Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Teď jsem měl docela atmosférický zážitek.  FRENZY-FLAMING TOWER a FRENZIED FLAME VILLAGE.  

Únava vítězí, ale už se těším na zítřek. :D
@HolyMeatball (14.03.2022 21:35): No, u toho v Caelid (jak kolem sebe vypouští kyselinu - protože ani Scarlet Rot není tak smrtící) jsem kdysi na začátku docela nadával :) Skončilo to skoro jako Benny Hill obíháním kolem stromu... Ehm :)
@7c (14.03.2022 19:31): Též mám ztopořený kočky rád. A hodně mi sedí i ty přerostlý zahnisaný stromový fusekle. <3 Naopak bytostně nesnáším obtloustlýho godskin nóbla, ale ten se zatím zaplaťsatan moc neopakoval. A Erdtree avatárci mi přijdou vyloženě nudní, jak vzhledově tak mechanicky.
Jaké máte (zatím) oblíbené (mini) bossy? Za mě zatím asi Bell Hunter (Caelid) a Alecto. Škoda, že nemají víc hp nebo že nejdou opakovat. Radahn taktéž parádní. A samozřejmě Fallingstar Beast.

@SilentWolf (14.03.2022 18:10): "je obecně lepší" - no, to je právě jenom názor .-) Můžeš o hře říct, že "prodala víc kopií" nebo "v celkovém součtu má vyšší hodnocení v recenzích/v žebříčku dh.cz" - což jsou objektivní kritéria, ale samotné hodnocení je myslím subjektivní. To mimochodem není nějaká kritika z mé strany - hodnocení ostatních je mi obecně volné, používám ho spíš při extrapolaci u nějaké neznámé hry (jestli se libí lidem, kteří preferují podobný styl her, jako já).
@Charllize (14.03.2022 18:19): čeká mě větší část hry ještě. Třeba jsem zatím vyjedl jen brambory. Ale jako to, že tam je u dolů šachta a v každé je v průběhu jízdy výtahem na stejném místě secret... to je prostě fail.

Taky u věže hádanka "najdi tři moudré kreatury".. a teď jsem na to narazil znovu. A hejtím furt ty stejné věci, kterých není zas tak moc a hru si užívám. :-D
@SilentWolf (14.03.2022 18:10): Nechci začínat. Ale W3 má lepší naraci/story a tím to konci. Co se open worldu, soubojaku, rozvoje postavy, atmosféry a gameplaye tyce tak tam se oproti Eldenu nechyta ani zábradlí. Můj opinion. Obecne.

A vůbec nechápu jak se mohlo stat ze jsi se dostal do tehle pozice, clovece. Jsi jeden z největších fanboyu Souls her tady na DH a hejtis až se prasi za kočárem :D
@SilentWolf (14.03.2022 14:20): " That's just, like, your opinion, man" .-)

Ale já doufám, že ER se dostane na elitních 75%, ať je v dobré společnosti, jako třeba Dragon's Dogma. Podle žebříčku DH jsou mezi 70% - 80% vůbec mé nejoblíbenější hry :) Dying Light, Warframe, RE:REV, Dragon's Dogma, Dark Messiah of Might and Magic, Hexen. Jen to Far Cry 2 je ještě o kousek níž.
Ty vole, Droline ! :)
Vzdyt tu hru ani nemáš tak co tam hodnotis? Ok, počínaje dneškem žádný plusy ode mne, jdeš z přátel na všech platformách a rusim ti platnost stokorun z levelu :D

eh, pardon, za vyruseni seriózní diskuze :p
@NikoCZ (14.03.2022 13:13): Je to přesně jak píšeš, připravíš si půdu pro několik různých zakončení a na úplném konci si vybereš, který chceš vidět. Já to hraji na PlayStationu a těsně před tou volbou endingu jsem si zálohovala save na cloud, abych se podívala na všechny. Předpokládám, že i na PC/Xboxu jde zkopírovat save někam jinam a pak ho přehrát ze zálohy.

