C&C 3 je nejnovější pokračování známé strategické série. Jde o přímé pokračování Command & Conquer: Tiberian Sun, se stejným příběhovým pozadím, stranami a jednotkami.
Příběh začíná jaderným útokem NODu na vesmírnou stanici Philadelphia, prvním útokem po dlouhé době. Chtějí se zmocnit nezamořených zón světa - vypukne Třetí tiberiová válka, do které zasáhnou ještě mimozemšťané Scrinové.
Jde o klasickou real-timovou strategii, která se hraje stejně jako předchozí díly, přináší pouze lepší grafický kabátek a novou stranu Scrin.
Příběh začíná jaderným útokem NODu na vesmírnou stanici Philadelphia, prvním útokem po dlouhé době. Chtějí se zmocnit nezamořených zón světa - vypukne Třetí tiberiová válka, do které zasáhnou ještě mimozemšťané Scrinové.
Jde o klasickou real-timovou strategii, která se hraje stejně jako předchozí díly, přináší pouze lepší grafický kabátek a novou stranu Scrin.
Další díl kultovní série Command & Conquer, která spoluurčovala herní žánr real-time strategií, má podtitul Tiberium Wars. Píše se rok 2047 a planeta Země je po obrovské expanzi tiberia rozdělena na tři zóny. V červené již neexistuje život, žlutá je pod nadvládou jednotek NODu a modrou má pod kontrolou GDI. Po druhé tiberiové válce se zdá, že vůdce NODu Kane byl zabit, avšak jak se ukáže, byl to z jeho strany pouhý taktický manévr na oklamáni GDI. Navíc se mu na Zemi daří přilákat mimozemskou rasu Scrinů, která má s planetou posázenou tiberiem své vlastní plány.
Samotná hra nabízí na 30 misí za tři různorodé strany, které se odehrávají v různých prostředích (města, zdevastované krajiny) a částech světa (Evropa, Afrika, Amerika), přičemž kampaň za Scriny je zpřístupněna až po odehrání kampaní za NOD a GDI. Rozdíly mezi bojujícími stranami zde nejsou jen v grafickém zpracování, ale i v rozdílné taktice, kterou je pro vítězství možné aplikovat. Všechny tři strany tak operují za účasti rozličných jednotek (juggernaut, avatar, tripod) a používají unikátní zbraně hromadného ničení (iontové dělo, atomová bomba, černá díra).
Náplní jednotlivých kol je povětšinou výstavba základního tábora, budovaní obrany, verbování vojska, výroba vojenské techniky a útok na protivníka až do úplné eliminace. Většina levelů obsahuje také bonusové úkoly (zničení určitých cílů, doprovod konvoje, obrana různých objektů), za které jste na konci každého kola odměněni medailemi a řády. Jako hlavní a jediná surovina se zde těží tiberium, za něj si pořizujete vše od jednotek, přes budovy, až po vylepšení.
Mimo hlavní kampaň je ve hře obsažen skirmish i multiplayer. Je zde na výběr z 20 map pro 2-8 hráčů, ve kterých si vyberete hru všichni proti všem, nebo se rozdělíte na týmy, kdy si můžete navolit všechno od počátečního stavu prostředků až po obtížnost.
Samotná hra nabízí na 30 misí za tři různorodé strany, které se odehrávají v různých prostředích (města, zdevastované krajiny) a částech světa (Evropa, Afrika, Amerika), přičemž kampaň za Scriny je zpřístupněna až po odehrání kampaní za NOD a GDI. Rozdíly mezi bojujícími stranami zde nejsou jen v grafickém zpracování, ale i v rozdílné taktice, kterou je pro vítězství možné aplikovat. Všechny tři strany tak operují za účasti rozličných jednotek (juggernaut, avatar, tripod) a používají unikátní zbraně hromadného ničení (iontové dělo, atomová bomba, černá díra).
Náplní jednotlivých kol je povětšinou výstavba základního tábora, budovaní obrany, verbování vojska, výroba vojenské techniky a útok na protivníka až do úplné eliminace. Většina levelů obsahuje také bonusové úkoly (zničení určitých cílů, doprovod konvoje, obrana různých objektů), za které jste na konci každého kola odměněni medailemi a řády. Jako hlavní a jediná surovina se zde těží tiberium, za něj si pořizujete vše od jednotek, přes budovy, až po vylepšení.
