Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@player (20.12.2013 16:18): Minimum CPU Type: Pentium
Minimum CPU Speed: 90 MHz
Minimum RAM Required: 16 MB
Minimum Hard Disk Space: 80 MB
Minimum OS Version: 5.0
Graphics Type: SVGA
Graphics Resolution: Multiple Resolutions
Color Depth: 256 Colors
@ranno (17.12.2013 16:31): Z readme:
Problém: Hra mi padá při přechodu z obchodování s postavou nazpět do dialogu.
Řešení: V konfiguračním programu Resurrectionu vyzkoušejte různá nastavení grafického módu. Pravděpodobně pomůže nastavit "Originální - 8bit". Pokud ale ne, zkuste i ostatní nastavení grafického módu a případně aktualizovat DirectX 9 z tohoto odkazu: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109
Jednička má lepší příběh a post-apo atmosféru, to se musí nechat, ale dvojka je prostě větší prdel :)
@M.a.t.t. (10.12.2013 17:50): Mount aj pipboy sú zarytí dvojkári. Podľa hodnotení majú radšej F2, než F1 a Resurrection sa viac podobá jednotke. Dvojka je jednoduchšia, nechala fráju doputovať až do Vault City výletným krokom, človek odrazu zistil že má dvanásty level takmer bez boja. V jednotke to bolo trošku inak, na piatom leveli čelil frája páračovi a pred koncom hry mal ledva pätnásť úrovní, bolo to skrátka drsnejšie.
@Mount (10.12.2013 17:03): Viz pipboy - jen sis hledal další záminku, a spálil ses.

Doporučoval bych ti složit zbraně, protože ono je vážně trochu divné trpět potřebou ostatním "vysvětlovat", že něco, co se ti nelíbí, by se nemělo líbit nikomu dalšímu.

V opačném případě tě mohu s radostí ujistit, že tvé další výboje budou spláchnuty přesně tam, kam patří - http://www.databaze-her.cz/ostatni/podminky-uzivani/ (II. a) - a pokud se jich nevzdáš, budeš je sám následovat.
@MCZ (10.12.2013 15:23): Nezlob se na mě, ale pokud tu někdo bude zpívat ódu na tenhle mód, citím jako svoji povinnost zastat stranu kritiků a opakovat se třeba do nekonečna. Je to má svatá povinnost hájit čest Falloutu.
pipboy naposled na hodnoceni sahal kdyz psal komentar, update ho nezajima.
Koukám že po updatu, šel pipboy s hodnocením ještě dolů :D, tak to musí maso :D
@AlieN (09.12.2013 20:14): Ako som spomínal nižšie, Resurrection je k záporným diplomaticky orientovaným postavám ešte ústretovejší než ku kladným. Rozdiel je to každopádne celkom zásadný.
@Sybrakos (09.12.2013 19:35): Je to znatelný rozdíl? Má smysl hrát za ne přímo bojovou postavu ale spíš se snažit hrou prokecat a prošukat?

Teď probíhám jedničkou - poprvé právě za takovou malou kurvičku s velkým charisma a inteligencí - a jsem z toho dost zklamaný, stejně nakonec skoro pořád musím střílet a řešit questy jako vždycky. Čekal jsem větší rozdíl.
Ještě že jsem ještě nezačal druhou seanci, už jsem si týden brousil zuby:) Tentokrát zkusím hrát za zlou děvku.
@pipboy (05.12.2013 16:35): "nejakych 70-80% obsahu by melo stacit na dohrani bez blbych figlu." - A tak to taky je. K tomu tu myslím bylo už napsáno dost a nejenom mnou.
Být to jiná hra, tak se s tebou klidně klasicky dohaduju, protože už tradičně nesouhlasím s většinou toho, co tvrdíš. Ale v případně Resurrectionu bude lepší, když toho nechám, aby si snad někdo nemyslel, že se tu snažím obhajovat svou hru. To nemám za potřebí. A narozdíl od tebe nepotřebuju ani shazovat někoho, kdo se mnou nesouhlasí. Právě jsi vlastně napsal, že každý komu se narozdíl od tebe hra líbila (už nejenom jeden recenzent), musí být zaslepený fanboy.
@Daemon (05.12.2013 15:45): ale prosimte dyt je to jeden grazl vedle druhyho a postavy jsou skoro vsechny napsany bez charakteru jedna jako druha, to neni otazka nazoru, mozna tak priorit. A to o konkretnich typech postavy porad plati, mozna jsem neco minul ale zas toho nebylo tolik aby hralo zasadni roli. Je to open-world RPG, uz z principu se musi pocitat s tim, ze hrac nemusi prolezt vsechno, nejakych 70-80% obsahu by melo stacit na dohrani bez blbych figlu.

