Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Přesně tak. Taky bych mohl jednoduše plácnout, že mě ta hra nebaví jak tady někdo říkal, ale pravda je taková, že na ní nemám čas, chuť. Ve svém žánru je BL bezesporu špička, má vše, co takové akční RPG má mít a pokud ta hra někoho nebaví, tak bych to ale nesváděl na hru jako takovou, ale spíš na jiný vkus hráče.
Vodny: Vsak s tim ja naprosto souhlasim, ale kdyz popustim uzdu fantazie, myslim, ze by se dalo napsat Borderlands = scifi FPS Diablo a pokud se shodneme, ze at si kdo chce co chce mysli, Diablo ma dnes proste jiz tradicni oznaceni "akcni RPG", myslim, ze to stejnym pravem patri i k Borderlands. A tudiz je jasne, ze Borderlands neni tak uplne pro causal hrace, kdybys hral Diablo hodinu denne, taky se nikam nedostanes :)
Garion: S tím žánrem RPG je to trošku průser v poslední době a cpe se tam každá hra, kde se něco leveluje, což je podle mě špatně. To už by za chvíli mohla být i FIFA nebo NFS rpégéčko.
Za sebe můžu v klidu říct, že GoW i Borderlands jsou u mne na stejném stupni obliby, BL mají o pár desetin víc. Tahle diskuze je bezpředmětná, každému se líbí něco jiného.
Zajímavá diskuze, akorát se tu srovnávají jabka s hruškama. Já jsem se třeba vrátil ke Gears of War kvůli příběhu a slušné hratelnosti a naopak opustil Borderlands právě kvůli ne-příběhu a repetitivní hratelnosti. Není to ale tak jednoznačné. Borderlands jsou pro mě osobně daleko víc časově náročné a zároveň jsou náročnější na styl hraní. Nejde hrát jen hodinu a být happy. Gears tohle naopak umožňuje, stačí chvilka jednou za dva dny, není potřeba kontinuální hraní několik hodin denně. Borderlands je velmi dobrá hra, o tom vůbec není třeba spekulovat, ale má svoje jasně daná pravidla, které je třeba dodržovat, aby jste tuhle hru ocenili. Gears je oproti tomu akční jízda úplně pro každého, nenutí vás vůbec přemýšlet a dělat rozhodnutí (co kdy a kde nakoupit, co prodat, co si nechat, jaký úkol splnit atd.). Je to oddechovka. A má slušně podaný příběh. Obě hry jsou dobré, ale Gears je podle mě přístupnější.
Ja tedy hral prvni GoW (a ne, nevadi mi, ze se to plete s God of War :) ) a nevim, jestli je v dalsich dilech pribeh nejak skvele rozvinut, ale GoW a Borderlands ho maji, rekl bych, srovnatelny (kdybych ho mel napsat na papir, u obou her by mi stacil odstavec).
Jistě že není :). Stejně jako není argument že to někoho nebavilo.

Když shrnu moje "fakta", tak proti hovoří příběh a interaktivita s prostředím (skoro tu není) a NPC jsou jen do počtu. Povedly se ale zbraně, střílení a likvidace nepřátel, parádní bossové, levelování postavy a zbraní, poměrně odlišné postavy, level-design a celkový design světa, specifická postapo atmosféra a zejména multiplayer (tedy kromě debilního lobby).

BTW podle mě má (první) Gears of War (ano, GeoW) příběh stejně tupý jako Borderlands, jen ho vyprávějí v pěkných animačkách.
No tak tě bavilo no. Hmmm... Netřeba to nějak zveličovat nebo bashovat jiný hry. Jestli GeoW jsou Gears, tak ty jsem nehrál, ale je to celkem irelevantní srovnání. Podle toho, co jsem pochopil mají aspoň příběh...

Já taky nechci shazovat Bl, ale to, že tě to bavilo neni argument:P.
Say: Možná jsem divný, ale mě to poměrně bezduché střílení (pche, takové GeoW považuji za ještě tupější vyvražďovačku) bavilo od začátku do konce. A podruhé taky. A potřetí ještě víc (v coopu).
NateLogan: Jenže k čemu nablýskaná (obrazně řečeno) grafika, herní prostředí či atmosféra, když tomu všemu brání hlavní aspekt každé hry - hratelnost.
Tedy na rozdíl od vás já se bavil královsky, v coopu ještě lépe :).

