To je nejhorší, že když mám teď o něco plnější kasičku, tak mě to svrbí okamžitě koupit vynalezené T-50-2 a T-43, a to přitom vím, že bych měl šetřit na IS-4, na který vydělám tak akorát, až se k němu progrinduji... :/
Diskuze
Say: Sice už se k WoT teď moc nedostanu, ale díky za typ. Pořád jsem měl nedostatek peněz, tak to pár prodaných T-127 jistí. A ten 10 minutový mail je bomba! :-)
Hehe, tak to mají pořešené hezky. :) Dík.
Say: Dík za tip. Naštěstí mám známého, co má 6 mailů, tak jsem zas tak moc lidí neotravoval ))
Aaron_Hill: Na den je omezené prodávání na 6 kusů, neboj... Po jedné hodině to můžeš dotáhnout na 10=) A jinak nemusíš žádat a otravovat známé. Zagoogluj fakeemail, nebo mailfor10minutes ;)
Say: Kruci, kam na to chodíš? :D Je to oka, akorát alespoň u mě funguje tak, že jeden mail = jeden kod. Takže jsem musel ještě požádat pár známejch )) Jinak účet se prodlužuje automaticky o dalsi den, kdežto tanky je samozřejmě třeba po každým zadáním kódu prodat. A ted mam problemek, protoze po 6tym prodanym T127 mi hra nechce dovolit dalsi prodavat )) Tak cekam se zadanim poslednich kodu až to zase pujde..
Tak už vím jak to je... Kdo má zájem generovat... Každý účet na WoT sežere 10 kódů ze stránky zde - http://www.computerbild.de/gutscheinakti ... html?action=register
Dostaneš na účet jeden den premia a premiovou-127, jejíž hodnota je 170 000, takže už mám 10 dní premia a 1 700 000 na kontě for free=)
A navíc 10 volných slotů=D NICE!
Dostaneš na účet jeden den premia a premiovou-127, jejíž hodnota je 170 000, takže už mám 10 dní premia a 1 700 000 na kontě for free=)
A navíc 10 volných slotů=D NICE!
Say: To mi připomnělo, že těch 750 goldů a den prémia mi přišel až před pár dny, ale hlavně, že přišel, takže ještě jednou dík )
Hamster: A jo. Tak do good luck=D
Btw, na mail mi přišel nějaký pofidérní klíč, tak jsem ho zadal do bonus code a ejhle... 1 den premia a a prémiová T-127 v garáži-
Btw, na mail mi přišel nějaký pofidérní klíč, tak jsem ho zadal do bonus code a ejhle... 1 den premia a a prémiová T-127 v garáži-
Na Kanárech, to je v tom screenu přeci napsané.
Akhera: Sry, překlep. To bylo na Hamstera.
Company bitvy nejsou clan wars, takže nikde
Akhera: A kde že jste se vyloďovali?=)
Já nedávno zkoušela s klanem company bitvy. Rozložení sil bylo teda o dost spravedlivější, ale stejně jsme všechny tři bitvy drtivě prohráli :) Je fakt že úroveň hráčů našeho týmu byla dramaticky lepší než v random, což k zábavnosti přidalo, ale zas tak moc to nepomohlo, když nepřátelský tým byl naprosto profesionální.
Tenhle pohled mě docela pobavil )
To tvé mentorování. Doufal jsem, že to bude pochopitelné od pohledu, ale... Mám na vrcholu Pz IV jako Akhera, následované srovnatelným množstvím KV jako u tebe, což je sice následováno VK 3601 jako u tebe, ale ve srovnatelném množství, jako počet zničených Tigerů.
Že je KV 3601 často ničeno je dáno jeho četností a ne ammo rackem. To ani statisticky nedává smysl.
btw. To T-127 je docela roztomilé mini-heavy. :) To se ještě rozmyslím, jestli se ho nakonec zbavovat.
Že je KV 3601 často ničeno je dáno jeho četností a ne ammo rackem. To ani statisticky nedává smysl.
btw. To T-127 je docela roztomilé mini-heavy. :) To se ještě rozmyslím, jestli se ho nakonec zbavovat.
Hamster: Ok, a co vlastně řešíš?
Hamster: Jak jsi to zjistil? ))
Moje fragy nad sto za typ
Pz IV: 159
KV: 157
VK 3601: 127
Tiger: 119
Pz III: 105
Stug III: 103
Já bych řekl, že to bude více tím jak člověk hraje, než kolik času u toho zabil.
Pz IV: 159
KV: 157
VK 3601: 127
Tiger: 119
Pz III: 105
Stug III: 103
Já bych řekl, že to bude více tím jak člověk hraje, než kolik času u toho zabil.
