Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 95
Můj pohled na Fary Cry asi není a nebude příliš objektivní - svým způsobem pro mě znamenal přelom v hraní, protože byl první "novodobou" hrou, kterou jsem na novém počítači rozjel.

Hlavní, co na mě jako na hráče působilo, byla atmosféra otevřených prostor. Karibské souostroví, otevírající se do daleka a působící dojmem toho, že člověk může jít kam chce, mě po zkušenostech z uzavřených prostor většiny stříleček doslova dostalo do kolen. Když pak člověk ještě navíc byl nucen tohle prostředí využívat a mohl se proplazit bez povšimnutí skoro kamkoliv (jiná věc je, že ty protivníky pak stejně musel postřílet)...no, měl jsem opravdu na krajíčku. Volba použít jako protivníky hlavně lidi (tedy alespoň ze začátku) mě nijak špatná nepříšla, zjevení mutantů mě pak upřímně překvapilo. Je sice pravda, že postupem času může obrovská rozlehlost začít nudit ale mě osobně se to nestalo.

Zbraně a systém jejich nošení (tedy že nemůžete mít všechny jako v jiných hrách) se mi zamlouval, a zamlouvá i dnes, bylo to něco jiného a nutilo to člověka přemýšlet. Jejich kombinace s vozidly pak vytvářela opravdu barevnou kombinaci různého vyžití v soubojích.

Příběh samotný je trochu béčkový, to je pravda, ale je podaný natolik "čtivě", že mi to ani na chvilku nepřišlo jako špatná volba.

Jediná vada na kráse, která mě opravdu štvala, byl dost prapodivná systém save pointů - jejich pevné ukotvení dost vadilo a snadno se stávalo, že si člověk dvakrát po sobě vyplácal save, když procházel obě cesty za křižovatkou aniž něco podstatného našel a po tuhém souboji, který nepřežil, se pak musel dlouze vracet zpět (a to několikrát za sebou)

Sám za sebe musím říct, že na pár momentů ze hry asi nikdy nezapomenu - ať už jde o létání v rogalu nad apokalyptickým bojem mutantů za ovládnutím souostroví, boje s nimi na visutých lávkách, které se hemží zoufalými vojáky, pomalé a dlouhé plížení se křovinatým svahem abych překvapil tábor pod sebou či osamělé projíždění pláží/lagun/džungle....všechno tohle ve mně zanechává hezké vzpomínky na hru, která působila jako vynikající film či kniha.

Pro: Atmosféra, venkovní prostory, zbraně,

Proti: Save pointy...

+27
  • PC 70
Asi jsem čekal příliš, což samozřejmě není chyba hry samotné, ale hezky postupně.

Umím si představit, jaké zjevení hra ve své době pro příznivce FPS představovala, hlavně z technologického hlediska. Grafika i fyzika - obojí je mnohem lepší než u lehce novějšího Half-Life 2 (hlavně fyzikální engine mi přišel opravdu slušně propracovaný oproti směšně gumovému Havoku).

Ruku na srdce, kdo hraje hry kvůli technickým parametrům? Možná tak leda recenzenti hardware. Ale když už jsem s tím začal, musím říct, že vidět v klasické FPS konečně opravdu rozsáhlé exteriéry, je nesmírně osvěžující - zvlášť když se na něco takového nevzmohly ani některé "válečné hry", k tomu dobře fungující zbraně, slušná AI a taky všelijaké dopravní prostředky! Jenže... pak je tu hodně těch "jenže"...

Proč je tu i tolik interiérů? V menším počtu bych je chápal jako osvěžení, každopádně tak jak jsou se zřídka svou zábavností vyrovnají venkovnímu prostoru - a to zejména kvůli zastoupení nepřátel (a že se mutanti objeví relativně záhy po začátku...). Často jsem pak při hraní těchto pasáží doslova hledal ono světlo na konci tunelu.

Vymyslet zajímavějšího hlavního hrdinu není dle mého názoru náročný úkol ani pro tvůrce FPS. A když už teda ano (nebo to zkrátka z nějakého důvodu není žádoucí), proč se na to prostě nevykašlat a neudělat hlavní postavu třeba ve stylu BJ Blazkowicze, tj. jako by tam vůbec nebyla? Každopádně si nedovedu moc dobře vysvětlit, jak dokázal někdo "vymyslet" tak nehorázně nesympatické hovado, jaké se vám dostane pod ruku právě zde. Klišovitý příběh by třeba ani nevadil, nicméně Jack Carver (jak se ona karikatura jmenuje) jej posunuje do zcela nových rozměrů. Pochopitelně jsem vteřinu přemýšlel o možnosti, zda nejde o pouhou parodii, avšak na to není dost absurdní a bere se moc vážně.

