Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@veselykralicek (30.03.2022 17:07): Si pamätám, keď som to prvý raz hral a zrazu prišla táto misia, kde musíš prepínať vežičky, lebo nemáš dosť elektriny a bol som z toho trochu wtf. Tú misiu som niekoľkokrát opakoval. :D Ale dal som to na normal. Vlastne všetky kampane. Za tých scrinov mi to inak prišlo divné, že to boli za nich tak divne ťažké, ale to bol predovšetkým nezvyk z tej frakcie.
@veselykralicek (30.03.2022 17:07): Ještě, že na Originu achievementy nejsou. Jj, je to Chorvatsko. Já udělal prvních 6 misí na Hard a 7. na Easy. Jinak samozřejmě hraju napřed Easy a pak příp. na Hard nebo Normal. Nejvíc mě štvou manévry, kdy například AI zaútočí na moje pozemáky helikoptérama a před palbou AA autíček se skryje za okraj mapy a po chvíli se vrátí a zaútočí zezadu (to se mi stalo právě v tom Chorvatsku při likvidaci základny v pravým dolním rohu).
@Malignus (30.03.2022 09:51): Nevím, já to hrál na těžkou kvůli medailím a přišlo mi to docela v pohodě. Problém jsem měl akorát v jedné misi za GDI, tuším nějaký Srbsko? Chorvatsko? Nevím, musela se tam ručně přepínat elektrárny a obranné věže. Tu jsem dal až potom, co jsem ji dal na Easy, abych věděl a pak ta kampaň za mimozemšťany byla docela těžká celá. Ale byla dost krátká, no..
@Tulareanus (30.03.2022 12:22): Já to dohrál na normal trochu jiným způsobem. Okamžitě jsem postavil Command Post, Tech Centrum (upgrade mamuta), elektrárnu (upgrade) a War Factory. Po odražení prvního útoku jsem hned doběhl pro money crates na sever od základny, kde jsem si postavil těžební základnu s druhou War Factory a vní vyrobil tři mamuty. Mezitím jsem postavil letiště a orkama zničil přístav s loděma. Pak jsem obsadil EMP a poslal do útoku všechno, co jsem měl (hra mi pak ukázala, že jsem to dohrál za 22 minut, ale v reálu to byly dvě hodiny nervů :-D ). Ale obrana a věžičky mi vůbec nepomohly. Vzhledem k jejich ceně a výdrži bych řekl, že se vůbec nevyplatí. Ty dva mamuti potěší, ale vzhledem k tomu, že se objeví hned vedle brány do nepřátelský základny je to spíše podpoření útoku. Jinak se na ně NOD se sype a je po tancích.
@Malignus (30.03.2022 11:56): Som si to musel pripomenúť, ale to bola super misia. Najprv musíš začať extrémne defenzívne, postaviť vežičky. Orkami zničiť prístav a lode a potom ti prídu mammoth tanky, udefuješ základňu, postavíš jednotky a prevalcuješ NOD.
@Malignus (30.03.2022 09:51): Hmm, je to už dávno, ale ktoré napríklad? Ono je tam snaha urobiť tie misie už taktickejšie, hlavne niektoré za NOD a je pravda, že som to už hral dávno, ale ťažšie mi prišli asi len finálne misie a trochu mi trvalo, kým som si zvykol na tretiu stranu.
Musím se přiznat, že ačkoliv jsem dohrál drtivou většinu misí všech ostatních C&C her na normální obtížnost a většinu i na těžkou, přijdou mi mise v Tiberium Wars docela těžké, frustrující a některé i trochu nevyladěné. Nevím, čím to je... :-(
Ahoj, zeptám se tady, i když úplně nevím, jak svůj dotaz formulovat..