Mimo hlavní kampaň je ve hře obsažen skirmish i multiplayer. Je zde na výběr z 20 map pro 2-8 hráčů, ve kterých si vyberete hru všichni proti všem, nebo se rozdělíte na týmy, kdy si můžete navolit všechno od počátečního stavu prostředků až po obtížnost.
Další díl kultovní série Command & Conquer, která spoluurčovala herní žánr real-time strategií, má podtitul Tiberium Wars. Píše se rok 2047 a planeta Země je po obrovské expanzi tiberia rozdělena na tři zóny. V červené již neexistuje život, žlutá je pod nadvládou jednotek NODu a modrou má pod kontrolou GDI. Po druhé tiberiové válce se zdá, že vůdce NODu Kane byl zabit, avšak jak se ukáže, byl to z jeho strany pouhý taktický manévr na oklamáni GDI. Navíc se mu na Zemi daří přilákat mimozemskou rasu Scrinů, která má s planetou posázenou tiberiem své vlastní plány.
Samotná hra nabízí na 30 misí za tři různorodé strany, které se odehrávají v různých prostředích (města, zdevastované krajiny) a částech světa (Evropa, Afrika, Amerika), přičemž kampaň za Scriny je zpřístupněna až po odehrání kampaní za NOD a GDI. Rozdíly mezi bojujícími stranami zde nejsou jen v grafickém zpracování, ale i v rozdílné taktice, kterou je pro vítězství možné aplikovat. Všechny tři strany tak operují za účasti rozličných jednotek (juggernaut, avatar, tripod) a používají unikátní zbraně hromadného ničení (iontové dělo, atomová bomba, černá díra).
Náplní jednotlivých kol je povětšinou výstavba základního tábora, budovaní obrany, verbování vojska, výroba vojenské techniky a útok na protivníka až do úplné eliminace. Většina levelů obsahuje také bonusové úkoly (zničení určitých cílů, doprovod konvoje, obrana různých objektů), za které jste na konci každého kola odměněni medailemi a řády. Jako hlavní a jediná surovina se zde těží tiberium, za něj si pořizujete vše od jednotek, přes budovy, až po vylepšení.
Mimo hlavní kampaň je ve hře obsažen skirmish i multiplayer. Je zde na výběr z 20 map pro 2-8 hráčů, ve kterých si vyberete hru všichni proti všem, nebo se rozdělíte na týmy, kdy si můžete navolit všechno od počátečního stavu prostředků až po obtížnost.
Samotná hra nabízí na 30 misí za tři různorodé strany, které se odehrávají v různých prostředích (města, zdevastované krajiny) a částech světa (Evropa, Afrika, Amerika), přičemž kampaň za Scriny je zpřístupněna až po odehrání kampaní za NOD a GDI. Rozdíly mezi bojujícími stranami zde nejsou jen v grafickém zpracování, ale i v rozdílné taktice, kterou je pro vítězství možné aplikovat. Všechny tři strany tak operují za účasti rozličných jednotek (juggernaut, avatar, tripod) a používají unikátní zbraně hromadného ničení (iontové dělo, atomová bomba, černá díra).
Náplní jednotlivých kol je povětšinou výstavba základního tábora, budovaní obrany, verbování vojska, výroba vojenské techniky a útok na protivníka až do úplné eliminace. Většina levelů obsahuje také bonusové úkoly (zničení určitých cílů, doprovod konvoje, obrana různých objektů), za které jste na konci každého kola odměněni medailemi a řády. Jako hlavní a jediná surovina se zde těží tiberium, za něj si pořizujete vše od jednotek, přes budovy, až po vylepšení.
Mimo hlavní kampaň je ve hře obsažen skirmish i multiplayer. Je zde na výběr z 20 map pro 2-8 hráčů, ve kterých si vyberete hru všichni proti všem, nebo se rozdělíte na týmy, kdy si můžete navolit všechno od počátečního stavu prostředků až po obtížnost.
