Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC --
Feist mě zaujal během první vteřiny svým parádním vizuálem. Může připomínat Limbo, ale ve skutečnostni je to akční skákačka, zatímco Limbo tíhlo k řešení hádanek.

Umíral jsem hodně často. A přesto jsem nebyl frustrovaný. Každý nepřítel má dost nevyzpytatelný vzorec chování, díky čemuž jsou potyčky prostě zábava. Navíc, spíš než sílu, používá Chumláč úhybné manévry, díky kterým se často nepřátelé pobijí sami navzájem. Fyzika funguje na jedničku a svízelné situace se často vyřeší tak nějak náhodně.

Hratelnost je celkově parádní a spolu s Capsized se řadí k mým nejoblíbenějším plošinovkám. Bohužel, délka je žalostná - tipuju tak 2 hodiny čistého času, možná ani to ne.

Hodnocení: ✰✰✰✰
+15
  • PC 80
Feist je takové "akční LIMBO." Grafika je podobná, obě hry ji mají tvořenou černými siluetami, i když Feist je barevnější. Obě hry jsou plošinovky, ale Feist nenabízí tolik hádanek jako Limbo, ale nabízí akci. Hra je hlavně o bojování s nepřáteli, které je tu zvládnuto skvěle. Můžete je mlátit klacky i kameny, nebo "střílet včelou." Při boji musíte využívat prostředí, a to hlavně když bojujete s bossem. Občas se i nepřátelé zabijí navzájem, a to obzvláště když musíte kličkovat mezi nimi.

Celkově se jedná o povedenou atmosférickou skákačku, které vyniká hlavně hratelností.

Pro: Hratelnost, atmosféra, vizuál

Proti: Mohlo být delší

+14
  • PC 80
V prvom rade chcem poďakovať Garretovi, vďaka nemu mi Feist padol do oka.

Je to plošinovka založená na fyzike a súbojoch. Malý chlpatý hrdina sa chytil do pasce, podarí sa mu z nej vyslobodiť, ale banda hnusných veľkých chlpáčov so sebou zobrala jeho chlpatú priateľku. Tak sa vydáva lesom plným nástrah na záchrannú misiu.

Súboje sú zábavné a patria k tým najvydarenejším, aké som za posledné roky v hrách absolvoval. Síce som umieral často, vždy ma neúspech vyburcoval k ešte väčšej snahe. Nepriatelia sú agresívni, ich správanie je rozdielne a aj preto súboje za celú hru neomrzia. Ako zbrane slúžia oštepy, skaly, je možné osedlať komára a strieľať do nepriateľov pichliače alebo stačí využiť fyziku, úderom sa uhýbať a tí zmrdi naokolo sa tak nejak pobijú navzájom. Celé sa to odohráva vo veľmi peknom prostredí.

Vadila mi dĺžka hry, za 3 hodiny bolo hotovo a ja som chcel viac! Nestačilo mi to.

Aj napriek tomu som však bol veľmi spokojný a hru rozhodne odporúčam.

Pro: Súboje sú veľká zábava, pekne to vypadá, fyzika

Proti: Krátke

+10