Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 100
Moje nejlepší gamesa všech dob a to už jsem hrál i nové hry, jako warfare2, crysis. Deus Ex zustane v mém srdci navzdy number 1!

Pro: pribeh, moznost volby, delka

Proti: zklamaním byl pokracovani ve forme 2 dilu

-27 +3 −30
  • PC 95
Denton J.C Denton. Ano tento James Bond poslouchajíc hudbu budoucnosti se pod křídly zlotřilé organizace snaží zničit teroristy, kteří kradou sérum. Jediný lék proti zhoubné nákaze. Svět však není černobílí a vy pomalu rozplétáte spiknutí jehož není ušetřena ani vaše maličkost.
Hra se ve své době vzepřela zažitým zvyklostem a poslala na líbánky FPS střílečku a RPG. Vznikl tak hybrid, který vám umožní řešit věci vámi oblíbeným způsobem. Dítko má však oči i po otci a tak se dostanete do přestřelek kde nehraje hlavní roli velikost vašeho kvéru, ale spíš vaší mozkovny.
Grafika ve své době naprosto brilantní a i dnes slušně koukatelná. Hra vyšla spolu s Diablem 2 tak i neznalému hráči musí být jasné, že už mnoho vody uplynulo od vydání. Atmosféra blízké a mrazivé budoucnosti však pocítí i mladší generace, kteří se rozhodnout odhodit povrchnost stranou a nahlédnout Deus Exu do duše neboť tak jak pravý název. I stroj mají duši a člověk se v něj může převtělit aniž by přeměnu postřehl.
Hra mého srdce a nejlepší detektivka všech dob, která kouká i na Matrix z výšky.

Pro: Vývoj postavy, Příběh, Hlavní hrdina, Možnost volby

Proti: Dnes již zastaralá grafika, Někdy až neúnosná délka a obtížnost, J.C je drsnější než my všichni a dává to najevo

+13 +14 −1
  • PC 90
Nejspíš nejzajímavější hra, co jsem kdy hrál. Žánrově ji lze zařadit velmi těžko, zda-li vůbec. Kombinace FPS, adventury, stealth akce, RPG a napínavého sci-fi thrilleru je nejspíše jedinou svého druhu, a proto by si ji nikdo neměl nechat ujít.
Nicméně příběh, který se rozjíždí naprosto výborně, ztrácí s přibývajícími odehranými hodinami soudržnost a ke konci působí místy trošku úsměvně, přesto se však jedná o velmi silnou stránku hry. Hra by byla téměř dokonalá, kdyby byla o několik hodin kratší.
+9 +13 −4
  • PC 95
Deus Ex se mi hodně líbil. Ačkoli nemám zrovna v oblibě RPGčka, musím říci že jsem hru vnímal hlavně jako FPS a hodně se jí bavil. Pravda, o žádnou čistokrevnou střílečku samozřejmě nešlo, když obsahovala RPG prvky. Líbila se mi na ní jistá podobnost některých herních mechanismů a prvků známých už z Thiefa II. Což mělo své logické odůvodnění, jelikož obě hry vydal Eidos. Nejvíce jsem se vyřádil používáním střelných zbraní a stealth postupy v několika pasážích, ačkoli je bylo možné uplatnit kdekoli ve hře. Další mou oblíbenou činností bylo prozkoumávání různých skrytých zákoutí a objevování užitečných předmětů. Tohle vše činilo a stále číní z této propracované hry dosud nepřekonanou perlu. Která se může rovnat snad jen se System Shockem 2.

Pro: Jakmile začnete hrát prakticky nelze přestat, a až vstanete od počítače svět okolo nepoznáte.

Proti: Nic mě nenapadá. Možná Nepovedený druhý díl a dlouhé čekání na díl třetí.

+17
  • PC 100
Po obloze táhnou děsivě vyhlížející temná mračna. Důsledek ekologické katastrofy, nad kterou už lidstvo dávno mávlo rukou. Budovy chátrají. Písmena v neonových
nápisech blikají - nikdo je neopravuje. Všude se válejí vraky aut a černé pytle s odpadky, které nikdo neodváží. Mezi nimi se beze strachu prohánějí krysy. Na láhvi piva je místo viněty jen nápis: "sem přilepit vinětu" a tyčinky jsou z recyklátu. Na téměř prázdných ulicích hlídkují silné policejní oddíly. Jsou po zuby ozbrojené a zbraně mají odjištěné. Teroristi jsou všude. Socha Svobody na Liberty Islandu je bez hlavy. Teroristi ji utrhli náložemi. Sotva policie rozbije jeden oddíl NSF, objeví se další. Jako drak, kterému dorůstají hlavy. Ale i v tomto světě žijí obyčejní lidé. Chodí do práce, baví se, dívají se na televizi a je jim jedno, že svět má nějaké problémy. Svět přece vždycky měl nějaké problémy. Jenom kdyby nebyla Šedá smrt.

