Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Croc 2

28.07.1999
15.03.2000
70
42 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Krokodýlek Croc se vrací v pokračování hry Croc: Legend of the Gobbos. Snaží se najít svoje rodiče, ale Baron Dante znovu unesl všechny krále Gobbů, takže se Croc vydává na cestu za jejich záchranou.

Namísto hledání všech Gobbů v úrovni, jako tomu bylo v prvním díle, plní Croc různé úkoly, které dostává od vesničanů. Také si může kupovat různá vylepšení v obchodě Swap Meet Peteho, jako například více zdraví. Také systém životů byl přepracován, namísto ztrácení krystalů v prvním dílu má Croc jeden život a několik srdcí. Po každém poranění jedno srdce ztratí a musí hledat žetony, které srdce obnovují.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Croc 2 je jedna z her, kterou mám doma už roky a za tu dlouhou dobu jsem nikdy nebyla schopná se dostat ani do druhé vesnice.
Croc má být hrou pro děti, ale nenechte se ošálit roztomilou grafikou, tahle hra je jedna z nejtěžších hopsaček, co znám. Nevím, jestli je to divným ovládáním, mýma gramlavýma rukama nebo náročností hry, ale po chvíli hraní jsem vždycky měla dojem, že mě hra nenávidí a snaží se mi za každou cenu znepříjemnit život. Nikdy jsem se nedokázala srovnat s ovládáním, takže krokodýlek si pokaždé šel svou vlastní cestou, nejlépe rovnou do jezírka s lávou. Po chvíli hraní jsem byla tak frustrovaná, že jsem hru nespustila minimálně další měsíc, nebo jsem ji rovnou odinstalovala...

Pro: hezká roztomilá grafika

Proti: podivné ovládání, přílišná obtížnost

+11
  • PC 85
Tak jsem si po letech zahrál pokračování jedné z mých nejoblíbenějších her, ke které se od dětství neustále vracím a dohrál jsem ji opravdu nespočetně krát. O to bylo větší mé očekávání. Z počátku nastoupilo zklamání, protože oživení v podobě procházení jednotlivých světů a neustálé konverzace s Gobby, jejichž hlásky jsou po chvíli opravdu otravné, mě zrovna dvakrát netěšilo. Nenechal jsem se však novým přístupem odradit a pustil se do hraní. Netrvalo dlouho a hra mě naprosto pohltila stejně jako tenkráte první díl. Výhodou procházení každého ze světů je, že když se Vám nedaří nějaký level, můžete pro změnu jít hrát jiný. To je v případě této hry opravdu vítané, protože co se obtížnosti týče, tak je daleko a to opravdu daleko vyšší než předchozí díl. Opravdu to chce zatnout zuby a zkoušet. Tady se nabízí otázka zda-li si tvůrci trochu nespletli cílovou skupinu, pro kterou hru vytvářejí. Pochybuji totiž, že by mělo nějaké malé dítě takovou míru trpělivosti. Dalším příjemným zpestřením je, že Croc krom klasického skákání a procházení levelů plus obvyklých bossů, také závodí či létá (oproti jedničce se však nelze potápět pod vodu), což je příjemné oživení.
Teď však ty negativa. Nejen, že obtížnost samotných levelů je mnohdy dost přepálená, ale člověk má ještě k tomu max 9 životů a při každém zranění ze strany protivníka ztrácí jeden celý život (už ne nejdříve krystalky jako tomu bylo v jedničce), přičemž při pádu do lávy nebo do propasti se hráč vrací buďto zpátky na začátek celého kola nebo na určité záchytné body, kterých je však pomálu. V tomhle směru vidím hru až příliš náročnou. Zvlášť, když opět vezmeme v potaz, že je určena převážně dětem.
Podtrženo sečteno, Croc 2 je výborný nástupce jedničky, ta zůstává určitě nepřekonaná už jen z hlediska nového přístupu procházení světů, který je příjemným oživením, ale původní forma mi osobně (hlavně bez zbytečných dialogů s Gobby) příjde vhodnější. Jediné, co mi v původním dílu přišlo těžší a zde lehčí jsou souboje s bossy, ty mi zde příjdou jednoznačně snadnější oproti levelům, ale otázka je jestli mé vzpomínky nejsou lehce zkreslené. Budu si zkrátka muset zahrát jedničku brzo znovu.

Edit (10.1.2015):

Tak jsem si znovu po letech zahrál jedničku, tentokráte jsem ji dohrál na 100% (vůbec poprvé) a musím říct, že je zkrátka po všech stránkách lepší, ať už jde o hratelnost nebo o vyrovnanou obtížnost. Bossové jsou u obou dílů s náročností podobné.

Pro: Délka hry, volba levelu daného světa, zpestření v podobě závodů

Proti: Přepálená obtížnost, dialogy s Gobby, ukládání hry

+2 +3 −1