Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mám kolik mám. S SU-85 jsem dostal přes držku od nějakého stalina hned zkraje a vyfásl 900, ale já na to dnes stejně nemám moc náladu ani kondici, tak jsem jen s každým sjel jedno vítězství kvůli bonusu.

btw. ta tabulka s hráči, co mají 3k-4k odehraných her je opravdu něco děsivého. To by se mi z toho asi hlava fakt rozskočila.
Hamster: Já osobně taky používám verzi 2., bez barviček. Ale holt najdou se i tací, co tam ty disko barvičky chtějí=)

Btw, 3k XP za pětinásobek... Nic moc čeče=D Škoda, že se to nepočítá do statů hráče=(
3k expů si opravdu líbit nechám.

Say: Máš to pěkné. Jen mi tedy přijde, že barevně rozlišovat státy už je trochu přefunkcializované, páč to snad dá rozum, že jo. :)
RedDwarf_Cz: Tak to je mi jasné, ale já potřebuju všechny staty. A opravdu zatím nemám garáž plnou všech tanků, které existují, ani to nemám jaksi v plánu=D Proč to nemají jako další údaj u každé věže?

Btw, nezapomeňte nakoupit zásoby equipů. Do pondělí mají slevu 50%! Stejně tak první vítězná bitka nepřidá dvojnásobek, ale pětinásobek!
Ne, nemlčí. Dej si základní věž a podívej se kolik má tank HP(ve hře), poté si dej upgrade věž a zjistíš rozdíl, easy
Tak by mě zajímalo, kde se dá zjistit kolik HP mají tanky s upgradovanou věží... Tankopedia i WIKI mají staty se základní věží, hra se o tom ani nezmiňuje. WTF? Kde to zjistím?
Akhera: Dyť sem říkal, že přes 1000. Jinak drobné korektury by to chtělo, ale teda žíly mi to opravdu netrhá=)
"Repair cost" přeloženo jako "opraveno" - to je přesně ten důvod, proč nehraju s češtinou. Jinak střela do lepšího kanónu Hummela stojí 1120, necucej si info z prstu, když jde tak lehce zjistit.
Jinak Mechwarrior online bych si možná zahrála snad i radši než WoT (teda pokud by to bylo F2P) - byly by tam mnohem větší možnosti customizace mechu.
Hamster: Easy easy. Abych to uvedl na správnou míru... GW Tiger má větší šanci položit IS7 na ranu, než M40. Spokojený? Co se té "historky" týče... Sám si to nedokážu vysvětlit, ale poptám se na fóru, třeba zjistím něco nového.

EDIT: Tak už se mi dostalo odpovědi. Trefil jsem pravděpodobně jeho úschovnu výbušné munice = zranění se znásobilo. Vida, asi poprvé, co se mi tu hlášku při načítání map podařilo zrealizovat.
Say: Co ty vidíš je výbuch a možná škubnutí dělem (pokud jsi byl v zoomu). S arty ale vídáš souběžné zásahy fakt běžně, takže si to nemůžu nemyslet.

Že má GW Tiger o něco větší ránu je jasné (Ačkoliv já původně mluvil o Hummelovi. Jak došlo k tomu vykolejení jsem nepobral). Mně jen příjde, že je trochu přehuštěné tvrdit o něm něco jako "jediný co dá IS-7 na ránu", protože to je očividně překroucené na jednu i druhou stranu bez ohledu na to jak to počítáš (zvlášť, když jsi obratem začal prosazovat svou historku, jak jsi dal dvojnásobný damage, což tu tvou logiku ještě více staví na hlavu).
Hamster: Víc jich trefit nemohlo, bylo to na férovku, vím co vidím=) A ještě jedna věc... GW Tiger má o několik metrů větší dosah výbuchu granátů, takže tak.
Say: S průměrným dmg 2000 se ti bude dmg pohybovat mezi 1500-2500 (jelikož je to +/- 25%, což ani z toho tvého příkladu se 107mm není tak obtížné dopočítat). Pokud ale takhle počítáš, tak i ten amík s průměrným 1850 dmg dokáže dát až 2300 dmg a to IS-7 na ránu odpálit. I ten skobčák má ale pouze 30% šanci, že ten jeho dmg přesáhne těch 2,2k a to navíc pouze v případě, že prorazí pancíř, což u IS-7 znamená pouze rána do řitě (což je pro arty vždy docela velká klika na situaci), takže z toho fakt nedělej kdovíco.

