Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@Ronik (20.12.2020 18:27): Jestli chtějí peníze, tak stačí vydat swimsuit bundle a mají vyděláno :)

Vyjma pár vedlejších questů bych měl všechno hotové. Zatím mám AL 49 a dost materiálů na lv 90 alespoň dvou postav.
@Ronik (20.12.2020 18:27): bossov farmim, uz mi chyba len ten posledny. Vo vseobecnosti mi uz zostava len par questov ku koncu. Asi sa do toho pustim co najskor. Tiez mi chybaju Childe a Zhongli co sa tyka character questov.
@Solidor (19.12.2020 20:16): Nebo se zkrátka podívali, že výdělky ze Zhongli banneru jsou slabší než u předchozích a chtějí ještě na poslední chvíli vysát nějaké peníze z hráčů :)

@Kejtee (20.12.2020 18:20): Hlavní příběh určitě doporučuju projít co nejdřív, abys mohla každý týden farmit bosse, co se ti odemkne na konci kapitoly, a levelovat reputaci v Liyue.

Jinak mi schází už jen nějaké character questy (myslím, že Jean, Mona, Childe a Zhongli). Teď si dávám pauzu do 1.2.
Mam otazku, je vas tu vela, ktori ste presli pribehovu linku? Ja to stale odkladam a odkladam.
Používám Zhongliho jako support a nějak nevidím problém. Dávám všechno do HP a jeho štít zastaví hodně DMG. Plus meteor dává díky tomu slušnou ránu. Zase jednou hráči přehánějí.
Jako f2p, kterej uz na podobnou roli tezce zainvestoval Noelle, bych do nej asi zdroje neinvestoval, ale ze by byl nejak blbej... rozhodne mi z testu prisel lepsi jak geoMC nebo prave Noelle a vic bych od nej snad ani nechtel.

Radsi bych tuten buff pro Amber >_>
Tak jsem v Test Runu vyzkoušel Zhongliho a asi mi přijde jako zatím nejhorší 5*? Na hlavní DPS mi přišel šíleně slabý, viděl bych ho max jako supporta v týmu s Ningguang a na to je skoro stejně platný jako Geo Traveller. Škoda, designově se mi dost líbí, ale tenhle banner přeskočím.
@Ringo (25.11.2020 14:52): Synátor momentálně adventurní level 27. Včera se tady pekelně rozčiloval, když nemohl udolat nějakého vzrostlejšího potvoráka, nakonec to ale zvládl a radost veliká. :c)) Je to řádně návykové, to je evidentní, tato hra se tvůrcům, zdá se, opravdu dost povedla.
@Ringo (25.11.2020 12:56): Těch možností jsou tam mraky, kluk tam neustále shání suroviny a následně něco kutí, vaří, vylepšuje. A svět je doslova k sežrání, báječně se na to kouká a celkově jde o velký prostor k prošmejdění. Líbí se mi to obrovsky, do vánoc ale nehrozí se k tomu dostat. Po svátcích se do toho chci pustit, to už snad bude času více. :c)
@samorost (25.11.2020 12:31): Tak o té definitive edici DQ 11 ani nevím, to teda asi taky počkám, možnost hrát v 2D zní hodně zajímavě.

