Pokračování rozsáhlého a pozitivně hodnoceného jRPG (žánr charakteristický především tahovými souboji a retrokonzolovou grafikou) Last Scenario. I tentokrát se na výrobě podílel samojediný autor SCF, který věnoval vývoji hry celé dva roky života a i tentokráte je hra vytvořená v programu RPG Maker. Velikostí si Exit Fate s předchůdcem nezadá. Například v tom, že hráč může do své družiny rekrutovat až 75 postav, přičemž každá má svoji vlastní grafiku i příběh. Standardní herní rovina je navíc doplněna válečnou částí, v níž hráč vede jednu ze soupeřících armád, a která se již blíží spíše tahové strategii. Další novinkou rozšiřující herní zážitek je možnost vlastnit hrad a budovat v něm zázemí své družiny.
Stejně jako u Last Scenaria, i zde hraje hlavní roli příběh. Ten se točí kolem plukovníka Daniela Vinyarda, zaklíněného ve válce mezi dvěma královstvími. Očekávat lze opět množství zvratů, osobních prozření a dalších laskominek známých z předchůdce.
@Drolin (16.09.2014 14:48): Je třeba si uvědomít že já jsem v komerčních jrpg panic a jediné zkušenosti mám s FF VII, VIII. Takže to srovnám: nejsou tady scény které by mě tady emocionálně dostaly do kolen, ať už je to absencí animací, grafikou nebo nesouhrou obrazu a zvuku. Na druhou stranu mě tady daleko spíš zajímalo co bude dál, jak dopadne ta která postava a co se stane za další zvrat. Takže co do zvědavosti a promyšlenosti jak to dopadne u mě vítězí tyto, co do "zážitku" asi přeci jen FF. Každopádně nikoliv FF ale tato série mě dostala do stavu kdy jsem si nainstaloval emulátor a hodlám tam zkusit Suidoken. Xenogears, Chrono Trigger nebo zkrátka něco podobnýho tomuto.
Pro: jako minule: ta kouzelná upřímnost, při níž i chyby přirostou člověku k srdci, epičnost
Proti: přílišná epičnost a z ní plynoucí univerzální nedotaženost; snadnost?