Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Vivaldi (20.05.2025 14:08): Já právě nejsem moc příznivcem volného chození a otevřeného světa, při hraní totiž trávím až příliš času chozením všude možně než řešením hádanek či posouvání příběhu. Krásně je to vidět u Sherlocků od Frogwares, kde mám radši ty poslední díly před otevřeným světem, které hráče poslaly do určitého omezeného území, kde bylo potřeba vyřešit jednotlivé případy. Zato v Chapter one je to sice pěkná simulace města, kde se dá jít na různá místa, ale příliš to zdržuje od hraní. V tomto ohledu jsem zvědavý, jak na mě zapůsobí třeba remake Rivena, který patří k mým nejoblíbenějším hrám svého druhu, ale přidání volného pohybu se spíš děsím. Ale abych se vrátil k Amerzone, chápu, že pro moderní hry už tyto přechody po předpočítaných trajektoriích moc nejsou. Ale jsem rád, že u předělávky starého díla toto zachovali.
@Pluto (13.05.2025 12:25): U mňa je to asi tým, že som pôvodnú hru nehral a z trailerov som tak nejako mal pocit, že to budem môcť ovládať kompletne. Ale istým spôsobom to má asi aj svoje čaro, len dnes už sa takto hry nerobia. Podobne to mal napríklad aj Neverhood, kde mi tiež najmenej práve imponovali tie časti, kde sa náš hrdina pohyboval len tam kde ti to umožnila hra. Časti, ktoré si mal zboku a mal si možnosť naňho vidieť... tam som bol v pohode. :)
@Vivaldi (komentář): Tak to já jsem naopak rád, že zachovali původní způsob ovládání, který pomáhá uchovávat to správné tempo hry. Já obecně nejsem příznivcem volného chození po okolí, ale chápu, že někdo to má jinak. Tvůrci remaku se někde vyjadřovali, že uvažovali o změně ovládání na volné chození a dokonce měli prototyp jedné z oblastí, ale protože to úplně měnilo charakter hry, tak od toho upustili. A ty močály byly nejslabší částí i v původní verzi hry. Tady to celkem dost výrazně obměnili a přidali tam i puzzle, ale pořád je to ta slabší část.