Jediny vase stesti je, ze krom dlouholetych FO fandu to nikdo nehraje a vetsina z tech to zhlta vsecko.
@pipboy (05.12.2013 15:23): Jaký je Fallout typ hry by se dalo diskutovat. Liší se to od dílu a od člověka. Ale máš pravdu, že jsme nedělali přesnou kopii Falloutu.

Teď nevím, koho všechno do toho o kritice myslíš. Já jsem jen měl potřebuju uvést na pravou míru tvá tvrzení, z kterých by si někdo mohl myslet, že je Resurrection nehratelný nebo je hratelný jen s nějakým konkrétním typem postavy. To podle mě není pravda a spousty hráčů to dokazuje. To, že se ti nelíbí questy, postavy nebo města, to je celkem jasně tvůj názor, co bych k tomu asi tak měl psát?
Nemyslím si, že by byl Resurrection pro PipBoye. Zvláště teď když se konečně jasněji vyjádřil, co mu tak vadilo, v čem je ten hlavní háček. Resurrection není procházkou zábavním parkem, aby se mohli snadno odmítat questy. Hra je směřována víc jako boj o přežití (což Fo2 nikdy moc nebyl), takže pokud někdo nabízí práci, radši jí vezmeš a snažíš se z ní vytěžit co nejvíc (ať už morálně nebo finančně, podle tvých preferencí). To je typ hry, kterou my (tvůrci Ressu) preferujeme a která celkem pochopitelně někomu jiného sedět nemusí.
@pipboy (05.12.2013 13:18): Okej, už si pripadám ako agitátor, takže to nechám plávať. :)
Snáď ten tvoj hnev časom opadne a pri druhom pokuse s bojovou postavou si vychutnáš aj parádne skupinové bitky, alebo aj celé vetvy úloh pre postavu s odlišnou karmou, ktoré sa vzájomne vylučujú a pri jednej hre ich človek neobjaví. Len si treba dať načas, Say má pravdu.
@AlieN (05.12.2013 13:35): Obtiznost je jen jedna z veci. Dialogy, design postav, vetsiny questu jsou prave tak tragedie. (Krom toho vzdycky se snazim hrat na normal.)

Samozrejme ze v linearnich RPG kde se hraje na predem nalinkovany pribeh prostor tomuhle neni, ale otevreny RPG jako Fallouty, Skyrim, nikdy nebyl problem.
@Say (05.12.2013 13:37): Což o to, toto bych chápal, ale dementní je potom si stěžovat na to že je hra těžší, protože nemáš odměnu za to že jsi ten quest odmítl. Vždyť to je princip RPG - možnost se rozhodnout, ale potom nést následky toho rozhodnutí, i když mohou být docela negativní.

Popravdě mě na hrách sere spíš opačný přístup, mnohem rozšířenější, tedy že i když hrou procházíš s tím že si schválně vybíráš těžší cesty, stejně ti to hra sama ulehčuje natolik že pak skončíš skoro stejně jako kdybys byl podbízivá socka která se snaží využít úplně všeho.

A obzvlášť u Pipboye mě tenhle názor překvapuje, považuji ho za dost zkušeného, neřkuli dost hardcore, hráče.... takhle mi (s nadsázkou) přijde že si stěžuje že tu není level scalling jako ve hrách od Bethesedy. Jestli tohle považuje za negativum Resurrection... no tak tedy bůh s ním, a doufám že ho hry budou srát čím dál víc.
@pipboy (05.12.2013 13:32): Asi ti fakt sedne spíš hraní nucené hlavní dějové linky v dnešních AAA RPG... Protože nesplnit nějaký quest, jenom protože ti to hra nabízí a ty ses špatně vyspal je čistý alibismus.
@pipboy (05.12.2013 13:32): Hmm, hru jsem nehrál, výtky k ní nekomentuji, jen z toho co jsem si tu od tebe přečetl - kolik RPG s tímto přístupem hodnotíš lépe než těch 65%? Jsou mezi nimi i nějaké ne zcela lineární, a s ne zcela nulovou obtížností?

(btw fakt tě nechápu - když tě sere obtížnost, tak ji máš přece přesně jak doporučovala Sadako snížit a je po problému, ne snad?)
@pipboy (05.12.2013 13:18): Jakožto hráč RPG ale přece vím, že když se budu pídit po vedlejších questech, budu mít pak jednodušší postup dál. To je celkem logické, ne? Si nestěžuj, že vývojáři něco po*rali a udělali to kdo ví jak nevyvážené, když je chyba očividně u tebe.