S tím konkrétním endingem, o kterém píšeš, je to však trochu jinak, protože uzamče všechny ostatní endingy. Jsou tam hodně zvláštní dveře, které jsou otevřít jen hodně zvláštním způsobem. Doporučuji je tedy otevřít až případně po finálním zálohování savu, pokud nechceš přijít o ending Ranni. Nebo new game+ samozřejmě.
@Peach (14.03.2022 13:06): Aha, tak to jsem netušil už vůbec :D Předpokládám ale, že na jedno playthrough lze vidět jen jedno zakončení? Nejde si připravit půdu pro několik různých a nějak reloadnout před závěr? Mám hotovou linku s Ranni, postup jsem si našel na wiki (jinak hraju sám explorativně). Bylo to docela složité, tak bych o to zakončení nerad přišel. Zároveň se mi nechce rozjíždět tak obrovskou hru znovu kvůli jiné závěrečné animaci :-)
@NikoCZ (14.03.2022 12:27): Ano, jedná se o cestu k jednomu ze šesti doposud známých endingů hry (já zatím objevila pouze čtyři). Když dojdeš na konec, tak se ti dokonce změní vzhled postavy :)
Ti z vás, kdo již byli v hlavním městě (Leyndell Royal Capital), našli jste tu malou studnu, kterou se dá dostat do stok? Ne do těch maličkých, ale do toho komplexního labyrintu. Včera večer jsem do ní skočil a říkám, aha, tady je ten předmět, co jsem předtím viděl za mřížemi. Ale jsou tam ještě dveře. A ty vedou do kanálu. A tím kanálem jsem se motal asi tři hodiny. Jsou tam pěkně tuhé potvory, několik ohníčků, nějací bossové a ještě jsem našel jedno NPC. Neříkejte mi, že tohle není výjimečná hra :D
Oh, kdybych jen věděla dříve, že mnemotechnická pomůcka na zapamatování vazeb mezi božskou rodinou Elden Ringu je G. R. R. Martin.

Godfrey, Rennala, Radagon a Marika. Vypadá to, že jejich potomci pak mají stejné počáteční písmeno jména jako jeden z rodičů, a to i po několik generací.

Asi nebude náhoda ani Maliketh, Gurranq, Melina a možná Gideon.
@Widl (12.03.2022 22:29): Mňa zase prekvapilo, že sa dá hrad obísť a odignorovať Margitu Besnú, takže som lootoval ďalšiu mapu a potom som už s +9 dlhopenisovou blade katanou rozbil aj Margitu aj toho hradového frajera, byť až na druhý pokus. Bleed je fakt super.

V DS3 mi prišiel DEX na hovno, ale tu je zase pocitovo skvelý ako v DS1.

Akurát keď dám Bleed runu do tej katany tak mám v základe menší bonus ako Claymore, ale upgrade zbrane pridáva +1 (možno 2 ako kedy) do Bleed takže namiesto 45 mám 65 alebo tak +- niečo, kdežto do Claymoru to dalo 75 z fleku.

Ale výhoda je, že tá katana má oveľa rýchlejšie útoky, takže aj Bossom dávam 4 kombo namiesto 1-2 zásahov.
Prosim Vas, pratele. Uz jsme pouze na 97%. Prestante blbnout a vymyslet kraviny. Jde o vse :)
Ja sa v tom hrade plácam už 2 dni a stále je tam NIEKOLKO miest kam sa neviem dostať, ale vidím že tam tie miesta sú a už si myslím, že som bol úplne všade kde sa dá.... asi to checknem cez youtube.
@Charllize (12.03.2022 11:49): škoda že tam nejsou ty katakomby malinko jiné. Vždycky tam je ta páka apod.. ale překvapilo mě že v jedné je vše schované za fake walls.

