Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Enemy in Sight

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Enemy in Sight měla být taktickou akcí zasazenou do fiktivního konfliktu mezi Ruskem a NATO. Hra měla být jakýmsi nástupcem Hidden & Dangerous byť více připomínala Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Hráč se měl stát americkým vojákem jménem John Murray, který se účastní bojů u Plymouthu. Hra se postupně měla přesunout do Německa u města Baden-Baden a Bílých Karpat na česko-slovenském pomezí. Hra se měla odehrávat na mapách o 100 kilometrech čtverečních. Mapy měly být vytvořeny podle geologických map a satelitních snímků.

Hra měla nabízet volnost pohybu i s možností průzkumu interiérů budov, které měly být plně vybavené a v okolí se pohybovat civilisté žijící vlastním životem, což by hernímu světu dodalo života. Ve hře jsou přítomny i vozidla jež může hráč využít a přesouvat se rozlehlým světem podstatně rychleji, než kdyby musel chodit pěšky. Hráč měl též mít možnost si vytvářet své vlastní scénáře pomocí editoru.

Ve hře měl být i multiplayer umožňující připojení až 128 hráčů a s módy jako team deathmatch, capture the flag či Green Berrett (po seskoku padákem na nepřátelské území hráč musí přežít co nejdéle).

Hru mělo na svědomí zlínské studio Illusion Softworks, které plánovalo vydání na rok 2006. Po odkoupení studia 2K Games však byla hra zrušena.


Poslední diskuzní příspěvek

Tak se přiznám bez mučení, že tohle mi jako fandovi OF, Arma, Swat, H&D series dokonale uniklo. Nevím jak se to stalo ale je to tak. Děsná škoda, že to nikdy nevyšlo.