Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 75
Perfektní oddechová hra, která vyžaduje pořádek u ID3 tagů. Spousta módů, některé šílené, jiné více šílené, to vše v pěkně barevné (RYCHLÉ) grafice. Většina písniček skutečně vytvoří adekvátní trasu hodnou její rychlosti a tempu (tedy většinou). Sledování statistik dodává motivaci a soupeření s přáteli či jen s lidmi z naší země (nebo ti ambicióznější můžou rovnou atakovat celosvětové žebříčky) a čas od času si člověk jednu nebo dvě písničky jen tak z nudy projede. Potěší i možnost synchronizace s last.fm a přítomnost achievementů na Steamu.

Škoda, že pro stejnou písničku existuje někdy mnoho variací (délka, různé reedice, zdroj nahrávky, i její kvalita se setsakramensky projeví na tvaru trati) a někdy zkrátka není fér, když někdo má 4 minutovou nevýraznou trasu, někdo jiný na stejné písničce v jiné kvalitě má zas rychlou trať a někdo další ji má zase o půl minuty delší.

Taky někdy pozlobí nastavení výšky skóre pro jednotlivé medaile. Někdy totiž není možně v určitých disciplínách získat i to stříbro.

PS: Ještě dodám - AudioSufr je první hrou od VibRibbona na PSX z téhle kategorie, která upoutala moji pozornost a bavila mě :-)
+20
  • PC 80
Sjizdeni vlastni hudby je skvely napad, pokud poslouchate tu spravnou hudbu. Kazdy styl je totiz jinak hratelny, takze zazitek ze hry se odviji od hudebniho vkusu hrace. Bohuzel vkus v hratelnosti a v hudbe nema zrovna primou souvislost, takze se snadno muze stat, ze sjizdet vasi hudbu vas bavit nebude a poslouchat neco co vas nebebere ciste kvuli hrani neni zrovna stastne reseni.

Pokud se ale trefite do te spravne kombinace hudby a hratelnosti, ceka vas zajimava hra, v ktere si jeste muzete vybrat z nekolika hernich modu a obtiznosti takovy, ktery vam nevic vyhovuje. Pak, pokud nemate smulu jako ja, ze se vam ta mrcha bezduvodne skube, je velika sance ze si hru radi casto zahrajete a budete se k ni vracet s kazdym novym hudebnim albem.

Pro: originální koncept, mnoho herních módů, znovuhratelnost

Proti: špatná optimalizace, ne všechny sklatby/hudební styly je zábavné hrát, menu má svoje nedostatky

+13
  • PC 65
Sjíždění vlastní hudby? Skvělý nápad, jak si zajistit takřka nekonečnou hratelnost? Ano, ale ne ve stylu Audiosurf. Četl jsem spoustu oslavných fejetonů na tohle údajné zjevení. Když jsem si však hru opatřil a poprvé ozkoušel, byl jsem docela nemile překvapen tím, jak mě to nebaví. Sám jsem to nečekal, hry s podobným konceptem jako například Guitar Hero / Rock Band (jo na Xbox360) jsem si zamiloval, nicméně Audiosurf na mě působil jako rychle splácaná blbůstka, která funguje jen z půlky, neboť sjíždění většiny tracků mi přišlo naprosto zcestné a do hudby vůbec nesedící.
+10 +11 −1
  • PC 85
Sjíždění vlastní hudby? Skvělý nápad jak si zajistit takřka nekonečnou hratelnost. Příjemná oddechová hra za ještě příjemnější cenu. Počáteční nadšení je neuvěřitelné, protože audiovisuální propojení vašich empétrojek se "závodní tratí" má až hypnotické účinky. Časem nadšení bohužel lehce opadne, ale na chvilkové odreagování si nic lepšího představit neumím. Navíc každý z nás má ten svůj nejoblíbenější song a online výsledkové tabulky spolu s automatickými "Dethroned!" maily jsou opravdu solidní motivací jak být tím nejlepším. Neustálé vylepšování a přidávání různých featurek jako třeba scrobblování na Last.fm je skvělou třešničkou na už tak dost lahodném dortu.