Před nějakým časem (cca 2016-2017) se objevila nějaká kopírka C&C, nějaká noname strategie s podobnými prvky, kterou jsem tou dobou sledoval, byla tuším tenkrát v předběžným přístupu nebo tak něco. Ale pak se z toho vyklubala nějaká dost průměrná hra, tak jsem ji přestal sledovat, ale teď bych ji tu šanci možná dal a nepamatuju si, jak se jmenovala, ani jak ji dohledat.

Tak zkouším svoje štěstí tady, třeba někdo budete aspoň vědět nebo mi poradíte, jak to třeba dohledat..
Obtížnost je pro casual gaming na easy/normal stále rozbitá asi, co? :/ Mám trochu chuť si zase trochu zaklikat a vzpomněl jsem si na časy hraní Tiberian Sun, který mě celkem bavil (tedy jen ty standardní dobývací mise a ještě ideálně za daleko zajímavější Brotherhood of Nod). Btw Tiberiun Sun vypadá graficky o tolik lépe, až je to k neuvěření. U Starcraftu Remasteru vs Starcraftu 2 je také rozdíl (Remaster jedničky je hezčí a přehlednější), ale není až tak propastný.
Je to tak, je to ve verzi 1.05 jednodussi. Predevsim muzete stale stavet vice base defence kdyz mate postaveny Crane. Bez toho to v nekterych misich proste nejde. Tu posledni misi za GDI ale stejne bez pouziti Liquid Tiberium Bomb nedam. Je tam toho potreba delat prilis najednou a to nestiham. Vetsinou mam ze zacatku i problem zastavit ten Rift Generator, natoz pak jeste atomovku NODu. Je toho proste moc. Stale me ale sere, ze nektere budovi nerozsiruji pole pro stavbu dalsich budov (elektrarny, barracks). Pak mate celou zakladu postavenou na velmi malem uzemi, nemate kam narvat letiste ale predevsim jste velmi zranitelni Riftem a atomovkou.
Hmm, tak jsem musel nainstalovat svou starou warez verzi, kterou jsem si kdysi vypalil na dvdcka. Zda se totiz, ze patch 1.09 dost dojebal obtiznost singleplayer kampane, ze to hrac jako ja nema sanci dohrat ani na Easy a na Originu nejde spustit hru ve starsi verzi tak, jak to jde u retailu. Takze jsem to zacal znovu hrat ve verzi 1.05 a zatim v pohode. Sarajevo a nasledne Berne ukaze, zda to bylo skutecne verzi nebo je hra na me mizerne startegicke mysleni proste prilis tezka.

To, co zminoval KRoman47 je prave neco, co jsem na te verzi 1.09 pozoroval. Zatimco ja byl na Easy zahlcen Devastatory a Assault Carriery, ve videu na youtube mel hrac na Hard jednoho Devastatora na celou mapu. A byt to ve hre plati tak, ze pokud se loudas, nepritel te zahlti jednotkami (cim dele, tim silnejsi jednotky a vic jich), nemyslim si, ze mi to trvalo o tolik dele nez hraci na videu, ze by to bylo jen tim.
@Malignus (07.07.2012 12:24): Je to možné, tanky ho zničí hned, ale blbé je, že proti němu vybíhají rádi pěšáci. =/

Otázka do pléna, je tak těžké udělat ve strategii kampaň taky, aby nebyl počítač neustále zvýhodňován?!
Už se mi tam objevili ti emzáci, byla to asi 3. mise s nimi, kde jsem měl zjistit jejich počet a zlikvidovat, opravil jsem si tam základnu, začal budovat armádu a když jsem se opakovaně pokoušet tu nepřátelskou zničit, tak jsem zjistil, že tam mají šíleně jednotek a navrch obrané věže. Takže ty jsem zlikvidoval, neměli tam už prakticky nic, ale neustále asi po minutových intervalech jim tam z okraje mapy přilétají nějaké výsadkové lodě s celou letkou, co mi zlikviduje vše + nějaké potvory ve vzduchu, co střílí děsně daleko, takže si musím vyjet. Sotva zlikviduji jednu skupinku, okamžitě se tam objeví druhá, opravdu bravo, taky bych chtěl zadarmo neustále dostávat posily.
