Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PS4 85
A Way Out pracuje s neustálým splitscreenem snad po celou dobu hraní a pracuje s ním skvěle. To že vy zrovna děláte něco důležitého, neznamená, že váš parťák bude stát a nic nedělat. V několika málo situací se musíte s parťákem načasovat akci nebo se případně nějak doplnit. Samozřejmě, pokud to hrajte s parťákem na jedné konzoli, můžete se v klidu slovně domluvit, stejně tak pokud to hrajete po internetu, ale když vidíte obrazovku toho druhého, který se zrovna na něco chystá a vy víte, že musíte udělat tohle nebo tohlecto a dokážete se sehrát bez toho, aniž byste se na vše museli domlouvat, hra krásně odsýpá a můžete si v klidu a nerušeně vychutnat příběh Lea a Vincenta. Svěže působí výplňové aktivity, na které během hraní narazíte. Ať už se bavíme o házení podkovou či odpalování baseballového míčku. Samozřejmě u takovýchto aktivit nechybí tabulka se skóre, takže se může klidně stát, že se oddechové hraní přehoupne na nervy drásající soutěž.

Příběh, dialogy a postavy jsou skvělé. Postavy mají charakter a není to jen v určitých situacích, jako třeba když si máte vybrat mezi násilnou či nenásilnou možností postupu, ale chovají se tak, jak byste podle jejich popisu a jejich příběhu čekali. Celá hra je vlastně skvělý film, takže podle toho také vypadají filmečky či dialogy mezi postavami. Příběh není sám o sobě tak skvělý, ale filmové zpracování hry ho dokáže vyprávět hezky a neměl by být žádný problém s tím, abyste se nechali ukonejšit touhle a tamtou scénou, kterou už jste viděli několikrát. Samotné zakončení bylo naprosto fenomenální. Posledních 15 minut hry jsme s parťákem jen koukali a ani nedutali.

Ve hře je několik skvělých částí, které vás dokáží rozpumpovat. Problém je v tom, že v podstatě neexistuje možnost, jak takovou část pokazit (špatně zatočíte nebo nezmáčknete tlačítko včas) a to obzvlášť v situaci, kdy hru hrají dva "hardcore hráči". Do jisté míry to supluje vaše snaha o to, abyste to nepokazili tomu druhému, ale to vydrží také jen nějakou tu chvilku. Co se příběhu týká, hra se nevyhne několika klišoidním situacím nebo scénám, ale nejedná se nic nepřekonatelného.


A Way Out není dokonalá hra, vlastně na vás budete působit tím "nevyužitý potenciál" pocitem, ale díky jedinečnému zážitku z ní, překousnete a překouknete její chybky a neduhy. Nebo byste aspoň měli, protože na takhle zábavný coop, v krasné grafice, se slušnou herní dobou a skvělým příběhem jen tak nenarazíte.

Herní výzva 2018 - 8. "V zemi nikoho"
+19
  • PS4 70
Hrám čistě pro dva ještě neodzvonilo!

Zdálo se, že čas, kdy jste mohli celé dny propařit s kamarádem na gauči jsou nenávratně pryč, nevzpomínám si na žádnou novou hru (krom lego her a Brother: tale of two sons ehm ehm to je tak trochu stejný autor), kterou byste si mohli zahrát čistě s kámošem a už vůbec ne, kde byste kamaráda opravdu nutně potřebovali.

Od příběhu nečekejte nic velkého, prostě utíkáte z vězení. Některé scény jako by z oka vypadly Útěku z věznice Shawshank (scéna na střeše, bouřka), že si až myslím, že je to záměrné a autor tak skládá skvělému filmu poctu. Máme tu dvě archetypální postavy, Leo - mladý a horlivý a Vincent - starší a rozvážný, nějaké ty pletky se zákonem, krevní mstu, věrné manželky, ukradené klenoty, zlouna s obrovským letním sídlem a tak dále. Rozhodně nic, co by vás překvapilo. Spíš taková poslepovaná klišé.

Herní mechaniky jsou skvělé. Splitscreen běží stále a navíc se často mění v prospěch toho, kdo má víc práce. Rozhodně si oba hráči nedělají to svoje, ale hodně spolupracují. Jeden odvádí pozornost, zatímco druhý krade náčiní nebo dává pozor na procházející strážné zatímco vy se snažíte utéct z cely. Některé věci musíte dělat naráz a dokonce i synchronizovat mačkání tlačítek, aby se vám určitý úkon povedl. Ve hře dostanete i možnost výběru rozhodnutí jako: utéct pod mostem nebo přes něj, stařečky odlákat nebo je přepadnout? Tyhle rozhodnutí však nemají na další děj žádný dopad a jsou čistě pro zpestření hratelnosti. Obzvlášť mě bavily honičky na všech různých dopravních prostředcích (včetně člunu). Drobné minihry jako házení šipek, podkov nebo baseball jsou hezkými detaily.