Jinak mě se nejvíc líbí hezké lokace které mají nějaké dark secret. Třeba v hradu když seskáčeš dole. To byla ideálka.
A mne se dost líbí katakomby, sice mají stejný design ale tak nějak naplňují moji představu klasického dungeonu. 
K akademii vede dlouhý most zarostlý trávou a stromy, moc pěkný. Krasne to jde minout protože hra portuje od brány rovnou ke vchodu a ten most přeskočí, je třeba tam jít od toho vchodu jakoby zpět.
Jinak mě ty extrémně temné lokace kde s plouzi zombie s modrýma očima a v dali někdo skuci přijdou spis úsměvné, ale tak to jsem holt já, a můj vztah k hororum obecne :)
@SilentWolf: Akademie Raya Lucaria je hezká, ale za mne opravdu hutnou temnou atmosférou oplývalo jedině Volcano Manor.
@Widl (12.03.2022 01:20): Mas snad pocit ze v Eldenu při souboji můžeš být neaktivní ? :) Já moc ne, kolikrát je problém se poskrabat na bradě když mám delší vousy :)



@7c (12.03.2022 01:40): Poslední body? Jako na 99? :) Mě zas přijdou celkem obtížný některý ty červený npc. Hajzl s kosou dole u stolu nebo ta kouzelnice ve věži, to byl slusnej oser, pro mne, jelikoz musím na blízko. I když tu kouzelníci jsem asi při třetině hp uhlodal na dálku kukri nozema, měl jsem to udělat hned a mohl si ušetřit spoustu nadávek :)
@Peach (11.03.2022 22:35): Taky budu dávat poslední body do END, ale spíš kvůli Fashion Souls. Popravdě mi brnění přišlo vždycky spíš jako zbožné přání, než že bych opravdu pocítil, že funguje (i když obvykle jsem se snažil mít co největší resisty/def). Tedy kromě pvp v DS3, kde to bylo opravdu znát (hlavně i kvůli poise).

Na druhou stranu, když běžní nepřátelé klidně uberou polovinu životů se 40 END, nechtěl bych to vidět s méně (resp. jsem to vlastně zažil). Bossové mi často přijdou jednodušší než třeba ti mnohorucí nemrtví nebo magičtí vlci.

Scarlet Rot mi nepřišel nějak moc praktický (s těmi dvěma zbraněmi poměrně pomalý nástup a i pomalý účinek - pro INT postavy to je asi jednodušší s kouzly). Možná to na některé bossy funguje na bázi celkového hp (jako třeba Storyteller's Staff v DS3?) - nebo můžou mít slabinu v SR. Nebo to může být nějaké podivné chování/bug jako u frostbite.
@Charllize (12.03.2022 00:10): Mně přišel v Sekiru o dost lepší protože vybízel k aktivitě a bylpřeci jen trochu jiný, odvážnější. Tady je to pro mě krok zpět a návrat k utahanějšímu pojetí soubojů.
Sekiro má nejlepší souboják. Jde to utahat pomalu ubíráním HPček nebo rychle, pokud je hráč schopný a zvládne prolomit obranu nepřítele.

Nevím, jestli je světoborné začínat souboj tak, že zvednu štít a kroužím kolem nepřítele a jakmile sekne tak mu ty záda doběhnu a můžu dát backstab. To mám radši férovější duely ve stylu Sekira nebo Lady Marie v Bloodborne. Tam bylo ještě super, že souboják byl sice rychlý ale ne tak, aby se nedalo vyhnout kulce.

V ER jdou zase různé buildy, což je paráda. Takže obojí má něco do sebe. Ale v Sekiru i Bloodborne je u těch bossů jistá férovost a vyrovnanost. Neměl jsem nikdy pocit že s někým vyjebávám stunlockem apod.., nebo že je někdo naopak neférově silný.

Ale viděl jsem zatím málo bossů v ER. Snad tam nějaká Lady Maria nebo Ludwig či Isshin budou.