Když mám u posádky všchny specializace na 100% a velitel má hodnost capitán, počítají se dále expy do hodnosti, aby dosáhl na hodnost major?
Hamster: Pak se můžeme bavit o podobných herních zkušenostech... Nezáviď ;)
Taky jsem při hraní s 6-7 tierem měl na kontě nejvíc PzIV.
Taky jsem při hraní s 6-7 tierem měl na kontě nejvíc PzIV.
Akhera: Jak říká Say. Koukej nejdřív vygrindovat aspoň IS-7, a pak se možná můžem bavit o ničení VK 3601.
Akhera: Počkej, až se dostaneš k vyšším tierům...
Mně se spíš vybavuje, jak jsem jednou zničila 3001(P) jednou ranou s M3 Lee. Zepředu :) A nejvíc zničených mám drtivě Pz IV a III. Máme nějak úplně jiné zkušenosti.
Akhera: Spíš si vybav, kolikrát se ti po haluzi podařilo roztrhat 601 na ránu. Není taky divu, že ho mám po KV nejvýš na listu v počtu zničených tanků dle typu. A to (P)éčko taky dingá, jen musíš točit podvozkem. Což mu jde líp, než (H).
Za skopčáky se mi hrálo o dost hůř, než za ivany v třídě heavy.
Já bych teda doporučila spíš 3601(H) - na rozdíl od 3001(P) má pancíř, na který se dá spolehnout. Nevzpomínám si, že by mi s ním někdy bouchnul ammorack. To se stává spíš s 3001(H)
Aaron_Hill: Budeš překvapen, jak často tě dá nepřítel na ránu. Ale jestli se nepletu, tak (H) má lepší lauch. Anyway, na (P) hodně lidí nadává, že je to neschopný stroj, ale jak jsem ho měl se všemi upgrady, tak se s ním jezdilo překvapivě dobře.
Say: do buchtičky! kdyby si tady byl o 5 minut dřív.. :D No nic, už to musím doklepat s Háčkem )
Aaron_Hill: (P). H neustále vybuchuje na ammo rack.
Btw, 22.12. vychází patch.
Btw, 22.12. vychází patch.
brát VK 3001 (P) nebo VK 3601 (H) ?
Dík, to mi píchne dogrindovat děla na moje plečky.
Od těch němčourů mi už ale nepřišlo nic.
Od těch němčourů mi už ale nepřišlo nic.
Dík za tip.
350 goldů a 3 dny prémia (jen se zaregistrujte, všechno free) - alienwarearena.com/giveaway/world-of-tanks-bonus-pack/ Už jsem takhle přišel k 1100 goldům=)
Njn, Wargeyming se najednou snaží.
Njn, Wargeyming se najednou snaží.
Say: Taky musíš člověku zkazit radost :D
RedDwarf_Cz: Dík, vyzkouším.
RedDwarf_Cz: Dík, vyzkouším.
Zkus kombinaci shift(nebo Alt, nevím teď přesně) + print scr.
Aaron_Hill: To si piš ;) A ty Pz38 jsou na to jak dělané.
http://i.minus.com/iSThzE63bQrYv.jpg - začátky (10 fragů)
http://i.minus.com/iqAmWhpYPEgER.jpg - 10 fragů
http://i.minus.com/i1WZ64LH7bxV0.jpg - zase 10 fragů
http://i.minus.com/ibf01Kt3EenhH.jpg - 11! fragů
*konec alpinismu*
A jde to, stačí zmáčknout PrintScreen=)
http://i.minus.com/iSThzE63bQrYv.jpg - začátky (10 fragů)
http://i.minus.com/iqAmWhpYPEgER.jpg - 10 fragů
http://i.minus.com/i1WZ64LH7bxV0.jpg - zase 10 fragů
http://i.minus.com/ibf01Kt3EenhH.jpg - 11! fragů
*konec alpinismu*
A jde to, stačí zmáčknout PrintScreen=)
Krucinál, proč ve hře nejde printscreen? Jsem se s Vámi chtěl podělit o mé krásné tažení, kdy sem s PzKpfw 38 (t) na Prochorovce sundal rovných 10 soupeřů. Návrat k menším tierům má své kouzlo.. :D
Kdo by měl zájem o jednodenní prémium a 750 goldů na účet, pište mi PM. Nabídka platí do konce dnešního večera. A není to fake. Jde o reklamní akci skrz herní magazín na přilákání nových hráčů.
RedDwarf_Cz: Typuju tak max do 2 týdnů. Nejspíš příští víkend.
Kdy ten patch vychází?