Skrze hru se dostanete zhruba za nějakých sedm hodin. Vystřídáte různá prostředí, role, dopravní prostředky, honičky a spácháte hromadu zločinů. A i přesto všechno jsem měla občas pocit, že se nudím. Nebylo to ani tak příběhem nebo nedostatkem rozmanitosti, ale ve hře nebyla snad jediná výzva. Umřeli jsem tak dvakrát (a to protože neumím rozeznat pravou od levé) a hra nás celou dobu vedla za ručičku, nějak mi chyběl ten adrenalin. Prostě jsme držely ovladače a spíš sledovaly interaktivní film, než že bychom opravdu hrály.

Je osvěžující po tak dlouhé době dostat do rukou hru, kterou si jinak než ve dvou nezahrajete. I když plést si obrazovky, kde jsem já a kde spoluhráč mi opravdu nechybělo. Navíc pro hraní ve dvou potřebujete jen jednu kopii a to mi od autorů přijde jako skvělý (nejen prodejní) tah.


Pro: kooperace, herní mechaniky

Proti: příběhová klišé, příliš jednoduché

+14
  • PS4 70
Herní výzva 2020 - Parťák

Hra je vynikající ukázkou toho, jak by měla kooperativní hra vypadat. Konečně jsem si přišel, že se svým parťákem spolupracujeme, doplňujeme se a tvoříme příběh každý svou cestou. A ne že jen dva lidé procházejí totéž. Hra je velmi jednoduchá co do obtížnosti a ovládání, takže si jí můžete zahrát (třeba jako já) i s nehráčskou přítelkyní, což je také výborná věc.

Příběh se mi zprvu jevil jako klasické akční béčko, místy skoro až zívačka, ale nadšený jsem byl ze závěrečného plot twistu, který přidal hře na poslední chvíli pár bodíků.

Relativně špatné je vše okolo. Hratelnost je na úrovni Telltale her, u střelby a honiček v autě/na motorce, budete skoro až trpět, naopak klidnější pasáže jsou mnohem lepší a jen tak bloumat po vytyčeném místu a užívat si různé bláznivé minihry (posilování, deskovky, automat atp.) je super. Špatně na mě působila i grafika, animace a obecně vizuál, který odpovídá tak roku 2008, ale beru, že se jedná o malé studio. Herecké výkony byly fajn.

Pokud by se jednalo o klasickou singleplayer akci, tak by to bylo téměř o šedivou průměrnost, v podstatě bez důvodu to někomu doporučovat, nicméně obrovské plus zaslouží coop, který se tu skutečně povedl a tímhle směrem by se mělo vydat více her, bohužel se tak neděje... Takže pokud máte s kým zahrát, tak určitě zkuste.

Pro: coop, závěr příběhu, zábavné minihry, hlavní představitelé

Proti: hratelnost u střelby a jízdy, grafika

+13
  • PS4 90
Pokud hrajete rádi coop hry, tohle musíte mít. A Way Out je snad první hra, která se MUSÍ hrát celou dobu ve splistcreenu. Je jedno jestli hrajete přes internet nebo sedíte vedle sebe na gauči, pokaždé je to zábava. Při hraní online bych přeci jen ale doporučil bavit se přes Skype nebo podobně, hra občas vyžaduje dost dobrou kooperaci. Jeden hráč vždy ovládá Vincenta, vězeňského bažanta, a druhý Lea, který už ve vězení nějaký čas je. Leo se postupně dostává ve vězení do potíží, a Vincent mu pomůže. Takhle začne přátelství mezi těmito dvěmi muži, no, a poté se rozhodnou spolu utéct. Příběh je velmi hektický, plný akčních scén, s kamarádem nám dal jen pár chvilek oddychu. Celkově bych příběh označil jako nadprůměrný, a opravdu jsme si ho oba užili. Co bych hře vytknul že v lobby občas nefungovala jak má, a podobně jako interaktivní filmy od Telltale má jen jednu dějovou linii a hrát znova prostě není ono. S kamarádem jsme hru dohráli na jeden zátah, trvalo nám to asi 6 hodin. Bonusem je, že hru musí koupit jen jeden hráč, druhý si stáhne "Trial" verzi, a normálně po připojení na hráče s plnou hrou s ním může hrát celou kampaň.

