Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

ve skirmiši normálně jsou, ale vubec jsem si nepamatoval, že jsou tam nějaký balistický rakety, teda jo, ale něvěděl jsem, že si je mužu dát na nákladák a odpalovat z rampy… prostě klasika, mimochodem, když dáte první (na Ural) jinou věž, tak ji neodpaluje z místa, ale jednotka utočí, vobráceně tu druhou věž používá jen při obraně, což je lepší.

ve skirmiši vlastně ani nemusíte něco těžit, rozdělujete jen přibývající kredit, takže se to dá hrát dokonce jako nějakej rush...
aha, a ty dvouhlavnový 105mm neměly přijít trochu dřív? jsou na urovni prvních raket a pochybuju, že je ted na Pamíru ještě využiju...

jinak to hraju taky přes letectvo a silné pozemní jednotky, krásný na týhle hře je, že např. při utoku na druhou základnu potřebujete i silné projektilové zbraně, abyste vyřadili z prvozu elektrárny a mohli se tak dostat přes obranu bez větších ztrát, protože ta výroba je vzhledem k plnění plánu celkem nákladná a dost často se stane, že musíte taktizovat i právě ve výzkumu.
hrajete to, borci? za Lunany jsem to později vzdal, protože ty jejich hlášky z wellness prostředí mi začly lízt krkem a jsem za ED asi v pulce (Oblast 51, Panama), mám vyvinutý lasery, rakety, kulomety, ale za celou dobu se mi ve výzkumu nevobjevil dvojitej 105mm kanon, nečekám, že to bude jiné se 120mm, munici i podvozky Pamír - Chruščov do toho vylepšovat mužu a mám, tak vo co de - poradí mi někdo??

mimochodem, ten problém, co jsem měl předtím, zpusoboval WMP. když jsem ho vypnul, všechno šlo hladce...
hraju za Sluníčkáře, prej je to za ně lehčí (a taky v menu hraje příjemná relaxační hudba) a mužu tak kompenzovat ty potíže s těžbou a orientovat se víc na boj a vyhlazování ostatních národu, ale objevily se staré problémy, a to, že se mi to vždycky posere, když přepnu na technologie. prostě to padá do Windousu. co s tím? (mám verzi asi 2.1 a z cédéčka)
nicméně jako singleplayer, když vás přestanou bavit střílečky, to má náhodou slušnej potenciál, zvlášt, když předtím dohrajete MechCommandera!
Těžko říct, podobných strategií už moc není (jestli vůbec). Na kvalitách hra neztratila vůbec nic. Jen je místy fakt old-school.
Počkej. Jen co dohraju 2140 s datadiskama se vrhnu na 2150 a podívám se na to. :-)
Pamír? No já nevim, ale do té doby, než vymyslíš dvojtej 105mm kanón je Sibiř podstatně výhodnější a i po tom se podle mě vyplatí Sibiř víc, protože: když má laser, tak je výhoda jasná a když má 20mm kanón, tak je sice mírně slabší než Pamír, ale může střílet na letecké jednotky a má víc střeliva. Navíc Pamír ti plasmové zbraně smetou na dvě rány a elektrokanón ho na pár ran znehybní. Sibiř vydrží o dost víc a ještě na ni můžeš dát štít.

Co teď hraju za UCS, tak jsem zjistila, že vymýšlet Pavouka se moc nevyplatí. Tygr může nést všechny zbraně co Pavouk, když bereme v úvahu pancíř, tak víc vydrží, je levnější a když se vymyslí štíty, tak už můžeš mít Panthera. Jediné, na co je Pavouk dobrej, je oštítovanej opravář.

Jo, námořnictvo je v kampani na nic. Nemůžeš si ho přenášet z mise do mise a všechny situace, na které by bylo dobré může stejně dobře zvládnout letectvo
Moje testy dopadly stejně. :-) Chruščeva sem nikdy nevyráběl, protože v době, kdy jsem ho moohl vynalézt už sem měl tolik kreditů, že sem úspěšně končil. Proti zaštítovaným jednotkám LC se mi právě nejvíc vyplatil Pamír v plný pálce, má největší palnou sílu konvenčních zbraní. S Kaspíkem se zase prováděl v několika misích úspěšný přepady z vody. :-P

Drtič je po designový stránce skvělej a ano, je nutné jej chránit právě Krátery. Nicméně jeho útočná síla je prostě největší ze všech jednotek LC.

Ojednotkách UCS toho bohužel moc nevím, ale třeba Pavouk se mi zdá mnohem lepší, než počáteční Tygr, jehož jediná výhoda je v možnosti montáže velice účinného granátometu... :-)

Jinak se mi zdá, že námořnictvo je celkem zbytečné. Co myslíš? :-)
Ne plně vyzbrojený, ale plně vylepšený. Jinak Drtiče jsem vůbec nepoužila - míň vydrží a protože jednotky LC se samy regenerujou, tak je dobré, když něco přežijou. Kráterů jsem používala tři druhy: s těžkým raketometem, s těžkým a na něm lehkým elektrokanónem, a s těžkým sonickým kanónem.