Nová doba přinesla novou nemoc. Nedá se léčit, jen zmírňovat utrpení, než... než nemocný zemře. A zemře jistě, protože lék není. Někteří hlupáci tvrdí, že vláda lék má, ale tají ho. Takový nesmysl. Přece kdyby vláda lék měla, tak ho lidem dá. Při každé epidemii se v minulosti objevovaly takové hloupé fámy, které vyvolávaly jen nepokoje. Když zemřít, tak jako člověk. I když je vážně divné, že na Šedou smrt umírají jen chudí. Neví se, že by zemřel nějaký politik, nebo filmová hvězda. Asi mají tihle bohatí štěstí, ale budiž jim přáno, zaslouží si ho. Nějaký těžký pracháč poslal miliony dolarů na provoz bezplatné kliniky, kde ošetřují nemocné na Šedou smrt. Pomohl jim, jinak by kliniku museli zavřít. Je vidět, že to je dobrý člověk, který to myslí upřímně.

U Sochy Svobody vláda zřídila centrálu UNATCO. Je to mezinárodní policie, která pronásleduje teroristy po celém světě. Špičkoví agenti, kteří pro ni pracují, se dobrovolně vzdali svých soukromých životů a podstoupili náročné operace, které jim do těl implantovaly mechanické augmentace, nesmírně zlepšující jejich schopnosti v akci. Stali se z nich napůl roboti. Obětovali se pro společnost a společnost nikdy nezapomene na jejich zásluhy. Prý už je v akci i úplně nový druh agentů, kteří mají v těle místo mechanických augmentací nanotechnologie. Miliony mikroskopických robůtků kolují v jejich tělech a dávají jim úžasné schopnosti. Od těch nových agentů si velení UNATCO hodně slibuje, teroristi z NSF jsou už teď vyřízení. Jenže, místo aby se NSF schovali někam do díry, tak ZASE napadli a obsadili Sochu, jen kousíček od samotné centrály vedení UNATCO! Drzost. Ale také vhodná příležitost, aby si UNATCO vyzkoušelo v akci nového agenta. Agenta jménem JC Denton.

Takto nějak začíná Deus Ex, jedna z nejlepších sci-fi 3D akcí s prvky RPG, jakou kdy kdo vymyslel. Hra se odehrává v blízké budoucnosti, kde se hráč ujme osudu agenta organizace UNATCO, JC Dentona. JC je policista na svém místě, to co řekne platí a na zločince dokáže být pěkně ostrý. Zároveň je to ale rovný chlap, který by nikdy neudělal nějakou levotu. Nebojí se jít do sporu s nadřízenými, pokud je přesvědčen, že má pravdu. Dokáže si získat ty nejchudší na ulici, kteří mu pak často prozrazují důležité informace. Ale jeho policejní práce, to je jen úvod k něčemu většímu. Deus Ex dává hráči příběh, který si svou silou nezadá s kvalitním filmem. Emocionální síla hry nespočívá v tisíckrát použitých filmových frázích. Není tam žádný srdcervoucí příběh lásky, žádné zamilované novinářky a podobné romantické součástky béčkových filmů. Síla hry spočívá (kromě mnoha jiného) v překonávání strachu ze sebe sama. Přemoct strach z pádu do neznáma, zahnat pohodlné myšlenky, které našeptávají: "nech to být, zařaď se a tvař se, že se nic nestalo - zapomeň. Máš dobrou práci, pěkný plat, lidi tě obdivují - o to všechno přijdeš!" Jenže když do toho nepůjde ani JC, který je pro to speciálně vycvičen, tak kdo?

