec to nabijeni je sice relativne fajn na efekt, ale taky celkem zdlouhavy a koordinovat to s pohybem je imo prakticky nemozne, takze pri bitkach s headcrabama je to pro me pri prazdnym zasobniku vzdycky hlavne o tom nejdriv nekam daleko zdrhnout a pak si v klidu prebit >_>

A vylepsil jsem si pistoli na prepinani mezi single a 3shot modem, ale uz mi to nejak nereklo, jak ze teda jako prepnu >_>

A zombici vs brokovnice... kdyz strelim zombika 4x do hlavy pistoli, odpadne mrtvej headcrab a je hotovo. Kdyz headcraba sejmu z hlavy brokovnici, odpadne taky, ale je zivej a utoci dal. To me krapet sere. Munice tam neni zas tolik, uz jsem parkrat zarval bo mi dosla.
Jak opravit (zobrazit) titulky pokud nemáte steam v AJ. fixed subtitles issues. Just search for these two files:
hlvr_english.json
closecaption_english.dat
Copy them and rename copies to your Steam's language.
Example. I have Ukrainian as my Stem language, I renamed those english files to
hlvr_ukrainian.json
closecaption_ukrainian.dat
@kuler91 (23.03.2020 18:37): budoucnost hraní to bude až Gabe začně prodávat brain-computer verzi indexu, pak si nikdo na televizi/monitor ani nevzpomene. Do tý doby bude VR super doplňkem normálního hraní, ne jeho náhradou.

@Mendoza (23.03.2020 19:41): kéž by v budoucím HL3 dali hlas i Freemanovi, nenávidím mute dumb deaf protagonisty :)
Uvidím jak jaké budou akční pasáže, ale zatím je to prostě paráda. Stát vedle metrocopa třeba.
Jestli tohle neni budoucnost hrani, tak je to alespon dobra odbocka. Hral jsem asi pul hodky a zatim z toho mam hodne pozitivni pocity. Ovladani a interakce s okolim jsou hrozne prirozeny. Jen jedna vec mi prijde trochu divna a trkla me do usi hned, ze je to prvni hl, kde hlavni protagonista mluvi a citim se divne, kdyz mluvim zenskym hlasem.
Nevím, co je na tom pravdy, ale prý na konci hry HL: Alyx je teaser na Half-Life 3 a je teď kolem toho obrovské haló, že je Half-Life 3 konečně potvrzen. Koho by to zajímalo, je to v tomto videu, ale je to obrovský SPOILER! Jedná se o finále celé hry - video
Pokud nemáte Index a přesto se chcete mrknout do City 17 a tajné labiny a nedaří se vám připojit se do místnosti kterou někdo s Index hostuje, tady jenávod jak na to. Vyzkoušeno, funguje.
Co teda oceňuji nejvíc, je možmost přitáhnout si věci do rukavice. Zkrátka to, že se nemusím ohýbat a složitě to sbírat.

A tady: odkaz jsou možnosti nastavení pohybu.
Jinak mě se to líbí hodně, no ale tisíc doláčů je tisíc doláčů... :-D
@Cobot (03.03.2020 08:18): Já to ve stoje vydržím hrát cca tak 2 hodiny. Ne, že by se mi dělalo blbě nebo bych byl unavenej, spíš jen prostě potřebuju změnu, není to tak komfortní.

@Paul (03.03.2020 08:21): Jak jsem hrál ten port HL1 na VR, tak tam ten pohyb je stejnej, tzn. sprint, skákání a dokonce i ten Boost jump a jako musím říct, že jsem do té doby neměl žádné sickness problémy, ale tady byly situace, kdy už jsem měl fakt divné pocity :D třeba pocit, když padáš ze skály nebo ze žebříku do propasti, s tím má mozek už trošku problém.
@Cobot (03.03.2020 08:23): ono se to nezdá, ale já hrál ve VR Firewall Zere Hour, což je MP střílečka, trochu do stylu R6: Siege a fakt se mi dělalo blbě jen z pouhého otáčení hlavou a lehkého pohybu... naštěstí jsem si zvykl, ale věřím, že spousta lidí to prostě nedá... což hezky navazuje na otázku, jestli se z VR vůbec může stát masovka do budoucna? Já osobně si myslím, že se z toho stane slušný doplněk hraní, ale hraní jako takové to nenahradí...
@účet smazán (03.03.2020 08:05): to tam samozřejmě je, jsou tam tři módy pohybu - teleport, dash, normální plynulá chůze analogem. Každej má toleranci na něco jinýho, tak si může vybrat.

