Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky doma. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť tvrdé. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost, i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách, doufajíce, že se snad jednou dozvíte, co se s ní osudného roku 2122 vlastně stalo. Od zmizení Nostroma uplynulo patnáct let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na odlehlou vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Po příletu na podivně pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se pátrání rychle zvrhá ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holý život.
Alien: Isolation představuje doposud nevyzkoušený přístup k herním adaptacím z ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců přišli britští tvůrci s minimalisticky pojatým survival hororem, zasazeným mezi události první a druhé části filmu. Jen vy, vaše ztenčující se posádka a jeden vetřelec, který po vás nikdy nepřestává jít. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Děj se odvíjí v klaustrofobicky stísněném prostředí stanice, kde je do detailu propracován každý metr čtvereční plochy, a tak máte vy, i váš zákeřný pronásledovatel k dispozici spoustu příležitostných úkrytů a zkratek. Mimo hraní na schovávanou často dojde na hackování terminálů nebo kraftování pomůcek z nalezených předmětů.
Společnost Century Fox tvůrcům poskytla 4 terabajty archivního materiálu z natáčení Vetřelce Ridleyho Scotta a stanice Sevastopol tak svou vnější architekturou i vnitřním vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen celkový výtvarný směr hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou nebo prozkoumávat přilehlé prostředí motion trackerem. Tyto pomůcky vás však kromě svého nezanedbatelného přínosu mohou i prozradit. Amanda není stroj, ale lidská bytost; vyděšená například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech, a hlídání míry její příčetnosti je tak jedním z klíčových faktorů pro přežití.
Alien: Isolation představuje doposud nevyzkoušený přístup k herním adaptacím z ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců přišli britští tvůrci s minimalisticky pojatým survival hororem, zasazeným mezi události první a druhé části filmu. Jen vy, vaše ztenčující se posádka a jeden vetřelec, který po vás nikdy nepřestává jít. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Děj se odvíjí v klaustrofobicky stísněném prostředí stanice, kde je do detailu propracován každý metr čtvereční plochy, a tak máte vy, i váš zákeřný pronásledovatel k dispozici spoustu příležitostných úkrytů a zkratek. Mimo hraní na schovávanou často dojde na hackování terminálů nebo kraftování pomůcek z nalezených předmětů.
Společnost Century Fox tvůrcům poskytla 4 terabajty archivního materiálu z natáčení Vetřelce Ridleyho Scotta a stanice Sevastopol tak svou vnější architekturou i vnitřním vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen celkový výtvarný směr hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou nebo prozkoumávat přilehlé prostředí motion trackerem. Tyto pomůcky vás však kromě svého nezanedbatelného přínosu mohou i prozradit. Amanda není stroj, ale lidská bytost; vyděšená například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech, a hlídání míry její příčetnosti je tak jedním z klíčových faktorů pro přežití.
Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky doma. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť tvrdé. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost, i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách, doufajíce, že se snad jednou dozvíte, co se s ní osudného roku 2122 vlastně stalo. Od zmizení Nostroma uplynulo patnáct let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na odlehlou vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Po příletu na podivně pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se pátrání rychle zvrhá ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holý život.
Alien: Isolation představuje doposud nevyzkoušený přístup k herním adaptacím z ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců přišli britští tvůrci s minimalisticky pojatým survival hororem, zasazeným mezi události první a druhé části filmu. Jen vy, vaše ztenčující se posádka a jeden vetřelec, který po vás nikdy nepřestává jít. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Děj se odvíjí v klaustrofobicky stísněném prostředí stanice, kde je do detailu propracován každý metr čtvereční plochy, a tak máte vy, i váš zákeřný pronásledovatel k dispozici spoustu příležitostných úkrytů a zkratek. Mimo hraní na schovávanou často dojde na hackování terminálů nebo kraftování pomůcek z nalezených předmětů.
Společnost Century Fox tvůrcům poskytla 4 terabajty archivního materiálu z natáčení Vetřelce Ridleyho Scotta a stanice Sevastopol tak svou vnější architekturou i vnitřním vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen celkový výtvarný směr hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou nebo prozkoumávat přilehlé prostředí motion trackerem. Tyto pomůcky vás však kromě svého nezanedbatelného přínosu mohou i prozradit. Amanda není stroj, ale lidská bytost; vyděšená například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech, a hlídání míry její příčetnosti je tak jedním z klíčových faktorů pro přežití.
Alien: Isolation představuje doposud nevyzkoušený přístup k herním adaptacím z ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců přišli britští tvůrci s minimalisticky pojatým survival hororem, zasazeným mezi události první a druhé části filmu. Jen vy, vaše ztenčující se posádka a jeden vetřelec, který po vás nikdy nepřestává jít. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Děj se odvíjí v klaustrofobicky stísněném prostředí stanice, kde je do detailu propracován každý metr čtvereční plochy, a tak máte vy, i váš zákeřný pronásledovatel k dispozici spoustu příležitostných úkrytů a zkratek. Mimo hraní na schovávanou často dojde na hackování terminálů nebo kraftování pomůcek z nalezených předmětů.
