Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drekt (21.01.2018 18:04): Ano, ten průměrovač je ze všech asi nejtěžší na pochopení, bohužel by ale bez něj byly možnosti levelů dost omezené, tak jsem ho musela dát brzo. Z toho co jsem pochytila od hráčů je nejzákeřnější asi 16. level. Dneska bych ho asi dala víc dozadu.
Škoda, že to nemá achievementy, dalo by se z nich vyčíst, u kterého levelu hráči nejčastěji končí. Přišlo mi totiž, že jsou někdy obtížnostně docela nevyvážené. U nějakého levelu sem si dlouho lámal hlavu a následující 3 pak dal během okamžiku.

Třeba prvek, který počítá průměr poměrů barev mi přišel na výpočet ze všech nejsložitější (zvlášť když se na něj napojí hned 3 různé barvy) a to se objevuje už v začátcích. A teprve pak se přidávají prvky jako +1, -1, či odstranění barvy, které jsou oproti tomu průměru mnohonásobně jednodušší.
Po dnešku hlásím level 40. Už začínám pomalu nakukovat do nápovědy, protože obtížnost leze nahoru. Chtělo by to nějaké "záchytné" body. Kolikrát mi stačí jen mrknout, který prvek má být na konci a pak se už většinou chytnu.

Soundtrack je boží. Už kvůli němu má cenu tuhle hru hrát. Jedna trochu rychlejší písnička by tomu přece jen možná slušela.
Rozehráno a musím uznat, že je to fakt dobré. Základní myšlenka je vcelku prostá, ale hra si s tím pak tak pohrává, že se nemůžu ubránit nadšení. Dostal jsem se zatím do levelu 28 a začínám mít strach, že to dohraju a tenhle vymazlený svět se mi uzavře.

To, že to tady zatím nikdo nedohrál, mě ale trošku znervózňuje :)
@Akhera (28.06.2015 10:38): Jenom takový technický detail, neměl by ten vývojářský profil být rozdělen na dvě části? Aby bylo vidět, kdy studio vzniklo.. Ale je to asi jedno.

Jinak článek by mohl být zajímavej. A klidně si dát na čas samozřejmě, tady se nějak s věcmi nespěchá.
@Karasman (26.06.2015 21:05): Dobrá, tak jste mě s Memphisem přesvědčili. Nicméně bych ráda zahrnula i nějaké věci které se ještě nestaly a měla trochu větší odstup, takže to čekejte až někdy v červenci nebo srpnu.

@M.a.t.t. (28.06.2015 08:43): Ok, když ti pošlu plnou verzi, napíšeš lepší popisek který bude tvými slovy? :)
Akhera: Docela bych uvítal menší článek do blogu, jak to na Steamu chodí z pohledu vývojáře. Jak probíhá komunikace, jak se určujou ceny, akce apod... Pokud bys měla čas, něco takovýho bych si moc rád přečetl...