Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 85
Skvělá akce, které fakt nechybí atmosféra. Všechny ty survival horory typu Silent Hill či Thing mě nikdy nevyděsily jako Doom 3. Ne, že bych tedy ve hře koukal s otevřenou tlamou a klepal se na židli, ale občas měla ta atmosféra fakt grády. Musím však uznat, že obsahuje taky nějaké neduhy. Třeba prostředí by to chtělo někdy trochu výrazněji změnit. O fyzice se raději ani nebudu zmiňovat.

Pro: Atmosféra, bossové, pro mě velká porce zábavy.

Proti: Stereotypní prostředí, na nic fyzika...

+8 +11 −3
  • XOne 70
Legendární Doom jsem v mládí hrál hlavně jako náplň tehdejší výpočetní techniky v rámci siťového masakru, kdy učitel přimhuřil očko a přidal se k nám a mastili jsme první level.

Nápravu jsem sjednal až teď na ! konzoli ! a po dprvních dvou dílech jsem se vrhnul i na kontroverzní Trojku, která se odhrává na základně na Marsu, kde začně jít vše do kytek a náš mariňák si to přes černočernou tmu ve svitu baterky musí vyříkat se starými známými pekelnými zplozenci v novém hávu v celkovém počtu 27 levelů až k finálnímu Bossovi.

Graficky a atmosféricky je to na úrovni, třeba pavouci byli skvělí, ale nedostatky bych viděl hlavně v často až zbytečné tmě, po pár levelech přichází stereotyp s nízkou interakcí a minimální rozmanitostí prostředí - ti kdo hrálli skvělý Alien Isolation, ví.

Stejně jako u prvního dílu to vidím na silný průměr, Peklo nikdo nespí - 70%
+8 +9 −1
  • PC 70
Tatam jsou doby, kdy jsem po prvním dohrání řadil Doom 3 dokonce nad Half-life 2. Přes tento drobný zvrat zůstávají mé vzpomínky na poslední doomaření kladné. Tak nevím, co té hře proboha vytknout, abych neskončil jako pár cvoků, kteří pořád nadávají na nějakou intelektuální plytkost a/nebo lacinou lekavost a přitom zároveň vynášejí do nebes Half-Life a koukají na Freddieho Kruegera.

Na D3 se mě líbí dlouhá herní doba, poctivé iD-ácké guny (bez otravného sekundárního módu) a zpracování prakticky všech enemies (černooranžový nádech, který tak nějak prostupuje celou hrou, je myslím nesmírně šmrncovní). D3 měl ve své době celkem velké hardwarové roupy, on jednoduše žral a žral, aaano (dnes píšu o "cool černooranžovém nádechu", avšak v r. 2004 to byla spíše "640x480 babračka - Painkiller ftw?"), nicméně to už dnes asi nikoho dvakrát netankuje.
+7 +11 −4
  • PC 50
Série Doom mě nikdy moc nebavila. Když vyšli 1 a 2 neměl jsem o hraní na pc ani ponětí, hrál jsem je až později, někdy v roce 2005. Na svou dobu to určitě byla pecka, tehdy to ale bylo už slabší. Jenže pak mi kamarád půjčil Dooma 3ku kterého jsem ihned zkusil a byl jsem ale celkem nemile překvapen.

Začátek hry byl výborný, jenže pak na základnu zaútočili nějáky obludy z pekla a já mutanty apod sračky ve hrách nesnáším. Ok, nějak to přežiju a hraju dál, je to ale hrozná nuda. Grafická stránka je sice perfektní (pokud náhodou zrovna vidíte a nemusíte používat baterku), samotná hratelnost se mi moc nelíbila. Atmosféra byla sice docela dobrá a místy strašidelná, to mi ale nějak nestačilo. AI tam snad ani není (no dobře přeháním) a celkově je to samý script.