Společnost Century Fox tvůrcům poskytla 4 terabajty archivního materiálu z natáčení Vetřelce Ridleyho Scotta a stanice Sevastopol tak svou vnější architekturou i vnitřním vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen celkový výtvarný směr hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou nebo prozkoumávat přilehlé prostředí motion trackerem. Tyto pomůcky vás však kromě svého nezanedbatelného přínosu mohou i prozradit. Amanda není stroj, ale lidská bytost; vyděšená například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech, a hlídání míry její příčetnosti je tak jedním z klíčových faktorů pro přežití.
Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky doma. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť tvrdé. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost, i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách, doufajíce, že se snad jednou dozvíte, co se s ní osudného roku 2122 vlastně stalo. Od zmizení Nostroma uplynulo patnáct let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na odlehlou vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Po příletu na podivně pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se pátrání rychle zvrhá ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holý život.
Alien: Isolation představuje doposud nevyzkoušený přístup k herním adaptacím z ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců přišli britští tvůrci s minimalisticky pojatým survival hororem, zasazeným mezi události první a druhé části filmu. Jen vy, vaše ztenčující se posádka a jeden vetřelec, který po vás nikdy nepřestává jít. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Děj se odvíjí v klaustrofobicky stísněném prostředí stanice, kde je do detailu propracován každý metr čtvereční plochy, a tak máte vy, i váš zákeřný pronásledovatel k dispozici spoustu příležitostných úkrytů a zkratek. Mimo hraní na schovávanou často dojde na hackování terminálů nebo kraftování pomůcek z nalezených předmětů.
Společnost Century Fox tvůrcům poskytla 4 terabajty archivního materiálu z natáčení Vetřelce Ridleyho Scotta a stanice Sevastopol tak svou vnější architekturou i vnitřním vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen celkový výtvarný směr hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou nebo prozkoumávat přilehlé prostředí motion trackerem. Tyto pomůcky vás však kromě svého nezanedbatelného přínosu mohou i prozradit. Amanda není stroj, ale lidská bytost; vyděšená například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech, a hlídání míry její příčetnosti je tak jedním z klíčových faktorů pro přežití.
Alien: Isolation představuje doposud nevyzkoušený přístup k herním adaptacím z ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců přišli britští tvůrci s minimalisticky pojatým survival hororem, zasazeným mezi události první a druhé části filmu. Jen vy, vaše ztenčující se posádka a jeden vetřelec, který po vás nikdy nepřestává jít. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Děj se odvíjí v klaustrofobicky stísněném prostředí stanice, kde je do detailu propracován každý metr čtvereční plochy, a tak máte vy, i váš zákeřný pronásledovatel k dispozici spoustu příležitostných úkrytů a zkratek. Mimo hraní na schovávanou často dojde na hackování terminálů nebo kraftování pomůcek z nalezených předmětů.
Společnost Century Fox tvůrcům poskytla 4 terabajty archivního materiálu z natáčení Vetřelce Ridleyho Scotta a stanice Sevastopol tak svou vnější architekturou i vnitřním vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen celkový výtvarný směr hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou nebo prozkoumávat přilehlé prostředí motion trackerem. Tyto pomůcky vás však kromě svého nezanedbatelného přínosu mohou i prozradit. Amanda není stroj, ale lidská bytost; vyděšená například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech, a hlídání míry její příčetnosti je tak jedním z klíčových faktorů pro přežití.
Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky doma. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť tvrdé. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost, i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách, doufajíce, že se snad jednou dozvíte, co se s ní osudného roku 2122 vlastně stalo. Od zmizení Nostroma uplynulo patnáct let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na odlehlou vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Po příletu na podivně pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se pátrání rychle zvrhá ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holý život.
Alien: Isolation představuje doposud nevyzkoušený přístup k herním adaptacím z ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců přišli britští tvůrci s minimalisticky pojatým survival hororem, zasazeným mezi události první a druhé části filmu. Jen vy, vaše ztenčující se posádka a jeden vetřelec, který po vás nikdy nepřestává jít. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Děj se odvíjí v klaustrofobicky stísněném prostředí stanice, kde je do detailu propracován každý metr čtvereční plochy, a tak máte vy, i váš zákeřný pronásledovatel k dispozici spoustu příležitostných úkrytů a zkratek. Mimo hraní na schovávanou často dojde na hackování terminálů nebo kraftování pomůcek z nalezených předmětů.
Společnost Century Fox tvůrcům poskytla 4 terabajty archivního materiálu z natáčení Vetřelce Ridleyho Scotta a stanice Sevastopol tak svou vnější architekturou i vnitřním vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen celkový výtvarný směr hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou nebo prozkoumávat přilehlé prostředí motion trackerem. Tyto pomůcky vás však kromě svého nezanedbatelného přínosu mohou i prozradit. Amanda není stroj, ale lidská bytost; vyděšená například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech, a hlídání míry její příčetnosti je tak jedním z klíčových faktorů pro přežití.