Tak už se mi to povedlo, ani to nebylo tak těžké, akorát jsem vybudoval dostatečně silnou obranu a pak s ní zaútočil na jednu základnu, čímž jsem se zbavil útoků z jedné strany a pak na druhou základnu, pak v klídku rozložil základnu a jen sbíral suroviny, až jsem mohl zaútočit na tu vyvýšenou, ta byla pěkně pitomá. Z 8 stíhaček se většinou nevrátilo nic, tak jsem zaútočil i po zemi s pomocí jetpacků, ale ty mi zase rozprášily plamenometné vozidla. Ještě si nepamatuji názvy, když jsem za ně ani nehrál.
@Tulareanus (06.07.2012 21:57): Nene ta předchozí šílená byla už v Egyptě, pak následovalo přerušení odpalu té další atomovky, což bylo zase snadné. RTS jsem poslední roky fakt mimo W40k nehrál prakticky vůbec, pořádně naposledy na základce a to už je dobrých víc jak 8 let.
Jo to přepínání energie je zajímavé, ale jelikož tam neustále posílají vlny i po příjezdu "posil", o které se musím postarat zvlášť, tak je pro mě nemožné koordinovat 5 věcí najednou v takovém šíleném tempu, bych musel mít 5 ruk, 5 obrazovek a nějaký ten pár očí a mozků navíc, eh. Navíc když přepínání mezi ovládáním enegie a opravami je tak nešikovně řešené a třeba na obranné věžičky se pomalu nemůžu ani trefit, protože to bere snad 5 pixelů okolo středu věže a zbytek prostě ne. Zítra to ještě zkusím, dnes už na to nemám nervy. Od hry očekávám nějaké fér podmínky a zábavu a ne jen frustraci, že počítač klidně může kontrolovat 5 věcí v jednu chvíli.
@KRoman47 (06.07.2012 21:33): Aha, ja, že si bol predtým na tejto misii. :D No asi to chce cvik, neviem nakoľko máš RTSky v krvi, lebo až tá v Chorvátsku mne pripadala ako prvá, kde sa človek mal aj sústrediť. Tam bolo zábavné práve to, že si nemal dostatok energie a musel prepínať medzi vežičkami pri útočení. Vlastne si úvod strávil celkom zábavnou defenzívou, potom našiel druhé pole tibéria, tam si postavil základňu tak, aby si tam mal len nezbytné veci. Ako bol prechod cez most, tak som do budov poslal čo najviac pechoty, aby ich obsadili a mal som tak predsunuté stanovisko, ktoré strážilo prístup. No a potom som už len rozširoval základňu, staval stíhače a neskôr aj tanky a s veľkou armádou prešiel na druhý breh a zrovnal súpera.
No nic, přepínám na lehkou, se úplně pos*ali. Mise Croatia, nedostatek energie, všechno poškozené, neustálé vlny ze všech stran, čekám pořádné posily a dojedou dva tanky s hlavní budovou, takže se starat o opravy, energii, výstavbu, čištění cesty a ještě samotný přesun...totální hovada!
Asi se do toho jen potrebuji dostat.
Obranu jsem budoval, ale problem byly jednotky, ktere dostrelily dal nez moje, takze me solidne ostrelovaly.
@KRoman47 (06.07.2012 16:19): Mne sa WH40K Dawn of War tiež veľmi páčil (a to ma nebavia tie extrémne rýchle stratégie ala Starcraft), ale z mojich skúseností tam tá hra mala o dosť rýchlejšie tempo než ten C&C.

