Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dungeon Hack

61
9 hodnocení Platformy
Žánr:
RPG > nezařazeno *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
23.12.1993 PC
Vývojáři:
DreamForge Intertainment
Dungeon Hack má svoju náplň plne vystihnutá v názve hry. Hra bola postavená na engine posledného Eye of the Beholder (teda sa po dungeonoch pohybujete v pseudo-3D zobrazení) a druhej edícií pravidiel AD&D. Hra prakticky nemala žiaden príbeh, len jednu, jedinú úlohu. Priniesť čarodejke akýsi tajomný Orb z hlbokého a temného dungeonu. Všetky ostatné poklady, ktoré dobrodruh v tomto podzemí nájde, budú jeho.

Na začiatku hra vygenerovala požadované množstvo poschodí a predmetov (záležalo na vybranej obtiažnosti, alebo si hráč mohol sám navoliť, ako sa bude dungeon generovať). A tak bolo preliezanie podzemí vždy trochu iné. Iná architektúra, iné chodby, avšak hrateľnosť ostávala rovnaká. Cesta cez bludisko rovno za orbom. Zbierať rôzne druhy kľúčov, dávať pozor na pasce a hľadať tajné priechody. Jednou zo zaujímavých možností hry, bola aj tzv. „skutočná smrť postavy“, čo bol rozdiel oproti ostatným hrám založených na pravidlách AD&D. Skrátka, ak sa táto možnosť zapla, všetky uložené pozície vašej postavy boli pri jej skonaní vymazané.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 55
Dungeon Hack u mě boduje hlavně tíživou atmosférou, minimálně ze začátku, kdy je nouze o proviant a s většinou potvor nemůžete na férovku. Také se při sestupu do dalšího patra jeho obyvatelé patřičně ozvou, až člověk dostává cukání k ústupu. Bude to asi jediná věc kde u mě Hack vítězí nad EoB a možná ještě s automapou, páč s takovým množstvím teleportům by to odnesl celý čtverečkovaný sešit.

Dungeon Hack bohužel táhne dolů generátor úrovní, dokážu přehlédnout desítky klíčů, které zaberou třetinu inventáře, i všechny ty komůrky 1x1 políčko, kde nic není, ale proč jsou ve spodních patrech slabší monstra než v horních? Ani si nedokážu představit, že bych hrál něco jiného než klerika, páč s kadencí 1 jídlo na 50-100 nepřátel, bych se ukajtoval k rychlému opuštění hry.

Grafika se povedla a hlavně monstra vypadají zamordováníhodně, byť by pro hru bylo asi lepší kdyby se tolik nepodobala EoB.

Pro: atmosféra, grafika, automapa, množství nastavení v generátoru dungeonu

Proti: generátor úrovní, přesněji výkyvová obtížnost, aspoň základní popisy předmětů by bodly.

+13