Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Betrayal in Antara

31.07.1997
69
6 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Betrayal in Antara prakticky vznikla „z núdze“, keďže Sierra stratila práva na vydávanie hier zo sveta Midkemia Raymonda E. Feista. Preto bol vytvorený nový svet – Ramar, ktorý mal slúžiť ako odrazový mostík pre novú hru. Betrayal in Antara je tak svojim spôsobom duchovným pokračovaním hry Betrayal at Krondor. Postavená na rovnakom, i keď vylepšenom, engine a rovnakých pravidlách pre hru.

Nechýba tu dômyselné otváranie truhiel, boje na ťahy, dva druhy pohľadu na svet (3D z vlastných očí, a akási mapa/pohľad z vtáčej perspektívy). Hra bola napísaná pre Windows 3.1 a bežala v 256 farbách v rozlíšení 640x480 Super VGA móde, ktorý však nedokázala v tej dobe plne zužitkovať najmä vďaka nedostatočnej podpore systému (nadstavby) Windows 3.1 pre hry.


Poslední diskuzní příspěvek

Tiež som nad tým rozmýšľal, ale bojím sa, že hra bude pre mňa už moc z technického hľadiska "zastaralá". :/

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Opravdu hodně zvláštní hra. Jestli je možné použít nějaké adjektivum pro Antaru, zvolil bych KOMORNÍ. Není zde příliš prostoru pro rozhovory, vše je takové "tiché". Města a vesnice se zdají být vylidněné (byť je možné nalézt nějaké obyvatele v domech), to samé platí i pro putování po vnějších lokacích, kde se skoro s nikým kromě nepřátel nepotkáte.

Přesto ale nelituju, že jsem hru dohrál. Tahové souboje hodně podobné původnímu Krondoru jsou určitě nadprůměrné a příběh celkem solidní.

Pro: souboje

Proti: "mrtvý" svět

+15