Pravděpodobně i vývojáři/testeři si už během vývoje všimli, že střety s lidmi jsou několikanásobně zábavnější než boje s mutanty, vyvstává tak jednoduchá otázka (a trochu souvisí s prvním bodem) - proč tolik, chci říct TOLIK, mutantů, proč? Místy má jejich samotná přítomnost i své opodstatnění, to když jsem se zúčastnil bojů mezi jimi a vojáky (copak už jste někdy někde viděli, aby se mutanti nevzbouřili proti svým stvořitelům?), které byly skvělé a přímo volaly po tom, abych pasáž zkusil projít několikrát po sobě různými způsoby - což jsem nakonec nezřídka i udělal, jelikož savepointy jsou občas pěkně daleko od sebe a znenadání vystřelená raketa "odnikud" není nic, za co bych vývojáře plácal po zádech. Ale jinak - je opravdu nutné mít i v této hře spoustu temných chodeb plných bestií, co mé snažení ukončí jediným zásahem?

No a pár úletů potvrzujících mé dojmy na závěr. Doufal jsem, že v této hře nebudou přítomni bossové v klasickém podání. A opravdu dlouho to vypadalo, že nebudou, jenže pak na mě designéři pošlou helikoptéru, vizuálně úplně stejnou helikoptéru, jako bylo těch 10 předešlých, které jsem sundal jedinou střelou z raketometu. Rozdíl je, že tahle má nálepku "boss" a proto je těch raket třeba vystřílet mnohonásobně více. A finále... místo nějaké velké bitvy a třeba stíhání hlavního zlouna skrze několik ostrovů s mnoha způsoby řešení jsem se octl v aréně (což zní teď, když to píšu, ještě absurdněji, než jak mi to přišlo při hraní) a tam - samozřejmě vyzbrojen nejlepšíma bouchačkama - se mi na relativně malém prostoru postaví zástupy těch nejsilnějších mutantů. Uvažuju, jak dlouho trvalo tohle naklikat v editoru. Pět minut?

Tak nevím, ale - bez ohledu na technické zpracování - takhle podle mě převratná střílečka nevypadá.
+26 +27 −1
  • PC 70
Far cry je výborná FPS která krom grafiky (které je mimochodem i dnes hezká) nabízí skvělou hratelnost či fyziku. Na výběr je z několik obtížností, takže si vybere každý. Začátek hry je výborný a hra mě nějákých prvních 5misí bavila tak že bych jí dal klidně 90%. Ale je tu jedno velké ale a to jsou mutanti. Hrát proti nim mě tak nebavilo, že jsem hru nedohrál a odložil jsem ji (stejně jako u crysis, ale tady jsou ti mutanti jsou o něco lepší). Jinak je ostrov moc pěkný, zbraní je tu dost a lokace jsou víc než zajímavé. Dál pak možnost projet se různými vozidly či létat (rogalo). Jěště musím zmínit český dabing, díky kterému jsem si hru vůbec zahrál a moc mě potěšil.

Pro: první mise, zajímavé lokace, český dabing, zbraně, AI, grafika

Proti: mutanti v pozdější části hry

+16
  • PC 85
Velmi kvalitní FPS, která mě ve své době uchvátila hlavně nádhernou grafikou, kvalitní atmosférou, pěkně zpracovaným prostředím a napínavým (leč nepříliš originálním) příběhem. Během hry u sebe můžete nosit pouze 4 zbraně, a pokud budete chtít sebrat další, musíte ji vyměnit za jednu ze stávajících, což mi přišlo jako docela dobrý nápad a hráč si alespoň trochu musel rozmyslet, jaký styl boje bude vlastně vést. Za zmínku také stojí velmi kvalitní AI, nepřátelé se budou snažit vás všelijak překvapit a často se jim to i podaří, neboť dokáží velice dobře spolupracovat. Ve hře sice není možnost uložení hry, ukládají se pouze automaticky checkpointy, ale díky tomu je hra zajímavější a napínavější a v dnešní záplavě velmi jednoduchých titulů je tohle příjemná změna. Pravda ale je, že občas mi zde i ty checkpointy trochu vadily, protože se často ukládaly v nesprávnou dobu, nebo příliš daleko od sebe, nebo někdy naopak každou chvilku, i když je hráč ani nepotřeboval. Dále mi zde přišel trochu nepřirozený boj s jednou nesmrtelnou helikoptérou , se kterou bojujete na potápějící se lodi a i po vystřílení několika desítek raket si dále vesele poletuje, ale i tak je to jedna z mých nejoblíbenějších FPS a pokud někoho bavil například Crysis, tak tahle hra ho určitě chytne, neboť je minimálně stejně dobrá, ne-li lepší.