U toho Genshin Impact mě fascinuje ten otevřený kreslený svět, podobný, jaký měl DQ8, kvůli něhož jsem si kdysi koupil PS2. A ten Genshin Impact je graficky vlastně ještě dál. No a celkově ta náplň je taky dost dobrá. Levelování postav, levelování zbraní, výbavy atd...
@Ringo (25.11.2020 11:34): Vidím, že podobné myšlenky nemám sám. :c) Starší syn je v Genshin Impact ponořen až po uši, hraje to prakticky každý den a co tak lehce sleduji, vypadá to náramně dobře. Chci se do toho pustit rovněž, jen mě děsí ta spousta utopeného času... :c)) Co se týče Dragon Quest XI, tam mě už nějakou dobu svrbí peněženka, v nejbližších dnech má ale vyjít Definitive Edition (s možností hrát celou hru i ve 2D), tak si počkám na tuto verzi.
Neměl jsem moc v plánu rozjíždět nějaké novinky, ale byl jsem v sobotu pěkně naočkován pěkným předvedením hry a obzvláště proto, že mi hra připomíná mix klasických japončíkáren Rogue Galaxy (akční souboje s nutností se soustředit na slabiny protivníka) s Dragon Questem 8 (volný pohyb v otevřené krajině), obojí krásně kreslené, tak mi to nedalo to nenainstalovat nerozehrát. A vypadá to, že jsem se do toho slušně ponořil a mám v úmyslu to regulérně hrát :-) A to jsem si myslel, že se blíží má investice do Dragon Questu 11, který je pro mě absolutní prioritou, co se týče novějších věcí v oblasti jRPG. Chvíli to musí počkat :-)
ouououou.... bossfight .... jsem si myslel, že je to jeden z těch bossfightů, kdy dostanu po piči a bude cutscéna, ale ne. Boss je tušim lv71, vydržel jsem se svou lv59 bandou do 3. fáze a tam už to prostě nešlo - ten zmrd má AoE útok na celou arénu, kterym mě prostě oneshotne z full hp a revivnout můžu jen asi jednou za 2 minuty >_>
@Ronik (11.11.2020 23:53): No nerozumím proč je cross play mezi Android a PC ale ne mezi PS4, doufám že bude přidán na Switch.

Možná jsem měl zlý mindset když jsem se do toho pustil, protože v téhle hře se ti pravděpodobně nepodaří získat všechny postavy.
@Naginata (11.11.2020 22:26): Pokud chceš hrát jen příběh a open-world, což je hlavní tahák hry, tak tam zeď opravdu není. Stačí ti levelovat jednu nebo dvě postavy a na to dostaneš samotným hraním materiálů víc než dost. Sice můžeš dlouhé hodiny grindit dokonalé artefakty, ale kromě Abyss (která skoro nestojí za řeč) ti jsou k ničemu. A bez 5* postav to jde hrát v pohodě taky, mám AR37 a 5* jsem dostal dneska první.

Taky nevidím důvod, proč tomu vyčítat, že se tomu musí věnovat pozornost. Když už s tím vyrukovali na PC a PS4, tak bych to tak nějak čekal.
No nevím, mě tahle hra pořád nechytá, asi počkám když updaty přidají více obsahu ale moc nevidím proč v tomhle pokračovat i když jsem nenarazil ještě na zeď. Bojový systém je fajn, ale nemá to hloubku jako ty nejlepší hack na slash hry.

Gacha hry mě už asi přestávají bavit, Girls Frontline už nehraju, při ostatních jako Arknights, Epic Seven a Fate Go jsem dlouho nevydržel a Azur Lane taky hraju o dost méně. Nevím si představit hrát více jako dvě takový hle hry najednou každý den a to znám lidi co nepravidelně hrají až 10.Tohle jsou podle mne hry které člověk spíš má na pozadí než dělá něco jiné a nevěnuje tomu úplnou pozornost takže v tom je chyba designu téhle hry a Honkai Impact. Obávám se že tahle hra jen více spopularizuje neférové business praktiky.

Upřímně nevím jestli jsou horší hry jako tahle kde máš přísný energy limit a můžeš hrát denně jen velmi omezenou dobu nebo věci jako Granblue Fantasy kdy takové omezení nemáš ale celá hra vyžaduje ohromný grind aby si se někam dostal.
Tak jsem se konečně rozhodl využít svoji 5* pity na Childeho a dostal namísto toho Diluca. Ještě lepší, než jsem doufal :) Ale přemýšlím, jestli Childeho zkoušet dál nebo počkat na Zhongliho. Pro oba bych asi našel využití do druhého Abyss týmu.