Pro: Nápad, online výsledky, Dethroned! maily, skvělé odreagování, Last.fm integrace, nízká cena

Proti: Počáteční nadšení časem opadne

+9 +10 −1
  • PC 40
• Možnost porovnání výsledků online (bohužel písničky, ktery sem sjížděl asi nikdo nezná, nu což, komerční popík neposlouchám)
• Možnost hraní online nebo 2 hráčů na jednom PC.

∙ Zábava při poslechu hudby (bohužel nikdy mě trasa nevtáhla tak, abych hudbu přestal poslouchat a zažral se do řízení).

◦ Epileptici mají smůlu (grafika je fakt přeblýskaná, kýčová...).
◦ Rychle omrzí (uvítal bych např. rozšířené možnosti tratí, jako jsou rychlost, frekvence otáček, citlivost podle beatů, etc.)

Pro: Zajímavý nápad...

Proti: ... který rychle omrzí.

+7 +9 −2
  • PC 75
Těžko nějak hodnotit tuhle hru, protože ji moc jako hru, ve smyslu 'pachtění se' za nějakým konkrétním výsledkem nebo cílem, necítím. Audiosurf beru jako hříčku na vypnutí/odreagování/na chvilku. A tak ji také hraji: Pustím si písničku a v jejím rytmu jen sbírám barevné a uhýbám šedým kvádříkům na černém pozadí a na černé dráze. A protože se neženu za žádnými výsledky, nedělá mi problém krátkou misi kdykoliv dle potřeby ukončit případně si dát jedno dvě při čekání na něco, protože vždy vím, že mi to zabere skutečně jen pár minut.

Nějak mě nic ve hře nenutí a ani neláká ke zkoušení ostatních módů, nikam se hrou nepospíchám. Ano, plusem by skutečně byla možnost porovnávat svoje výsledky, nicméně ve většině případů jsem první, kdo danou skladbu/písničku/soubor hraje. A sem tam se i stane, že se tabulka s výsledky k porovnání načte prázdná i bez mého výsledku. To, a snad jen skutečnost, že MP4 soubory bez QuickTime nespustím, jsou snad jediné výtky programu.

Odpočinkové drandění a uhýbání za vám libých zvuků. Takové množství módů a schopností vozítek ani není třeba :)

Pro: Jednoduchost, originalita, nenásilnost, netřeba myšlení, odpočinkovost

Proti: Nutnost instalace QuickTime, případně cpaní potřebných DLL kamsi pro možnost drandit i na MP4 soubory; zbytečně dlouhé nahrávání hry při spuštění 'programu'; občas nepočítá výsledek; málo lidí drandí moji hudbu :)

+7
  • PC 70
Audiosurf som bral ako príjemnú možnosť oddychovej zábavy. Skôr či neskôr ma ale sklamalo pár vecí. Najprv to bola strohosť grafického spracovania, farbami a tvarmi sa rozhodne šetrí v porovnaní s geometry wars, obzvlášť v hudobne zameranej hre by som bral psychadelickejší nádych. Napriek tomu som sa bavil, je to asi jediná hra za posledné roky, ktorú som hrával v multiplayeri so sestrou a celkovo aj sám som sa dokázal vyblbnúť a hlavne skúšať rôzne štýly a hudobné postupy vyše 20 hodín herného času. Čo ma však zarazilo, bola primitívnosť "rovnice" s akou hra pracuje a tým pádom obrovské chyby v žánroch, trebárs klavírne skladby hra vyhodnocovala úplne chybne a miesto tempa a zvolených tónov si len všímala intenzitu úderov a tak sa stalo, že z príjemnej pomalej skladby bola jazda traktorom do kopca a z kopca v rýchlosti 200 kmh. O Ambiente sa nedá pomaly ani hovoriť, to isté platí pre staršie kapely a nahrávky typu pink floyd. Vo výsledku sa hra vôbec neosvedčila ani v orchestrálnej hudbe, kde vo väčšine prípadov bol z toho len chaotický myšmaš. Prekvapivo dobre však hra spolupracovala s rôznymi jazzovými kompozíciami a pochopiteľne s moderným rockom. Pre mňa to bol v podstate viac experiment než samotná hra a to je možno zle, nápad a potenciál je totiž zaujímavý, prevedenie a možnosti bohužial primitívne.

Pro: samotný koncept hry prevodu skladby do trate, multiplayer,

Proti: primitívnosť a "nekompatibilita" s množstvom hudby, silne nevyužitý potenciál

+4