Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis

Dune II: The Building of a Dynasty

Dune II: The Building of a Dynasty

Dune II: The Building of a Dynasty

Dune II: The Building of a Dynasty

Dune II: The Building of a Dynasty

Dune II: The Building of a Dynasty

Dune II: The Building of a Dynasty

Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
PC
01.01.1992
PC
01.01.1992
PC
01.01.1992
PC
01.01.1992
PC
01.01.1992
PC
01.01.1992
Amiga
1993
PC
01.01.1992
SegaMDAmiga
1993
PC
prosinec 1992
SegaMDAmiga
1993
Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis Dune II: Battle for Arrakis
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Dune II je jednou z prvních realtime strategií. Podařilo se jí tento žánr hodně zpopularizovat a přinést několik vylepšení, která se později stala základem pro spoustu dalších her. Hlavním prvkem bylo zahrnutí myši do ovládání, byť sloužila pouze k označování budov a jednotek (příkazy musel člověk naklikávat popř. zadávat pomocí horkých kláves) a neumožňovala označení více jednotek naráz.
Dune II je jednou z prvních realtime strategií. Podařilo se jí tento žánr hodně zpopularizovat a přinést několik vylepšení, která se později stala základem pro spoustu dalších her. Hlavním prvkem bylo zahrnutí myši do ovládání, byť sloužila pouze k označování budov a jednotek (příkazy musel člověk naklikávat popř. zadávat pomocí horkých kláves) a neumožňovala označení více jednotek naráz.
Dune II, dnes již kultovní real-time strategická hra, kterou vytvořilo známé studio Westwood, se spolupodílela na základech a stěžejních prvcích žánru RTS. Hra je inspirována knižním bestsellerem spisovatele Franka Herberta a odehrává se na planetě Arrakis (pro svůj písečný a vyprahlý povrch nazývané též Duna), na které se jako na jediné planetě známého vesmíru nachází látka zvaná Melanž nebo také Koření. Tato látka dává svým stálým poživatelům (krom charakteristického modrého zabarvení bělma očí) delší život, posiluje psychiku a hrozí silnou závislostí. A právě o tuto cennou komoditu zde bojují tři znepřátelené rody, Ordosové, Atreidové a Harkonneni.

Atreidové mají ve hře modrou barvu a jsou vznešeným rodem z planety podobné Zemi, Caladan. Ordosové jsou zelení, po penězích a moci lačnící národ pocházející z ledové planety Sigma Draconis. Harkonneni jsou červení, jsou krutým národem z planety Geidi Prime a úhlavními nepřáteli Atreidů.

Tři národy znamenají také tři strany na výběr, za každou z nich je potom možné odehrát kampaň o devíti misích. Jednotlivé národy se liší jak vzhledově, tak technickým i vojenským vybavením (Devastator, Sonic Tank). Hlavní náplní hry je vybudování základny (stavba budov je možná pouze na vystavěném podloží), obrana, vycvičení vojska, vyrobení vojenské techniky a následná eliminace nepřítele. Ve hře se těží jediná surovina, Melanž, která se mění na kredit potřebný pro veškerý chod a výstavbu.

V roce 1998 vyšel remake této hry s názvem Dune 2000, který již obsahoval také multiplayer.
Dune II, dnes již kultovní real-time strategická hra, kterou vytvořilo známé studio Westwood, se spolupodílela na základech a stěžejních prvcích žánru RTS. Hra je inspirována knižním bestsellerem spisovatele Franka Herberta a odehrává se na planetě Arrakis (pro svůj písečný a vyprahlý povrch nazývané též Duna), na které se jako na jediné planetě známého vesmíru nachází látka zvaná Melanž nebo také Koření. Tato látka dává svým stálým poživatelům (krom charakteristického modrého zabarvení bělma očí) delší život, posiluje psychiku a hrozí silnou závislostí. A právě o tuto cennou komoditu zde bojují tři znepřátelené rody, Ordosové, Atreidové a Harkonneni.