Jinak update 1.1 vypadá zatím dobře.
Dnes sa nam s priatelom podarilo dat dole toho vlka. Vo dvojici to nebol az taky velky problem ale viem,ze ked ho daval on sam,tak to bol oriesok.
@Solidor (30.10.2020 20:10): Já si sice škudlím primogemy na pity, ale do Zhongliho se mi moc nechce. Nevím, s kým ho spárovat, sice mám všechny Geo postavy, ale Ningguang, Noelle i Geo Traveller mi všichni přijdou dost chabí... Ale jestli bude za něco stát Xinyan, tak o té bych jako hlavní DPS uvažoval.
@Tulareanus (30.10.2020 20:15): V zásadě se jedná o vzácnost dané postavy/zbraně. Obecně se dá říct, že čím více hvězd, tak tím silnější je postava/zbraň, i když tak jednoduché to není.

Hlavně to ale ovlivňuje pravděpodobnost jejich získání. Různé hry to mají všelijak, ale GI konkrétně z jednoho Wish (pokusu) má v současnosti pravděpodobnost zisku:

3-star (jsou pouze zbraně) - 94,3%
4-star (zbraně, postavy) - 5,1%
5-star (zbraně postavy - 0,6%

Ve skutečnosti je to složitější, protože existují bannery, limited-time postavy, a tzv. pity systém, ale vysvětlování je pak na díl :)
Trailer na 1.1

novinky:
- pokračování příběhu
- reputation system s městy
- přenosný teleport
- nový -pravděpodobně- weekly boss
- nové postavy: 5-star: Zhongli, Tartaglia 4-star: Xinyan, Diona

Zhogliho bych i zkusil získat, ale obávám se, že prostě nebudu mít dost exp svitků na jeho vylepšení do nějakého rozumného levelu :(
AL36, když jsem to naposled pustil. Dal jsem si jeden 10pull na Klee banneru a terazky mam Klee.

No, vzheldem k tomu, že pořád jedu f2p, bych asi neměl grindovat ...uf... teď už 10 postav? :D

Co mě trochu štve - mě by v zásadě ani nevadilo vzít to zvolna a grindovat všech 10 postav, jenže pak přijde něco jako AL35 - prolez dungeon a zvedni si World Level, jinak ti AL dál stoupat dál nebude. A to mi je zas blbý neudělat, jenže s takovou bych byl za chvíli podlevelovanej....


Jinak teda za mě je celkově pořád lepší gacha / waifu collector Arknights, no.
@Tulareanus (29.10.2020 04:57): Pozor, tohle není jrpg ani mmo ani akční adventura ve stylu Zeldy (teda jenom trochu). Ze začátku tak zkouší působit, ale není tomu tak. Hodně lidí si to neuvědomilo a proto se teď objevují horší hodnocení (částečně sice právem, ale rozhodně ne tak strašné, jak se to někteří snaží prezentovat).

Dokončení příběhu bude tak za dva roky, troufám si odhadovat.
@Solidor (29.10.2020 00:28): Vďaka za dobré zhrnutie. Bol som dlhšie nahlodaný, či si to zahrať. Gacha hru som ešte žiadnu nehral a v minulosti ma ani nelákali, ale toto vyzerá pekne. Povedal som si však, že mám viacero jrpg v library, ktoré si chcem zahrať a nedostal som sa ešte k nim, tak mi prišlo zbytočné púšťať sa do niečoho, čo je ešte len na začiatku.
Dnes jsem prolomil Adventure Level 40. Mám za sebou několik desítek hodin. Unikátní questy v tuto chvíli končí na AL 38. Příběhové tuším 30-32 - do nich je grindování vyžadováno spíš sporadicky, a po většinu času je to celkem zábava, protože prozkoumáváte svět a vylepšujete postavy relativně svižně.