Tak ono to není až tak zlé jak to vypadalo...
List of major changes between versions 6.7 and 7.0:
Main peculiarities:
- Implemented several game clusters (multicluster technology; used in the test but will not be used unless required).
- Added the camouflage feature. Camo purchase and its mounting are available in the game section Appearance.
- Added tank horns. One horn type is available as the test version. You can buy it in the section Appearance. Press H in battle to activate the horn.
- Added levels of tank companies varied by tier: up to tier 4, up to tier 6, up to tier 8 and up to tier 10 (including tier 10). Implemented tier limits for SPGs in up to tier 4, up to tier 6 and up to tier 8 battles (the next test version will include light tanks limitations).
- Added the complaint system. You can choose the complaint type when in battle by right-clicking on the player's nickname shown in the appearing context menu.
Content:
- Added new maps – Marsh and Fjords.
- Added the new special action tanks: SU-85I and Pz IV Hydraulic (temporarily available in Store for testing, purchased with Gold).
- Box version tanks: PzII J, BT-SV and MTLS-G14 (temporarily available in Store for testing, purchased with Gold).
- Fixed multiple bugs in the tank models.
- Fixed multiple bugs, blockings and jam-ups on the majority of maps.
- Added animated birds on several maps.
- Added clan logos displayed on tanks.
- Fully re-worked collision models of tanks:
German: Pz VI Tiger, Pz 38(t), VK 3601(h), JagdPz IV, VK 3002 (DB), Pz III/IV, Pz 38H735(F), Pz S35 739(F), Pz B2 740(F), Pz 38 NA, E-100.
American: M4 Sherman, T29, T32, T30, T14, M5 Stuart, M7, M2 med, M4A2E4, Ram-II.
Soviet: Т-34, KV, MS-1, А-20, SU-18, IS-3, Т-44, SU-85B, SU-14, Valentine LL, Matilda LL, KV-220, KV-3, Т-54, IS-7, KV-13, Object 704, А-32.
Gameplay and game mechanics:
- Doubled number of penalty points given for team kill and team damage.
- Changed the mechanism of the thinnest armor search at High-Explosive round damage.
- Added tracers of the enemies in the view range when they are seen in the narrow sector in the gun direction.
- Added tracers of the enemy vehicles seen in the howitzer mode, when the shooting tank is in the view range.
- At battle exit, the vehicle stays on the battlefields until the end of the battle. If it has not been destroyed during the battle, it is destroyed automatically before the end of the battle.
- Fixed the rare bug of the unreasoned detection of the enemy team.
- Fixed the rare bug of the sudden horizontal deposition of reticle at changing to the sniper mode.
- Fixed the rare bug of the Pz IV unreasoned turning speed decreasing when in battle.
- Fixed the rare bug of the reticle hanging at its moving in the sniper mode when the vehicle stands tightly to the objects.
- Fixed the bug in the Invader achievement granting terms.
- Added the special shell type, with damage equal to 240, to all German guns 8.8cm L/71.
- Decreased the parameters of gun 7.5cm conic of VK3601H.
- Added gun 7.5cm conic to the both turrets of Tiger tank. - this implemention will be present in this test game version and will not be added with the final v.7.0 update.
- Т-44: added gun LB-1 to its second turret, added engine V-54-6, with 680 h.p.
- Changed models and parameters of the both turrets of IS-3.
- Slightly reduced the normalization of armor-piercing and composite shells.
- Changed the view range and round rack durability parameters of medium tanks tier 7, 8 and 9.
- Tanks KV-220 are divided into two types: Beta Tester tanks (KV-220 marked with T symbol) and the special tanks (KV-220 without the T mark).
- Re-set the parameters of all automatic guns.
- Rounded down the prices of tier 2-3 tanks purchased with credits.
Interface:
- Modified the minimap: rescaling, transparency changing, on/off in battle, markers for commands "Need help", "Follow me", "Attack".
- Added help bars to the Garage interface elements. To activate them, please press F1 when in Garage.
- Modified vehicle markers: added distance sorting.
- Added the additional parameters settings of vehicle markers.
- Added the option of alternative colour vehicle markers. Select the "Alternative colour scheme" in the settings to activate the option.
- Modified the players table in the map loading window.
- Added the description of the battle tasks in the map loading window.
- Added the new mode of in-battle players lists displaying. Added the mode change buttons.
- Added the option of the vehicle quick un-equipping and sending crew to barracks at tank selling.
- Added clan information to the player's profile window.
- Changed the hint design seen after the tank destruction.
- Added view of equipment operation to the in-battle interface, which affects the visibility (masking net and binocular telescope).