Hra v ničem hráče neomezuje. Skoro každý předmět se dá na něco použít, stačí jen popřemýšlet. Kovové krabice? Můžou posloužit jako schody, když se šikovně
naskládají. Nebo jako hradba, za kterou se JC schová a může odtud střílet. Nebo může krabici někomu shodit na hlavu, pokud se trefí. Fantazii se meze nekladou, Deus Ex je zábavné herní pískoviště. Grafika hry vypadá na první pohled nehezky, ale ponurá šedá grafika se bezvadně hodí k charakteru hry, neměnil bych ji. Zbraně poskytují dokonalý pocit za střelby a když člověk najde barevnou krabičku se zbraňovým vylepšením, má radost jako malé dítě.
Deus Ex je dokonalé souznění ponuré grafiky, povznášející hudby a chytlavé hratelnosti.
Je málo her, které mají ten dar, vtáhnout člověka do děje tak, že vnímá skutečný život jako sen.

Pro: Dokonalost

Proti: Starší grafika, umělá inteligence

+43 +46 −3
  • PC 100
Nejlepší hra, jakou jsem kdy hrál. Když jsem tu hru dohrál, seděl jsem vykulený a říkal si: Do prdele ještě nechci konec! Já chci ještě! A taky že jo. Nová hra a zese to šlo jinak.
Dá se to hrát jako střílečka, stealth akce, hacker. Osobně mi dělalo největší problémy nezabíjet lidi. Pak je hra hodně těžká. Zkoušel jsem to přejet i tak, že nezabiju nikoho, ale bohužel nevím jak dostat Simmonse aniž bych mu nemusel rozmetat ksicht GEPkou. Hru mám v počítači dodnes a dodnes si ji zahraju. Přejel jsem ji počítám tak 80x ale možná i víc. Na to mi prostě nešahejte. Dokonalejší hra není a nebude. Škoda že nejde dát 200 procent.

Pro: Všechno!!!!!

Proti: Sem tam bug.

+19 +22 −3
  • PC 100
Ono můžete napsat tuny chval a oslavných not na game, level, speech desing, nakonec ale po tolika rozehráních přijdete na to, že jediné opravdové vyjadření DE je někde u jiskření mezi řádky beta kódu a šuměním větru v Paříži. Čistá forma takřka kompletní katarze s dějovou linkou mnohdy až bolestivě shodnou s dnešní společností. Pravděpodobně poslední technologický krok (ve všech směrech), který jsem od roku 2000 byl schopen uznat ve smyslu 'forma ladí s obsahem v dokonalé symbióze'.

Pro: Vytvořený svět, zdánlivě lineární cesty do Říma, hráčova možnost odhalovat svět @ sledovat jak vývojáři samotného hráče vyjádří. Level & game & speech design

Proti: Možná v jistých směrech neupjatý závěr a některé situace, které až příliš korespondují s odosobněním hlavního hrdiny od hráče a zaměřením na další skutky k dobrému gradování 'zachraň svět' scénáře

+19 +21 −2
  • PC 70
Well, tak co s tebou... Začátek naprosto skvělý, pak to jde celkem z kopce. Hmm... Z očekávaného RPG téměř nic nezbylo (resp asi stejně jako v Jedi Academy bo Jedi Outcast). Možné odlišné cesty se povětšinou zase vrací do jediné příběhové linie. Hlavní hrdina inteligence zrovna nepobral. Hackováním cizích počítačů v UNATCO se leccos dozvíte ještě před dějovým zlomem, nicméně JC na to nereaguje. Naopak zůstává stále stejným troubou.

I tak je ale začátek perfektní. Jen škoda, že se z toho časem stane celkem běžná akce, kde si můžete vybrat tak leda zda půjdete vlevo či vpravo (všechny cesty samozřejmě vedou to téhož "Říma"). Tím se dostáváme k sterotypu a nudě. Pravděpodobně největším zklamáním pro mě byly rozhovory, které zrovna mnoho k "vyřádění se" nenabízí. Zvláště, když hrdina je i přes vyhackované informace stále stejným snadno manipulovatelným panákem. S tím kontrastuje velmi slušný závěr (závěry), kdy konečně hrdina taky o něčem doopravdy rozhoduje.

Umělá iteligence taky mohla být o něco lepší. Alespoň po žebřících mohli ti vojáci umět šplhat. Vypadá to blbě, když je párkrát trefíte, pak se stáhnete a dotyční se s povzdechem "...asi krysa" opět začnou dloubat v nose. Rovněž tak dokud ještě máte nějakou základnu, kam se vracíte, tak by v ní alespoň mohli zůstávat věci, které odložíte. Zvlášť ve vaší vlastní kaceláři. Ale jinak hudba, některé lokace (bohužel opravdu zejména počáteční) no a občas i děj (-záporáci!) dobré.