Pro: Grafika, prostředí, Atmosféra, AI nepřátel, délka hry

Proti: boj zmíněný ve spoileru, občas trochu nepřijemné rozmístění checkpointů

+27
  • PC 80
Hru jsem si koupil na doporučení kámoše v loňském létě, jelikož jsem pořád nemohl přijít na to, do čeho bych šel, tak jsem po odehrání dema zvolil pro většinu z vás už dávno odehraný Far Cry. Dodnes nelituju, jelikož mě zaujalo exotické prostředí, ve kterém se hra odehrává, s čímž souvisí i pocit akorátní volnosti, což bych u hry vyzdvihl jako její největší klad, společně s vyvedeným českým dabingem, kde jsem se nejvíce pobavil nad legendárními hláškami nepřátel typu "mám kulku s tvým jménem" apod.

Velmi kladně bych také hodnotil to, že při své pouti "můj" Jack využívá i rogalo, motorový člun apod., čímž se mi hra stala podstatně zábavnější a celkově záživnější.

Jelikož nejsem zas tak ostřílený profík, problémem se pro mě stala absence rychlého ukládání, jelikož autosaving a netrpělivé čekání na něho bylo pro mě při některých scénách občas stresové. S tím souvisí i další stránka hry a tou je obtížnost. Ze všech odehraných her (viz profil) považuju FC za jednu z nejtěžších, což ovšem může mít za příčinu právě to neexistující rychloukládání a rozmístěnost checkpointů. Na druhou stranu, přestože jsem nijak nespěchal, hru jsem odehrál za rovný měsíc, což vzhledem k její rozsáhlosti a zmiňované obtížnosti možná není zas tak špatná herní doba.

Hru mi pouze znepříjemnil, stejně jako u Crysise, výskyt mutantů, ale nakonec jsem se je naučil vnímat a bral je jako nechtěné, leč nutné zpestření.

Co dodat? Pěkné vzpomínky na hru zůstávají, ale nervy, které jsem při ní zároveň zažil, nemálo také. Kvalitativně to však hře příliš neublížilo.

Pro: krásná grafika, akce, dopravní prostředky, dabing, hlášky nepřátel

Proti: vyšší obtížnost, absence rychloukládání, výskyt mutantů

+57 +58 −1
  • PC 40
Kdyz sem videl trailery nemohl sem se dockat az si to zahraju....kdyz sem si to zahral byl sem napoprvy unesenej, ALE je tu velky ALE....po prvnim oslepeni s ty vsi nadhery okolo zjistite, ze hra krome vyborne grafiky nenabizi zdaleka tolik kolik by jste od ni cekali. Hratelnost je po celou dobu hrani spis prumerna, mist kdy jsem se nudil bylo hodne a nepatri sem zdaleka vsechny kde jsou mutanti...treba konec je naprosta sed a zmatek. O grafice byla uz rec...je vynikaji, ale takovy Source Engine je mi daleko milejsi a pripada mi tisickrat stylovejsi.
Takze z trojlistku hernich FPS pecek roku 2004 ziskava FC po pravu posledni pricku....Half-Life 2 se proste povedl a Doom 3 neni zase tak spatny jak se rika :-)

Pro: grafika, nektere venkovni scenerie, misty vyborna hratelnost, Ai lidskych protivniku

Proti: grafika, prevladajici stereotyp a nudny level design, konec, ach ty mutanti

+4 +20 −16
  • PC 85
Nejvýraznější vlastností Far Cry, která je také největším kladem hry je nepochybně herní prostředí ve spojení s fantastickým CryTek enginem. Zatímco dříve se hry specializovaly na peklo a všemožné depresivní, či rádoby futuristické levely, Far Cry nás vrhne na slunečnou pláž, do idylky překrásného, tropického ostrova s křišťálově čistou vodou. Radost pohledět, jen ta M4 v ruce jaksi překáží...