Jo s pancířem jsem si taky dlouho lámala hlavu, ale pak jsem udělala pár testů a z nich mi vyšlo, že pancíř redukuje poškození konvenčními, ale ne energetickými zbraněmi. Takže jeho užitečnost záleží na tom, co používá nepřítel.
Za ED jsem se teď nějak zasekla, takže moc daleko jsem se nedostala. Především používám Sibiře s laserama, nebo 20mm kanónama, sem tam nějakej ten Pamír se 105mm kanónama.
Jinak z těch obojživelných co si tak vzpomínám ze skirmishů, se Kaspik vyplatí pokud nepotřebuješ štíty (je stejně silnej jako Sibiř, obojživelnej a rychlejší, ale může mít maximálně nejslabší štít) a Volha vůbec, protože oproti Chrusčevovi má slabej pancíř.
A co si představuješ pod pojmem "plně vyzbrojený Kráter"? Já na ně dávám jen těžký raketomety a doplňuju je Drtičema s Elektrokanónama a kulometama / lehkýma raketometama. A jiank mají všichni smaozřejmě štíty. :-)

Jinak, co vlastně dělá pancíř (je vyjádřený v procentech). Je lepší mít vozítko s méně HP a obrovským pancířem nebo více HP a méně pancíře. Nějak sem v manuálu nenašel, jak vlstně pancíř působí na poškození, ale dle mého názoru jej redukuje o tolik procent, kolik má uvedeno. Stejně mi ty tanky rychle chcípaj... A jak máš nakombinovaný jednotky za ED? Mě třeba přijde, že Volha není nic moc a nejlepší je plně vylepšený tančík (TT) a Kaspian (to samý co Sibiř, jen obojživelnej).
Ne, vlastně teď už si vzpomínám, co to bylo za misi. To byla Aljaška, tam už jsem byla. Nepřišla mi ale tak těžká, při útoku na nepřátelskou základnu jsem neztratila tuším nic a při následné obraně vlastní záíkladny jsem ztratila většinou jen starší tanky, kterých jsem se stejně chtěla zbavit, abych si mohla postavit laserový Sibiře :) Ale jednou jsem teda měla namále a málem ztratila jeden z těch skvělých ruských tanků. Jinak ale vše probíhalo v pohodě, bránila jsem základnu a nakonec jim došly zdroje.
Tak tam jsem snad ještě nebyla :)
Jinak musím souhlasit s tím, že za LC je to strašně jednoduchý. Včera jsem to za ně rozehrála a dneska to dohrála (no, vlastně předevčírem rozehrála a včera dohrála, už je po půlnoci :)). Hlavně kvůli Fangovi, kterej ze začátku dokáže klidně sám zničit celou základnu. Díky němu jsem vydržela s jednotkama, co jsem vyrobila na začátku, až do Ria de Janeira, kde jem ukořistila jednotky UCS a s nima pak zase pár misí vydržela :) Takže nakonec jsem až v jedné z posledních misí postavila 11 plně vylepšených Craterů a ty mi stačily až do konce.
Je to v tý misi za ED, jak začínáš v pravým dolním rohu s přistávací zónou a možná ještě něčím. Uprostřed mapy je obrovský naleziště, na kterým sedí oranžovej UCS. V levým dolním rohu je červenej UCS a vlevo nahoře světle modrej. Ale dají se to rychle sfouknout (bez elektráren končej).
Jo tak s tím Earth 2140 nevim, já tu XP verzi zatím zkusila jen spustit, jestli funguje :)

Ve který misi, kde máš natěžit 100 000 kreditů? Těch je víc. Jinak za UCS jsem to taky nějak nikdy moc daleko nedotáhla. Za ED a LC mi to šlo líp, ale přiznám se, že za nikoho jsem to ještě nedohrála :) Jsem moc času věnovala hraní skirmishů a po internetu... Ale hodlám to napravit! :)
Akhera: Nezdá se ti, že je v AI chyba (Earth 2140), na kterou se autoři vybodli? Vždycky měla na základny soupeřů dopadnout plasmová bomba, která je měla rozhejbat, ale ta ve verzi pro XP nedopadá.

Mě se za ED v Earth 2150 nedaří tak jako tobě. Vždycky všechno ztratím v misi, ve který mám natěžit 100 000 kreditů. Ale aspoň to dohraju. To za SCS mi to vůbec nejde, to sem ještě nikdy nedohrál. Ale za LC to je lehký. :-)
No, Earth Universe je na tom podobně - taky jen jedno DVD a strohý manuál. Ale původní manuál jsem neztratila, tak je to celkem jedno.
Momentálně mám rozehranou kampaň za ED a až neobyčejně se mi daří - surovin mám nastřádáno víc, než vyžaduje plán, jednotky skoro neztrácím, takže mám armádu zkušených tanků (Hlavně těch 6 starých ruských tanků, co jsem našla v jedný misi. Ty mi neobyčejně pomáhají). Ale teď je na řadě mise v Kanadě, kde mám zničit 3 základny UCS a bojím se, že o všechno přijdu - jsou dost opevněný... Já tak nerada něco ztrácím
Akhera: Vskutku nejsi jedinná osoba v naší malé zemičce, kterou série Earth stále baví stejně dobře, ne-li lépe, jako před pár lety. A se ztrátou CD (teda u mě to bylo CD) jsme na tom stejně, jen já si zas nedávnou koupil pouze Earth 2150 Trilogy. Škoda toho chudšího balení, sice krabička je obrovská, ale je v ní jen jedno DVD a strohý manuál :-) (a spousta volného místa kolem).
Ztráta CD mi znemožnila Earth 2150 dohrát. Nedávno jsem si ale koupila kolekci Earth Universe a zase začala hrát. A musím říct, že mě to baví snad ještě víc než před lety :) Hrajete to ještě někdo?