Atreidové mají ve hře modrou barvu a jsou vznešeným rodem z planety podobné Zemi, Caladan. Ordosové jsou zelení, po penězích a moci lačnící národ pocházející z ledové planety Sigma Draconis. Harkonneni jsou červení, jsou krutým národem z planety Geidi Prime a úhlavními nepřáteli Atreidů.

Tři národy znamenají také tři strany na výběr, za každou z nich je potom možné odehrát kampaň o devíti misích. Jednotlivé národy se liší jak vzhledově, tak technickým i vojenským vybavením (Devastator, Sonic Tank). Hlavní náplní hry je vybudování základny (stavba budov je možná pouze na vystavěném podloží), obrana, vycvičení vojska, vyrobení vojenské techniky a následná eliminace nepřítele. Ve hře se těží jediná surovina, Melanž, která se mění na kredit potřebný pro veškerý chod a výstavbu.

V roce 1998 vyšel remake této hry s názvem Dune 2000, který již obsahoval také multiplayer.
Dune II, dnes již kultovní real-time strategická hra, kterou vytvořilo známé studio Westwood, se spolupodílela na základech a stěžejních prvcích žánru RTS. Hra je inspirována knižním bestsellerem spisovatele Franka Herberta a odehrává se na planetě Arrakis (pro svůj písečný a vyprahlý povrch nazývané též Duna), na které se jako na jediné planetě známého vesmíru nachází látka zvaná Melanž nebo také Koření. Tato látka dává svým stálým poživatelům (krom charakteristického modrého zabarvení bělma očí) delší život, posiluje psychiku a hrozí silnou závislostí. A právě o tuto cennou komoditu zde bojují tři znepřátelené rody, Ordosové, Atreidové a Harkonneni.

Atreidové mají ve hře modrou barvu a jsou vznešeným rodem z planety podobné Zemi, Caladan. Ordosové jsou zelení, po penězích a moci lačnící národ pocházející z ledové planety Sigma Draconis. Harkonneni jsou červení, jsou krutým národem z planety Geidi Prime a úhlavními nepřáteli Atreidů.

Tři národy znamenají také tři strany na výběr, za každou z nich je potom možné odehrát kampaň o devíti misích. Jednotlivé národy se liší jak vzhledově, tak technickým i vojenským vybavením (Devastator, Sonic Tank). Hlavní náplní hry je vybudování základny (stavba budov je možná pouze na vystavěném podloží), obrana, vycvičení vojska, vyrobení vojenské techniky a následná eliminace nepřítele. Ve hře se těží jediná surovina, Melanž, která se mění na kredit potřebný pro veškerý chod a výstavbu.

V roce 1998 vyšel remake této hry s názvem Dune 2000, který již obsahoval také multiplayer.
Dune II, dnes již kultovní real-time strategická hra, kterou vytvořilo známé studio Westwood, se spolupodílela na základech a stěžejních prvcích žánru RTS. Hra je inspirována knižním bestsellerem spisovatele Franka Herberta a odehrává se na planetě Arrakis (pro svůj písečný a vyprahlý povrch nazývané též Duna), na které se jako na jediné planetě známého vesmíru nachází látka zvaná Melanž nebo také Koření. Tato látka dává svým stálým poživatelům (krom charakteristického modrého zabarvení bělma očí) delší život, posiluje psychiku a hrozí silnou závislostí. A právě o tuto cennou komoditu zde bojují tři znepřátelené rody, Ordosové, Atreidové a Harkonneni.

Atreidové mají ve hře modrou barvu a jsou vznešeným rodem z planety podobné Zemi, Caladan. Ordosové jsou zelení, po penězích a moci lačnící národ pocházející z ledové planety Sigma Draconis. Harkonneni jsou červení, jsou krutým národem z planety Geidi Prime a úhlavními nepřáteli Atreidů.