Další předností je používání dopravních prostředků a hlavně rozlehlost a s tím spojené boje na velkou vzdálenost. Nezřídkakdy budete mžourat na monitor z pár centimetrů, abyste trefili chlápka na druhém straně ostrova dřív, než tam bezmyšlenkovitě naběhnete. Ano Far Cry totiž není vůbec jednoduchá hra, na vyšší obtížnost stačí jedna nečekaná dávka a loaduje se. Zvlášť závěr byl poměrně frustrující, zabral mi nějakých 15-20 pokusů, než jsem se propracoval k dalšímu checkpointu (systém ukládání také chválím, je to lepší, než neustálé "zneužívání" quick-save).

Multiplayer však nic moc, rozlehlost si sice vyloženě říká o větší počet hráčů a nějaké to hraní na schovku, ale nemůžu si pomoct, "něco" tomu chybělo, bylo to trochu fádní. Naštěstí Far Cry je hlavně hra singleplayeru, ten je dlouhý dost a příběh? Nejspíš žádný zázrak, ale stále lepší než střepem originálního disku do oka.

Pro: Prostředí, grafika, rozlehlost a její využití, délka hry

Proti: Žádný vyloženě geniální moment, nic ultimátního, multiplayer

+19
  • PC 80
No tak tohle byla má první pořádna střílečka kterou jsem si opravdu užil na max....Na dobu byla grafika opravdu okouzlující,hratelnost skvělá,herní čas tak akorát.Další co se líbilo bylo ovládání docela dosti druhů dopravních prostředků.Později když přišli monstra byl jsem celkem zaskočen tím jak jsou tuhá i na nejlehčí obtížnost,ale jelikož jsem velkým fandem her kde jsou různí mutanti atd...tak jsem tomu nevěnoval poroznost a hral a hral.Co mě ale docela mrzí je to že Far Cry 2 je upně neco jiného....Jsem čekal ze bude navázano na příbeh předchozího dílu a ono nic...

Pro: Grafika,hodně zbraní,vozidel

+5 +7 −2
  • PC 90
Jack Carver je pro mě nezapomenutelný herní hrdina. Je to sice dokonalý prototyp obyčejného drsňáka a bouchače, ale artwork z obalu hry na mě nějakým záhadným způsobem zapůsobil a navždy si jej zapamatuji. Artwork samotný jinak celou hru vyobrazuje dokonale: voda, palmy a sluníčko, bohužel ale se samopalem v ruce. Graficky nejdokonalejší hra do loňského vydání Crysis, ovšem technologie bohužel dost převažuje nad kreativitou samotných artistů. Co ale chtít po precizních a strojených Němcích, kteří si všechno navíc žehlí naopak velmi vysokou kreativitou designérskou a především programátorskou (AI). Všechno dobré se tak nějak nejvíce skloubilo na začátku celé hry v levelu s lodí, kde ještě nestřílíte růžovoučké mutanťátka, nýbrž normální lidi. K dispozici máte veškeré dopravní prostředky a spoustu alternativních cest + se dočkáte monstrózního skoku na malý gumový člun nebo "velkolepého" zakončení celé mise. Jinak klasická "komplexová" střílečka s hromadou maličkých zlepšováků žánru.

Pro: Grafika, tehdy netradiční design, AI, malé zlepšováky FPS žánru (rogala, stacionární zbraně, zajímavé možnosti HUDu)

Proti: Mutanti, Krieger, nechali to zfilmovat Uwe (filtra) Bolla :-)

+12 +13 −1
  • PC 90
Skvělé. Jednoznačně ultramegasuper masakrozní nářez! Já jsem vždycky říkal, že tu hru beru jako dovolenou. Vezmu si auto zajedu si někam, skočím s ním z útesu. Nebo se projdu kochám se přírodou, proletím se na rogalu, vylezu na nějaký útes a skočím si z něj šipku, projedu se člunem( nejlepší vozítko ve hře ), nebo zastřelím prase. Na plížení jsem se mohl zvysoka vysrat, nikdo neušel mojí přesné střelbě. Nikdo! Všechny jsem zabil! Hajzly!
Náladu mi zkazili akorát mutanti. Obtížnost díky nim vzrostla o 200%. Klidně bych se bez nich obešel a vyhlazoval bych vojáčky. Ale ne, musí po mně skákat nějaké opice nebo co. Taky by ve hře mohl být nějaký podmořský život i podvodní nepřátelé, vůbec vodu lépe využít. Tohle ovšem není kritika, pouze připomínky. Další srdcovka.