- Added the automatic demounting of the consumables conflicting with the vehicle.
- Added the sound at the end of the gun splash narrowing.
- Changed the sound notification at the hitting and damaging of a vehicle's module.
- Added the sound at the vehicle colliding with the static object at the speed of 10 km/h.
- Added the sound notification of the base capture process.
- Added blocking of spamming with single-type messages and symbols in the battle chat.
- Added the option of setting the game commands to the additional mouse buttons.
- Added the notification at selling the tank which cannot be purchased anymore (for example, a tank given on a special occasion).
- Added the notification about the screenshot saving.
- Added the notification about the impossibility of the tank selling at reaching the vehicle selling limit.
- Added the notification about the ammunition allowance refilling at the absence of Gold and the presence of Gold shells and consumables in the vehicle's ammo allowance.
- Removed the setting of camera positioning adjustment.
- Added the indicator of Caps lock mode to the login window.
- Excluded all achievements, except for the Battle Hero and Epic ones, from the Personal file of a tanker.
- Fixed the display of experience received for the first victory of the day during the specials involving the experience increase.
- Fixed and modified the names of several American tanks.
- Fixed and modified texts of several interface elements help hints and of several dialogue windows.
- Added the display of achievements, received in game, on the login window.
System updates:
- Improved the game performance at some configurations.
- Re-worked the system of special effects display. Changed the effects of shooting, damaging and explosions.
- Added additional settings of special effects.
- Added the advanced support of Logitech keyboards and Alienware laptops.
- Fixed several bugs of the game display at the multi-monitor configurations.
- Fully re-worked the algorithm of advanced dynamic shadows displaying.
- Added the new type of the full screen smoothing FXAA.
- Improved the quality of the voice chat connection.
- Added the post-effect "vignetting".
List of major changes between versions 6.7 and 7.0:
Main peculiarities:
- Implemented several game clusters (multicluster technology; used in the test but will not be used unless required).
- Added the camouflage feature. Camo purchase and its mounting are available in the game section Appearance.
- Added tank horns. One horn type is available as the test version. You can buy it in the section Appearance. Press H in battle to activate the horn.
- Added levels of tank companies varied by tier: up to tier 4, up to tier 6, up to tier 8 and up to tier 10 (including tier 10). Implemented tier limits for SPGs in up to tier 4, up to tier 6 and up to tier 8 battles (the next test version will include light tanks limitations).
- Added the complaint system. You can choose the complaint type when in battle by right-clicking on the player's nickname shown in the appearing context menu.
Content:
- Added new maps – Marsh and Fjords.
- Added the new special action tanks: SU-85I and Pz IV Hydraulic (temporarily available in Store for testing, purchased with Gold).
- Box version tanks: PzII J, BT-SV and MTLS-G14 (temporarily available in Store for testing, purchased with Gold).
- Fixed multiple bugs in the tank models.
- Fixed multiple bugs, blockings and jam-ups on the majority of maps.
- Added animated birds on several maps.
- Added clan logos displayed on tanks.
- Fully re-worked collision models of tanks:
German: Pz VI Tiger, Pz 38(t), VK 3601(h), JagdPz IV, VK 3002 (DB), Pz III/IV, Pz 38H735(F), Pz S35 739(F), Pz B2 740(F), Pz 38 NA, E-100.
American: M4 Sherman, T29, T32, T30, T14, M5 Stuart, M7, M2 med, M4A2E4, Ram-II.
Soviet: Т-34, KV, MS-1, А-20, SU-18, IS-3, Т-44, SU-85B, SU-14, Valentine LL, Matilda LL, KV-220, KV-3, Т-54, IS-7, KV-13, Object 704, А-32.
Gameplay and game mechanics:
- Doubled number of penalty points given for team kill and team damage.
- Changed the mechanism of the thinnest armor search at High-Explosive round damage.
- Added tracers of the enemies in the view range when they are seen in the narrow sector in the gun direction.
- Added tracers of the enemy vehicles seen in the howitzer mode, when the shooting tank is in the view range.
- At battle exit, the vehicle stays on the battlefields until the end of the battle. If it has not been destroyed during the battle, it is destroyed automatically before the end of the battle.
- Fixed the rare bug of the unreasoned detection of the enemy team.
- Fixed the rare bug of the sudden horizontal deposition of reticle at changing to the sniper mode.
- Fixed the rare bug of the Pz IV unreasoned turning speed decreasing when in battle.
- Fixed the rare bug of the reticle hanging at its moving in the sniper mode when the vehicle stands tightly to the objects.
- Fixed the bug in the Invader achievement granting terms.