Alien: Isolation představuje doposud nevyzkoušený přístup k herním adaptacím z ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců přišli britští tvůrci s minimalisticky pojatým survival hororem, zasazeným mezi události první a druhé části filmu. Jen vy, vaše ztenčující se posádka a jeden vetřelec, který po vás nikdy nepřestává jít. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Děj se odvíjí v klaustrofobicky stísněném prostředí stanice, kde je do detailu propracován každý metr čtvereční plochy, a tak máte vy, i váš zákeřný pronásledovatel k dispozici spoustu příležitostných úkrytů a zkratek. Mimo hraní na schovávanou často dojde na hackování terminálů nebo kraftování pomůcek z nalezených předmětů.
Společnost Century Fox tvůrcům poskytla 4 terabajty archivního materiálu z natáčení Vetřelce Ridleyho Scotta a stanice Sevastopol tak svou vnější architekturou i vnitřním vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen celkový výtvarný směr hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou nebo prozkoumávat přilehlé prostředí motion trackerem. Tyto pomůcky vás však kromě svého nezanedbatelného přínosu mohou i prozradit. Amanda není stroj, ale lidská bytost; vyděšená například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech, a hlídání míry její příčetnosti je tak jedním z klíčových faktorů pro přežití.
Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť těžké. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách doufajíce, že se snad jednou dozvíte pravdu o nehodě Nostroma z roku 2122. Od zmizení Ellen Ripleyové uplynulo dlouhých 15 let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Přílet na pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se rychle zvrhne ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holé životy.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť těžké. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách doufajíce, že se snad jednou dozvíte pravdu o nehodě Nostroma z roku 2122. Od zmizení Ellen Ripleyové uplynulo dlouhých 15 let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Přílet na pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se rychle zvrhne ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holé životy.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť těžké. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách doufajíce, že se snad jednou dozvíte pravdu o nehodě Nostroma z roku 2122. Od zmizení Ellen Ripleyové uplynulo dlouhých 15 let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Přílet na pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se rychle zvrhne ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holé životy.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť těžké. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách doufajíce, že se snad jednou dozvíte pravdu o nehodě Nostroma z roku 2122. Od zmizení Ellen Ripleyové uplynulo dlouhých 15 let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Přílet na pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se rychle zvrhne ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holé životy.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Než nastoupila jako palubní důstojnice na USCSS Nostromo, slíbila, že bude na vaše jedenácté narozeniny zpátky. Už se nikdy nevrátila a dospívání bez matky bylo pro vás, Amandu Ripleyovou, obzvlášť těžké. Zdědili jste však matčinu cílevědomost, ctižádostivost i výdrž a profesně kráčeli v jejích stopách doufajíce, že se snad jednou dozvíte pravdu o nehodě Nostroma z roku 2122. Od zmizení Ellen Ripleyové uplynulo dlouhých 15 let a zdá se, že okamžik pravdy se nachýlil. Byli jste přeloženi na vesmírnou stanici Sevastopol, kde by měl být letový audiozáznam z poslední cesty Nostroma. Přílet na pohaslou a zdánlivě opuštěnou obchodní stanici se rychle zvrhne ve hru na lovce a kořist, v níž jde o holé životy.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.
Alien: Isolation představuje neobvyklý přístup k herní adaptaci ikonického univerza. Po řadě 3rd a 1st person stříleček, kde jste likvidovali vlny vetřelců, přišli britští tvůrci s komorním survival hororem zasazeným mezi události prvního (1979) a druhého (1986) filmu. Jen vy, nějací ti přeživší a vetřelec, který nikdy nepřestává hledat. Když vás zrovna nevidí, neznamená to, že vás neslyší nebo necítí. Každý kout stísněných prostor obrovské stanice skýtá příležitostné úkryty a zkratky. Mimo hraní na schovávanou často dochází na hackování terminálů i výrobu pomůcek z nalezených předmětů, přičemž androidi přepnutí na zlo a zdivočelí lidé nepředstavují o nic menší hrozbu než děsivé monstrum na lovu.
20th Century Fox poskytlo vývojářům čtyři terabajty materiálu z natáčení Vetřelce (1979) Ridleyho Scotta. Stanice Sevastopol tak svou architekturou i vybavením do posledního hrníčku odpovídá uměleckým představám o budoucnosti ze sklonku 70. let minulého století, čemuž je podřízen výtvarný směr celé hry. Na své výpravě si podle potřeby můžete svítit baterkou či prozkoumávat okolí proslulým detektorem pohybu. Tyto podpůrné pomůcky vás však mohou zároveň prozradit. Amanda navíc není neomylný stroj ale lidská bytost. Vyděšená proto například nedokáže v potřebnou chvíli zadržet dech. Hlídání míry její příčetnosti je tedy jedním z klíčových faktorů pro přežití ve zrádném prostředí, kde smrt číhá všude.