Pro: Krásné prostředí, grafika, masakrování nepřátel, vozidla (rogalo a člun! )

Proti: Snad ti mutanti. Fakt mi tam nesedli.

+13 +15 −2
  • PC 40
Nechápu, proč je ta hra tak oblíbená. Příšerně stereotypní a obsahem dost tuctová střílečka. Grafika je výborná, CZ dabing strašný(ovšem na pobavení výborný) a příběh plochý jak prkno. Urcite je dobra na pohled, na zahrání nikoliv.

Pro: Grafika, pokud se rádi zasmějete dabing Vám vyhoví

Proti: Nuda, nuda, šeď,šeď

-17 +8 −25
  • PC 80
Pokud nevlastníte anglickou verzi, tak si připravte hodně silné nervy. Já mám tu smůlu, že mám plně lokalizovanou českou verzi. Právě v tom tkví největší zápor hry a to naprosto debilní nemožnej a trapnej dabing. Za to ale CryTek nemůže :D. Hra samotná je velice dobrá střílečka, která si mě získala už od začátku. Ve své době nevídaná grafika mě naprosto uchvátila, však taky kvůli pěkné grafice jsem párkrát chcípnul, když jsem se zastavil a chvilku koukal po okolí, než mě sejmul nějakej voják. Pravdou je, že hra postupně začíná ztrácet. Z pěkných lesíků a projížděk po pláži se dostanete do nějaké zaplivané laboratoře a místo vojáků střílíte zmutovaný opice. Stejně tak by si hra zasloužila velkolepější konec, ale čert to vem i s tím trapným happyendem, je to prostě dobrá a technicky výborně zvládnutá střílečka.

Pro: Grafika, hratelnost

Proti: Dabing, hnusný opice

+14
  • PC 90
O FC jsem toho slyšel tuny a tuny,než jsem se k tomu nakonec dokopal.Viděl jsem párkrát u kamaráda,vypadalo to úžasně.Vypadá to stále úžasně,na tom se shodneme,když vezmeme v potaz datum vydání.Level design byl vytvořen na jedničku,velice neokoukané a zajimavé.Nepřátelé byli docela drsní,vůbec se semnou nemazlili.Ale jak zde bylo již řečeno-mutanti.To jsem měl chuť s tím seknout,protože byli neuvěřitelně odolní a rychlí-prostě až moc.A hnusně udělaní.Mimo tohle je to parádní hra,která zaslouží respekt,zejména použitelnost vozidel,toliko oblíbené rogalo,dále volnost v pohybu po ostrově,to prostě nemá obdobu snad ani dnes.A přátelé ta VODA!!!!!To je skvost.To má člověk chuť se jít vykoupat když to vidí,no ne?Super hra až na ty blbý mutanty........PS.Vadí mi v popisu hry,že se FC dočkalo volného pokračování v podobě Crysis-vždyť to je přece úplná hloupost!!!!!Vždyť je to obojí úúúúúúplně o něčem jiném,jen to na začátku vypadá podobně,jinak spojitost naprosto žádná!!!!!

Pro: Grafika,fyzika,AI,level design,voda,volnost.

Proti: Mutanti,dále mutanti,a nesmím zapomenout na ty blbý mutanty!!

+11
  • PC 85
Hru jsem pred nedavnem dohral a sem docela prekvapen, protoze hra me bavila. Nevim, grafika mi teda neprisla nic extra, ale hratelnost paradni. Co me opravdu stvalo, byla delka hra. Fakt dlouha hra, a to ja nemam rad. A konec, ten mohl byt taky lepsi. A nekdy byly tezci taky ti mutanti (a to sem to hral na nejtezsi obrtiznost). No od ty doby jak ty mutanti vzali do rukou zbrane sem se spis smal, protoze se mi to zdalo uz trochu ujety.