A ano, svět je statický (co ale čekat od Unreal 3 enginu, že? Jde přeci o nejstatičtější engine všech dob) a ze začátku mi to také vadilo. Jenže level-design, scenérie a atmosféra to více než vynahradila.
Zacatek s intrem je super, skvela hudba - uplne sem se natesil ale pak prislo k samotnemu hrani a byla to totalni nuda :( libit se mi to zacalo az nekdy po par hodinach kdy byl skvely "dungeon" quest a ziskal jsem super silnou dvouhlavnovou brokovnici...ale zadny zazrak to tedy neni...
Aha, moje chyba, byl jsem přesvědčený, že tě to navede pouze na oblast hledání a tam si pak poraď sám. Každopádně díky za vyjasnění.
docela mi chybi minimapa, protoze chodit do menu je hodne zdlouhave...ale asi bych chtel po te hre moc...
Pri scavenge ukolech te ukazatel dovede na misto, kde jsou vsechny soucastky, ale ukazuje presne vzdy maximalne na jednu. To, ze treba dalsi dve jsou ihned videt, je druha vec. Obecne se vyplati orientovat se hlavne podle tech malych ikon s pytlem penez na radaru oznacujicimi loot.

Na PC jsou textury doloadovany do 1s po nacteni lokace, zadna velka hruza na to, jak jsou (venkovni) lokace obvykle rozsahle.
Ach ty dnešní rozmazlení hráči... Fg, to tě nenapadlo, že je to s tím hledacím úkolem schválně? Když máš najít čtyři části nějaké zbraně, tak ti to prostě jen ukazuje přibližnou oblast, kde máš hledat, slepě běhat za šipkou můžeš jindy :-)

A k tomu hraní multiplayeru na vlastní pěst, to tak uplně nejde, zaprvé musí skupina cestovat spolu a být vždy v jedné lokaci a zadruhé jsou monstra o dost silnější, takže se nějaká ta spolupráce vyplácí všem. Mimochodem tě můžou i spoluhráči vzkřisit, když ti okolo dojdou nepřátele na druhý dech :-)
Fg:
Ad Snipereka: Tyhle Scavenge hunty nikdy nebudou ukazovat na přesnou pozici těch součástek. To bug skutečně není :)

Ad načítání textur: Vlastnost enginu, kompenzuje se tím rychlejší načítání oblastí. Na PC je to prakticky nepostřehnutelné. Nejde Borderlands hodit na HDD konzole?

Ad poslední dech: Co je divného na tom, že po "smrti" není k dispozici vhodný cíl? Stát se to může. A ten druhý problém... No, prostě atypická situace, se kterou hra nepočítala :). Naštvat ale může.
bohuzel, ale nehraju PC verzi(skoda, ze to nejde dohromady jako treba bude nabizet Portal 2, to se tesim ze dame v coopu) a poslouchat nejakeho maleho nemcoura se mi nechce...

NL: dost hapruje AI, taky mi to ukazuje cil mise jinde nez by melo, vcera sem cumel na jeden kamen, kde mi ukazoval posledni cast sniperky, jenze tam nebyla, pul hodiny jsem kolem toho mista smejdil a stale nic, kdyz sem odchazel z lokace, nakonec se ukazalo ze cirou nahodou je o 10 metru vys a na druhe strane tabora! + jeste kdyz se prechazi z urovne do urovne tak vypadnou textury a celkem dlouho trva, nez se znova "nahodi" a hlavne kdyz chytas "druhy dech" a ja lezim tak nekdy je podemnou nepritel(lezim na nem) a kurzorem na nej nemuzu namirit takze muzu leda strilet doprazdna, coz znamena automaticky zemrit a respawnovat + taky se mi stalo ze pri "druhem dechu" sem lezel na zemi ale zadny nepritel tam nebyl, takze nebylo do koho palit, jen sem tam lezel a po chvili umrel uplne zbytecne a dalsich nekoli neprijemnosti...

ted sem mysim lvl 14, je celkem drsne ze ty mise jsou pro level 15 a 16, je to celkem vyzva :) ale jak mam ted dvouhlavnovou brokovnici tak je to mazec, tedka ten "dangeon" v bunkru byl zatim nejlepsi misi :)
Na nejake extra bugy si taky nepamatuju. MP coop bych si taky dal, ale jsem v tuhle chvili asi na trochu jine urovni nez vy (ted si nejsem jistej, uz delsi dobu jsem nezapinal, ale myslim, ze >30).
Fg: Možná bych se k tobě na MP přidal. Ovšem pokud to bez Steamu půjde...
Spoléhat se na cizí - proč cizí? To máš na steamu málo přátel s Borderlands?
Psyx: no ted jsem hral nejaky quest a aniz bych hral Falout 3 tak mu to bylo hodne podobne v nejakem velkem bunkru s bosem co byl vazne hovado :), uz se mi zpristupnily auta, mam pekny a silny koltik, takze uz je to o cosi lepsi...