Celkovo "strategický" princíp C&C v klasických znič nepriateľa misiách spočíva v tom, že si čo najskôr postavíš factory aspoň pri dvoch náleziskách tibéria (ak to mapa umožňuje) a okolo nich jednoducho postavíš silnú obranu, aby si mohol bez nejakého záseku na 0 chŕliť stále nové a nové jednotky, pre začiatok nie sú odveci tie obranné silá, do ktorých nahádžeš raketometníkov alebo obyčajnú pechotu, ich účinnosť je v tom sile oveľa vyššia.
Aha, na to s přejížděním jsem ještě nedošel. No ještě že mi při výuce tolik vysvětlovali, jak se ovládá pohyb po mapě...
Jinak se mi to líbí, ale na W40k to u mě nemá, teď mě štve, že jsem při poslední slevě nekoupil ten jeden datadisk, co ještě nemám.
Druhá v Egyptě, ale už jsem to zvládl. Fakt nesnáším stupňování obtížnosti jako: "tady máš všechno jak na talíři, o taktiku se ani starat nemusíš, ono se to zvládne samo a najednou bum, teď se z toho pos*r!" =)
Co je tak nejlepší proti těm zpropadeným plamenometčíkům? Tanky na pěchotu jsou extrémně neúčinné a pěchotu mi okamžitě spálí. Snad jedině ostřelovači.
Když já nevím, kde ty jednotky berou, i když jsem se snažil vyjet a zlikvidovat jim alespoň něco, tak nikde nic nebylo, jen to překladiště a lodě v přístavu a zdroj těch EMP. Likvidují mě takovou rychlostí, že nestíhám stavět nové jednotky a po půl hodině mám vytěženy všechny zdroje a naspořené nemám nic. pak je tam zdroj kousek severně, jenže tam jak něco postavím, tak za okamžik tam vlétne armáda a zničí vše. Krucinál...
Zlatý Warhammer 40k, kde pěchota nemá na pořádný tank šanci. Tady tank nemá šanci proti pěšákům. =/
@KRoman47 (06.07.2012 14:15): To bola asi prvá misia, kde som musel vypnúť mód "prst v nose", ale dalo sa to zvládnuť, len človek nesmel by priveľmi hrrr. Celkovo tá obtiažnosť nie je veľká, len sa potom človek musí aj trocha viac snažiť byť rýchlejší čo sa týka výstavby a neunáhlený, čo sa týka útočenia a rozloženia jednotiek.

@Grecza (06.07.2012 01:54): Na tú vetu som pomerne alergický (nič osobné), ale na druhej strane, tu by sme sa vlastne aj tak asi k ničomu nedopracovali a myslím si, že robiť nejaký rozbor videí záber po zábere by bolo smiešne a len by nás to zbytočne obralo o čas. :)
ÁÁÁÁh, další hra s fakt skvělým stupňováním obtížnosti no, udělám několik misí lehkých jako facka a teď jsem zaseklý v jedné, kde na mě neustále útočí ve vlnách, prachy nemám žádné, když někam vyjedu, tak mi základnu zničí, po každé vlně jsem jen slabší a slabší. Mezi vlnami stihnu opravit tak jeden tank a postavit jednu věž a oni dojedou s 7 tanky a ještě raketometčíky a plamenomentčíky, navíc mi pořád vyřazují budovy s EMP.
@Grecza (05.07.2012 22:26): Ja tam priveľký rozdiel nevidím, dokonca i tá šablóna briefingových scén je veľmi podobná, takmer identická.
Renderované sekvencie boli super, už pri traileri, ktorý som mal na originálke Dune 2000 som čumel, ale tie s tým nemajú nič spoločné. :)
@Tulareanus (05.07.2012 21:23): no hele, Tiberian Suna si čas od času střihnu, naposledy jsem ho hrál spolu s RA 2 loni a ty mezisekvence TS jsou zkrátka na opravdu vysoké úrovni. To ani nemluvím o renderovaných sekvencích, u kterých se člověk až diví, co se dalo v roce 1999 na počítačích vytvořit.