Pro: Koncept celé hry ve splitscreenu, bezvadná kamera při akčních sekvencích, cena, nutnost vlastnit jen jednu kopii hry

Proti: Drobné problémy připojování do Lobby,téměř nulová replay value

+12
  • PS4 75
A Way Out bych asi nejlépe shrnul slovy, že se jedná o zajímavý nápad, který nebyl plně dotažen. Jedná se o hru na 6 hodin, kterou lze hrát jedině ve dvou a my jsme jí včera s kámošem sjeli celou znova už podruhé. Pokusím se zde v komentáři být, co nejvýstižnější.

Celá to kooperativní myšlenka je podle mě výborná, ale čím dále hrou člověk postupuje, tím ta kooperativnost a obecně kvalita hry klesá. Ze začátku hry si jeden bez druhého skutečně neporadí, ale jak se postupuje dále příběhem, tak už se z toho stává hra pro dva, ale spolupracovat v ní už není potřeba a poslední třetinu lze teoreticky v pohodě dohrát v jednom. Později to ve hře vynahrazují (velmi zábavné) kompetitivní minihry, ale ty taktéž nejsou o kooperaci a jedná se tedy spíše o takovou blbinku mimo.
Příběh není špatný, ale originality moc nepobral a není ani příliš dlouhý, takže se v něm nejde dost do hloubky. Hlavní duo je fajn, charaktery jsou to vcelku výrazné a rozdílné, takže zde funguje dynamika i chemie, všechny vedlejší postavy jsou ovšem klišovité archetypy, které ani nemají moc prostoru.
Jednotlivá prostředí jsou příjemná a je velká zábava v nich interagovat a soutěžit v minihrách. Házení slepic do vzduchu a konverzace na houpačce jsou jen jedny z těch nejlepších interakcí. I v rámci příběhu tam jsou zajímavé prvky výslech na střeše mrakodrapu, ale obecně se hra moc nehraje, je to spíše taková sbírka menších jednotlivých úloh, které podle mě nejsou moc kvalitně zpracované.
Obecně jsou měl pocit, že hra byla nedodělaná nebo podfinancovaná nebo prostě nebyl dostatečně zkušený tvůrčí tým. Zpracování střelby, řízení vozidel ale třeba i pohyb postav jsou prvky, které nejsou doladěné. Chápu, že něco je jen v menších částech hry, ale celá hra na mě působí dojmem, že když už tam není nic pořádně, tak to ani pořádně zpracované, což je velký problém. Vlastně si nic ve hře pořádně neužijete, protože honičky jsou o nervy, střelba je nepřesná i neuspokojující a zasekávání při běhu nebo schovávání je vyloženě frustrující. Mimo to je ve většina hry jen chození, krátké konverzace s kolempostávajícími lidmi a občas nějaká minihra. Jsou tam skvělé pasáže jako třeba Leův fight v nemocnici, ale s ním tam je i naprosto banální a nezajímavá Vincentova pasáž.

A Way Out se nedá upřít odvaha a zajímavá idea, která ale podle mě nenaplnila svůj potenciál. Hru bych doporučil, pokud máte dobrého parťáka, se kterým víte, že si dokážete hraní náramně užít. Hra to není špatná, ale nečekejte od ní zázraky, jen zábavu s kámošem na jeden až dva večery, což není za rozumnou cenu taky úplně málo.

Pro: vězeňská část, minihry, interakce s prostředím, ústřední duo

Proti: banální příběh, podprůměrně zpracovaná hratelnost, délka

+12
  • PS4 90
Máte kamaráda na hraní? Už jste spolu postříleli haldu nacistů, nastříleli nespočet gólů, nebo třeba několikrát zachránili rozpadající se svět? Tak přesně pro vás je tento titul jako dělaný. A v podstatě už vás nemusí ani zajímat, jestli příběh ve hře je dobrý, nebo jestli autoři vymysleli něco naprosto inovativního, tahle hra je hlavně o tom vás donutit spolupracovat a někdy i soupeřit. A to přesně vy chcete!