Že jsi dal SU-100 "na ránu" může být taky o tom, že ho ve stejný moment zasáhlo více ran, což není tak vzácná situace a ne vždy je to postřehnutelné (hlavně z dálky, což, jak jsem pochopil, je tvá oblíbená pozice).
Say MW nemá nič s japonskom. MW je založený na Battletechu, čo je stolovka z 80tich rokoch. Momentálne už 10 rokov viacmenej neaktívna licencia, tj väčšina fanušikov Battletechu sú už len starší nadšenci.
Hamster: Staty udávají průměrné poškození. Klíčové zranění je to, co udává stat při pravém kliknutí na munici u vybraného tanku (tzn. pokud je průměr 2000 tak se dmg bude pohybovat v rozmezí nějakých 1700 - 2300 cca). Jinak mě se s dělem 107mm (225-375 dmag) taky podařilo dostat na ranu 100% SU-100 (600 HP), takže ono je to celé nějaké pofidérní. Asi taky záleží na tom, kam ho trefíš.

Prototype: Rozesílal jsem maily. Dnes zase v 19:00. Vyzkoušíme další kousky. A vypadá to, že se někteří i snaží... Pár lidí mi psalo že má už dokonce i mikrofon! Hurá!

Marcuss: Samozřejmě, nikde jsem to cos teď vypsal nepopíral. Pokud ale dobře vidím, tak jsme se bavili o té historii, ne herních principech. A podívej se na ten trailer ještě jednou=)
Say: Teď fakt nevím, jestli jsi zrovna někde ve vlastním světě, ale M41 má úplně STEJNÝ damage, jako Hummel (což jsem napsal asi před půlhodinou). Nevylepšený kanón má dokonce o ždibec lepší. Pokud má Hummel dvakrát tak drahou munici, tak v tom moc "něco za něco" nevidím.

(A jestli bude mít moje tier 7 arty dmg 2000 (ger), nebo 1850 (usa), už mě asi nepoloží).

(EDIT: Ani jedno tedy na nepoškozený IS7 s jeho 2200 hp očividně nestačí)
Sci- fi nemusím, spíš nesnáším, to už raději fantasy. Ale takový Supreme Commander, tak na to nemůžu říct ani prd. Perfektně vybalancovaná RTS. Skoro 200 hod. v MP a bylo by víc, kdyby nevyšla dvojka.
Say- A ty jsi na dnešek něco domlouval, nebo budeš domlouvat?
Say: Historie je naprosté většině hráčů u zadku:
- bojují na stejných stranách tanky, které by nikdy neměly bojovat bok po boku (ať už proto, že nepatří ke stejným stranám nebo do stejných dob nasazení)
- mapy klidně můžou být reálnými bojišti (což je ovšem herně spíš nevýhoda, protože z toho plyne nevyváženost), což je ale 99% hráčů na stejném místě jako historie samotná
- bojují tam jen tanky proti tankům

To co hráče na té WoT přitahuje je:
- hratelnost
- F2P
- získávání odměn za vyhrané/zahrané bitvy a nákup nových strojů a vybavení
- možnost hrát s kamarády a vytvářet něco jako taktiku
Hamster: Americkou arty jsem nezkoušel, ale podle statů vím, že rychleji zaměřuje za cenu nižšího damage a většího rozptylu. Ovšem německá artilerie (tedy GW Tiger) položí IS7 (při troše štěstí i Mause) na ranu, když se dobře trefí. Což žádný jiný arty lvl 7 nezvládne.
Say: Pokud máš pravdu, tak to jsem docela rád, že jsem vzal americkou a ne německou arty.
Hamster: Arty mají neskutečně drahou munici. Možná kecám, ale přes 1000 to je určitě. Za to jejich přísun kreditů je vyšší, logicky protože za hru většinou udělí víc zranění, než kde jaký tank.

Marcuss: Právě kvůli té historii, o kterou se to opírá. Tyhle stroje snad přitahují každého chlapa (hned po slečnách samozřejmě=) ).
Mechwarrior na mp konceptu podobném WoT zní fakt výborně. To bych asi taky zkusil.