Tak jsem si to koupil a vypadá to docela v pohodě, asi se mi to bude líbit, i když ty hrané scénky mají hereckou úroveň na bodu mrazu, ale nepřijdou mi stěžejní, alespoň na Jennifer Morrison se podívám rád. =)
@Grecza (04.07.2012 01:27): Ten sexuálny podtón beriem, je to fan service, ale taký Sawyer z Lostu alebo Kane ako taký sú fajn na pomery toho, o čo sa jedná. Okrem toho oproti Tiberian Sun animačkám priveľký rozdiel nie je, len si to hral pravdepodobne o dosť mladší, tak ti to až tak nevadilo. :)
Fraškovitosť Red Alert 2 bola zámerom a preto je aj z určitého pohľadu zábavná a splnila tak svoj účel.
to tempo je na objednávku EA... magická formulka "zpřístupnění širšímu hráčskému publiku" stačí se podívat na Tiberian Twillight, nejnovější díl série, tam už se nestaví základna vůbec, jen samá akce od začátku do konce
@Chark (04.07.2012 09:14): Aha, zde je také šílené tempo? Strategie už moc nehrávám, tak jsem navíc vyšel ze cviku, dřív mi Red Alert 2 přišel docela rychlý, ale dalo se to. Co jsem ale četl o Red Alert 3, tak mě odradilo právě to tempo, které je prý až moc vysoké.
Podvádění umělé inteligence ve strategiích mě vždy neskutečně štvalo, když člověk sledoval nepřátelskou základu a viděl, že si postavil 3 stavby v jednu chvíli apod.
Možná už jsem starý, ale nějak jsem v tomto dílu nestíhal. Předchozí C&C hry mi nepřišly tak hektické. V pozdějších misích je opravdu nutné stavět 2 až 4 základny najednou a to už bylo na moje mozkové kapacity moc. Ze série C&C u mě vede Red Alert 2, ten je pro mě nejhratelnější a nejzábavnější.
ten rozdíl byl patrný už při jejich další hře, RA 2 (sovětské sekvence ještě ušly)... chabé herecké výkony, výrazný sexuální podtext některých postav (aby se to dobře prodávalo, že) a očividná snaha ušetřit... záběry z nezajímavých prostor místnosti, kde si nějaký trumpeta odplká pár vět o vážnosti situace, důležitosti další mise a mihne se tam pár živých stromů
těžko může člověk předcházející díl série považovat za zpátečnický, to nemá co dočinění se stářím hry
Tiberium Wars nepřináší krom horších videosekvencí a lepšího graf. zpracování nic nového, ale je fakt, že tomu, kdo původní díl nehrál, to asi moc vadit nebude
pro mě je třeba stracraftování z jakousi třetí mimozemskou stranou, která v konfliktu nemá co dělat, nepřekonatelné
Pokud mu Red Alert 2 příjde jako ideál, pak je TS logicky krokem vzad. Pro mě to bylo až tak zpátečnické, že jsem to vypnul v první misi a nehodlám se k tomu už vracet.
tak si zkus stáhnout Tiberian Sun, předchůdce téhle verze, je to už freeware... vydaný roku 1999, ale stále dobře hratelný... jen ta grafika už je trochu zastaralá
a kvalita hraných sekvencí je na opravdu hodně vysoké úrovni... alespoň oproti tomu, co jsem ze série C&C viděl
Ale tak má to tu 94 hodnocení, což je celkem slušné. Já dění Command & Conquer nikdy nějak nesledoval, na základce se prostě pařil Red Alert 1 a doma dvojka, která byla super jako strategie, víc jsem nepotřeboval. =)
to máš tak, že do konfliktu mezi NODem a GDI prodloužená ruka EA namontovala jakýsi mimozemšťany, tak to nikdo nehrál :) tak je zas museli v dalším díle odmontovat
Co že tu není žádná diskuze? Zrovinka o tom uvažuji, když je to v té pěkné slevě na Steamu.