P.S. Abych nezapoměl. Ty závěrečné "animace" - to je fakt trapas. Ne že bych si na nich nějak potrpěl, ale ta cca minuta (x3) je naprosto neuspokojivá a málo vypovídající o důsledcích hrdinova rozhodnutí.
+12 +20 −8
  • PC 100
Pro mě jedna z her, která nastavila laťku pro to co je dobrý a to čemu něco chybí. Warren ukázal, že dokáže udělat něco co překoná i neuvěřitelnou pecku System shock a neskutečný nářez Deus Ex je na světě. Bavilo mě samozřejmě to, že můžete hrát přesně tak jak chcete takže kombinace hackera, snipera a pistolníka se kterou jsem hru dohrál poprvé je úplně v pohodě:D. Ale nejlepší (teda aspon pro mě) jsou detaily a skryté spoilery k příběhu, jež dávají hře neuvěřitelnou hloubku. Čtení emailů, nacházení databank s klíči k celoživotním úsporám to je to co hře přidalo punc dokonalosti k perfektnímu příběhu, dialogům, atmosférě, hernímu systému a prostě snad všemu. Herní modla, kterou dvojka jenom shodila.

Pro: Příběh, vývoj postavy, atmosféra, muzika...

Proti: Druhý díl

+19
  • PC 95
Nelze popřít, že Deus ex obsahuje chyby a to více než málo. Pokud by se uplatnila přísná kritéria pouze k jejím RPG prvkům či aspektům FPS, vystoupila by sotva nadprůměrná hra nehodná větší pozornosti. Avšak jaký význam má kvalita přestřelek a přerozdělování bodů do schopností, když se přijde do kontaktu s vpravdě uměleckým dílem? Uměleckým od jednotlivých titěrných detailů až po celkové vyznění a obsah. Vždyť Deus ex přinesl vše, po čem mainstreamem znavené duše hráčů tak dlouho zoufale toužili. Atraktivní herní prostředí, které se neustále rozvíjí a reaguje na hrdinovy skutky. Třeba i formou novin, kde pro ně nepřátelská propaganda nenalezne příliš mnoho pochopení. Neuvěřitelnou atmosféru, na níž se podílí famózní design levelů, promyšlené postavy s takřka filmovým namluvením, úžasná hudba a vynikající úkoly. A konečně perfektní konspirační příběh, jež postupně dosahuje až epických rozměrů. Je třeba uznat, že volba konců měla být podstatně více než otázkou jediného rozhodnutí, ale závěry samy o sobě patří do toho nejlepšího, co herní průmysl kdy nabídl. Deus ex sice nedosáhl dokonalosti, rozhodně k ní však ukázal cestu...
+18 +19 −1
  • PC 95
Pro mě je Deus Ex esencí cyberpunku v herním podání. Vše ve hře jím přímo dýchá, od atmosféry, přes příběh až po hratelnost. Hra si bere všemožné klasické prvky cyberpunku, které vás jen napadnou, a uplétá z nich propracovaný příběh, jež je radost rozplétat a libovolně do něj pronikat hlouběji, především odhalováním informací o jeho aktérech. A to navíc ještě s trochou nelinearity.

Deus Ex umožňuje několik stylů hraní. Nic vám sice nebrání budovat Rambo postavu a hrát hru jako obyčejnou akci, jenže v takové formě Deus Ex příliš nefunguje a brzy omrzí. Právě postup ve stealth stylu je nejsilnější stránkou hry. AI nepřátel možná není z nejlepších, ale nejde o nic, co by kazilo ten vynikající dojem ze hry, kdy vybíráte vhodnou cestu z mnoha, jak proniknout do objektu v kvalitně nadesignovaných lokacích, hackujete bezpečnostní systémy, nepozorován likvidujete nepřátele jednoho po druhém sniperkou nebo mečem, případně odstraňujete lidi elegantně bez zbytečného zabíjení... To vše spolu s příběhem a atmosférou dělá Deus Ex vrcholem hratelnosti.
+23
  • PC 90
Málokterá hra je na zahrání tak pamětihnodný zážitek, jako Deus Ex. Čtyřicetihodinové futuristické dobrodružství s příběhem, který vás hrou elegantně protáhne až do finále. Vynikající design úrovní a skvělá hudba. Charismatický hrdina, který na rozdíl od Solida Snakea ani na okamžik neztratí tvář. Jedna z vrcholných her (a moje nejoblíbenější) v rámci formy FPS.

