Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dneska večer narychlo spíchnutej event, můžete se přidat. 19:00

Melo by byt mozne pozvat lidi do "Party" a pak ten kdo ji zalozil muze presunovat celou partu ze hry do hry, pripadne pozvat jinou partu a hrat proti ni (tj. takhle maji v IWNetu zarizeny klanovy valky). Zkusime uvidime.
DoomCZE: VAC to vetsinou nepozna uplne hned, ale zase az to pozna, tak rovnou banuje vsechny hry na stejnem enginu na konkretnim steam uctu :)
Včera jsem poprvé v multiplayeru viděl atomovku. Samozřejmě ji měl člověk s aimbotem (bylo to jasně vidět v killcam), takže jsme všichni umírali přes celou mapu a ješte k tomu přes několik překážek a vždy přesnej headshot :-). Takže PB nebo VAC, je to úplně jedno.
Kdyby vám hra (mulťák) padala s hláškou něco jako "create2Dtexture fail... run out of memory" tak snižte detaily, mně to pomohlo.
Syky: No hacky možná jsou, ale to se dalo čekat. Jenže k VAC mám oproti punkbusteru důvěru, že do budoucna je nějak podchytí :-) A vzhledem k tomu, že při zakládáni hry se musíš přihlašovat k IWnet, tak předpokládám, že do budoucna podchytí nějakým updatem i ten MP crack, teda jestli fakt existuje, o tom totiž slyším prvně.
Jakou výhodu má vlastně ten IWnet?? Hacky už na to jsou dávno a crack na MP už taky vyšel... Je to uplně k hov**. Akorát nikdo nemůže mít svuj server a nebudou custom mapy.
Ratatouille robil on? to som nevedel, tam je to celkom fajn, ale to je všetko klasické francúzske bossa nova, chanson kulinárstvo po hudobnej stránke. :)

hmmm a asi sme slightly offtopic
Star Trek zrovna považuju za jednu z nejhorších Giacchinových prací. :) Zkus Ratatouille, ale Airborne je fakt the best.
To konkrétne som nepočul, ale čo som od neho počul veci z Lostu a Star Treku a ešte kdesi mi prišlo strašne slabé a jednotvárne, vždy rovnaké vibrato slákové linky, nuda...
Pre mňa je jeden z viacerých vrcholov hernej hudby TES: Morrowind od Jeremyho Soulea, prípadne Myst III, IV od Jacka Walla.
Vrchol herní hudby je pro mě poslední dobou Giacchinovo Medal of Honor: Airborne, to strčí do kapsy všechno. :)
Tak samozrejme, že má svoj štýl, to sa časom prejaví na každom skladateľovi, ale on vyslovene vykráda sám seba, tak ako to posledné roky robí aj John Williams. Mať svoj štýl a nevykrádať sa, to je pekne vidieť na skladateľoch ako Clint Mansell alebo Philip Glass.
Ano, ano. Němělo by se zapomínat na dobové songy, zvlášť od Djanga.( dodnes si vychutnávám projížďku městem v Mafii za doprovodu jeho "vybrnkáváček"). :)

Jinak, tím je docela Zimmer velmi známý svým "opakováním", ale tohle bych neviděl jako problém. Má svůj styl, ostatně jako všichni skladatelé. Ale, zkomerčněl nehorázným způsobem, to bez diskuse. Obecně se domnívám, že problémy při kompozicích filmové, či herní hudby budou čím dál tím větší, protože mám za to, že už vlastně není co originálního vymýšlet. Celkově v hudbě a zvlášť v té orchestrální, se začíná narážet na pomyslný strop, takže vypustit dnes něco, co lidé ještě neslyšeli, bez jistých "kopírování" prostě nejde.
Asi si tento soundtrack predsalen stiahnem, keď sa o ňom tak píše (hru som zatiaľ nehral), ale na môj vkus je Zimmer priveľmi prevarený a vykráda neustále sám seba (jediné čo od neho fakt mám rád, sú asi niektoré motívy z Levieho kráľa :) ) a to nie je problém len jeho, v poslednej dobe kopec filmových skladateľov znie dosť rovnako (česť výnimkám), že človek vlastne ani nevie, ktorý z nich robil tú hudbu.

Hoonza: ach tak, mne až na výnimku tej hlavnej témy prirástli k srdcu hlavne tie staré mestské songy.
Bursoft: povedal by som, že je to celé len o nápadoch daného človeka, má to odlišné postupy, ale ten herný skladateľ nie je obmedzovaný takmer nikdy určitým časovým limitom, skôr tým, aby počítal s tým, že hráč môže v danej lokácií stráviť viac času než by mal...

