Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC --
Příklon ke koridorové hratelnosti, nekonečnému respawnu a nezáživnému vyprávění příběhu aneb Dávej Love Cocote (DLC).

Respawn jde do takových extrémů, že se zombie objevují pouhých pár metrů za mnou nebo po pouhém otočení pohledu jinam. Rozhodně nestojí za to si kazit dojem z původní hry...
+18 +19 −1
  • PC 50
Vážení tvůrci z Techlandu,
po dohrání základní kampaně Dead Island jsem byl nadšen. Váš inovativní přístup ke tvorbě vynikající žánrovky jsem ocenil mnoha pozitivními názory a nemohu jinak, ale hru doporučuji, kde se dá. V kooperaci hra dostává naprosto jiného zážitku a proto jsem se vážně těšil na dodatečný obsah v podobě kampaně plukovníka Rydera Whitea.

Rovnou se Vás tedy zeptám, tohle DLC je myšleno vážně? Chápu, že tvorba koridorové hratelnosti je velmi jednoduchá, ale zrušit prakticky všechny krásy původní hry mi přijde jako pěkná prasárna. Chtěl jsem, ale nakonec jsem zcela upustil od prozkoumávání, které mě spíše iritovalo, v první části dokonce dost s*alo! Neustále na mě nabíhaly tlupy zombie a jejich typický řev - se kterým se na mne povětšinou ženou - byl taky pryč. To ani nemluvím o naprosto zbytečném sbírání předmětů! Co jako můžu vytvořit z 50 krabic pracího prášku a třech desítek náramkových hodinek, které mi zůstali po dohrání v pomysleném batohu?!

V první části jsem byl z Vaší práce dosti zklamaný a v jedné chvíli (kdy mě zabíjela stále ta samá skupinka zombie) jsme chtěl s hraním tohoto obsahu seknout, přesto jsem ale věřil, že to nemůže být tak hrozné. V "druhé částí" jsem byl přeci jen spokojenější. Konečně jsem si mohl vychutnat pořádné střílení, jelikož bylo nábojů a vybavení konečně habaděj, i když jejich umístění bylo jak pro blbečky a nebyla o ně tudíž nouze!

Z tohoto DLC mám rozporuplné pocity, nas*alo mě, pak si reputaci trošku vylepšilo. I přesto je to ale čistý průměr, který svou tříhodinnovou délkou takové nevytrhne. To ale byla prakticky jediná věc, se kterou jsem počítal! Za to závěrečné a příjemné video jsem rád, to mě hodně navnadilo ... . I tak už žádný takový obsah nikdy nedělejte a raději se vrhněte na pokračování ... případně bych taky rád pořádný westernový Call of Juarez :)

Váš fanoušek

Pro: "druhá část", obstojná délka, pár nových lokalit, zbraně, zbraně, zbraně, Who Do You Voodoo, Bitch

Proti: logika příběhu, "první část", respawn zombie, počet nepřátel, zbytečně přemaštěný závěr

+16
  • PC 65
Byl jsem příjemně překvapen. Na docela dlouhém DLC toho najdete opravdu hodně. Ať je to taktické porcování pomalých zombíků, házení molotovů ze střech nebo zběsilé úprky před nekonečnýma vlnami těch rychlých. Rychle jsem se naučil za sebou zavírat dveře. Okořeňují to přestřelky s těma živýma.

Příběh DLC krásně doplňuje původní hru a je tady nenásilně naroubován. Dodává hře vážnější nádech. Zmizely RPG prvky, které by tady byli zbytečné. Sice vás hra pořád vodí za ruku, ale hratelnost je pestrá.

Přes všechno hezké, co Ryder White přináší, je to pořád jen DLC. Kde je respawn někdy tak extrémní, až je obtěžující. Smrt tady vůbec ni nezajímá. Ani prachy nevezme. A to jsem umřel hodněkrát.

Nová zbraň paralyzér. Nikdy jsem to nepoužil. Zato přeskočit plošinku nad propastí a koukat jak tam padají všichni pronásledovatelé je povznášející pocit.

