Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

An Elder Scrolls Legend: Battlespire


Diskuze

< >
@Crash (17.12.2012 11:16): Wait...ten bug neodstranili? Ja ked som to naposledy pred 100 rokmi hral, tiez som mal (myslim) podobny problem, ale to este neexistoval pre BS patch. Ach jo, clovek by tak nejako cakal, ze... no nic. Diky za upozornenie.
@Crash (17.12.2012 11:16): Já jsem hrál Battlespire vyjma prvního levelu (nebo prvních dvou) také podle walkthrough. Bez walkthrough hraji zásadně hry, které jsou skvělé a nejsou v nich kritické chyby níže uvedeného typu. Tolik času zase nemám, abych každou lehce nadprůměrnou hru hrál kvůli bugům nebo herním nedotaženostem třikrát od začátku.
Do zajímavostí jsem přihodil popis bugu, se kterým se bohužel zrovna potýkám. Jestli jsem si minule stěžoval na obtížnost ve 4. levelu, tak tohle je skutečně hardcore. Každý souboj víceméně smrdí smrtí. Navíc jsou zde potvory, se kterými nic nezmůžu (mé zbraně ani kouzla na ně neúčinkují), dokud nenajdu nějakou unikátní zbraň, takže před nima musím zdrhat. A do toho musím velmi dobře vážit, jestli si hru uložím nebo ne!!! Takže jakmile jsem zjistil, že mi velikost toho souboru roste, na nic jsem nečekal, našel mapu levelu, proštudoval pečlivě detailní walkthrough a pokouším se to projít. Na nějaké vlastní objevování tady skutečně není prostor. Hraní jak za starých časů... pět životů pak Game Over a celý znova! Ale jestli to projdu, tak se budu cítit jak king. :-)
Tak asi jde tlustý do tenkýho, jsem v odhadem v polovině 4. levelu a skoro každý souboj vyžaduje několik loadů. Sice stále postupuju, ale mám velké obavy z budoucnosti...
@hellhouse99 (08.11.2012 11:12): No já si troufnu tipnout, že to hodnocení vyplývá ze srovnání s ostatními Elder Scrolls tituly a možná je podhodnocené. Battlespire nenabízí jejich klasickou otevřenost a svobodu, je to jeden uzavřený dungeon. Zároveň můžeš zapomenou na klasické prvky TES jako je šmelina s předměty, členství v guildách a vedlejší questy. Takže oproti Daggerfallu je to dost ořezaný.

Na druhou stranu ten dungeon není žádná náhodně generováná šílenost jako byly dungeony v Daggerfallu, ale pěkně ručně nadesignované patra. Graficky se mi to dneska jako retro líbí, ani na svou dobu mi to nepřijde jako průser, ale to se pouštím na trochu tenký led. Má to fajn hudbu, hezky nadabovaný NPC, a zdá se, že i docela zajímavý příběh. Ale mám za sebou zatím první level ze sedmi, takže u mě je na nějaké hodnocení brzy.