Hoonza: tak Django je pojem :)

ZvacA: tak Šimůnek robil len hlavnú tému a pár tých akčných motívov, inak to boli všetko archívne veci ala Billie Holiday a Django Reinhart a ďalší, ale všeobecne súhlasím, že tí skladatelia v súčastnosti už rozhodne nie sú neznámi.
ZvacA: blbě jsem to formuloval, šlo mi o to, že ty díla, které se mi tolik líbí, dělaly (v té době) poměrně neznámé jména (mám na mysli první C&C, prvního Hitmana a prvního Maxe Payna), kdežto MW2 má na svědomí asi nejprofláklejší současný skladatel.
Hoonza: Chlape, u těchto titulů, to jsou velmi velká jména. :) Jejich sláva a oblíbenost u hráčů je stejná jako u lidí, kteří zbožňují Zimmera u filmu. Jesper Kyd(Hitman), Frank Klepacki(C&C), Kärtsy Hatakka(Max Payne 1,2), Vladimír Šimůnek(Mafia). Každopádně, jsou to solidní kousky a pravda, i přes Zimmerovo působení na soundtracku k MW2, nemůže nový díl CoD těmto hrám po hudební stránce konkurovat. Ale zase si říkám, zda se to může tak srovnávat, když každý má svůj styl a tvoří pro hry jiného žánru, ve kterých se hráči ocitají napříkald v jiných časových období, hra má jiné akční tempo atd. Například nemožné srovnat skladby Mafie s CoDMW2.
Last Jedi: Reindharta neznám, Jesper Kyd je teď určitě dost známé jméno, ale když pracoval na Hitmanovi jedničce, tak ho skoro nikdo neznal :)
LJ: Píšu, co jsem četl. Každopádně, jestli chceš kvalitní, do místa a děje a atmosféry (akce např.) zapadající hudbu ve hře, tak si opravdu myslím, že je to těžší.
Hoonza: mne príde, že mená ako Django Reindhart (kopec jeho vecí bolo v Mafii) alebo Jesper Kyd sú celkom zvučné mená. :)

Bursoft: tak ťažšie, ber to tak, že vo filme musí presne zapasovať do scény, do momentu tá hudba, zatiaľ čo v hre častokrát pracuje s tým, že hrá odráža prostredie ako celok, nie ako konkrétny moment, čiže to potrebuje melódiu, ktorá má tendenciu sa opakovať bez toho, aby začala liezť na nervy :)
Na mých nejoblíbenějších herních soundtracích (Mafia, Fallout, Hitman, C&C, STALKER, Max Payne atd.) žádné velké jména nedělaly a zapůsobily na mě mnohem více než hudba z Modern Warfare2 :)
ad off-topic: Nemyslím, že takto známí hudební skladatelé se budou často obsazovat do her, protože málokdo si je může dovolit. Někde jsem četl hodně dobrej článek o dělání soundtracku ke hře. Je to mnohem pracnější práce než dělat hudbu k filmu, protože film je natočenej a skladatel dělá hudbu pro scény. Zatímco ve hře se musí počítat s chováním hráče (např. pomalá hudba v neakčních pasážích, na to navazující hudba k akci apod.). Mimo to, původní soundtrack ke hře je prý děsně drahá záležitost a skladatelé si nechají rádi platit hodně..
Veliký Off-topic. :D Každopádně, výtečné songy a zejména Ennio Morricon je prostě klasika (já bych si tohoto pána představil klidně ke Call of Juarez 3, kde by byl ve svém živlu). Obecně, co se týče herní hudby, lze očekávat, že angažování primárně filmových skladatelů do her, bude nyní čím dál tím častější záležitostí. Co si budeme namlouvat, jako reklama to dělá divy. Stačí se vrátit dva měsíce zpátky, kdy byl HZ potvrzený jako komposer pro MW 2, byly toho plná fóra a každý spekuloval, co to bude za bombu. Vždyť zasazení hry a potvrzené lokace přímo vybízely k zopakování soundtracku ze Skály, což je od Zimmera naprostý skvost akční hudby, jak tu zmínil kolega níže. Zimmer samozřejmě není první, který se vedle filmu odskočil ke herním titulům ( doufám, že i nadále nějaké projekty zkusí), například Harry Gregson-Williams má také svůj podpis pod CoD4 a nelze opomenout Michaela Giacchino, který se vedle Medal of honor podílel i na prvních dílech CoD.
Nicméně, s nadsázkou jsem zvědavý ,jestli herní skladatelé budou mít ještě nějakou práci. :)
Podle mě ta hudba výborně splnila účel v podtržení některých scén, ale že by byla nějak dechberoucí a pořád na ní musel myslet, nebo si ji broukal v hlavě, to ne. Zvukově je na stejné úrovni jako jeho tvorba pro film, jen mi tam chyběly nějaké ty jeho chytlavé melodie, kterých tady ale zřejmě záměrně upustil...