Pro: solidní příběh, styl, zábavné úrovně, možnost postupu různými způsoby, povedený soundtrack

Proti: "kostrbaté" ovládání, kolísavá úroveň grafiky

+14 +15 −1
  • PC 100
Neuvěřitelně propracovaná hra, ve které se dá při každém hraní narazit na něco nového.
-7 +7 −14
  • PC 100
Po Falloutu2 mnou druhá nejrozehrávanější hra. Svou váhu má i to, že jsem fanoušek Ghost in the Shell. Ať si jí zahrajete kolikrát chcete, vždycky v ní objevíte něco nového. Příběh je, až na pár pauziček, neuvěřitelně strhující. Konspirací víc než v Aktách X. Chytré dialogy. Pěkné zbraně. Dobře vykreslená atmosféra temné budoucnosti. Shrnu to - jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál.

Pro: všechno

Proti: nic

+14
  • PC 70
[Rozhodl jsem se napsat nový komentář a trochu - eh, trochu - rozvinout, proč se mi tahle kultovní hra nelíbí tak jako ostatním.]

Deus Ex má několik výrazných kladů - poměrně kvalitní level design, prostředí, hudbu (R. Gabrels), místy nabízí i nelinearitu či možnost řešit některé problémy více způsoby (což je na akční hru opravdu nadstandard, nicméně nejde o tak výrazný a propracovaný prvek), popíšu však dva veliké nedostatky, kvůli kterým mi DE připadá tolik nadhodnocený.

Prvním je umělá inteligence. Na tu jsem poměrně zatížený, což ale neznamená, že bych automaticky "strhával body" za to, že nepřátelé neumí to či ono. Jde mi především o to, aby daná hra měla AI adekvátní herní náplni a to rozhodně není případ DE. Vůbec mi nevadí, pokud se na mě v prosté střílečce řítí nepřátelé v zástupech, bez nejmenších rozpaků nabíhají na ránu a po desítkách umírají - je to blbá řežba, ale je to zábava. V DE jsem zažil jedny z nejhorších přestřelek, jaké jsem kdy v FPS viděl; vždy se otřesu, když si vzpomenu na ty divně kmitající nepřátele a svou zoufalou snahu je svou puškou trefit. (Mimochodem fakt, že se Dentonovi coby živému hi-tech výdobytku moderní zbrojní technologie třese muška jako malé školačce, považuji za velký nedostatek herního systému, ale o tom více níže.) Zvláště vzpomínám na humanoidní (?) obrněnce s raketometem v každé ruce v pozdější fázi hry, kteří takhle zběsile kličkovali ze strany na stranu. Atmosféra šla do háje, herní zážitek a mé nervy při snaze je trefit taky. Je pak pěkné, že můžete sbírat mrtvá těla, ale opravdu jen můžete, protože si toho nepřátelé stejně nevšímají (a pokud to záleželo na obtížnosti - z opatrnosti hráno na medium - tak je to jen další chatrný mechanismus).

Druhým záporem je RPG systém. Již jsem zmínil příklad s mířením, uvedu tedy další. Co si pamatuji, všechny skilly se vyvíjely stejně (tzn. že za určitou úroveň toho či onoho jste vždy dali stejný počet bodů). Takže máte dovednost plavání, a za celou dobu se ve hře objeví tak možná dvě tři tůňky, ve kterých si můžete začvachtat - ale proč bych měl do takového skillu cpát body? Proč by to měl kdokoli dělat, vždyť taková specializace je úplně na houby. Takový systém musím označit za špatný, protože zkrátka nefunguje (některé další dovednosti na tom totiž nejsou o moc lépe). DE u mě selhává jako RPG a jako akční hra taky zrovna neexceluje.

Ještě se krátce zmíním o závěru, jehož podání je přímo příšerné - "hraj si, jak chceš a v poslední misi si vyber, ke komu se přidáš". Takové zakončení bych u tak legendární, nepřekonatelné a vůbec dokonalé hry ani v nejmenším nečekal, tohle už je solidní (pod)průměr.