Pro: Hratelnost, zabava (porad Vas to nuti jit dal), AI

Proti: Grafika, slabsi konec hry, bugy

-5 +3 −8
  • PC 80
Krásná grafika, dobře zvládnutá AI, krásné prostředí. Jak ale přišli mutanti, tak to šlo všechno do háje a zábava to začala být zas až na konec (myslím tu misi s vyhozením z vrtulníku).

Pro: všechno kromě mutantů

Proti: mutanti

-1 +5 −6
  • PC 90
O hře už tu toho bylo řečeno hodně, takže bych chtěl hlavně vzpomenout editor, který byl ke hře přidán a který se pro mě stal, po dohrání této skvělé pařby, zábavou na dlouhé měsíce. Přišlo mi to jako kdyby ten editor byl dělán s takovou precizností a tak snadným ovládáním že sem to u jiných her nikdy neviděl. Možnost tvorby terénu, následné jednoduché otexturovaní, přítomnost promakané fyziky, tvorba vegetace, misí, animací, skriptů a jiných vymožeností. Radost editovat. Všechny tyto vlastnosti zdědil i editor pro Cryengine2, který ale doplácí na děsnou AI, která byla do Crysis přidána.

Pro: Editor, jo a hra byla taky výborná :)

Proti: Musím přiznat že mě taky ti mutanti pili krev, ale hold nemůže být vše dokonalé.

+6 +10 −4
  • PC 85
Na svojí dobu revoluční akce, která přinesla opravdovej next-gen (nesnášim tohle sousloví : )) dřív než Doom3 nebo HL2.Celková hratelnost byla skvělá, grafika nádherná, fyzika realistická - jediný co to zkazilo, byli mutanti.Hnusně nadesignovaní, a hlavně celkově nezábavní - s jejich příchodem na scénu mě to pomalu přestávalo bavit, ale nakonec jsem to dohrál.

Pro: Všechno kromě mutantů a příběhu

Proti: Mutanti a příběh : ).

+4 +7 −3
  • PC 80

Pro: Skvěle hratelné mise, kde nebyli mutanti, grafika

Proti: Nudné mise, kde byli mutanti

-10 +2 −12
  • PC 90
Skvělá akce s relativně otevřeným světem a na svou dobu úžasnou grafikou. Kdyby do toho nějaký idiot nenarval tolik mutantů, mohla zůstat skvělou až do konce - takhle je lepší druhou polovinu hry částečně ignorovat.

Pro: otevřenost, akce, grafika

Proti: mutanti

+4 +8 −4
  • PC 90
Teď (2011) jsem to dohrál takříkajíc "na nejvyšší" a jenom se utvrdil v tom, že jde o nejkvalitnější singleplayerovou střílečku, jakou jsem kdy hrál. Lví podíl má na tom level design, kdy je prostředí tropického ostrova (předloha - Maledivy; zdroj Cevat Yerli) využito skoro na maximum, chybělo mi tam snad jenom něco s vodopádama, nebo obecně nějaká "vodní" misička. Líbil se mi i hrdina, poťapaný červenobílokošiláč Jack Carver, a celičkej příběh.

Obtížnost je zhruba taková, jak jsem si ji představoval, slogan z menu "Forget jungle - this is hell" při čtvrtém hraní a druhém dohrání již až tak úplně neplatí, navíc se v těchto vodách příjemně stírá rozdíl mezi žoldáky a muťouši. Důvodem je INTELIGENCE, mutant je předvídatelný, zato bohatě stačí, když se jeden žodláček dostane do týlu, nedej bože žoldáčci. Jako nejtěžší misi jsem vyhodnotil "Boat", je v ní po čertech málo savepointů. Ještě bych zmínil, že hrát na tuhle obtížnost vyloženě stealth stylem je trochu nebezpečné, protože dříve nebo později si hra prubne váš "pure shootin' skill" - v úzkých koridorech, kde je hodně děr pro s oblibou do týlu nepřítele vpadající panáky, v misích s po mutantím způsobu bojující Val, apod.

Hra jako taková má samozřejmě spoustu chyb, a to i ve své královské disciplíně, kterou jest chování AI, pohyb pěšky je pomalý, pády zbytečně bolí a hra využívá opravdu příliš mnoho kláves. Ale všechno je odpuštěno, seru na to, jinak se nikdy neožením:)

P.S. v Levelu 03/2004 je grandiózní Rybkovská recenze na tuto hru.
+14 +17 −3