Na začátku mého komentáře musím všechny upozornit, že čím méně detailů o této hře víte, tím víc si jí užijete a i proto se pokusím hru zhodnotit co nejobecněji. A Way Out je z největší části ovlivněna vlnou moderních adventur, typu Telltale games, nebo Life is Strange, proto se velice často budete procházet po okolí a interagovat se vším co je v dosahu. I taková, běžně nudná, část adventur je ale ozvláštněná různými charaktery obou protagonistů, takže každý na danou věc zareaguje odlišně a když třeba jeden slepici jen osloví, druhý ji prostě chytne a vyhodí do vzduchu . Stejně dlouhou část hry strávíte sledováním filmových cutscén, které vám postupně odhalí příběhové pozadí obou vězňů, jejich charaktery, nebo jejich soukromý život.

Konečně se ale dostáváme k tomu, proč tuto hru vlastně chceme hrát. Nejdůležitějším prvkem celé hry je ale spolupráce. Hra vás neustále vede do míst, kde je potřeba spolupracovat, či k činnostem, na které prostě musíte být dva. Chcete vyšplhat úzkou šachtou? No sami to nezvládnete. Chcete si zahrát dětskou stolní hru? Pokud nepříjde kolega, marně budete sedět u stolu a potupnými hláškami ho vyzývat k souboji. Celou hru tak budete procházet ve splitscreenu a kdykoliv tedy můžete sledovat, co provádí váš spoluhráč. S tím se pojí i brilantně provedené akční scény, kdy kamera plynule přechází od jednoho hráče k druhému a hra před vás staví jednoduchá quick-time eventy. Efektivnost 100% !

Po grafické stránce se samozřejmě hra od malého studia zdaleka nemůže rovnat vysokorozpočtovým titulům z dílen velkých studií a ačkoliv celou hru financovalo nechvalně známé EA, hru vytvářela jen hrstka vývojářů, přesto vše hra vypadá pěkně. Ve vězení není zrovna moc míst, kde by mohla svoji krásu ukazovat. Když však dojde na přírodu, pochvalně můžete pokyvovat hlavou.

Jedinou vadou na kráse je tedy příběh. A nechci abyste mě špatně pochopili, příběh není špatný, bože chraň. Je zde spoustu skvělých scén, postavy mají skutečný charakter, podle kterého také jednají, dialogy jsou zajímavé a často i vtipné, jen zde hraje roli několik aspektů, které celý ten dojem mírně kazí. Začnu těmi drobnějšími věcmi. Několikrát jsem narazil na určitou nelogičnost, nebo spíše neproveditelnost situací do kterých se Leo s Vincentem dostávali. Vedle toho je zde i určitá jednoduchost příběhu, který, ale ve srovnání se současnou kinematografií, na tom zas tak špatně není. Také to že zde na vás čeká několik rozhodnutí, které ale ve finále žádný vliv na to co se stane o 5 minut později stejně nemá. Pro mě však nejhorší bylo to že ta hra má pouze +- 7 hodin. A tím nechci říct že je to málo, ono je to na hru této velikosti a za tuto cenu více než dost, ale je to málo pro to, co tím vývojáři chtěli předat. Dokážu si tedy představit, že pokud bych s oběma charaktery byl o několik hodin déle, víc řešil jejich osudy, dál poznával jejich minulost, nešlo by jen o to že postava kamaráda vedle v křesle je v průšvihu a já mu musím zas a znova zachraňovat kejhák, ale o to že třeba Lee může umřít a mě by to třeba mohlo mrzet. No myslím že všichni kdo to dohráli mě chápou. Každopádně celá story je tak perfektně podávána že přes to všechno na mě finální produkt udělal veliký dojem.

Každopádně suma sumárum jsem této hře udělil 90%, protože jsem si ji náramně užil ,né jednou, né dvakrát, ale třikrát. Hrát to pokaždé s někým dalším má své kouzlo a vždy čekáte, jak na danou situaci různí lidé zareagují. Navíc oceňuji politiku, se kterou Hazelight studio přišlo, a to že stačí pouze jeden vlastník kopie a kohokoliv dalšího může do hry zadarmo pozvat. Ve výsledku tedy máte sice hru za 800 Kč, ale díky velice benevolentnímu způsobu připojování dalších hráčů, není problém hru koupit s druhým kamarádem na půl. Tak se vám do ruky dostane výborná kooperační zábava třeba za pouhých 400 Kč.

