Datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars, přidávající novou kampaň za Nod, která se zčásti odehrává před původní hrou. První část je před C&C 3, druhá část se odehrává v čase původní hry a třetí navazuje na příběh C&C 3.
Kromě kampaně datadisk dodal Globální mód, ve kterém ovládáte armády na mapě světa v tahovém režimu a při bitvě se přepnete do klasického real-timu. Také dodal sub-frakce, na které se rozdělily původní strany (GDI, Nod a Scrin). Tímto se počet hratelných stran rozšířil ze 3 na 9.
Kromě kampaně datadisk dodal Globální mód, ve kterém ovládáte armády na mapě světa v tahovém režimu a při bitvě se přepnete do klasického real-timu. Také dodal sub-frakce, na které se rozdělily původní strany (GDI, Nod a Scrin). Tímto se počet hratelných stran rozšířil ze 3 na 9.
Datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars, přidávající novou kampaň za Nod, která se zčásti odehrává před původní hrou. První část je před C&C 3, druhá část se odehrává v čase původní hry a třetí navazuje na příběh C&C 3.
Kromě kampaně datadisk dodal Globální mód, ve kterém ovládáte armády na mapě světa v tahovém režimu a při bitvě se přepnete do klasického real-timu. Také dodal sub-frakce, na které se rozdělily původní strany (GDI, Nod a Scrin). Tímto se počet hratelných stran rozšířil ze 3 na 9.
Kromě kampaně datadisk dodal Globální mód, ve kterém ovládáte armády na mapě světa v tahovém režimu a při bitvě se přepnete do klasického real-timu. Také dodal sub-frakce, na které se rozdělily původní strany (GDI, Nod a Scrin). Tímto se počet hratelných stran rozšířil ze 3 na 9.
Datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer přidávající novou kampaň za Nod, která se zčásti odehrává před původní hrou. První část je před C&C 3, druhá část se odehrává v čase původní hry a třetí navazuje na příběh C&C 3.
Kromě kampaně datadisk dodal Globální mód, ve kterém ovládáte armády na mapě světa v tahovém režimu a při bitvě se přepnete do klasického real-timu. Také dodal sub-frakce, na které se rozdělily původní strany (GDI, Nod a Scrin). Tímto se počet hratelných stran rozšířil ze tří na devět.
Kromě kampaně datadisk dodal Globální mód, ve kterém ovládáte armády na mapě světa v tahovém režimu a při bitvě se přepnete do klasického real-timu. Také dodal sub-frakce, na které se rozdělily původní strany (GDI, Nod a Scrin). Tímto se počet hratelných stran rozšířil ze tří na devět.
Datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer přidávající novou kampaň za Nod, která se zčásti odehrává před původní hrou. První část je před C&C 3, druhá část se odehrává v čase původní hry a třetí navazuje na příběh C&C 3.
Kromě kampaně datadisk dodal Globální mód, ve kterém ovládáte armády na mapě světa v tahovém režimu a při bitvě se přepnete do klasického real-timu. Také dodal sub-frakce, na které se rozdělily původní strany (GDI, Nod a Scrin). Tímto se počet hratelných stran rozšířil ze tří na devět.
Kromě kampaně datadisk dodal Globální mód, ve kterém ovládáte armády na mapě světa v tahovém režimu a při bitvě se přepnete do klasického real-timu. Také dodal sub-frakce, na které se rozdělily původní strany (GDI, Nod a Scrin). Tímto se počet hratelných stran rozšířil ze tří na devět.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kane's Wrath je datadisk ke hře Command & Conquer 3: Tiberium Wars ze série Command & Conquer, který přidává novou kampaň za Brotherhood of Nod, singleplayerový mód Global Conquest a dvě frakce ke každé hratelné straně. Novými frakcemi za GDI jsou Steel Talons, zaměřující se na testování nových technologií, a ZOCOM, redukující zamoření tiberiem, hlavně v červených zónách; Nod má plamenometné Black Hand a robotické Marked of Kane a rase Scrin slouží na ovládání nepřátelských jednotek se specializující Traveler-59[i] a hrubou sílu vyznávající [i]Reaper-17.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.
Kampaň o délce 13 misí, v níž hráč představuje řídicí umělou inteligenci LEGION, nástupce počítače CABAL, je rozdělena na tři úseky. První se odehrává mezi druhou a třetí tiberiovou válkou, druhý popisuje jisté části děje třetí tiberiové války, které nebyly součástmi kampaní v Command & Conquer 3: Tiberium Wars, a poslední mapuje některé události po třetí tiberiové válce. Kampani tradičně nechybí hrané sekvence, v nichž si své pevné místo drží Joseph David Kucan coby Kane a střídá ho Natasha Henstridge v roli Alexy Kovacs, vedoucí projektu LEGION. V rámci kampaně hráč vyzkouší hru za všechny tři frakce Nod a současně okusí hru proti oběma frakcím GDI a mimozemských Scrin.
Mód Global Conquest je tahovou strategií, jejímž cílem je za jednu ze stran získat převahu na zeměkouli. Hráč v případech, kdy nechce riskovat, že pro něj algoritmem určený výsledek boje nebude příznivý, může sáhnout k manuálnímu boji ve smyslu RTS a micromanagementem jednotek dosáhnout lepšího výsledku, než by na základě vstupních jednotek obou soupeřících stran určil počítač. Kromě rozdrcení protivníka existují i alternativní cesty k vítězství - GDI potřebuje kontrolovat 33 % souše na zemském povrchu, Brotherhood of Nod vyvolat nepokoje ve 24 městech a Scrin postavit 9 věží.