Bethesda by měla jít do kytek.
Diskuze
Autor to skúša s novou hrou cez KS: https://jupiterhell.com/
@Drolin (13.12.2013 09:27): Hmm, ok.
@Bodkin (13.12.2013 09:04): Ano. Podobně jako u TrackMania Nations Forever (kde mám nahráno 300+ hodin), jde "jen" o velmi zábavnou hru.
@Drolin (komentář): Samé superlativy a jen 60%? :P
Jo a málem bych zapomněl, teď někdy vyšla nová verze, která má tunu nového obsahu, věnuju se tomu celý dnešek :P (http://doom.chaosforge.org/)
@ugraugra (14.12.2012 21:41): Neopustil jsi ani Deimos, což je tak první třetina.
Hmm tak poprvé jsem byl zabit když jsem rozbil The wall a nevěděl jsem že za ní je milion potvor a podruhé jsem se tomu vyhnul, ale na následujícím levelu jsem stejně dostal od uvítacího výboru naprdel. Kolik to má pater?
Párkrát som našiel prenosný navádzací teleport, ktorý hodí fráju rovno na schody, teraz ho ale nemám. Klepal som do tej steny všelijak, ale je pevná. xD
@valcik (13.10.2012 20:44): A není to náhodou hádanka?
Sakra, v polovici inferna mi to vygenerovalo mapku, na ktorej sú jediné schody uzatvorené medzi nerozbitnými stenami. To je podpásovka!
@valcik (22.09.2012 12:48): 1) The staff can be activated while at The Vaults to break open all three vaults: doing so will expend the Staff entirely.
2) Raketomet může ničit zdi?
2) Raketomet může ničit zdi?
Uf, na prostrednej obtiažnosti to mám práve sejvnuté niekde uprostred Deimosu, revenanti mi dávajú zabrať a dole schodmi zostupujem s naozajstnými obavami.
Hodím do pléna ešte dve otázky:
1. Zistil niekto, na čo sa dá využiť palica Pána arény?
2. V jednej z arén je iba prázdna miestnosť a hlučný, krvavý múr. Nejaký hint?
Hodím do pléna ešte dve otázky:
1. Zistil niekto, na čo sa dá využiť palica Pána arény?
2. V jednej z arén je iba prázdna miestnosť a hlučný, krvavý múr. Nejaký hint?
@valcik (21.09.2012 16:04): Tímhle se já chlubit nemůžu, dohrál jsem to pouze na nejjednodušší obtížnost. Na Hurt Me Plenty jsem se dostal jestli do půlky (už si to přesně nepamatuji).
ASCII zobrazenie si nechám v zálohe do budúcna.
Ak ste to prešli na najťažšej z troch obtiažností, ktoré sú prístupné hneď po inštalácii hry, klobúk dole, vážení. Ja som to zo začiatku podcenil a dostávam pekne na frak. Už je to ale lepšie, doteraz som sa napríklad bál červených schodísk ako čert kríža a dnes som sa tam vrhol po hlave. S výbavičkou z arény to vyzerá hneď trocha inak. B-)
Ak ste to prešli na najťažšej z troch obtiažností, ktoré sú prístupné hneď po inštalácii hry, klobúk dole, vážení. Ja som to zo začiatku podcenil a dostávam pekne na frak. Už je to ale lepšie, doteraz som sa napríklad bál červených schodísk ako čert kríža a dnes som sa tam vrhol po hlave. S výbavičkou z arény to vyzerá hneď trocha inak. B-)
@valcik (21.09.2012 12:50): Jo, studiem klávesových zkratek obvykle začíná hraní každé RL. Ale DoomRL je v tomhle relativně přehledný. Jinak doporučuji po nějaké době začít hrát v ascii (nastavuje se v config.lua), je to mnohem svižnější.
@Artran (21.09.2012 10:04): Vďaka, prehadzovanie zbraní mi akosi uniklo. Musím poriadne naštudovať klávesové skratky, je ich tam požehnane. Medzitým som sa už dvakrát prebil k podlažiu s červeným brnením, kde ma obklopil asi tucet démonov a zakaždým ma rozsápali. Zábavu s prehrami si teda užívam plnými dúškami. ^^
@valcik (20.09.2012 21:01): Máš dva sloty pro zbraně, které prohazuješ klávesou "z". Vybav se pistolí, pak tím zetkem přehoď na druhý (ještě prázdný) slot a opět se vybav pistolí. Pochopitelně je dobré, pokud nehraješ na trait dualgunner, mít takto připravené dvě různé zbraně. Šetří se tím čas.
A jinak, abych citoval motto Dwarf Fortress, které ale platí pro všechny roguelike: "Losing is fun!" ;-)
A jinak, abych citoval motto Dwarf Fortress, které ale platí pro všechny roguelike: "Losing is fun!" ;-)
Skúšam to, skapal som hneď v treťom podlaží, inak sranda.
Ako uchopím dve pištole naraz? Mám na to trait (Gunner?), mám ich aj v inventári, ale frája sype stále iba z jednej. ><
Ako uchopím dve pištole naraz? Mám na to trait (Gunner?), mám ich aj v inventári, ale frája sype stále iba z jednej. ><
Kurvajz, člověk si toho ani nevšimne, když je to schované pod freebies. Gah.
Jinak, DOOMRL je nejsnazší a nejzábavnější vstup mezi rogueliky. Místy je to ještě zábavnější a promakanější než samotný DOOM.
Grafická stránka věci je skvělá a soudtrack je přímo origo z DOOMa. Paráda, pánové. Paráda.
Jinak, DOOMRL je nejsnazší a nejzábavnější vstup mezi rogueliky. Místy je to ještě zábavnější a promakanější než samotný DOOM.
Grafická stránka věci je skvělá a soudtrack je přímo origo z DOOMa. Paráda, pánové. Paráda.