Pro: Kooperace, Akční scény, Charaktery, Proměnlivost herních stylů

Proti: Nedostatek času pro vztah s postavami, Nelogické příběhové zkratky, Nedůležitost rozhodnutí

+11 +13 −2
  • PS4 60
Svěží, originální, zajímavý příběh spolu s charaktery na kterých vám bude záležet... no nic z toho tady nečekejte. A Way Out totiž nabízí mizerný scénář, směšné dialogy, okaté hraní na city a i příběh který má větší spoustu logických mezer. To na čem ale hra stojí je co-op a hromada různých miniher či quick-time eventů které vás vždycky s kamarádem navnadí hrát dál. No každopádně jdeme si to více rozebrat... každopádně varuji slovo mizerný scénář tu budu opakovat asi až křečovitě často ! :D

Celé dobrodružství začíná ve vězení ve kterém se nově ocitá Vincent který se brzy po svém ubytování seznámí skrze bitku s Vincentem. Pokud se o hru trochu více zajímáte tak jste o "proslulé" vězeňské bitce určitě slyšeli, jde totiž o to že vypadá neskutečně efektivně. Kamera během ní kolem vás krouží a plynule přechází z jedné postavy na druhou. Takovéhle scény jsou právě hlavním hnacím motorem celé hry. Abych ten příběh takhle ihned nezazdil tak ještě zmíním což už asi pro vás spoiler nebude, že se i z vězení dostanete a hra vás tak nějak seznamuje s poměrně nudnou a fádní historií postav. Samotná historie a život postav bohužel selhává v tom že není představena zajímavě a kvůli herní době i značně urychleně a vám je to celé úplně jedno. Nemluvně o tom že vám bude od začátku jasné že se něco úplně posere a konec bude emocionálně tlačit na pilu.

Během hry také naprosto nefungují dojemné momenty které by vás měli nějak chytit za srdíčko... bohužel se u nich chytíte spíše za čelíčko. Například scéna kdy se jeden z hlavním protagonistů setkává se svým dítětem ta scéna kvůli nedostatku prostoru vyznívá do prázdna a je tam jen aby jí tvůrci mohli stereotypně a okatě hodit do závěru. Když už kritizuji příběh tak nesmím opomenout i místy otřesné dialogy které místy bolí a jsou psány dost nudně. Hra také sama neví jestli chce vyprávět nějakou buddy road trip komedii nebo Thriller, nic jí z toho ale nejde. Scénář jak jsem zmiňoval je fádní a mizerný z důvodu že mu schází nějaký prvek originality a celý příběh vlastně naprosto vyšumí do prázdna a slouží jako důvod k tomu aby jste se naháněli po různých lokacích.

Postavy jsou klišé a ničím zajímavé figurky pohánějící děj kupředu, jsou vám jedno, nejsou ničím zajímavý a jejich charakter a osobnost je až příliš vyhraněná a svázaná... takže NUUUDÁÁÁ

Teď ale přijde menší salva pozitiv. Celá hra jak jsem zmiňoval výše staví na super akčních sekvencích a minihrách. Je pravda že hodně akčních scén spočívá v tom že někam běžíte či mačkáte v quicktime eventu ale ono je to prostě zábavné když se to střídá s kámošem a vy pak vidíte jak on si počíná, navíc kamera a celkově provedení je opravdu na skvělé filmové úrovni a jde tam jasně vidět proč je Josef Fares uznávaný režisér akčních scén. Super také je že se budete bavit nad tím jak spoluhráč něco zmrví či budete při pádlování na sebe řvát kdo bere jakou stranu. V těchhle částech je hra super a s kamarádem se u toho budete poměrně dost bavit.

Pak ale přijde část adventurní... Ta slouží jen k tomu aby se natáhla herní doba. Navíc ty adventurní úkony jsou výběr z toho nejhoršího co může tento žánr nabídnout. Ukázková situace je například ta kde musíte propašovat kámoše ve vozíku na prádlo. Nejdříve vezmete volně ležící prádlo to tam hodíte, pak tam vleze kámoš a dostane se do další místnosti. Vy následně rozpoutáte hádku tím že řeknete že kolega vedle něj říkal nevhodné věci o jeho matce a konec. Tadáááááá, fakt zábava co ? Nebo když musíte vyměnit pneumatiku to je taky úmorná scéna.

V těchto momentech jsme s kamarádem mluvili o tom co je nového a pili kafe, bylo nám jedno co se děje, mechanicky jsme to vykonali a hra pokračovala. Právě když už se u hry začnete hodně nudit tak vám tam v pálí akční sekvenci co vás napumpuje a díky tomu jste hru schopni dohrát. Jo a přestřelky na konci kdy hra ze sebe dělá TPS radši ani nebudu zmiňovat jelikož jsou kostrbaté a dost nepohodlné díky adventurnímu pohybu postav.