Další díl kultovní série Command & Conquer, která spoluurčovala herní žánr real-time strategií, má podtitul Tiberium Wars. Píše se rok 2047 a planeta Země je po obrovské expanzi tiberia rozdělena na tři zóny. V červené již neexistuje život, žlutá je pod nadvládou jednotek NODu a modrou má pod kontrolou GDI. Po druhé tiberiové válce se zdá, že vůdce NODu Kane byl zabit, avšak jak se ukáže, byl to z jeho strany pouhý taktický manévr na oklamáni GDI. Navíc se mu na Zemi daří přilákat mimozemskou rasu Scrinů, která má s planetou posázenou tiberiem své vlastní plány.
Samotná hra nabízí na 30 misí za tři různorodé strany, které se odehrávají v různých prostředích (města, zdevastované krajiny) a částech světa (Evropa, Afrika, Amerika), přičemž kampaň za Scriny je zpřístupněna až po odehrání kampaní za NOD a GDI. Rozdíly mezi bojujícími stranami zde nejsou jen v grafickém zpracování, ale i v rozdílné taktice, kterou je pro vítězství možné aplikovat. Všechny tři strany tak operují za účasti rozličných jednotek (juggernaut, avatar, tripod) a používají unikátní zbraně hromadného ničení (iontové dělo, atomová bomba, černá díra).
Náplní jednotlivých kol je povětšinou výstavba základního tábora, budovaní obrany, verbování vojska, výroba vojenské techniky a útok na protivníka až do úplné eliminace. Většina levelů obsahuje také bonusové úkoly (zničení určitých cílů, doprovod konvoje, obrana různých objektů), za které jste na konci každého kola odměněni medailemi a řády. Jako hlavní a jediná surovina se zde těží tiberium, za něj si pořizujete vše od jednotek, přes budovy, až po vylepšení.
Mimo hlavní kampaň je ve hře obsažen skirmish i multiplayer. Je zde na výběr z 20 map pro 2-8 hráčů, ve kterých si vyberete hru všichni proti všem, nebo se rozdělíte na týmy, kdy si můžete navolit všechno od počátečního stavu prostředků až po obtížnost.
Samotná hra nabízí na 30 misí za tři různorodé strany, které se odehrávají v různých prostředích (města, zdevastované krajiny) a částech světa (Evropa, Afrika, Amerika), přičemž kampaň za Scriny je zpřístupněna až po odehrání kampaní za NOD a GDI. Rozdíly mezi bojujícími stranami zde nejsou jen v grafickém zpracování, ale i v rozdílné taktice, kterou je pro vítězství možné aplikovat. Všechny tři strany tak operují za účasti rozličných jednotek (juggernaut, avatar, tripod) a používají unikátní zbraně hromadného ničení (iontové dělo, atomová bomba, černá díra).
Náplní jednotlivých kol je povětšinou výstavba základního tábora, budovaní obrany, verbování vojska, výroba vojenské techniky a útok na protivníka až do úplné eliminace. Většina levelů obsahuje také bonusové úkoly (zničení určitých cílů, doprovod konvoje, obrana různých objektů), za které jste na konci každého kola odměněni medailemi a řády. Jako hlavní a jediná surovina se zde těží tiberium, za něj si pořizujete vše od jednotek, přes budovy, až po vylepšení.
Mimo hlavní kampaň je ve hře obsažen skirmish i multiplayer. Je zde na výběr z 20 map pro 2-8 hráčů, ve kterých si vyberete hru všichni proti všem, nebo se rozdělíte na týmy, kdy si můžete navolit všechno od počátečního stavu prostředků až po obtížnost.
Další díl kultovní série Command & Conquer, která spoluurčovala herní žánr real-time strategií, má podtitul Tiberium Wars. Píše se rok 2047 a planeta Země je po obrovské expanzi tiberia rozdělena na tři zóny. V červené již neexistuje život, žlutá je pod nadvládou jednotek NODu a modrou má pod kontrolou GDI. Po druhé tiberiové válce se zdá, že vůdce NODu Kane byl zabit, avšak jak se ukáže, byl to z jeho strany pouhý taktický manévr na oklamáni GDI. Navíc se mu na Zemi daří přilákat mimozemskou rasu Scrinů, která má s planetou posázenou tiberiem své vlastní plány.