S velkým sebezapřením 70% (s tím, že 60% je už trochu jiná liga a x5% hodnocení nedávám).

---
Až po DE jsem si mimochodem zahrál System Shock 2 a seznal jsem, že ten SS2 je mnohem lepší. AI je sice také hloupá (nepřátelé jsou však jen tupí mutanti a navíc se jedná o survival horor, takže vás to právě vůbec netrápí; a navíc nekličkují :-) ), ale třeba RPG systém je naprosto vynikající (asi nejlepší, co jsem zatím u FPS/RPG viděl), fungují v něm specializace atd. Nemůžu si pomoct, ale v porovnání se SS2 Deus Ex opravdu zoufale bledne.
+12 +22 −10
  • PC 100
Jedna z nejkvalitnějších her, která dokáže oslovit i po 8 letech každého hráče s dobrým vkusem a to dokonce bez nutnosti nasazování nostalgických brýlí. Nejsilnější stránkou hry je vedle pohlcující atmosféry možnost každou situaci řešit více způsoby. Z toho pochopitelně vyplývá neumírající replayabilita tohoto famózního FPS RPG. Ani v dnešních dobách se nesetkáváme s tak interaktivním prostředím jaké přinesl na silně modifikovaném Unreal enginu právě Deus Ex. Hříchem by bylo nezmínit vychytaný soundtrack, který Vám bude v hlavě znít ještě dlouho po dohrání. Deus Ex je jednou z těch her, které ustály náročnou zkoušku časem a dozrály do takové podoby, kdy 100% není jen zoufalým výkřikem fanouška, ale objektivním zhodnocením tohoto, téměř uměleckého, díla.

Pro: Atmosféra, znovuhratelnost, soundtrack ... všechno

Proti: Nic pro casual hráče (což je vlastně plus, že? ;)

+14 +16 −2
  • PC 100
Deus Ex je jedna z nejlepší her všech dob, a po Falloutu je moje druhá nejoblíbenější vůbec.Geniální mix několika herních stylů v čele s RPG a FPS, okořeněné BOŽÍM příběhem (který je o nečem!) a skvělou hudbou.Na svojí dobu i slušná grafika, ikdyž ne že by na ní nějak moc záleželo.Tahle hra je prostě vrchol designérské geniality - dá se to hrát desetkrát dokola a pokaždé jinak.Já DE dohrál zatím jen třikrát, a každý playthrough si šetřím..je to totiž jedinečný zázitek, a nechci aby mi zevšedněl : ).

Pro: Naprosto všechno - hratelnost, grafika, hudba, příběh, dialogy, genialita

Proti: Snad jen na svojí dobu HW náročnost, a první misi jsem moc nevěděl co se děje - chce to na začátku trpělivost.

+22
  • PC 100
Moja srdcovka. Nič som neprešiel ani zďaleka toľko krát a toľkými spôsobmi ako Deus Ex (bez savovania, jednou rukou...). Výborné možnosti prechádzania okorenené vylepšovaním postavy podľa svojho gusta. Veľa skrytých možností, v podstate dokonale ošetrené všetky možnosti (ak ste niečo šikovne obišli tak s tym hra počíta).
Fakt odporúčam.

Pro: prakticky všetko

Proti: v dnešnej dobe možno trochu slabšia grafika

+16 +17 −1
  • PC 100
Aspirant na nejlepší hru všech dob. Málokterá hra mě takhle vtáhla do sebe. Má hloubku, je komplexní, jde hrát mnoha způsoby a všechny jsou vyvžené, i když se člověk snaží prohledat každý kout, při dalším zahrání pořád objevuje nové věci. Povinnost pro každého hráče.

Pro: všechno

Proti: nic :)

+12 +17 −5
  • PC 95
Hra s velkým H. Cyberpunkové dobrodružství z budoucnosti prolezlé nanotechnologiemi stejně, jako korupci a někalými praktikami... no, skoro každého. Deus Ex na RPG pozitivním hráči rozhodně nesmazatelnou stopu zanechá, jedná se o silný zážitek, který opravdu vydrží, ale naštěstí baví téměř po celou dobu. Znovuhratelnost hry spolu s variabilitou a propacovaností vývoje postavy z něj postupem času udělaly jasnou stálici na mém HDD ;)

Pro: Témeř vše

Proti: Skoro nic ;D

+12 +14 −2