Pokračování hry Empire Earth, ve kterém se opět ujmete kontroly nad různými národy v 15 epochách lidské civilizace.
Druhý díl v mnohém vylepšuje systém dílu prvního. Například přináší užitečnou vychytávku známou jako Citizen Manager, díky které si můžete na jednoduché mapě spravovat těžbu surovin přehledněji, než hledat civilisty, kteří nemají co na práci na 3D mapě. Z manažerů lze ještě jmenovat The War Planner, kde si můžete jednoduše se svými spolubojovníky naplánovat směr útoku. Také byl přidán systém počasí ovlivňující hru (v mlze se těžko míří) nebo nový systém technologií, které se vyrábějí za technické body generované v univerzitě. Když dosáhnete nadvlády v jedné z oblastí výzkumu (vojenské, ekonomické a říšské technologii), můžete si postavit příslušného hrdinu. Oproti uniformnosti frakcí v prvním díle se tentokrát 15 národů rozdělilo do čtyř skupin stylů architektury a každá dostala speciální jednotku a sílu.
Ve hře jsou tentokrát tři kampaně: korejská odehrávající se v letech 2333 před Kristem až do roku 676 našeho letopočtu, německá (1220-1871) a americká (1898-2070).
Tak nějak jsem jednoho dne přemýšlel nad strategiemi. V současnosti příliš prostoru nemají a i já si uvědomil, že jsem si hodně dlouhou dobu žádnou nezahrál. Tak přišli na řadu resty, které jsem si nechtěl nechat ujít. No a i díky tomu přišel na řadu druhý díl série Empire Earth.
Empire Earth byl pro mě vždycky pojem slušné strategie, která se odráží od AoE zásad, ale zároveň si jde svojí cestou. Hlavně, když jde například o diplomacii. Pamatuju si, jak jsem u jedničky vcelku slušnou dobu zkejsnul a pamatuju si i na její náročnost. Když nad tím zapřemýšlím, musím říct, že dvojka se od jedničky zase tolik neodlišila.
Příběh je dle mého naprosto nezajímavý, až překvapivě Jsou tu tři epochy, každá z jiného období, která vypráví zajímavé historické informace naprosto nezajímavou formou. Ze začátku mě to bavilo, korejská epocha byla velice zajímavá, ale s postupným stěžováním přicházeli pocity, zdali mě samotná hra vůbec baví. Pak to bylo jako na sinusoidě a mise se střídali se zábavou a znuděním a nutným odehráním vzhledem k dalšímu postupu.
Každopádně to není špatná strategie. To určitě ne. Zajímavé byla například změna období, která sice přidávala na atmosféře, ale zároveň mi brutálně sekala celou hru. Na hru z roku 2005 vcelku šok. Ale i to jsem přežil.
Nakonec můžu říct, zaplaťpánbůh za náhodné mise, u kterých se člověk parádně vyřádí. Pak už ale rozdíl od Age of Empires nevidím. Každopádně slušná strategie, to určitě. Jednička mě ale svými nápady bavila o stupínek víc. Trojský kůň je například nezapomenutelnou misí.
Empire Earth byl pro mě vždycky pojem slušné strategie, která se odráží od AoE zásad, ale zároveň si jde svojí cestou. Hlavně, když jde například o diplomacii. Pamatuju si, jak jsem u jedničky vcelku slušnou dobu zkejsnul a pamatuju si i na její náročnost. Když nad tím zapřemýšlím, musím říct, že dvojka se od jedničky zase tolik neodlišila.
Příběh je dle mého naprosto nezajímavý, až překvapivě Jsou tu tři epochy, každá z jiného období, která vypráví zajímavé historické informace naprosto nezajímavou formou. Ze začátku mě to bavilo, korejská epocha byla velice zajímavá, ale s postupným stěžováním přicházeli pocity, zdali mě samotná hra vůbec baví. Pak to bylo jako na sinusoidě a mise se střídali se zábavou a znuděním a nutným odehráním vzhledem k dalšímu postupu.
Každopádně to není špatná strategie. To určitě ne. Zajímavé byla například změna období, která sice přidávala na atmosféře, ale zároveň mi brutálně sekala celou hru. Na hru z roku 2005 vcelku šok. Ale i to jsem přežil.
Nakonec můžu říct, zaplaťpánbůh za náhodné mise, u kterých se člověk parádně vyřádí. Pak už ale rozdíl od Age of Empires nevidím. Každopádně slušná strategie, to určitě. Jednička mě ale svými nápady bavila o stupínek víc. Trojský kůň je například nezapomenutelnou misí.
Pro: Důstojný představitel strategií v pokračování, které nepřináší mnoho změn, ale strategické srdce pobaví
Proti: Na druhou stranu mě mrzí odfláknutost příběhu, misí a samotných epoch, které mohlo zaručeně být daleko lepší.