Samotná hra nabízí na 30 misí za tři různorodé strany, které se odehrávají v různých prostředích (města, zdevastované krajiny) a částech světa (Evropa, Afrika, Amerika), přičemž kampaň za Scriny je zpřístupněna až po odehrání kampaní za NOD a GDI. Rozdíly mezi bojujícími stranami zde nejsou jen v grafickém zpracování, ale i v rozdílné taktice, kterou je pro vítězství možné aplikovat. Všechny tři strany tak operují za účasti rozličných jednotek (juggernaut, avatar, tripod) a používají unikátní zbraně hromadného ničení (iontové dělo, atomová bomba, černá díra).
Náplní jednotlivých kol je povětšinou výstavba základního tábora, budovaní obrany, verbování vojska, výroba vojenské techniky a útok na protivníka až do úplné eliminace. Většina levelů obsahuje také bonusové úkoly (zničení určitých cílů, doprovod konvoje, obrana různých objektů), za které jste na konci každého kola odměněni medailemi a řády. Jako hlavní a jediná surovina se zde těží tiberium, za něj si pořizujete vše od jednotek, přes budovy, až po vylepšení.
Mimo hlavní kampaň je ve hře obsažen skirmish i multiplayer. Je zde na výběr z 20 map pro 2-8 hráčů, ve kterých si vyberete hru všichni proti všem, nebo se rozdělíte na týmy, kdy si můžete navolit všechno od počátečního stavu prostředků až po obtížnost.
Samotná hra nabízí na 30 misí za tři různorodé strany, které se odehrávají v různých prostředích (města, zdevastované krajiny) a částech světa (Evropa, Afrika, Amerika), přičemž kampaň za Scriny je zpřístupněna až po odehrání kampaní za NOD a GDI. Rozdíly mezi bojujícími stranami zde nejsou jen v grafickém zpracování, ale i v rozdílné taktice, kterou je pro vítězství možné aplikovat. Všechny tři strany tak operují za účasti rozličných jednotek (juggernaut, avatar, tripod) a používají unikátní zbraně hromadného ničení (iontové dělo, atomová bomba, černá díra).
Náplní jednotlivých kol je povětšinou výstavba základního tábora, budovaní obrany, verbování vojska, výroba vojenské techniky a útok na protivníka až do úplné eliminace. Většina levelů obsahuje také bonusové úkoly (zničení určitých cílů, doprovod konvoje, obrana různých objektů), za které jste na konci každého kola odměněni medailemi a řády. Jako hlavní a jediná surovina se zde těží tiberium, za něj si pořizujete vše od jednotek, přes budovy, až po vylepšení.
Mimo hlavní kampaň je ve hře obsažen skirmish i multiplayer. Je zde na výběr z 20 map pro 2-8 hráčů, ve kterých si vyberete hru všichni proti všem, nebo se rozdělíte na týmy, kdy si můžete navolit všechno od počátečního stavu prostředků až po obtížnost.