Utratil jsem cca. 2000 Kč (Battle pass, Welkin moon, pár gemů) a měl štěstí na tři 5-star postavy, které bez problému zabijou skoro vše. Nicméně s dokončením současného příběhu nebudou mít F2P hráči problém. Pro potencionální zájemce zdůrazním několik věcí:

- v jádru se pořád jedná o F2P hru a, v současnosti, si naprostou většinu obsahu v pohodě zahrajete i bez placení
- přesto je to hra-služba a rozhodně nečekejte, že něco vymaxujete či dokončíte
- soustřeďte se na 4-5 postav a ty průběžně vylepšujte - včetně zbraní - na víc nebudete mít materiály ani finance
- není to multiplayer - ten se odemkne docela pozdě a navíc má dost omezenou formu
- nemáte-li zkušenosti s gacha hrami, tak budete nechápat dost systémů (Resin)

Zdá se, že tvůrci chystají alespoň osm kapitol příběhu - teď je ve hře asi 1 a půl. První větší update má přijít 11. listopadu. Počítám, že tím dokončí act 1. Postupem času očekávám vychytání některých systémů (hrstka jich bude už v listopadu).

Osobně doporučuji s hraním ještě počkat - tak půl roku. To snad bude dost obsahu na mnoho hodin a hlavně dostatek questů omezujících farmení Adventure levelů. A taky upraveno několik dalších záležitostí.
Mno, tak jsem asi právě dojel na konec main questu ve verzi 1.0.
Adventurer level 30, party lvl 40/45, expim 9 postav
Utraceno 0.
Nutnost grindovat... jako po cestě jsem vybral každou truhlu atp. na kterou jsem narazil a často jsem takhle přes truhly odběhnul někam úplně do pryč, takže otázka jak moc je to relevantní... Každopádně, že bych vyloženě vyrazil do divočiny jen abych nagrindil AL, páč došly questy, to se mi stalo jednou a netrvalo to dlouho. A ani jednou jsem nedoplnil resin.

Ono teda GI obecně rozhodně není žádnej šejkspír, ale asi bych si utnutí příběhu představoval ... přirozenější. Ani nějaký info jakože "zatím končíme tady" - nejdřív jsem myslel, že mi zas něco buglo... no. Pokračování v updatu 1.1 za necelej měsíc afaik.

Otázka co dál. Jsou tam nějaký side-story questy, ale první z nich je až na AL32, což bude grindováním truhliček na dlouho. Ještě mám na mapě 8 neaktivovanejch teleportů a 1 dungeon (potažmo 3, ale u 2 už jsem byl a nevim co s nima) a určitě tam budou ještě nějaký side-questy na který jsem nenarazil, ale dál už je to jen o lovu truhel a plnění challengů, což mě bůhvíjak neláká. Ten gameplay sice není úplně tupej, ale v zásadě je to furt dokolečka to samý, takže moc necejtim potřebu hrát to jen tak kvůli grindu...

Ale sakra ty výhledy do krajiny jsou nádhera, hlavně ráno a večer, ale Mondstadtí oblast vypadá dobře v podstatě kdykoliv. (Liyue teda zas tak moc nemusim, obzvlášť v noci je děsně meh.)
Přijde mi teda krapet pitomý, že další town hub je vyloženě na druhym konci mapy. Přes všechny odbočky k truhlám atp. jsem se tam z Mondstadtu belhal snad tři dny (sessiony) a je to takovej divnej pocit táhnout se tak daleko bez nějaký lokálnější "základny" >_>
Příběhoví bossové byli docela o ničem, ale teď sem umlátil Borease. A hle, přeci jen umí vývojáři udělat dobrý boss fight. Stejně tak souboje s ostatními elite monstry mají něco do sebe.
tiez to teraz skusam, som len na zaciatku a bavi ma to, tak uvidime ako dlho to vydrzi :)
Adventurer lvl 22, party lvl 33, celkem to přestalo smrdět.

Dokonce i ty prachy na upgrady celkem mám. Main quest mi sice stojí, páč potřebuju lvl23, ale kolem Mondstadtu mám vesměs hotovo a tipuju, že než se přesunu do dalšího města, tak 23 stejně padne.
No tak teď jsem to zkusil a úpřimně mě to moc nechytlo. Mám s tím stejný problém jako s ich předešlou hrou Honkai Impact, tedy že by to byla fajn plná hra za peníze, ale ten grind a lakomý gacha systém mě od toho odrazuje. Grafika inspirovaná BOTW je ale opravdu pěkná a hratelnost funguje bez chyb. Mihoyo očividně mají potenciál udělat plnou hru a tu bych rozhodně koupil.