@Cobot (03.03.2020 08:18): tvle vy jste nikdy neviděli VR nebo co :) ? Teleport je pro lidi kterejm se dělá blbě. Chůze je pomalejší, protože jseš ve VR, kdybys tam běhal jak v doomovi tak se zebleješ.
@Paul (02.03.2020 20:40): Co je jsou proboha ty žlutý nohy s přískokama? Gameplay mi připadá dost pomalej. Jako by mi hra dával čas zareagovat. Zdá se mi to nebo to ta u VR her může bejt? I když Beat Saber zrovna pomalej není.

@Rapier (02.03.2020 22:47): Hra dotuje prodej HW? Viděl jsi jaká je u Indexu cenovka?

Mě by celkem zajímalo jak moc se bude lišit zážitek na jednotlivých zařízeních. Jak moc je typ a hardware VR zařízení určující. Jestli platí stejná analogie jako s výkonem PC. A pokud ano tak za jak dlouho Index nebo jiná zařízení zastarají.

Ono v době kdy už trh akceptoval, že za výkonější grafické karty dá člověk 15k už není 20k za Index zas taková pálka. I když za periferii s nejistou budoucností to přesto není málo. Kolik je (bude) vlastně opravdu kvalitních titulů? Uvidíme zda se VR chytne. Tahle má rozhodně potenciál to nakopnout.

Stejnak si neumím představit hrát hru dlouhou jak HL2 ve stoje. Jak dlouho to člověk vydrží? A jaká je to ve vnímání hry změna když si sedne. O co všechno tím při tak dlouhý hře přichází. Jak dlouho se dá vlatně v kuse jet takováhle hra ve VR, aby člověku nebylo blbě?

Tahle neznalost spolu s neznalostí na jak dlouho by VR vydrželo mě třeba od investice do VR odrazuje. Jako zatím o tom nepřemýšlím vůbec a jen štve mě, že je tahle hra jen na VR, ale jesný proč ne.
Hm, tak po shlédnutí videa mě odradil ten pohyb, to tam nemohli dát plynulý pohyb na nějaký tlačítko na tom ovladači? :(
Vypadá to moc hezky, to se musí nechat. Zajímalo by mě co tím Valve sleduje, pokud jim jde o prodej jejich VR řešení, tak tohle asi bude pádný důvod proč.
Vlastně pokud to chápu správně, ta hra je fakticky promo co dotuje prodej HW. Asi se jím to vyplatí. :)
Mám Quest a za mě mít VR bez kabelu taky super. Hry ze Steamu se do toho dají streamovat přes wifi s minimální odezvou. Už jsem na tom zkoušel HL1 a super, HL: Alyx bude jiná pecka :)
Hele, nezdá se vám ta fyzika v Boneworks nějaká divná? Skákání taky mizerie, doufám, že Alyx tohle bude mít odladěné.
@účet smazán (06.01.2020 10:43): Je pravda, že třeba teď hraju mód Half-Life 1 na VR, takže teoreticky by to šlo udělat i obráceně. Jen mam o tom upřímně trošku pochyby. Ten mód na původní HL1 vyšel po 20 letech a pochybuju, že by Valve jen tak sami udělali nebo někomu dovolili udělat mód na jejich VR verzi, kvůli které by se jim snižoval prodej Indexu. Můj osobní názor je, že to buď nevznikne a nebo nejdřív až za pár let.
S tím, jak je samotné Valve překvapeno, že tímto samostatně zapříčinilo zmrtvýchvstání VR a prodej Indexu je tak vysoký, že ani nestačí doplňovat zásoby na skladě jsem nyní skoro přesvědčen, že skutečný HL3 bude taky VR.
@Drekt (23.11.2019 11:22): Taky jsem chtel napsat ne, ale on to tak nekdo bere, ze chce jen dalsi dil. A pak si to muze dosadit za HL3. Pak to lidi berou tak, ze chteji dalsi revolucionizaci, mistrovske dilo, ktere posouva zanr, technologii nebo nekonkretne celkovy zpracovani hry nekam dal. To presne udelala jednicka a pak i dvojka. A to je samozrejme neco jinyho nez jen cisty pokracovani serie nebo pribehu (viz trojka). Ja patrim do obou skupin. Chci trojku, ale i jakykoliv pokracovani. Tahle hra bude na VR, takze jde o neco jinyho. Pribehove to taky neni pokracovani, jen doplneni.
Dá se to brát jako ten Half-Life 3, na který se tak dlouho čekalo?