Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Amulet of Dreams

Amulet snů

2015
68
2 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Amulet of Dreams je hidden object hra a rozpráva príbeh chlapca Aidena a dievčaťa Alison.

Jedného dňa malá Alison ochorie a ani doktori nemajú tušenie, čo sa s ňou deje. Alison sa v skutočnosti dostala do zajatia vlastných predstáv a fantázie, v ktorých je kráľovnou magickej ríše, nedostupnej pre dospelých. Jej verný priateľ Aiden sa však nevzdáva a rozhodne sa ju zachrániť. Preto musí cestovať do tejto magickej ríše, kde bude jeho úlohou zachrániť kráľovnú Alison a jej verných služobníkov, zotročených temným čarodejníkom. Musí pritom obnoviť jej vládu v šiestich magických kráľovstvách, ale aj jej život v siedmom kráľovstve - skutočnom svete. K tomu má k dispozícii Amulet of Dreams, ktorý slúži ako portál spájajúci obe reality. Využiť môže aj malého Goblina, ktorý je pripravený mu pomáhať ťažkých situáciách.

Hra obsahuje 7 rôznych lokalít, 40 miest a 16 náročných hádaniek.

Česká verzia hry je distribuovaná firmou Špidla Data Processing pod názvom Amulet snů.


Poslední diskuzní příspěvek

@Tarhiel (03.12.2021 11:43): Jako jo :-)

ale mně se na tom HO (jakože home office? :-) ) líbí taková ta easy přímočará manipulace s předměty, koneckonců i ten hidden object jako takový mě docela baví. A líbí se mi na tom to vyvážené množství rébusů, používání předmětů a HO. Většina adventur třeba vůbec žádné rébusy nemá, nebo jsou to naopak jenom rébusy (to mi zas tak nevadí), nebo je to zase především o rozhovorech, nebo je to příliš hardcore kombinatorika předmětů. Nic proti adventurám, je to asi můj nejoblíbenější žánr a hraju ho dost.

Ale to HO mě vlastně víc baví na tom facebooku, kde mám omezený čas a je to nějaká výzva, kdežto tady si můžu postavit na kafe (kdybych ho pil) a najít jeden předmět za minutu, pak osmdesátkrát kliknout špatně, a nikdo mě za to netrestá a ještě to pak navíc můžu přeskočit...

Takže já mám nějakou asi příliš přesnou představu, kterou jsem zatím nebyl schopen naplnit. Ale to je můj oblíbený problém. Že jsem kompromisní divák, posluchač a zjevně i hráč a autoři většinou nedělají věci pro takhle úzkou skupinu :-)

děkuji za tipy!

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Přemýšlím, co mě na těch hidden objektech láká, a asi jsem na to přišel. Mám někdy chuť na jednoduchou a snadno ovladatelnou klikačku, ale přitom mám rád adventury a tohle je vcelku přijatelný kompromis, kde mám obojí. Vlastně mám ale spíš touhu po nějakém víc hardcore zpracování. Ono se to dá najít na facebooku, kde těžkou obtížností chtějí autoři docílit vylákání peněz z hráčovy kreditky. Tam je to ale obvykle skutečně jen o tom hidden objectu. Na těchhle východoevropských hidden objectech, co u nás distribuoval Špidla Data Processing, mě baví, že si to hraje na normální hru, s animacemi, dabingem, příběhem a jednoduchým adventuřením. Bohužel všechno je to takové pitomoučké a hrozně prkenné. Navíc furt dokola. Hráli jste jednu tuhle hru, hráli jste všechny.

Ale stejně mě to jednou dvakrát za rok baví.

Chci hru tohohle typu, kde ale nebude nápověda, rébusy budou trochu těžší, nepůjdou přeskočit, bude tam víc příběhu, víc dialogů a bude to příběh, co nebude úplná blbost (to poslední mi vlastně splnila pouze hned ta první, co jsem hrál Hope Lake). Pak bych byl úplně happy. Bohužel takhle si celou dobu hraní vlastně připadám trapně, že to vůbec hraju. Je mi jasné, že chtít po casual game, aby byla hardcore, je jako chtít se stravovat v Mekáči zdravě, ale i to jde! :-)
+8