Jinak Zimmera žeru od malička, kdy jsem ho zaslechl ve filmech Broken Arrow a The Rock a je to do teď můj nejoblíbenější skladatel :)
Tak, veliké plus na této hře bych přidával zejména hudbě. Některé situace by nepůsobily tak epicky jako v případě doprovodu, podle mého, slušného soundtracku. Sice nic, co bychom už neslyšeli, ale já rozhodně čekám na oficiální vyuštění, abych mohl zase do něčeho investovat. :) Jak jste vlastně vnímali skladby po taktovkou Hanse Zimmera? Myslíte, že si odbyl svou premiéru v kompozici pro herní průmysl dobře?
Jo no, prostě joke, ale když jsem hrál jenom první díl, tak jsem nemohl vědět, jestli to nějak nepropletli a jednalo by se o toho samého Price.

Mirus: Ty jsi ožralý nebo proč píšeš jak magor? "Máš tady pro nevymáchané huby* už mě to nebaví." Tomu mám rozumět jak, ty vole? Že se mám jít ptát do všeobecné diskuze? A proč?
Mirus: Náhodou Pivo nám tu rozplétá záhadnou teorii o spiknutí v rodině Cpt.Pricu. Navíc to neni OT, takže bych řekl, že je to docela jedno ne?

Pivo: S tim si zas nesmíš lámat hlavu, na tomhle prostě nějak ani nezáleží :-)
Kurva už..Pivo,Ty tu hru hraješ?neptej se na takový krávoviny.Máš tady pro nevymáchané huby*už mě to nebaví..o hru se zajímám.ale tiše sleduju.Ty naopak děláš co
Jo, ten věk se mi zdá právě divný, ale tak u her je všechno možné. A já hrál jenom první CoD, takže moc nevím, jak to teda je.

Jinak, co on je vůbec zač v Modern Warfare? A není to náhodou vnuk původního Price? :-D
Je to ten samý člověk. Pochop, tady nejde o nějaké sci-fi, ale o to, že cílem je vytvořit si k dané osobě určitý vztah. Díky tomu už všichni dobře vědí, co od kapitána mají čekat :-)

V jedničce byl. Pamatuješ si na tu misi s tou lodí?
Trochu jsem zmaten. Je to jen shoda jmen a obličejů? :-)

A on byl i v prvním díle? To je totiž jediné CoD, které jsem zatím hrál. Toho týpka si nevybavuju, takže jestli byl v prvním díle, v jaké situaci jsem s ním přišel do styku?
To je spoiler jak cip :-)

Ale kdo je ten týpek a on byl v první CoD? Ten jsem hrál, ale toho si nějak nepamatuju. Mám si to znova zahrát? :-)
Také dohráno, Spec Ops a multiplayer zatím famózní, takže s hodnocením/komentářem ještě chvíli posečkám...
Takže dohráno. Nevím, co se vám pořád nelíbí. Byl to perfektní filmový zážitek na úrovni mw1. Ani horší ani lepší, prostě stejně kvalitní. Běžte už do háje s tou svojí originalitou, mně je úplně ukradené, že hra používá stejné fígly jako minulý díl. Důležité je pro mne to, že je to jedna z nejatmosféričtějších a nejzábavnějších akčních her, co si můžu zahrát!
Price hlavně na konci CoD4 žádnou kulku nedostal, dostal jenom salvu raket z vrtulníku, stejně jak Soap. Ta salva je stejně nezabila, když byli ještě schopní odstřelit Zakhaeva. Jedinej kdo je na 100% tuhej, jsou Griggs a Gaz.
Že by se CoD odehrávalo ve světě Metal Gear Solidu? To by pak něco podobného nebylo nijak neobvyklé :D
To je teda SPOILER :D. Price vlastně ani nemůže umřít, vždyť on umřel už v prvním Call of Duty z druhé světové a ve druhém a čtvrtém co vím běhal zas zdravý.