- Added the special shell type, with damage equal to 240, to all German guns 8.8cm L/71.
- Decreased the parameters of gun 7.5cm conic of VK3601H.
- Added gun 7.5cm conic to the both turrets of Tiger tank. - this implemention will be present in this test game version and will not be added with the final v.7.0 update.
- Т-44: added gun LB-1 to its second turret, added engine V-54-6, with 680 h.p.
- Changed models and parameters of the both turrets of IS-3.
- Slightly reduced the normalization of armor-piercing and composite shells.
- Changed the view range and round rack durability parameters of medium tanks tier 7, 8 and 9.
- Tanks KV-220 are divided into two types: Beta Tester tanks (KV-220 marked with T symbol) and the special tanks (KV-220 without the T mark).
- Re-set the parameters of all automatic guns.
- Rounded down the prices of tier 2-3 tanks purchased with credits.
Interface:
- Modified the minimap: rescaling, transparency changing, on/off in battle, markers for commands "Need help", "Follow me", "Attack".
- Added help bars to the Garage interface elements. To activate them, please press F1 when in Garage.
- Modified vehicle markers: added distance sorting.
- Added the additional parameters settings of vehicle markers.
- Added the option of alternative colour vehicle markers. Select the "Alternative colour scheme" in the settings to activate the option.
- Modified the players table in the map loading window.
- Added the description of the battle tasks in the map loading window.
- Added the new mode of in-battle players lists displaying. Added the mode change buttons.
- Added the option of the vehicle quick un-equipping and sending crew to barracks at tank selling.
- Added clan information to the player's profile window.
- Changed the hint design seen after the tank destruction.
- Added view of equipment operation to the in-battle interface, which affects the visibility (masking net and binocular telescope).
- Added the automatic demounting of the consumables conflicting with the vehicle.
- Added the sound at the end of the gun splash narrowing.
- Changed the sound notification at the hitting and damaging of a vehicle's module.
- Added the sound at the vehicle colliding with the static object at the speed of 10 km/h.
- Added the sound notification of the base capture process.
- Added blocking of spamming with single-type messages and symbols in the battle chat.
- Added the option of setting the game commands to the additional mouse buttons.
- Added the notification at selling the tank which cannot be purchased anymore (for example, a tank given on a special occasion).
- Added the notification about the screenshot saving.
- Added the notification about the impossibility of the tank selling at reaching the vehicle selling limit.
- Added the notification about the ammunition allowance refilling at the absence of Gold and the presence of Gold shells and consumables in the vehicle's ammo allowance.
- Removed the setting of camera positioning adjustment.
- Added the indicator of Caps lock mode to the login window.
- Excluded all achievements, except for the Battle Hero and Epic ones, from the Personal file of a tanker.
- Fixed the display of experience received for the first victory of the day during the specials involving the experience increase.
- Fixed and modified the names of several American tanks.
- Fixed and modified texts of several interface elements help hints and of several dialogue windows.
- Added the display of achievements, received in game, on the login window.
System updates:
- Improved the game performance at some configurations.
- Re-worked the system of special effects display. Changed the effects of shooting, damaging and explosions.
- Added additional settings of special effects.
- Added the advanced support of Logitech keyboards and Alienware laptops.
- Fixed several bugs of the game display at the multi-monitor configurations.
- Fully re-worked the algorithm of advanced dynamic shadows displaying.
- Added the new type of the full screen smoothing FXAA.
- Improved the quality of the voice chat connection.
- Added the post-effect "vignetting".
Akhera: Mě až tak neštve. Jsem zalezlý ve svém klanu a WoT zapínám jen na CW. S expením jako takovým jsem už skončil. 3 topové tanky mi zatím stačí. A expit heavy, které se budou na CW zamykat na 24 hodin, nehodlám. Neříkám, že kdyby tam konečně nacpali tu slibovanou fyziku, že bych k tomu zase nesedl, ale... Akorát goldy se mi na účtu hromadí=)
Když tě to tak štve, tak proč to hraješ?
Celý tento týden je za první vyhranou bitvu trojnásobek XP... Snaží se udržet naštvané hráče čekající na nic-nového-přinášející patch.
Mělo to být minimálně v prosinci. Holt ve Wrageymingu si momentálně válí šunky (sledujte počet palců dolů) a všechno co můžou oddalují (fyzika, bodově neomezené roty, vylepšení camo a spot systému, navrácení tracerů...).
Konec konců po wipe se kromě pár nových tanků nic podstatného nezměnilo=/
Konec konců po wipe se kromě pár nových tanků nic podstatného nezměnilo=/
dík
Hamster - Q1 2012