Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Empire Earth II

26.04.2005
74
71 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Pokračování hry Empire Earth, ve kterém se opět ujmete kontroly nad různými národy v 15 epochách lidské civilizace.

Druhý díl v mnohém vylepšuje systém dílu prvního. Například přináší užitečnou vychytávku známou jako Citizen Manager, díky které si můžete na jednoduché mapě spravovat těžbu surovin přehledněji, než hledat civilisty, kteří nemají co na práci na 3D mapě. Z manažerů lze ještě jmenovat The War Planner, kde si můžete jednoduše se svými spolubojovníky naplánovat směr útoku. Také byl přidán systém počasí ovlivňující hru (v mlze se těžko míří) nebo nový systém technologií, které se vyrábějí za technické body generované v univerzitě. Když dosáhnete nadvlády v jedné z oblastí výzkumu (vojenské, ekonomické a říšské technologii), můžete si postavit příslušného hrdinu. Oproti uniformnosti frakcí v prvním díle se tentokrát 15 národů rozdělilo do čtyř skupin stylů architektury a každá dostala speciální jednotku a sílu.

Ve hře jsou tentokrát tři kampaně: korejská odehrávající se v letech 2333 před Kristem až do roku 676 našeho letopočtu, německá (1220-1871) a americká (1898-2070).


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Tak nějak jsem jednoho dne přemýšlel nad strategiemi. V současnosti příliš prostoru nemají a i já si uvědomil, že jsem si hodně dlouhou dobu žádnou nezahrál. Tak přišli na řadu resty, které jsem si nechtěl nechat ujít. No a i díky tomu přišel na řadu druhý díl série Empire Earth.

Empire Earth byl pro mě vždycky pojem slušné strategie, která se odráží od AoE zásad, ale zároveň si jde svojí cestou. Hlavně, když jde například o diplomacii. Pamatuju si, jak jsem u jedničky vcelku slušnou dobu zkejsnul a pamatuju si i na její náročnost. Když nad tím zapřemýšlím, musím říct, že dvojka se od jedničky zase tolik neodlišila.

Příběh je dle mého naprosto nezajímavý, až překvapivě Jsou tu tři epochy, každá z jiného období, která vypráví zajímavé historické informace naprosto nezajímavou formou. Ze začátku mě to bavilo, korejská epocha byla velice zajímavá, ale s postupným stěžováním přicházeli pocity, zdali mě samotná hra vůbec baví. Pak to bylo jako na sinusoidě a mise se střídali se zábavou a znuděním a nutným odehráním vzhledem k dalšímu postupu.

Každopádně to není špatná strategie. To určitě ne. Zajímavé byla například změna období, která sice přidávala na atmosféře, ale zároveň mi brutálně sekala celou hru. Na hru z roku 2005 vcelku šok. Ale i to jsem přežil.

Nakonec můžu říct, zaplaťpánbůh za náhodné mise, u kterých se člověk parádně vyřádí. Pak už ale rozdíl od Age of Empires nevidím. Každopádně slušná strategie, to určitě. Jednička mě ale svými nápady bavila o stupínek víc. Trojský kůň je například nezapomenutelnou misí.

Pro: Důstojný představitel strategií v pokračování, které nepřináší mnoho změn, ale strategické srdce pobaví

Proti: Na druhou stranu mě mrzí odfláknutost příběhu, misí a samotných epoch, které mohlo zaručeně být daleko lepší.

+14
  • PC 90
Hra která nenabízí jen zábavu ale i krapet poučení z Historie ,
Nejvíce mě bavila asi Kampan za Koreju a Německy rytíře protože mam rád starověk a středověk ale ke hře
RTS která není limitována jen na postav -vycvič-znič typu mnohých Strategii , obsahuje to dobréz Civilizace že je obohaceno o výzkum ,o možnosti špionáže nebo využívání ruzných bonusu za vykonost v ekonomice,nebo rozšiřování civilizace či armády i když s tím jde po boku mohutná Akce zastoupená takřka neustalým bojem ,takže člověk musí promyšlet dvě roviny tu ekonomicko-výzkumní a tu válečnou ,což klade na hráče narozdíl od her typu Warcraft i určité nároky ,na rychlost ,,taktiku a předvídání - další klady vidím v zlepšování jednotek podle postupující vyspělosti vaší vědy ,mnohost civilizací každá se sevýma vlastníma divy světa a specialitama ,zpetření vidím narozdíl od ostatních RTS třeba i ve změnach počasí nebo vtom že lze nasměřovat dělniky na těžení aniž byste na každyho jednotlivě jlikali tím že je rozeženete podle mapy všechny najednou ,bez strachu že vytěží vše a budou jen lelkovat protože všech surovin je nekonečno ,to co mi na hře vadí je vysoká otížnost některých kampaní třeba jedna ve (Napoleon se vraci)kde na vas utočí brzy po začatku stovky jednotek a stovky děl:D a mistama se hr a zvrhá do ohnostroje vybuchujících raket a kvílení mrtvol :-)/trochu)
+1 +3 −2