čas hry: 3 hodiny 50 minut 30 sekund

Pro: většinou zábavná a pestrá hratelnost, na DLC slušná délka, pěkné doplnění příběhu, adrenalin

Proti: jen DLC, někdy extrémní, až obtěžující respawn

+14
  • PC 55
Techland hrou Dead Island dokázal, že zombie je pojem, který se pořád dá vyprat na dvacátý způsob a pořád bude brutálně bavit. Vykopl nás na ostrově a my jsme hráli takové částečné GTA, v prostředí, které je neuvěřitelně atraktivní. To už ale není takovou pravdou v rámci datadisku s názvem Ryder White.

Zaujalo mě, že se tvůrci rozhodli příběh odvyprávět z jiné strany. Proč by nakonec ne. Half Life s tím taky měl docela slušný úspěch (Opposing Force), ale také vcelku slušně ztroskotal (Blue Shift, někdy znám jako Blue Shit). Tenhle datáč bych já osobně přirovnal právě k tomu druhému. Je to prostě recyklace jako prase.

Autem si nezajezdíte, zombie si užijete hlavně uvnitř domů, podzemí a všelijakých odpadních stezek. A co je nejhorší, dohrání Vám nebude trvat dýl jak pár hodin. Párem myslím tak dvě, tři. A to ještě v případě, když se s hrou nebudete srát tak, jako jsem se nesral já.

Ze začátku jsem kotlil jednoho zombíka vedle druhého, ale byla to šílená nuda. Pak jsem jimi začal probíhat a to mě dost pobavilo. Dokonce i adrenalin naskákal. Tak jsem se rozhodl, že to takhle dohraju až do konce, protože co jiného hra má nabídnout, než emoce. A věřte, že co víc Vás emocemi může nabít, než fakt, že za Vámi běží tucet zombíků, kteří sice nejsou přeborníci v atletice, ale nemají problém Vás dohnat. Jo, to mě bavilo. Škoda, že toho venkovního prostoru nebylo povíceru.

Ve výsledku jsem to dohrál. Sice se z toho stala taková rutinní střílečka, ale pořád se to dalo zkousnout. Chybělo tomu ale plno vlastností původní hry a tak nemůžu jinak, než hodnotit tak, jak jsem hodnotil.

Pro: Adrenalinová jízda, když se hru rozhodnete hrát tak, že zombíkům zdrháte narozdíl od toho, abyste je rozsekali na cáry.

Proti: Průměrný příběh a málo záživných misí.

+13
  • PC 60
Pár dní po zakončení DI jsem se vrhnul na DLCéčko.

Jak to tak už bejvá, hrajem za známou postavu z původní hry i víme jak to celý dopadne...

Oproti prvotnímu volnějšímu tažení mě zde čekala lineární střílečka (nábojů bylo tentokráte opravdu hodně), což by mi až tak nevadilo, naopak si dokonce myslím, že je to vcelku příjemný oživení původního konceptu.

Méně spokojen jsem byl už s prostředím, kdy v kosmeticky pozměněnym městě to ještě ušlo (přesto jsem ty ulice důvěrně znal), ale věznice podruhé mě teda nenadchnula - zase ty stejný opakující se chodby, co mi nesedly už prve.

Co sráží kvalitu DLC snad nejvíc je však okatě nekonečnej respawn zombíků (na některých místech), kvůli kterýmu jsem s tím chtěl několikrát seknout, nakonec jsem hrdinně vydržel. Místo taktiky zde přichází na řadu divoká zběsilá řežba, kdy zombále nabíhávaj ze všech stran.

No a ačkoliv příběhově se zde dozvíme mnoho důležitejch informací (tohle mělo vyplynout už z původní hry? To jsem teda nestihnul..), tak herně se jedná jen o průměrný přídavek, kterej jsem dohrával do závěru jen s určitým sebezapřením, bohužel.

60%

Pro: dědí některá pozitiva původní hry

Proti: krátké, nekonečnej respawn nepřátel, známá hlavní postava = předem známý závěr, známé prostředí

+12