Doom 3 mi příjde jako průměrná střílečka která svoje předchůdce rozhodně nepřekoná a dokonce se hraje o něco hůř. V porovnání s HL2 a Far Cry je podle mě nejslabší.

Pro: začátek hry, dobrá atmosféra

Proti: hratelnost, scripty, nuda

+7 +16 −9
  • PC 50
Na Dooma jsem se ve své době velice moc těšil a říkal jsem si, že to bude paráda, fakt pecka, co roznese všechny střílečky. Když jsem ale hru spustil, dost mě překvapila. Nemile. Ze začátku mi vadilo, jak je strašidelná (ano přátelé, dneska se tomu směju, ale byly doby, kdy jsem byl podělanej i u Dooma 3 :D). Po nějaké době jsem si zvykl. Pořád jsem chodil, vešel do místnosti, automaticky jsem pálil do stínu, pak jsem se automaticky otočil a překlikl na brokovnici, protože se ,,nečekaně" objevil nějakej imp, došel jsem k tlačítku otevřel dveře a toto opakoval. Nevím no, hru jsem hrál tak 2 hodiny čistýho času a ničím mě nezaujala. Pořád stejný. Chtěl jsem oldschool rubačku, kde potečou litry krve a vzduchem budou lítat části zombíků, místo toho jsem dostal slátaninu survival hororu a druhořadé střílečky. Už čekám na plno mínus bodů, ale je to prostě můj pocit ze hry.. sorry lidi :)

Pro: Pěkná grafika, HW náročnost

Proti: Stereotyp, po chvíli nuda

+5 +10 −5
  • PC 90
Ve správných podmínkách (večer, v noci) a dobrém rozpoložení neskutečně pohlcující horrorová hra, která mě osobně bavila mnohem víc, než oba předchůdci. Grafika ve své době perfektní, dnes stále pěkná a hlavně s jednolitým, detailním a stylovým zpracováním, tížívá klaustrofobická atmosféra a také parádní ozvučení... Jedno z mála "kulturních" děl, u kterého se i dnes opravdu nefalšovaně bojím. Kam se hrabou filmové horrory.
+3 +8 −5
  • PC 70
U téhle hry mě mrzí, že jsem dal tak průměrné hodnocení, ale podle mého ten grafický kabátek tehdejší doby nemůže vyvážit nudu a šeď, která nemůže obstát v konkurenci předchozích dílů i když jsou grafiky už jinde. Po nějaké době hraní jsem se to rozhodl dohrát jen z úcty k předchozím dílům a asi proto, že se to očekávalo, že to každý bude hrát:)) Moc mě to nebavilo, samé koridory, málo nepřátel, kteří se dali předpovídat, je to škoda.


edit pro Paul- to je pravda, 50% je průměr, ale já to spíše myslel, tak, že hodnocení 70% dostává průměru asi nejvíce her a činí je průměrnými, 50% se všude považuje už za bídu:)

Pro: grafika, zvuky

Proti: nezábavnost, malá hratelnost, truchu suché ssnad až nudné, existence daleko kvalitnějších dvou předchozích dílů

+1 +6 −5
  • PC 90
Hraní jedině v noci se sluchátky ve mě nechalo veliký dojem do dneška.Mě D3 bavil od první do poslední minuty.Koridor a tupá AI mě nijak nepřekvapili-VŽDYŤ TOTO JE PRAVÝ DOOM!!!!Vnímat jen pocity a atmosféru-perfektní zážitek.

Pro: Grafika,atmosféra,baterka beze zbraně,zvuky

Proti: Krátká hrací doba.

+1 +6 −5
  • PC 90
Moc tmy, moc strachu. Návrat legendy. Přepínání baterky a zbraně mě dovádělo k šílenství(myšleno v dobrém). Nejtěžší úroveň a boj o každý náboj a procento života rulez. V jedné větrací šachtě se pohne kostra a násteduje pekelný smích (u mě pekelný řev a kropení rotačákem do tmy :) ).

Proti: Možná až moc tmy.

-1 +8 −9