Tři národy znamenají také tři strany na výběr, za každou z nich je potom možné odehrát kampaň o devíti misích. Jednotlivé národy se liší jak vzhledově, tak technickým i vojenským vybavením (Devastator, Sonic Tank). Hlavní náplní hry je vybudování základny (stavba budov je možná pouze na vystavěném podloží), obrana, vycvičení vojska, vyrobení vojenské techniky a následná eliminace nepřítele. Ve hře se těží jediná surovina, Melanž, která se mění na kredit potřebný pro veškerý chod a výstavbu.

V roce 1998 vyšel remake této hry s názvem Dune 2000, který již obsahoval také multiplayer.
Dune II, dnes již kultovní real-time strategická hra, kterou vytvořilo známé studio Westwood, se spolupodílela na základech a stěžejních prvcích žánru RTS. Hra je inspirována knižním bestsellerem spisovatele Franka Herberta a odehrává se na planetě Arrakis (pro svůj písečný a vyprahlý povrch nazývané též Duna), na které se jako na jediné planetě známého vesmíru nachází látka zvaná Melanž nebo také Koření. Tato látka dává svým stálým poživatelům (krom charakteristického modrého zabarvení bělma očí) delší život, posiluje psychiku a hrozí silnou závislostí. A právě o tuto cennou komoditu zde bojují tři znepřátelené rody, Ordosové, Atreidové a Harkonneni.

Atreidové mají ve hře modrou barvu a jsou vznešeným rodem z planety podobné Zemi, Caladan. Ordosové jsou zelení, po penězích a moci lačnící národ pocházející z ledové planety Sigma Draconis. Harkonneni jsou červení, jsou krutým národem z planety Geidi Prime a úhlavními nepřáteli Atreidů.

Tři národy znamenají také tři strany na výběr, za každou z nich je potom možné odehrát kampaň o devíti misích. Jednotlivé národy se liší jak vzhledově, tak technickým i vojenským vybavením (Devastator, Sonic Tank). Hlavní náplní hry je vybudování základny (stavba budov je možná pouze na vystavěném podloží), obrana, vycvičení vojska, vyrobení vojenské techniky a následná eliminace nepřítele. Ve hře se těží jediná surovina, Melanž, která se mění na kredit potřebný pro veškerý chod a výstavbu.

V roce 1998 vyšel remake této hry s názvem Dune 2000, který již obsahoval také multiplayer.
Dune II, dnes již kultovní real-time strategická hra, kterou vytvořilo známé studio Westwood, se spolupodílela na základech a stěžejních prvcích žánru RTS. Hra je inspirována knižním bestsellerem spisovatele Franka Herberta a odehrává se na planetě Arrakis (pro svůj písečný a vyprahlý povrch nazývané též Duna), na které se jako na jediné planetě známého vesmíru nachází látka zvaná Melanž nebo také Koření. Tato látka dává svým stálým poživatelům (krom charakteristického modrého zabarvení bělma očí) delší život, posiluje psychiku a hrozí silnou závislostí. A právě o tuto cennou komoditu zde bojují tři znepřátelené rody, Ordosové, Atreidové a Harkonneni.

Atreidové mají ve hře modrou barvu a jsou vznešeným rodem z planety podobné Zemi, Caladan. Ordosové jsou zelení, po penězích a moci lačnící národ pocházející z ledové planety Sigma Draconis. Harkonneni jsou červení, jsou krutým národem z planety Geidi Prime a úhlavními nepřáteli Atreidů.

Tři národy znamenají také tři strany na výběr, za každou z nich je potom možné odehrát kampaň o devíti misích. Jednotlivé národy se liší jak vzhledově, tak technickým i vojenským vybavením (Devastator, Sonic Tank). Hlavní náplní hry je vybudování základny (stavba budov je možná pouze na vystavěném podloží), obrana, vycvičení vojska, vyrobení vojenské techniky a následná eliminace nepřítele. Ve hře se těží jediná surovina, Melanž, která se mění na kredit potřebný pro veškerý chod a výstavbu.

V roce 1998 vyšel remake této hry s názvem Dune 2000, který již obsahoval také multiplayer.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)