Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

endless sandbox...
Můžeš kampaň sám ukončit odchodem do výslužby a pokochat se nad score.

Říkám znovu, že to vývojáři podělali tím, že nedodali žádné modovací tooly.
Dá se hra nějak dohrát? Mám už 81 den a nejstarší válečníci mají na kontě už 74 bitev. Začíná se dostavovat stereo-tip. Má to nějaký konec, nebo je to nekonečná hra bez cíle?
Koukám, že vývojaři utnuli vývoj a serou na to. Kdyby tam dali alespoň nějakou podporu pro módy, tak ta hra se stane nesmrtelnou. Teď to je jenom hříčka upadající do stereotypu.
@Longin (11.06.2017 09:48): Lategame? Já jsem se nedostal ani do middlegame. Dvakrát jsem skončil ke konci rané fáze. Tj. před získáváním úkolů v pevnostech. Nějak jsem se bál, že mám moc co ztratit :)
Pokud bojujete s nekromancerem, tak doporučuju se vybavit cleave zbraněmi na usekávání hlav nemrtvýn.
Tak nějak nechápu, proč rozlištují sekery a cleave weapons ale budiž...
naprosto boží...příběh obávané kompanie TotenKopf se píše sám! Koho zajímá, že všichni původní členové prdí do hlíny a nový rekruti padají jak mouchy :D :D
Teď je co den to patch na tu jejich betu a spíš opravují a vyvažují, takže Ambice (což jsou takové metaquesty pro bratrstvo) už nemají časové omezení, což je dobře, dal jsem si totiž mít v partě tři těžkooděnce a jako těžké brnění se počítají 240+ věci, které jsem si pomalu ani nemohl koupit tak jsem se pomalu smiřoval s tím, že to failnu a dostanu postih, ale byl jsem zachráněn (A z jednoho zmrda dokonce i lootnul 250 helmu)!

A ještě přikotlili náhodně generovaným eventům, které jsou konečně častější než panna na jednorožci.

Jo a Gobliní ambusheři, kteří utíkají a stříli otrávené šípy jsou totální svinstvo. Sad.

A veselá historka nakonec - zabili mi borce, který byl psovod (měl equipnutého psa), a pes se automaticky vypustil, zabil zkurvenýho Geista a následně byl rozsekán na nudličky zbytkem nemrtvých, ale už teď lituju, že je na psy jen jeden slot, protože metoda sebevražedného atentátníka akorát se smečkou psů místo bomby je strašlivě lákavá.

Btw - fakt lituju, že tu není nějaký granát, vždycky když vidím nakupené zmrdíčky, tak by stačil jeden frag a...

@Lario (27.02.2017 21:17): Tak už máš asi docela jasno, že je to lepší a vyplatí se to koupit, ne? ;)
@Bodkin (24.02.2017 00:43): Dobře, ty :) Možná je něco na rčení, že se musí začít od píky...

Jak tě čtu, tak lituju, že hraju neupdatovanou verzi. Né, že bych tu hru zpirátil, ale potřeboval jsem nějaké demo. Tímhle způsobem jsem se aspoň vyhnul zklamání jménem Planebase a Thea: The Awakening ;)

Nu, Beta finálního updatu než to vyběhne z EA ven je dost super, už bych tomu vytknul jen málo eventů, ale to je nejspíš tím, že jsem pořád v podstatě nýmand a ještě se to zlepší.

Teď mě párkrát překvapily nějaké fantasy vobludy, které mě donutily roztrhat štítovou zeď a jít blokovat přístup k mrtvolám. Zombivci tříštící se o mou hradbu z kopí byli jen zábavná hříčka.

Rozhodně naprostá náprava chuti po zklamání z XCOM2.


@valcik (07.02.2017 23:57): Já jsem z východu, vím o čem mluvím.

@Lario (09.02.2017 23:04): Teď jsem si v manažerském questíku pořídil i standartu mé tlupy a používám ji místo píky :D
Bodkine: Pro úspěšné hraní téhle hry je naprosto nezbytné si za první peníze koupit píku nebo halapartnu :D
Bez toho druhu zbraně v partě se ta hra nedá hrát...
Musel jsem si jít něčím napravit chuť po tom XCOM 2 a rozhodně je to... zajímavé.

Je to trochu Darklands (toulání se po mapě a navštěvování měst a náhodné eventy a spol) a trochu Ufo Defense (tvrdý boj, kde se nezdráhají mrzačit a zabíjet žoldáky) a trochu Mount and Blade(manažování tlupy (a toulání se po mapě a navštěvování měst a náhodné eventy a tak))

Najmul jsem si na začátku pár vidláků a dal jim vidle a cepy a trošku lepší hadry, ale neutrácel jsem až moc. Nečekal jsem, že vydrží dlouho oproti původním žoldákům. Při dobijení tlupy psanců mi chcípl jeden vidlák, zjistil jsem, že cep je velmi účinná zbraň a štít je velmi užitečná hračka a dýkou se dá bodat skrz brnění.

Když jsem vyřešil problém s lapky, neměl jsem nic zadáno, tak jsem vyrazil na východ do nejbližší vesničky. Tam ale krom marketu a kotců s bojovými psy neměli nic jiného, tak jsem vyrazil dál. Za noci jsem dorazil k většímu městu, které kolem sebe mělo spoustu vypálených lokací. Chtěl jsem je prozkoumat (zjistit, jestli to vůbec jde) když mě zastavila hlídka a ujistila mě, že jeden z mých mužů je hledaný trestanec (ten co se s dýkou a štítem ukázal docela užitečným) a mám ho ihned odevzdat.

Pokusil jsem se to zahrát bokem s tím, že můj kámoš se tomu na plakátu vůbec nepodobá, protože má tady jizvu a tady jizvu. Strážní ovšem nepochopili můj žert a rovnou mě napadli. Nu co, byli 4 a nás 6!

Jenže měli lepší zbraně, lepší štíty a lepší výcvik. Poslední dva mi dorazili mého kopiníka, který se pokusil uniknout, ale vzmužil se a pokusil se je vzít sebou do pekla.

A tak skončila první tlupa Bodkinových Bastardů :'(

85% +- 5%

PS: Měl jsem jít na západ. Nikdy na východ.