EDIT: Say: btw M41 je stejný tier, jako Hummel a moc se mi nechce věřit, že by munice Hummela stála trojnásobek, když šlehu mají srovnatelnou.
To co popisuješ je WoT (s výjimkou těch laserových děl)... v tom případě: Proč to lidi hrajou?
Marcusss: Tzn. pomalá obrněná vozidla na podvozku s pásy a otáčecí věží s laserovými děly. Grafický háv vycucaný z paty stejně jako staty atd. Nebuď naivní, do toho by opravdu nikdo nešel ;)
Mechwarrior bych urcite zkusil, treba 3 me hodne bavila v MP (i kdyz mi vubec nesla :) ), 4 me taky bavila, ale prisla mi nejaka jednoducha (SP).
Tahám je do toho proto, že by se jednalo o velmi podobný (ne-li stejný) systém hry...
To ovšem nemá s historií nic společného. Je to pouze skutečnost, že se autoři snažili co nejvíce přiblížit skutečným vlastnostem daných strojů.
V případě MechWarrioru (který nemá s mangoidním japonskem nic co dělat (teda nic podstatného)) by autoři sice cucali staty strojů z prstu, ale přinejmenším by pak hra mohla být vybalancovaná - skill hráče by mohl mít nějaký větší vliv.

Neříkám, že WoT je špatný - to vůbec, skvěle se u něj bavím, ale pokud by mi šlo na co nejreálnější vlastnosti jednotek, hraju Steel Panthery, kde dostanu i skutečnou historickou hodnotu. To o čem WoT skutečně je, je vylepšování různých typů tanků, zkoušení jejich vlastností vůči jiným a v různém prostředí apod... Což by klidně mohl obsahovat i MechWarrior Online (a navíc by tam nevadilo, že na obou stranách jsou stejné druhy strojů)...
Say: Na WoTku toho vážně moc historického není. Už jen minimálně proto, že na bojišti potkáš více prototypů než reálně nasazovaných strojů. A řádnou mechovinu bych si dal také líbit.
Marcusss: Že máš možnost podívat se na modely tanků z blízka, které můžeš ovládat a mít ten pocit, že ho ovládáš. Že se naučíš jak se zhruba (hodně zhruba) jednotlivé tanky chovaly, jmenovaly a k čemu vlastně sloužily, jaké byly jejich výhody a nevýhody... Na nějaké sci-fi mechy, ke kterým si můžou vývojáři nasázet staty jak se jim zlíbí moc lidí zvědavých není (v manganoidním Japonsku nejsme). Není taky divu, že průměrná věková skupina hráčů WoT je nějakých 25-28 let (v rotách běžně potkávám pěta-čtyřicátníky).

Chucku, možná bys tomu přišel na kloub... I když... FPS... no radši nic=)
Bodkin: Víš, občas tam něco přečtu a s tuctem dalších lidí si něco řeknem, nějaké týmy, klany a tak... Ale tak to jako odpůrce MMO nemůžeš vědět samozřejmě=)

Marcusss: To jaksi asi ta poslední věc, která s tím souvisí.
Say - Co ti příjde historického na mixu ruských, německých a amerických tanků, které se mezi sebou drtí bez ohledu na to, k jakému státu patří?
Marcusss: ...tak by to nikdo nehrál. Kouzlo a přitažlivost téhle hry je mimojiné v historii, kterou zvládli imo na jedničku.
Akhera: Do Hummla 1600 jestli si dobře pamatuji. Ferda nějakých 1800. A že by se s rostoucím levelem zabitých nepřátel nějak zvyšoval příjem se taky říct nedá. Imo tiery 5-7 jsou nejlepší moneymakeři.

Hamster: Jo tak! Já tam četl, žes dostal 3 arty (což souvisí s tím oceněním), takže beru zpět.
Mně se se Sturmpanzerem II jednou taky podařilo zabít tři za sebou a nic jsem nedostala, takže dělostřelectvo se asi opravdu nepočítá. Jako ostatně u mnoha ocenění. Co se ceny nábojů týče, 122mm náboj do IS-2 stojí přes tisíc - to pak začneš sakra dobře mířit :)
Hamster: Ačkoliv se mi T-54 jakožto nejvyšší ruský střední tank líbí, počkám si na patch, kdy na ten strom středních půjde přejít z IS, tedy na T-44 a pak vysněnou T-54. Protože jak sám říkáš... Scouti jsou nevděčná práce, která vesměs ničí hráčovy statistiky a stav kreditů.