Když chci hrát gacha tak raději něco co budu mít v Bluestacks na pozadí než neco čemu se budu plno věnovat.
Poslední 2 roky jsem ich skusil několik a udržel jsem se jen při Azur Lane a občas The Battle Cats. Hrát více než 2-3 tyto hry denně si nedokážu představit.
@Charllize (02.10.2020 10:00): za prve pipboy konstatuje, za druhe zatim porad jen smrdi

Jako samozrejme cekam ze ten grind prijde, ale bojim se formy. V AK je grind automatizovanej, jen ho musim pustit a nechat bezet (a ted tady vedle stroje grinduju materialy), cili me nesere. Vlastne jediny dve veci, co clovek musi udelat, aby do Arknights nerval zadny prachy a byl v pohodě, je:
1) Smirit se s tim, ze nebudu mit kazdou jednotku hned jak se objevi ve hre - jet gacha bannery jen do guaranteed 5* a hrat s tim, co padne, coz neni problem.
2) Nekupovat moc skinů.

U GI prave cekam, jak bude obdobnej seznam vypadat.

Grind v GI si nejspis budu muset rucne odmakat, coz muze bejt dost otravny na to, abych tu hru dal k ledu. A zatim to vypada, ze i kdyz bych na tu hru sypal penize, tak pri nejmensim co se zvedani adventurer ranku tyce, tak tomu neutecu. Spis si jen budu kupovat moznost zagrindovat v jednom dni vic, coz za me neni zrovna atraktivni nabidka.

A co se tyce toho smrádku, tak včera jsem v ingame shopu za hvězdičky, který bych ideálne asi měl utrácet za gacha tickety, radši nakoupil 120k základní měny, abych měl z čeho platit upgrady. A i tak nemám na to, abych spokojeně vyupgradoval artefakty.

Artefakty jsou vůbec krapet vopruz - moc možností, málo insightu a padá toho všude kvanta...
@Charllize (02.10.2020 10:00): Jak to chtějí financovat zcela upřímně také nechápu. :D Nejspíš si časem budeš moct pro holky koupit nějaké plavky nebo tak... to bude stačit. :) Nebo to možná na pozadí těží bitcoiny prostě...
@Fritol (02.10.2020 09:56): jako pro me by to asi snesitelne bylo, ale kdyz vidim jak po par hodinach pipboy remca ze to smrdi grindem tak mam dost pochyby ze to bude pro vetsinu lidi stravitelne :)
osobne jsem ruznych f2p rpg vyzkousel dost, a nikdy se nestalo ze by to bylo bez dost sileneho grindu, pripadne vytahovani penezenky. Sakra, dyt to musi nejak financovat a vydelavat, no ne? :)
@Charllize (02.10.2020 09:45): Myslím, že ta naděje se bere u vývojářů, co za tím stojí. Četl jsem, jak jsou na tom jejich starší hry a vesměs je lidi chválí, že ten jejich f2p model je docela přívětivý. Což potvrzuje i Ronik níže. Myslím, že to s tím grindem nebude o nic horší než v random starším jrpg, kde před závěrečným bossem taky kolikrát trávíš dlouhé hodiny v dungeonech.

Vidíš to moc černě. Otázkou však je, jak na tom budou další světy co budou přidávat.
Ja moc nevim kde se v lidech bere ta nadeje ze u cinske f2p hry nebude grind a pujde to hrat v pohode bez placeni az to omdleni :)
Tady je článek se zkušenostmi po 20 hodinách: odkaz

Tl;dr platit podle všeho (což potvrzují i zkušenosti hráčů z bety, podle kterých jde příběh dohrát s free postavami) zatím není potřeba, ale musí se počítat s grindem pro odemčení dalších major questů.
@HolyMeatball (02.10.2020 01:26): to ti zas jako nezeru, ze jste za 5 hodin neco takovyho zjistili :D

