Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

GFWL jako takovej nikdy na jiný platformě nebyl ne? Však to má bejt windowsovej ekvivalent xbox live, kterej jede furt.
Já měl taky dojem, že GFWL se nějak zavíralo, ale když jsem to teď po delší době rozehrál, tak mě to normálně do online účtu přihlásí, můžu vidět leaderboards, achievmenty a podobně a tváří se to celkem funkčně.

Zkusil jsem trochu googlit a zdá se, že ten konec GFWL byl víceméně nějaká fáma a v tichosti to funguje dál. Ale přímo coop jsem ještě nezkoušel.
Musím říct, že ta grafika ani pár let od vydání nevypadá úplně blbě. Respektive třeba silnice jsou odfláklý, draw distance vegetace je minimální a celý to působí takový plochý, ale ty zběsilý skyboxy od neduhů odváděj pozornost celkem úspěšně:).

Modnutej FOV + SweetFX:
http://imgur.com/a/POCzw

Jinak jsem se vrtal v Dragon Rising a tam je asi FOV řešenej jinak, protože RR metodou se ovlivnit bohužel nedá.:/
Po pár letech jsem si to zahrál a zase mě to celkem bavilo. Musím sem ovšem hodit link na řešení tragickýho FOV, který se podle mě objevilo až potom, co jsem to minule proběhl. Základní FOV je totiž nějakejch 48 stupňů, byl to už neřešitelnej v Dragon Rising, ale díky bohu se v RR podařilo někomu najít řešení v podobě hex editace configu.
http://www.moddb.com/mods/ofrr-fov-mod

Pokud to někdo plánujete někdy rozehrát, vyšší FOV je must have. Možná až se budu nudit, zkusím se povrtat v Dragon Rising, jestli to tam nejde pořešit stejným způsobem.
Pokud se pokusím trefit do oné doby kdy jsem OF hrál, tak graficky se mi líbil víc třeba - Return to Castle Wolfenstein, Max Payne, Serious Sam: The Second Encounter, Project I.G.I, No One Lives Forever, Colin McRae Rally 2 ...
Já také mluvil o grafice a tu náročnost jsem zmiňoval proto, že (ruku do ohně bych za to nedal, už to bude dost dlouho) jsem v nějakém rozhovoru četl přímo vyjádření tvůrců, že hra mohla vypadat mnohem lépe, ale kvůli tomu, aby to na tehdejším HW bylo vůbec hratelné, tak se osekávala grafika.

Je to subjektivní, někomu ta grafika přišla špičková, někomu (mně) rozhodně ne, ale to je jedno.
já jsem se nebavil o náročnosti, ale o grafice. podstatné je, že v době vydání to bylo špička do té doby nevýdaná. mimochodem, zrovna padala dvojčata, když jsem to pařil...
Garret - mimochodem, to mínusko je jen za to otření o původní Flashpoint? :)
Já tedy v době vydání nad grafikou slintal... Sice měla mezery, ale třeba v té době poměrně unikátní stínování (v kombinaci s východem/západem slunce) vypadalo na tu dobu famózně.
Garret - jenže ta náročnost nebyla daná tím, že ta hra vypadala skvěle, ale tím rozlehlým prostředím a celkovou neoptimalizací enginu hry. Neupírám mu rozlehlost, obsáhlost a volnost, ale daní až to, aby ty HW nároky nešly do nebeských výšin byl právě diskutabilní vzhled hry. Už v té doby jsem hrál hry, které vypadaly mnohem lépe. Mimochodem, já to demo kdysi hrál ještě na celeru 633 MHz :)
Nic moc byly akorát panáci. Dodnes si pamatuju jak jsem u dema prvního OFP uchcával z grafiky jedoucího džípu. Ta grafika byla na svoji dobu fantastická.

Co je paradox ani dneska jí s ČSLA2 nejsem schopnej pustit na plno. A to výkonově jsem asi o šest parseků dál. Což sice nechápu ale to už není krásou grafiky ale asi zfušovaným enginem nebo čím.
OFP byl technicky vzato dost hnusnej i ve svý době, zajímavý bylo spíš to otevřený prostředí a věrohodnost designu krajiny.
Operace Flashpoint že graficky nebyla žádný zázrak??? Když vyšla, tak ji na můj nový Athlon 1GHz chodila obdivovat celá škola!!!
Kruci, jsem v té první misi s číňany, mám za sebou ústup a obranu asi čtyř pozic a teď jsem bránil místo u nějakých hummerů, ale pak tam najedou BVPčka, které mám zničit za pomoci protitankových zbraní, jak mi hra radí, ale já žádné nemůžu nikde najít :(
Díky za info. Zatím z toho mám rozporuplné pocity, některé věci jsou hodně fajn, ale srážejí to hlavně různé chyby, které dokážou docela kazit požitek ze hry ... skoro bych si měl dělat poznámky během hraní, protože je toho, hodně, o čem by se dalo mluvit.
Mise do nástupu Číny představují zhruba kolik % hry? Abych věděl kolik tak už mám za sebou ...
Už to chvíli hraju a pro mě překvapivě, to není zase tak špatné. Nevím jak jsem daleko, ale nějakou tu hodinu už jsem v tom strávil. Zvuky nejsou žádnej zázrak, ale to mi zase tak moc nevadí a jinak je to příjemná změna, po všech Homefrontech a CoDech :)
Minulej dil mel zvuky pokud se dobre pamatuju dost dobre. Minimalne strelbu a odrazy kulek. Vybuchu tam zrovna moc neni.
Mimochodem, ani Dragon Rising nebyl prezentovanej jako simulace. A taky bych nepsal, že je tam deset kapitol. Je tam deset misí rozdělenejch do tří aktů.
Pointa je, proč to psát složitě, když to jde jednoduše a normálně (a líp to zní)?
Aha, takže když napíšu "zemi zvané Tajikistan", tak to znamená, že neexistuje?

Tádžikistán není nějak extra známá země (na rozdíl od Ameriky a aut v tvých příkladech), takže na tom co jsem napsal, nevidím nic špatnýho. Slohově to možná může být lepší ale to je mi u prdele. Navíc máš možnost to editovat.
Oukej, takže budeme mluvit jako k*koti?

Např.GTA se odehrává v zemi zvané Amerika a je možné se tam pohybovat v dopravní prostředcích, zvaných auta...?! Není lepší to napsat normálně?

V Company of Heroes je možné hrát za národy, které se jmenují "Anglie" a také tzv."Německo"


Sorry, nechci flejmovat, ale buďto si to nevěděl (což je ok) a nebo se rád vyjadřuješ...nevim jak to nazvat...min.divně?!
LOL - "příběh se odehrává v asijské zemi zvané Tajikistan". DoomCZE nebo kdo to psal, Tádžikistán existuje, to není fiktivní země:).