v tom pripade v tom coopu ti hraci nemusi chodit s tebou a muzou si plnit ukoly dle sveho ne? spolehat se na cizi lidi neni idealni, jak sem se nekolikrat presvedcil...

btw jak je to s DLC? taky vsechny 4 jdou hrat v coopu?

ale narazil sem na hodne neprijemnych chyb, ktere hru dost srazi, testeri si mohli dat vic prace....
Fg: Pokud vím, tak s postavou můžeš volně přecházet ze singlu do multiplayeru, úkoly jsou vázaný na postavu, nikoliv na hru. Jinak jsi to trefil, mulťák je to stejné jako single, akorát tam běhají další tři hráči (větší prča).

A začátek hry je hodně zdlouhavý, když pak získáš auto a teleporty, moc se toho nezmění, pořád budeš drtivou část hry běhat za nějakým questem (vracet se do prolezlých lokalit vždy, když si nějaký questař vzpomene) a rubat tisíce monster... pokud tě to neoslovilo na začátku, tak tě to už asi nechytne, na to je hra docela dlouhá.
Say: neustale chodim na jednu cast mapy (nalevo od "zakladny") stale cekam na nejakou zmenu....du to zkusit

Pooky: mno kdyz uz sem zacal SP offline, tak ted uz bych to musel rozjet cele znova, ne? btw jak to funguje? Hrac chodi jeste s nejakyma lidma(ostatni hlavni postavy) a hraji se vsechny mise ze singlu?
Fg: Mám z toho úplně stejné pocity... Jsem někde ze začátku a zatím nemám důvod pokračovat.
Fg: Záleží na tom zda hraješ online - s tím přichází naprosto jiný kopec zábavy (světe div se, vše je jiné, AI je jiné, boje jsou zábavnější atd.)-hrát sólo je otrava, ale neřekl bych,že pořád to stejné, každá mise je svým způsobem originální. Dej tomu šanci, třeba tě to něčekaně osloví (ale hlavně hraj online).
to me ma bavit neustale stejne mise? nekam daleko zabit vystrilet ty otravne "cokly" a jit zase z5? obcas se tedy objevi boss, ktery se skoro neda vubec zabit ani na 5tem zivotu :X reknete mi prosim ze je to jen zacatek, ze tam budou naka ta vozitka a ne tak uzce depresivni kanon. Za co sem to dal ty penize, i kdyby me to ovsem nebavilo tak to proste dohraju, ale zakladni hra je asi dlouha + 4DLC to bude asi utrpeni....btw nejvic me to bavi se snipou, skoda ze sem si nedal toho vyhubleho snipera :(
U mě je Lilith nejoblíbenější postavou. Phasewalk je užitečná věcička, dá se v něm skrýt před nepřáteli (a bossy) v případě nutnosti... A specializace na pistole je také moc fajn, pač některé jsou neuvěřitelně účinné (přesné jako sniper, silné jako brokovnice).
Fg: Jednu dobu mně to dost bralo, takže jsem udělal cca 15. lvl s každou. Nejvíc mne asi bavil sniper, s tím jsem se taky dostal nejdál, ale nedohrál jsem to nakonec s žádnou... můj klasický problém - pak se objevila jiná hra a už jsem se nevrátil. Proto se teď snažím nerozehrávat nic dalšího, dokud nedohraju tu předchozí - někdy je držet se této zásady zatraceně obtížné, ale třeba současná Divinity II: DKS za to 100% stojí...
tak sem to rozehral s Lilith, maji ty postavy nejaky velky vliv? co tak pozoruju tak snad nikdo to s ni nehral...mam odehrano par ukolu a zatim slabota :(
NateLogan - Jj, a hlavně to bude Free-2-play...:) Pozorně to sleduju už od prvních videí...:)
Majitelé Steam verze mají v CD klíčích jednu specialitku: "Duke Nukem Forever Fist Acces Club Code" :)
Na Amazonu jej mají, i když tedy nevím, jak je to tam s DRM... Já osobně bych ale uvítal nějaký online shop/službu nabízející muziku v loss-less formátu (třeba flac). To se ale asi nestane (=prodej fyzických médií by tím utrpěl další ránu a to kravaťáci z nahrávacích společností neradi uslyší).

Nicméně koukám, že všechny OST, ve kterých má prsty Jesper Kyd, mají něco do sebe :)
M spíše vadí, že na iTunes vyšel celý OST, ale nikde jinde jsem ho zatím nenašel :-(
Inu, člověk pak má co drtit mezi koly aut při svém loudání pustinou.