Ja dneska konecne dorazil na adventurer rank 15 a zatim je vsechno pohodicka dle ocekavani.... (teda az na jeden side quest kde nemam nejmensi tuseni co dal). Pred chvili jsem se povenoval upgradovani zbrani a tam to zacina smrdet grindem, ale jeste je brzo soudit.
Tak jsme tomu s kamarádem dneska dali dobrých 5 hodin:

Celý prolog, a nekrátkou dobu po prologu, to velmi svůdně dává najevo, že to bude kvalitně hratelný dlouhodoběji. Nebude. Člověk párkrát stihne nalevlit postavy, párkrát stihne vylepšit zbraně, a pak se prostě nemá kam pohnout dál. Asi se může vrátit do prozkoumaných lokací (? co jsme prošmejdili zpetně, tam nic respawnuto nebylo), ale spíš je to prostě v niterných částech stále mobilní hra, se všemi jejími typyckými nešvary.


EDIT: Shodli jsme se na tom, že být to MMORPG, tak tomu asi oba propadnem.
@Charllize (29.09.2020 18:11): A i to je jeden z důvodů, proč, krom začátku, mi přijde tuhle generaci MS sympatičtější, než Sony.

Ale ke hře:
Dám jí šanci, vizuálně připomíná Ateliery, tak už jenom proto.
Account data is shared across PC, iOS and Android, so Travelers can log in from different platforms and continue their adventure.
Due to PSN Account's restrictions, Travelers cannot use their PSN Accounts to log into the game on different platforms.


Sony: This is for the players
Play has no limits

tvl :)
@Fritol (29.09.2020 08:19): jestli se to da hrat v pohode si snad posoudim sam, nebo jak myslis, ze jsem to zjistil? :D

Jinak ja jsem zatim kazdou gacha hru vyjma Arknights brzo zahodil, takze monetizaci buhvijak neporovnam. Arknights je hodne f2p firendly a ty prachy co jsem do toho vrazil sly v zasade ciste do kosmetiky. Takze nejsem s to rict, jestli je normalni mit dva druhy gacha currencies a 3 druhy store currencies (pro me ne, obzvlasty ty 2 gacha currencies mi nejak lezou na nervy, pac je nemuzu jako f2p nakupovat s predstihem pac nevim kterou budu potrebovat).

Kazdopadne obecne veci vnimam tak, ze hra, ktera nejde dustojne hrat f2p, nepritahne obecne tolik lidi - a tudiz ani velryb - a dnesni vyvojari to vedi. (Navic tady ani v AK neni PvP, coz je jinak asi hlavni dira na prachy pokud chce clovek zustat competitive.) Takze necekam, ze bych do GI lil nejaky vetsi mnozstvi penez - pokud vubec nejaky - zatim me ta hra zas az tak moc nechytla. Na druhou stranu "jak to proboha budou monetizovat" je otázka, která visí ve vzduchu co jsem o GI slyšel a zatím vidim jen tragický gacha raty a předpokládám nějakou kosmetiku. (A to jsou raty prej ještě relativně ok, ale můj první 10pull mi teda radost neudělal.)

@Charllize (29.09.2020 09:36): a? celej zapad to ma odjakziva obracene. Tohle pretrpim u JP importu, ne u hry se svetovym releasem.
@Charllize (29.09.2020 09:36): Právě jestli mě nechají si příběhové questy projít bez placení, tak mi to bude úplně stačit. Případně jsem ochotný jim za něco i zaplatit pokud mě to bude dlouhodobě bavit, ale musím mít jistotu, že díky tomu zaplacení se hnu v příběhu dál.
@Fritol (28.09.2020 22:20): Ja to v sobotu zacal stahovat a pak to zrusil. Zive si umim predstavit jak to bude probihat. Najednou se dostanes do bodu kdyz bud zaplatis nebo budes zirat jak pomalu to najednou vsechno jde.
Vzhledem k tomu ze hra nepusobi lacine, ma dabing a maji v planu nekolik rozsireni, na pilu to zacne tlacit, penize budou potrebovat. Jen snad v pribehu si na to netroufnou, coz asi mnoha lidem bude stacit.