Ačkoli rozuzlení Command & Conquer: Tiberian Sun v režii konzervativní Global Defense Initiative naznačovalo smrt Kanea, jeho zdánlivý skon byl pouhým zastíracím manévrem, který charismatickému vůdci Brotherhood of Nod k tiberiové transformaci světa měl i po druhém nezdaru poskytnout další příležitost. O kladech substance generující zelené krystaly nezlomně přesvědčený Kane znovu začal šířit své ideje, převážně v nejvíce škodlivým surovým tiberiem zasažených oblastech našel nové stoupence, a na počátku příběhové linky Command & Conquer 3: Tiberium Wars, v roce 2047, jsou síly dávných rivalů zase vyrovnané.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Ačkoli rozuzlení Command & Conquer: Tiberian Sun v režii konzervativní Global Defense Initiative naznačovalo smrt Kanea, jeho zdánlivý skon byl pouhým zastíracím manévrem, který charismatickému vůdci Brotherhood of Nod k tiberiové transformaci světa měl i po druhém nezdaru poskytnout další příležitost. O kladech substance generující zelené krystaly nezlomně přesvědčený Kane znovu začal šířit své ideje, převážně v nejvíce škodlivým surovým tiberiem zasažených oblastech našel nové stoupence, a na počátku příběhové linky Command & Conquer 3: Tiberium Wars, v roce 2047, jsou síly dávných rivalů zase vyrovnané.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Ačkoli rozuzlení Command & Conquer: Tiberian Sun v režii konzervativní Global Defense Initiative naznačovalo smrt Kanea, jeho zdánlivý skon byl pouhým zastíracím manévrem, který charismatickému vůdci Brotherhood of Nod k tiberiové transformaci světa měl i po druhém nezdaru poskytnout další příležitost. O kladech substance generující zelené krystaly nezlomně přesvědčený Kane znovu začal šířit své ideje, převážně v nejvíce škodlivým surovým tiberiem zasažených oblastech našel nové stoupence, a na počátku příběhové linky Command & Conquer 3: Tiberium Wars, v roce 2047, jsou síly dávných rivalů zase vyrovnané.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Ačkoli rozuzlení Command & Conquer: Tiberian Sun v režii konzervativní Global Defense Initiative naznačovalo smrt Kanea, jeho zdánlivý skon byl pouhým zastíracím manévrem, který charismatickému vůdci Brotherhood of Nod k tiberiové transformaci světa měl i po druhém nezdaru poskytnout další příležitost. O kladech substance generující zelené krystaly nezlomně přesvědčený Kane znovu začal šířit své ideje, převážně v nejvíce škodlivým surovým tiberiem zasažených oblastech našel nové stoupence, a na počátku příběhové linky Command & Conquer 3: Tiberium Wars, v roce 2047, jsou síly dávných rivalů zase vyrovnané.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Ačkoli rozuzlení Command & Conquer: Tiberian Sun v režii konzervativní Global Defense Initiative naznačovalo smrt Kanea, jeho zdánlivý skon byl pouhým zastíracím manévrem, který charismatickému vůdci Brotherhood of Nod k tiberiové transformaci světa měl i po druhém nezdaru poskytnout další příležitost. O kladech substance generující zelené krystaly nezlomně přesvědčený Kane znovu začal šířit své ideje, převážně v nejvíce škodlivým surovým tiberiem zasažených oblastech našel nové stoupence, a na počátku příběhové linky Command & Conquer 3: Tiberium Wars, v roce 2047, jsou síly dávných rivalů zase vyrovnané.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.
Začátkem třetího dějství militantně řešeného sporu je destrukce vesmírné stanice GDI Philadelphie, svěžejší vítr do mnohaletých, zásadních neshod v tiberiových otázkách ovšem přivane invaze vyspělé mimozemské rasy, jež na Zemi hodlá sklízet tiberium. Generály GDI z hmyzích vzezření, pohrdání lidstvím a především technologické úrovně a počtu vyslanců takzvaných scrinů jímá hrůza, ve stanovách vysoce pokrokového Nodu, v čele s Kanem, jenž vyhlíží osvojení jejich dovedností, však ve fialové barvě vyvedení kolonisté, kteří vládnou mimo jiné plasmovými děly, černými dírami nebo kontrolou mysli, nacházejí zastání.
V SAGE enginu vytvořená hra ctí původní koncepci série C&C, jejímiž pilíři jsou základny, přímá výstavba budov, produkce jednotek na bojišti a periodicky zpřístupňované zbraně hromadného ničení. Novinkou jsou trosky jednotek, jež představují „poexistenční“ stadium nejsilnější jednotky každé frakce a které lze s výhledem dalšího používání jednotky kýmkoli obsadit. Vojenský potenciál stran je objasněn v hranými sekvencemi proložených kampaních o dohromady 47 misích, jež doprovází ve 2 až 8 hráčích možné režimy skirmish a multiplayer. Součástí hry je databáze s aktuálními a historickými údaji z tiberiového universa.
Přibližně rok po vydání se titul dočkal datadisku, pojmenovaného Kane's Wrath.