Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Descent 3: Mercenary

10.12.2000
75
6 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Descent 3: Mercenary je oficiálním expansion packem k třetímu Descentu. Hlavní novinkou je zbrusu nová kampaň, která osvětluje události z konce druhého a ze začátku třetího dílu.

V úvodní cutscéně jste svědky zničení obrany geotermální výzkumné stanice CED na Marsu jakýmsi plavidlem. Hráč začíná jako pilot CED pověřený tajným úkolem – zničit marťanskou kolonii kontrolovanou PTMC roztavením jaderného reaktoru. Aby však CED udržela operaci v tajnosti, nevyzvedne piloty podílející se na misi a navzdory slibům v briefingu je nechá napospas smrti. Hráč těsně uniká výbuchu a nachází útočiště na skládce. Tady ho kontaktuje Samuel Dravis, člověk na straně PTMC, a výměnou za protislužbu mu nabízí možnost uniknout trestu a vyhnout se zodpovědnosti za incident. Hlavní hrdina nabídku přijímá a v následujících misích bude hrát stěžejní roli v událostech, které předcházely kampani v Descentu 3.

Kampaň má celkem sedm misí. Mimo jiné nabízí novou loď či mapy v multiplayeru vytvořené fanoušky hry. Poslední novinkou je editor levelů umožňující hráčům vytvářet nové úrovně, power-upy, roboty a skriptované události.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Nakonec jsem teda dojel i poslední datadisk ze všech Descentů. Design úrovní se nezměnil. Je pořád výborný. I lepší než v původní hře. Některé úrovně se fakt povedli. Párkrát proti vám stojí taková palebná síla, že je výhodnější se radši potichu kolem toho proplížit. Když taková věžička na vás vystřelí 10 řízených raket najednou a podsývá to výstřely z rail gunu, tak je hodně cítit, jak jste malí a křehcí.

Naštěstí jsem dostal do rukou loď, která umí střílet dvě rakety najednou. To je pak jiná palebná síla, než to trapně střílet po jedné raketě. Celou hru jsem procházel pomalu. Opatrně se koukal za zdi, jestli na mě nevyletí pár raket nebo několik rychlých a přesných nepřátel. Nepřátelé se hodně efektivně umí vyhnout střelám. Když už jsem se čirou náhodou dostal do otevřené místnosti plné nepřátel, tak mi vřela krev v žilách. Chce to být neustále v pohybu. Neustále se musíte vyhýbat, orientova a do toho ještě přesně střílet.

Ještě, že je tady convertor energie a bezbranní údržbářský robůtci, ze kterých po zničení vypadávají hvězdičky. Škoda, že v tomhle datadisku nepřibyla žádná nová zbraň. Nebo vybavení. Atmosféra prvních dvou dílů se taky už moc nevrátila. I když tady jsou asi dvě mise, kde musíte zničit generátor a zdrhnout.

Už na střední je datadisk třetího Descentu dost těžký. Za vaší smrt není žádná velká penalizace (pokud to teda není na blbém místě). Ale já chtěl mít dobrý pocit z málo smrtí. Ve hře jsem proto strávil dost času neustálým loadováním. U závěrečného bosse jsem bouchnul asi 20krát. Závěrečnou hodnotící tabulku rychle odkliknul, abych viděl přes celou obrazovku "The End".

Herní výzva: V Zemi Nikoho (normal)

Pro: možnost stealth postupu, větší palební síla, pěkný design, chytří nepřátelé

Proti: frustrace, i když je smrt skoro bez postihu, žádná nová zbraň, žádná nová výbava

+13