PS: co jsem cetl tak ty nejlepsi veci jsou zalezitost lootboxu only..



@pipboy (29.09.2020 01:26): paradoxne to tak je spravne. X znamena zrusit O znamena potvrdit, tak to puvodne mysleli:)
@Tulareanus (29.09.2020 01:40): Že by to bylo nějake omezené na den jsem si zatím nevšiml. Včera za nějaké dvě tři hodiny jsem dostal tak 50 odměn za questy, gildu dobrodruhů, ingame achivy, přečtená oznámení a kde co všechno. Jak píše pipboy, po příchodu do město toho na tebe hra chrlí tolik, že je tim člověk až zahlcen a neví co dřív.

Jestli je to hratelné i bez placení zatím asi těžko říct. Na žádný problém jsem ještě nenarazil, na to je moc brzo. Dokonce ti hra dává itemy, které ti zvýší level postavy, asi abys nemusel grindit s nově získanými postavami. Což je fajn a zatím teda velmi dostupné. Ta základní měna je potřeba ke všemu, i k upgradům, craftingu, alchymii a tak, jak říkáš, ale je jí tolik, že si s tím nemusíš dělat starosti. V podstatě ji dostaneš odměnou uplně všude a ve světě je taky na každém kroku. Pak jsou tam nějaké vzácnější měny, kterých je tam nějak moc druhů mi přijde. Něco z těch vzácnějších měn se dá získat i bez placení jak jsem si všiml, už jsem si i koupil novou postavu a balíček zbraní, tak uvidíme... Já tyhle gacha hry vůbec nehraju, tak jsem z toho jelen trochu. Myslím, že pipboy se v tom bude orientovat líp. :D

@pipboy (29.09.2020 01:26): Na PC taky nejde nabindovat klávesy dle sebe, ale nemám s tím problém, ovládá se to v pohodě.
Ako je to s monetizáciou? Čítal som, že rewardy za questy/bossov a upgrady vybavenia sú monetizované, ale vraj sa dá nejaké herná mena získať aj bez platenia, len je denne obmedzená. Je to bez platenia hrateľné a hodné hrania?
@Fritol (28.09.2020 22:20): Odpoledne jsem dotáhnul do města a terazky jsem z toho krapet overwhelmed, tak jen jdu kam mě story táhne a čekám až se věci uklidněj... teda to bylo odpoledne - pak jsem si dal šlofíka a ještě jsem se k tomu nevrátil >_>

Každopádně bych měl řadu výtek k ovládání. (X O na gamepadu prohozený a nejde změnit, key bindingy nejdou změnit, vertikální camera movement má sakra nízkou citlivost a nejde to změnit, funguje buď kbm nebo gamepad a musim mezi nima ručně přepnout... a určitě k tomu najdu pytel dalších UX nedostatků až se do toho víc dostanu, páč mám neodbytnej pocit, že když řeším věci v menu, tak nějak moc klikám, často na čudlíky, který nejsou vyloženě při ruce.)

(Každopádně dík za přidání, po zkušenostech s Arknights jsem moc nečekal, že se tady objeví profil takhle "brzo".)
Hrajete někdo nebo plánujete? Já tam dnes pár hodin nechal a zatím z toho mám dobrý pocit. Pěkná grafika, supr animace, hodně možností, souboják spíš jednodušší zatím, ale stačí. Japonský dabing supr, hlavně příběhové questy jsou plně dabované. A celkově se divím, že něco takového běží i na mobilech. Snad ten f2p model nebude do budoucna příliš agresivní.

Moc nechápu, proč to vlastně je f2p hra vůbec. Působí to mnohem ačkověji než třeba Compile Hearts hry, které se normalně na konzolích prodávají za 60 euro. Tohle bych si už jen od pohledu koupil mnohem raději než většinu low budget jrpg. Asi ten gacha model sype víc než prodávat hotové hry za plné ceny...