Celá hra je jinak dost lineární pouze s několika odbočkami kdy něco můžete udělat jen podle Vinceta nebo Lea a musíte se s kámošem shodnout jakou cestou to bude, po chvilce se ale zase body protnou a volba nebude mít prakticky žádný vliv na příběh.

Co se týče grafické stránky tak na PS4 bylo několik glitchů a grafických chyb nemluvně o tom že místy obličeje postav vypadali neskutečně ošklivě a jindy zase pěkně. Vizuál hry ale je na dobré úrovni a takové lesní lokace vypadají nádherně.

No je čas na finální sumarizaci: A Way Out stojí na adrenalínové akci kterou si s kamarádem užijete, jinak se jedná o chladně udělanou hru která je jedno velké klišé a ještě ke všemu MIZERNĚ NAPSANÉ. Pokud si tu hru váš kámoš koupí určitě to s ním zkuste, dejte to na jeden zátah a nejlépe u jednoho z vás doma, nebo to kupte ve slevě. 899 Kč mi upřímně přijde trochu moc na to jaká hra je, místy jsem měl totiž pocit že hraji nějakou budgetovku s dobrými nápady které dělá distribuci TOP CD a prodává jí v Globusu.

Pro: Akční sekvence, kamera a filmovost, některé nápady, s kámošem je to zábava

Proti: Mizerný scénář, umělé hraní na city, špatné a plytké dialogy, adventurní části, postavy, nevýrazný soundtrack

+10 +13 −3
  • PS4 80
Předem musím říct, že se mi hra líbila a předně mi bavila. Mám rád příběhové hry, ale nejsem velký příznivec Multiplayeru ani Co-Op.
Tady byla ale zvládnutá spolupráce dvou hráčů na jedničku (na rozdíl třeba od nového Wolfensteina s děvčaty).
I když hra není moc dlouhá a příběh lehce předvídavý, rozhodně vám tuto hru doporučím.

Pro: Hezké prostředí, dobře zvládnutá kooperace, charaktery hlavních hrdinů, dobře zvládnuté Co-Op akční pasáže

Proti: Příliš předvídatelný příběh, občas lehké problémy s připojením

+10
  • PS4 75
Dva vězni se seznámí v jejich problematickém prostředí a navzájem si musí pomáhat, aby dosáhli svého společného cíle. Příběhově je Way Out zasažen do útěku z vězení a následné pomsty venku. Je to trochu kopírák z akčních filmů. Každého vězně ovládá jeden hráč přes splitscreen a musí kooperativně spolupracovat.

Dva hráči tak společně plní logické úlohy, hledají věci k použití nebo jeden z nich odláká pozornost, aby ten druhý něco mohl napáchat. Zhruba první třetina hry je dějem extrémně pohlcující a zábavná.. a koho by nebavil riskantní plán útěku pod náporem adrenalinu? Je to taková trochu filozofická otázka, protože prostředí, ve kterém málokdo z nás byl chce každý alespoň na chvíli ochutnat, a proto i filmy na tohle zaměření bývají populární. Potom, co se utéct podaří už hra ale přestává nabírat na tempu a chvílemi i nudí. Střelba ze zbraně nebo řízení automobilu je odfláknuté. To zamrzí, protože ve vězení bylo vše řešeno do nejmenšího detailu a pak jste najednou konečně venku v přírodě, najdete první zbraň a schopnost míření nebo její účinnost nestojí za komentář vhodný pro mládež. Zbytek příběhu na "svobodě" je také laciný, prostě jdete po šmejdech, co vám vězení zavinili a žádné vedlejší zápletky kromě návštěvy ženy nejsou.

Docela mě překvapilo, že Way Out je snad jediná hra, která se musí hrát v počtu 2 hráčů a nelze ji hrát sám ani ve více hráčích. Tenhle fakt mě donutil ke koupi, protože kooperativních her pro 2 hráče v offline módu na PS4 moc není. Hru jsem dohrál dvakrát, po každé se jednalo o večer s kámošem s bednou piv u PS4. Účel zabavení ve dvou Way Out splnil. Po třetí bych si hru už nepustil ani s někým, kdo to ještě nehrál. Na tomhle pocitu něco prostě je, a proto to ani s hodnocením nebudu přehánět.

Pro: propracovaný útěk z vězení, kooperativní akce, logické úlohy, obří nálož cut scén

Proti: řízení auta, střelba ze zbraně, od útěku z vězení slabý příběh

+10