Na Steamu aktuálně za méně než euro. Kdo nemá, neváhejte.
Diskuze
Najskôr som názov hry prečítal ako Colon Assembler, to by bola zaujímavá hra.
@Drekt (21.01.2018 18:04): Ano, ten průměrovač je ze všech asi nejtěžší na pochopení, bohužel by ale bez něj byly možnosti levelů dost omezené, tak jsem ho musela dát brzo. Z toho co jsem pochytila od hráčů je nejzákeřnější asi 16. level. Dneska bych ho asi dala víc dozadu.
Škoda, že to nemá achievementy, dalo by se z nich vyčíst, u kterého levelu hráči nejčastěji končí. Přišlo mi totiž, že jsou někdy obtížnostně docela nevyvážené. U nějakého levelu sem si dlouho lámal hlavu a následující 3 pak dal během okamžiku.
Třeba prvek, který počítá průměr poměrů barev mi přišel na výpočet ze všech nejsložitější (zvlášť když se na něj napojí hned 3 různé barvy) a to se objevuje už v začátcích. A teprve pak se přidávají prvky jako +1, -1, či odstranění barvy, které jsou oproti tomu průměru mnohonásobně jednodušší.
Třeba prvek, který počítá průměr poměrů barev mi přišel na výpočet ze všech nejsložitější (zvlášť když se na něj napojí hned 3 různé barvy) a to se objevuje už v začátcích. A teprve pak se přidávají prvky jako +1, -1, či odstranění barvy, které jsou oproti tomu průměru mnohonásobně jednodušší.
Po dnešku hlásím level 40. Už začínám pomalu nakukovat do nápovědy, protože obtížnost leze nahoru. Chtělo by to nějaké "záchytné" body. Kolikrát mi stačí jen mrknout, který prvek má být na konci a pak se už většinou chytnu.
Soundtrack je boží. Už kvůli němu má cenu tuhle hru hrát. Jedna trochu rychlejší písnička by tomu přece jen možná slušela.
Soundtrack je boží. Už kvůli němu má cenu tuhle hru hrát. Jedna trochu rychlejší písnička by tomu přece jen možná slušela.
Rozehráno a musím uznat, že je to fakt dobré. Základní myšlenka je vcelku prostá, ale hra si s tím pak tak pohrává, že se nemůžu ubránit nadšení. Dostal jsem se zatím do levelu 28 a začínám mít strach, že to dohraju a tenhle vymazlený svět se mi uzavře.
To, že to tady zatím nikdo nedohrál, mě ale trošku znervózňuje :)
To, že to tady zatím nikdo nedohrál, mě ale trošku znervózňuje :)
@Karasman (16.02.2017 19:53): Hmm, trošku. Možná na druhé výročí od vydání něco sepíšu :)
@Akhera (28.06.2015 10:38): Teda Akhero, trošku ses na nás zapomněla, ne? ;-). Dneska jsem si ten tvůj skvost konečně koupil, tak jsem si na to vzpomněl... :-)
@Akhera (28.06.2015 10:38): Jenom takový technický detail, neměl by ten vývojářský profil být rozdělen na dvě části? Aby bylo vidět, kdy studio vzniklo.. Ale je to asi jedno.
Jinak článek by mohl být zajímavej. A klidně si dát na čas samozřejmě, tady se nějak s věcmi nespěchá.
Jinak článek by mohl být zajímavej. A klidně si dát na čas samozřejmě, tady se nějak s věcmi nespěchá.
@Akhera (28.06.2015 10:38): Paráda!
@Akhera (28.06.2015 10:38): Ja myslím, že steam to napísal pekne. Aj keď tá plná verzia.... musím popremýšľať. Na druhú stranu som ti pekne upravil aj vývojársky profil. :)
@orromis (28.06.2015 11:47): Kuš, pozeraj opačným smerom!
@orromis (28.06.2015 11:47): Kuš, pozeraj opačným smerom!
@Akhera (28.06.2015 10:38): To je uplácení!!!
@Karasman (26.06.2015 21:05): Dobrá, tak jste mě s Memphisem přesvědčili. Nicméně bych ráda zahrnula i nějaké věci které se ještě nestaly a měla trochu větší odstup, takže to čekejte až někdy v červenci nebo srpnu.
@M.a.t.t. (28.06.2015 08:43): Ok, když ti pošlu plnou verzi, napíšeš lepší popisek který bude tvými slovy? :)
@M.a.t.t. (28.06.2015 08:43): Ok, když ti pošlu plnou verzi, napíšeš lepší popisek který bude tvými slovy? :)
@Akhera (25.06.2015 12:56): A čo iné som mal akože robiť? Ja tú hru nepoznám ako ty, takže som musel z niečoho čerpať! A za to sa dočkám takejto vďaky. "Stejně díky" Pfft :D.Mala si si to pridať sama, keď je to také ľahké :D
@Akhera (26.06.2015 20:07): Tak samozřejmě že nečekám, že bys tam zmínila konkrétní částky, spíš jak ta mašinérie funguje. Jak se člověk na ten Steam se svojí hrou může dostat apod.
@Karasman (26.06.2015 19:10): To by mě také zajímalo :)
@kristmeister (26.06.2015 16:43), @Neelixx (26.06.2015 16:59): Není to žádná sláva ale v dlouhodobém výhledu mě to možná uživí.
@valcik (26.06.2015 18:14): U her s malým počtem hráčů je SteamSpy velmi nepřesný.
@Karasman (26.06.2015 19:10): Já bych byla i pro, jenže si nejsem úplně jistá o kterých věcech můžu mluvit. Velká část podléhá NDA.
@valcik (26.06.2015 18:14): U her s malým počtem hráčů je SteamSpy velmi nepřesný.
@Karasman (26.06.2015 19:10): Já bych byla i pro, jenže si nejsem úplně jistá o kterých věcech můžu mluvit. Velká část podléhá NDA.
Akhera: Docela bych uvítal menší článek do blogu, jak to na Steamu chodí z pohledu vývojáře. Jak probíhá komunikace, jak se určujou ceny, akce apod... Pokud bys měla čas, něco takovýho bych si moc rád přečetl...
@kristmeister (26.06.2015 16:57): Dolarovky jsou víc kůůl a fskutečnosti ušetříš.
To je ono ? http://store.steampowered.com/app/370570
Kolik taková hra prodá kopií ? 8 euro - 30 proc pro Steam, zbývá 5,60 euro pro autora.
Dá se tím uživit ?
Kolik taková hra prodá kopií ? 8 euro - 30 proc pro Steam, zbývá 5,60 euro pro autora.
Dá se tím uživit ?
@Bodkin (26.06.2015 16:51): spíš eurovky ne? :D
@kristmeister (26.06.2015 16:43): Určo, tento týden jsem ji zahlédl jak jezdí přes Karlín v novém Poršáku a rozhazuje stodolarové bankovky.
@Akhera (25.06.2015 12:56): A vynáší to dobře? :)
@Akhera (25.06.2015 12:56): Jsi to proste mela udelat sama a hotovo!
@M.a.t.t. (25.06.2015 09:22): Vždyť jsi jen přeložil popis co je na Steamu :) Ale stejně díky. Akorát ten cover asi udělám nějakej lepší :)
@Garion (25.06.2015 09:17): Presne tak! Dúfam, že mi za pridanie pošle bezplatnú kópiu na odskúšanie :)
Ona to fakt nepridala? Shame!
Hru vytvorila uživateľka databáze Akhera. :)