@
Fritol (30.03.2023 17:59): já měl za to, že od začátku. Aspoň to tak inzerovali, že to bude jejich první interní PC hra, protože Uncharted dělali IG. A proč? Třeba protože do budoucna ND chtějí dělat hry multiplatformově a někde se začít musí. A jaký obhajování? Psal jsem o vlastní zkušenosti s tím portem a jak vyřešit nějaké případné problémy. A psal jsem že některé problémy musí opravit. Tak si prosím nech ty řeči o stockholm syndromu, díky.
Ono to totiž není černobílý. Ten port má některý objektivní nedostatky (dlouhá shader kompilace, velká náročnost na RAM a VRAM, padání na některých sestavách) - ty můžou mít spoustu příčin (určitě jedna z nich bude fakt, že ta hra byla původně dělaná čistě na PS5 architekturu a ND jsou PS studio).
Ale pak má i spoustu featur za který si zaslouží i nějakou tu chválu - až neuvěřitelně rozsáhlý nastavení grafiky, podpora ultrawide včetně cutscén, podpora DLSS i FSR, podpora všech možnejch ovladačů a typů ovládání včetně rebindů, podpora accessiblity nastavení pro handicapované...